OGRODZENIE TERENU KP PSP W GRAJEWIE OD STRONY FRONTOWEJ ORAZ PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OGRODZENIE TERENU KP PSP W GRAJEWIE OD STRONY FRONTOWEJ ORAZ PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ NA TERENIE DZIAŁKI NR 2031/161 – ETAP 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrajewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-06-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-21
  • Numer ogłoszenia561531-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561531-N-2018 z dnia 2018-05-21 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie: OGRODZENIE TERENU KP PSP W GRAJEWIE OD STRONY FRONTOWEJ ORAZ PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ NA TERENIE DZIAŁKI NR 2031/161 – ETAP 1
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie, krajowy numer identyfikacyjny 45067278000000, ul. ul. Wojska Polskiego  74 , 19200   Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 272 02 10, e-mail kppspgr@straz.bialystok.pl, faks 86 272 02 14.
Adres strony internetowej (URL): www.grajewo.straz.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Administracja zespolona terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.grajewo.straz.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.grajewo.straz.bialystok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W wersji papierowej (oryginały). Ofertę oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem niewazności w formie pisemnej.
Adres:
ul. Wojska Polskiego 74, 19-203 Grajewo, pokój numer 122

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGRODZENIE TERENU KP PSP W GRAJEWIE OD STRONY FRONTOWEJ ORAZ PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ NA TERENIE DZIAŁKI NR 2031/161 – ETAP 1
Numer referencyjny: PT.2370.01.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót murarskich i montażowych polegających na wybudowaniu kompletnego ogrodzenia terenu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie od strony północno-zachodniej na terenie działki nr 2031/161. b) Zamówienie jest podzielone na 2 części: CZĘŚĆ 1 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – ROBOTY MURARSKIE Przedmiotem tej części jest wykonanie kompletnego ogrodzenia na całej długości działki od strony północno-zachodniej. Ogrodzenie powinno być wykonane w konstrukcji ceglanej (cegła licowa elewacyjna) W zakres zamówienia NIE WCHODZI wykonanie bramki. CZĘŚĆ 2 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – DOSTAWA I MONTAŻ PRZĘSEŁ Przedmiotem tej części jest wykonanie i montaż przęseł. Pionowe elementy przęseł ogrodzeniowych wykonane z kształtowników 20x20x1,5 w rozstawie 10 centymetrów. Poziome elementy z kształtowników 40x40x1,5. Przęsło powinno być ocynkowane metodą zanurzeniową i pomalowane proszkowo na kolor czarny błyszczący. Otwory u góry kształtownika powinny być po pomalowaniu zabezpieczone szczelnym korkiem koloru czarnego. Przęsła mocować do słupków murowanych na śruby zrywalne, nierdzewne.. Przedmiot obejmuje również dostawę i montaż przęseł. c) Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w: - Przedmiarze robót i rysunkach sporządzonych przez AA SOBOL. Pracownia Projektowa, 19-335 Prostki, Lipińskie Małe 15, oraz w uszczegółowieniach do przedmiarów. d) Termin wykonania prac: UWAGA. DOTYCZY CZĘŚCI 1 - OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – ROBOTY MURARSKIE Realizacja tej części zamówienia musi być ukończona do dnia 11.10.2018r. UWAGA. DOTYCZY CZĘŚCI 2 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – DOSTAWA I MONTAŻ PRZĘSEŁ Realizacja tej części zamówienia musi być ukończona do dnia 23.11.2018r. e) Przedmiot umowy musi zostać odebrany i zafakturowany zgodnie z zapisami pkt. 23 SIWZ (Projekt umowy) f) Zamawiający wymaga udzielenia następującej gwarancji i rękojmi: - co najmniej 6-letniej na prace murarskie (maksymalnie 10 lat) - co najmniej 6-letniej na powłokę malarską i montaż przęseł (maksymalnie 10 lat) g) Pracami musi kierować osoba z uprawnieniami budowlanymi h) Wykonawca poprowadzi prace w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowanie KP PSP w Grajewie i) W celu prawidłowego przygotowania oferty wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej oraz zbadania zgodności projektu budowlanego z przedmiarem robót. Oględzin można dokonać w każdy dzień roboczy w okresie od dnia ogłoszenia przetargu do dnia otwarcia ofert w godz. od 7:30 do 15:30.

II.5) Główny kod CPV: 45342000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45112000-5
45220000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 147226,11
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie to może polegać na wykonaniu elementów ogrodzenia od strony frontowej pomiędzy Komendą Powiatową Policji a budynkiem głównym KP PSP w Grajewie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-23
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy (Załącznik 1A lub 1B do SIWZ) oraz oceny wymaganych dokumentów: CZĘŚĆ 1 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ– ROBOTY MURARSKIE: POLISA LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIOWY MUSI POŚWIADCZAĆ POSIADANIE NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ MINIMUM 100 000 ZŁOTYCH. CZĘŚĆ 2 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – DOSTAWA I MONTAŻ PRZĘSEŁ: POLISA LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIOWY MUSI POŚWIADCZAĆ POSIADANIE NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ MINIMUM 30 000 ZŁOTYCH.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy (Załącznik 1A lub 1B do SIWZ) oraz oceny wymaganych informacji przedstawionych w formie Załącznika 4A lub 4B do SIWZ: CZĘŚĆ 1 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ– ROBOTY MURARSKIE: DOKUMENT MUSI POŚWIADCZAĆ ZREALIZOWANIE CO NAJMNIEJ 3 (TRZECH) ROBÓT BUDOWLANYCH O WARTOŚCI MINIMUM 70 TYŚ. ZŁOTYCH KAŻDA ODPOWIADAJĄCYCH RODZAJEM NINIEJSZYM ROBOTOM W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE. KAŻDA ROBOTA MUSI BYĆ POTWIERDZONA DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM, ŻE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWIDŁOWO UKOŃCZONE, CZĘŚĆ 2 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – DOSTAWA I MONTAŻ PRZĘSEŁ: DOKUMENT MUSI POŚWIADCZAĆ ZREALIZOWANIE CO NAJMNIEJ 3 (trzech) ROBÓT BUDOWLANYCH lub MONTAŻOWYCH O WARTOŚCI MINIMUM 10 TYŚ. ZŁOTYCH ODPOWIADAJĄCYCH RODZAJEM NINIEJSZYM ROBOTOM W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE. KAŻDA ROBOTA MUSI BYĆ POTWIERDZONA DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM, ŻE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWIDŁOWO UKOŃCZONE.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy (Załącznik 1A lub 1B do SIWZ) oraz oceny wymaganych informacji przedstawionych w formie Załącznika 5 do SIWZ: DLA UZNANIA, ŻE WARUNEK JEST SPEŁNIONY WYMAGANE JEST DYSPONOWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ, CO NAJMNIEJ 1 OSOBĄ POSIADAJĄCĄ UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy PZP – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SIWZ, wymagany jest oryginał oświadczenia). 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP – aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ, wymagany jest oryginał oświadczenia).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
CZĘŚĆ 1 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – ROBOTY MURARSKIE Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Załącznik nr 1A do SIWZ, wymagany jest oryginał oświadczenia). 2) Wykazu wykonanych, robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (Załącznik nr 4A do SIWZ. Dowodami poświadczającymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dokumenty te powinny być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). DOKUMENT MUSI POŚWIADCZAĆ ZREALIZOWANIE CO NAJMNIEJ 3 (TRZECH) ROBÓT BUDOWLANYCH O WARTOŚCI MINIMUM 70 TYŚ. ZŁOTYCH KAŻDA ODPOWIADAJĄCYCH RODZAJEM NINIEJSZYM ROBOTOM W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE. KAŻDA ROBOTA MUSI BYĆ POTWIERDZONA DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM, ŻE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWIDŁOWO UKOŃCZONE, 3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Załącznik nr 5 do SIWZ, wymagany jest oryginał wykazu). DLA UZNANIA, ŻE WARUNEK JEST SPEŁNIONY WYMAGANE JEST DYSPONOWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ, CO NAJMNIEJ 1 OSOBĄ POSIADAJĄCĄ UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, 4) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokumenty poświadczające w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę POLISA LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIOWY MUSI POŚWIADCZAĆ POSIADANIE NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ MINIMUM 100 000 ZŁOTYCH. CZĘŚĆ 2 – OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – DOSTAWA I MONTAŻ PRZĘSEŁ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Załącznik nr 1B do SIWZ, wymagany jest oryginał oświadczenia). 2) Wykazu wykonanych, robót budowlano - montażowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (Załącznik nr 4B do SIWZ. Dowodami poświadczającymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dokumenty te powinny być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). DOKUMENT MUSI POŚWIADCZAĆ ZREALIZOWANIE CO NAJMNIEJ 3 (trzech) ROBÓT BUDOWLANYCH lub MONTAŻOWYCH O WARTOŚCI MINIMUM 10 TYŚ. ZŁOTYCH ODPOWIADAJĄCYCH RODZAJEM NINIEJSZYM ROBOTOM W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE. KAŻDA ROBOTA MUSI BYĆ POTWIERDZONA DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM, ŻE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWIDŁOWO UKOŃCZONE, 3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Załącznik nr 5 do SIWZ, wymagany jest oryginał wykazu). DLA UZNANIA, ŻE WARUNEK JEST SPEŁNIONY WYMAGANE JEST DYSPONOWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ, CO NAJMNIEJ 1 OSOBĄ POSIADAJĄCĄ UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, 4) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokumenty poświadczające w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę POLISA LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIOWY MUSI POŚWIADCZAĆ POSIADANIE NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ MINIMUM 30 000 ZŁOTYCH.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin realizacji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wyłącznie w języku Polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – ROBOTY MURARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części jest wykonanie kompletnego ogrodzenia na całej długości działki od strony północno-zachodniej. Ogrodzenie powinno być wykonane w konstrukcji ceglanej (cegła licowa elewacyjna) W zakres zamówienia NIE WCHODZI wykonanie bramki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45342000-6, 45110000-1, 45112000-5, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 86781,79
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: OGRODZENIE OD STRONY PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ – DOSTAWA I MONTAŻ PRZESEŁ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części jest wykonanie i montaż przęseł. Pionowe elementy przęseł ogrodzeniowych wykonane z kształtowników 20x20x1,5 w rozstawie 10 centymetrów. Poziome elementy z kształtowników 40x40x1,5. Przęsło powinno być ocynkowane metodą zanurzeniową i pomalowane proszkowo na kolor czarny błyszczący. Otwory u góry kształtownika powinny być po pomalowaniu zabezpieczone szczelnym korkiem koloru czarnego. Przęsła mocować do słupków murowanych na śruby zrywalne, nierdzewne.. Przedmiot obejmuje również dostawę i montaż przęseł.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45342000-6, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21593,82
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont łazienki - Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję uczciwego fachowca do remontu łazienki i toalety. Praca na terenie Grajewa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI