Obsługa systemów elektroenergetycznych w Leźnicy Wielkiej i Nowym Glinniku.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa systemów elektroenergetycznych w Leźnicy Wielkiej i Nowym Glinniku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-13
  • Numer ogłoszenia502308-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502308-N-2020 z dnia 2020-01-13 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Obsługa systemów elektroenergetycznych w Leźnicy Wielkiej i Nowym Glinniku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska  85 , 95-100  Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (URL): www.31wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Obrona
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.31wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
31 WOG ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemów elektroenergetycznych w Leźnicy Wielkiej i Nowym Glinniku.
Numer referencyjny: 22/ZP/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa systemów elektroenergetycznych w Leźnicy Wielkiej i Nowym Glinniku. 2. Do głównych obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) Zapewnienie obsługi ciągłości zasilania w energię elektryczną obiektów zlokalizowanych w kompleksach wojskowych: Leźnica Wielka oraz Nowy Glinnik 2) Obsługa stacji nN powinna być prowadzona w sposób zapewniający w szczególności: Pełne bezpieczeństwo obsługi i otoczenia Zdolność do przetwarzania i rozdziału energii w sposób ciągły i niezawodny, Techniczne i organizacyjne możliwości likwidacji awarii, w tym w szczególności awarii powodujących zakłócenia w dostarczeniu energii do odbiorców, Zachowanie wymogów jakościowych energii, Nieprzekraczanie parametrów granicznych stacji w tym poszczególnych jej urządzeń zgodnie z instrukcją. Estetykę wnętrza i części zewnętrznej stacji oraz otoczenia bezpośredniego stacji. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia obiektów Zamawiającego przed powstaniem szkód. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania i stosowania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia prawidłowej pracy innych urządzeń lub instalacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy, zgodnie z określonymi dla nich warunkami technicznymi i wymaganiami technologicznymi. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia obsługi nowo wybudowanego Systemu Elektroenergetycznego w zakresie oględzin oraz odczytów eksploatacyjnych w stacjach transformatorowych zasilających użytkowane budynki i obiekty budowlane usytuowane w Leźnicy Wielkiej oraz Nowym Glinniku. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi agregatów prądotwórczych zgodnie z DTR urządzenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie, zgodnie z DTR, do uzupełniania paliwa w agregatach prądotwórczych do pełnej pojemności zbiornika na paliwo, jeden raz w miesiącu oraz każdorazowo gdy poziom paliwa w zbiorniku będzie mniejszy niż 50% jej pojemności, Wykonawca zapewni sprzęt do uzupełniania paliwa. 9. W ramach dokonywania obsługi Wykonawca w szczególności sprawdzać będzie: 1) Wskazania przyrządów pomiarowych, 2) Zgodność układu połączeń stacji, 3) Działania zastosowanych zabezpieczeń, 4) Zamocowanie wszystkich połączeń, 5) Gotowość ruchową układów zabezpieczeń, automatyki i sygnalizacji, 6) Stan wentylacji i chłodzenia urządzeń, 7) Stan przewodów i ich osprzętu oraz ochrony przeciwporażeniowej, 8) Kompletność przekazanej dokumentacji technicznej i stan sprzętu ochronnego i przeciwpożarowego. 9) Stan zewnętrzny i wewnętrzny budynku, drzwi, okien, pomieszczeń, zamknięć, kanałów kablowych, konstrukcji wsporczych, oraz otoczenia stacji jak również możliwość dojazdu do stacji, 10) Stanu poziomu płynów eksploatacyjnych, oleju napędowego, stanu filtrów - zgodnie z „Programem pracy” opracowanym przez Wykonawcę i dostarczonym Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy. 10. Wykonawca będzie realizował obsługę zgodnie z instrukcją użytkowania obiektu oraz Kartą Gwarancyjną producenta. 11. Generalny Wykonawca systemów elektroenergetycznych zastrzegł utratę gwarancji w przypadku nie przestrzegania warunków ujętych w Kartach Gwarancyjnych. 12. Czynności eksploatacyjne w trakcie trwania umowy wykonywać powinno co najmniej 2 elektromonterów z wykształceniem co najmniej zawodowym o profilu elektrycznym i uprawnieniach zgodnych z obowiązującymi przepisami. 13. Wykonawca powinien zapewnić, żeby na jednej zmianie pracowali: co najmniej 1 pracownik z uprawniamy „E” oraz co najmniej 1 pracownik z uprawnieniami „D”.

II.5) Główny kod CPV: 65320000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia na kwotę minimum: • dla zadania 1 – o wartości nie mniejszej niż 179 887,50 zł • dla zadania 2 – o wartości nie mniejszej niż 179 887,50 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż suma przypisanych kwot dla zadań na które składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. obsługa, konserwacja lub eksploatacja obiektów, systemów lub urządzeń w zakresie elektrycznym, elektroenergetycznym z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana. Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. W przypadku usług nadal realizowanych Wykonawca zobowiązany jest wykazać ich należyte wykonanie w kwocie, o której mowa w poniższej tabeli. Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż: Nr zadania Przedmiot zamówienia Wartość brutto w zł Zadanie 1 SOI Leźnica Wielka 100 000 Zadanie 2 SOI Nowy Glinnik 100 000 • O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują (dla każdego zadania osobno, tj. dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2): minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą, która posiada: aktualne świadectwo kwalifikacji uprawniające do obsługi „E” Grupa I i minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą, która posiada: aktualne świadectwo kwalifikacji uprawniające do obsługi „D” Grupa I.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z warunkiem postawionym w rozdz. V ust.1 pkt. c) niniejszej SIWZ, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. • wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. obsługa, konserwacja lub eksploatacja obiektów, systemów lub urządzeń w zakresie elektrycznym, elektroenergetycznym z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie wraz z dowodami zgodnie z warunkiem postawionym w rozdz. V ust.1 pkt. c) niniejszej SIWZ – według Załącznika Nr 5 W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były wykonane lub są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. • dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia zgodnie z warunkiem postawionym w Rozdziale V ust. 1 pkt. b).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
czas reakcji w przypadku awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 – Sekcja Obsługi Infrastruktury Leźnica Wielka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa systemów elektroenergetycznych w Leźnicy Wielkiej i Nowym Glinniku. 2. Do głównych obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) Zapewnienie obsługi ciągłości zasilania w energię elektryczną obiektów zlokalizowanych w kompleksach wojskowych: Leźnica Wielka oraz Nowy Glinnik 2) Obsługa stacji nN powinna być prowadzona w sposób zapewniający w szczególności: Pełne bezpieczeństwo obsługi i otoczenia Zdolność do przetwarzania i rozdziału energii w sposób ciągły i niezawodny, Techniczne i organizacyjne możliwości likwidacji awarii, w tym w szczególności awarii powodujących zakłócenia w dostarczeniu energii do odbiorców, Zachowanie wymogów jakościowych energii, Nieprzekraczanie parametrów granicznych stacji w tym poszczególnych jej urządzeń zgodnie z instrukcją. Estetykę wnętrza i części zewnętrznej stacji oraz otoczenia bezpośredniego stacji. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia obiektów Zamawiającego przed powstaniem szkód. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania i stosowania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia prawidłowej pracy innych urządzeń lub instalacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy, zgodnie z określonymi dla nich warunkami technicznymi i wymaganiami technologicznymi. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia obsługi nowo wybudowanego Systemu Elektroenergetycznego w zakresie oględzin oraz odczytów eksploatacyjnych w stacjach transformatorowych zasilających użytkowane budynki i obiekty budowlane usytuowane w Leźnicy Wielkiej oraz Nowym Glinniku. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi agregatów prądotwórczych zgodnie z DTR urządzenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie, zgodnie z DTR, do uzupełniania paliwa w agregatach prądotwórczych do pełnej pojemności zbiornika na paliwo, jeden raz w miesiącu oraz każdorazowo gdy poziom paliwa w zbiorniku będzie mniejszy niż 50% jej pojemności, Wykonawca zapewni sprzęt do uzupełniania paliwa. 9. W ramach dokonywania obsługi Wykonawca w szczególności sprawdzać będzie: 1) Wskazania przyrządów pomiarowych, 2) Zgodność układu połączeń stacji, 3) Działania zastosowanych zabezpieczeń, 4) Zamocowanie wszystkich połączeń, 5) Gotowość ruchową układów zabezpieczeń, automatyki i sygnalizacji, 6) Stan wentylacji i chłodzenia urządzeń, 7) Stan przewodów i ich osprzętu oraz ochrony przeciwporażeniowej, 8) Kompletność przekazanej dokumentacji technicznej i stan sprzętu ochronnego i przeciwpożarowego. 9) Stan zewnętrzny i wewnętrzny budynku, drzwi, okien, pomieszczeń, zamknięć, kanałów kablowych, konstrukcji wsporczych, oraz otoczenia stacji jak również możliwość dojazdu do stacji, 10) Stanu poziomu płynów eksploatacyjnych, oleju napędowego, stanu filtrów - zgodnie z „Programem pracy” opracowanym przez Wykonawcę i dostarczonym Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy. 10. Wykonawca będzie realizował obsługę zgodnie z instrukcją użytkowania obiektu oraz Kartą Gwarancyjną producenta. 11. Generalny Wykonawca systemów elektroenergetycznych zastrzegł utratę gwarancji w przypadku nie przestrzegania warunków ujętych w Kartach Gwarancyjnych. 12. Czynności eksploatacyjne w trakcie trwania umowy wykonywać powinno co najmniej 2 elektromonterów z wykształceniem co najmniej zawodowym o profilu elektrycznym i uprawnieniach zgodnych z obowiązującymi przepisami. 13. Wykonawca powinien zapewnić, żeby na jednej zmianie pracowali: co najmniej 1 pracownik z uprawniamy „E” oraz co najmniej 1 pracownik z uprawnieniami „D”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 65320000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
czas reakcji w przypadku awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 – Sekcja Obsługi Infrastruktury Nowy Glinnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa systemów elektroenergetycznych w Leźnicy Wielkiej i Nowym Glinniku. 2. Do głównych obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) Zapewnienie obsługi ciągłości zasilania w energię elektryczną obiektów zlokalizowanych w kompleksach wojskowych: Leźnica Wielka oraz Nowy Glinnik 2) Obsługa stacji nN powinna być prowadzona w sposób zapewniający w szczególności: Pełne bezpieczeństwo obsługi i otoczenia Zdolność do przetwarzania i rozdziału energii w sposób ciągły i niezawodny, Techniczne i organizacyjne możliwości likwidacji awarii, w tym w szczególności awarii powodujących zakłócenia w dostarczeniu energii do odbiorców, Zachowanie wymogów jakościowych energii, Nieprzekraczanie parametrów granicznych stacji w tym poszczególnych jej urządzeń zgodnie z instrukcją. Estetykę wnętrza i części zewnętrznej stacji oraz otoczenia bezpośredniego stacji. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia obiektów Zamawiającego przed powstaniem szkód. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania i stosowania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia prawidłowej pracy innych urządzeń lub instalacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy, zgodnie z określonymi dla nich warunkami technicznymi i wymaganiami technologicznymi. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia obsługi nowo wybudowanego Systemu Elektroenergetycznego w zakresie oględzin oraz odczytów eksploatacyjnych w stacjach transformatorowych zasilających użytkowane budynki i obiekty budowlane usytuowane w Leźnicy Wielkiej oraz Nowym Glinniku. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi agregatów prądotwórczych zgodnie z DTR urządzenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie, zgodnie z DTR, do uzupełniania paliwa w agregatach prądotwórczych do pełnej pojemności zbiornika na paliwo, jeden raz w miesiącu oraz każdorazowo gdy poziom paliwa w zbiorniku będzie mniejszy niż 50% jej pojemności, Wykonawca zapewni sprzęt do uzupełniania paliwa. 9. W ramach dokonywania obsługi Wykonawca w szczególności sprawdzać będzie: 1) Wskazania przyrządów pomiarowych, 2) Zgodność układu połączeń stacji, 3) Działania zastosowanych zabezpieczeń, 4) Zamocowanie wszystkich połączeń, 5) Gotowość ruchową układów zabezpieczeń, automatyki i sygnalizacji, 6) Stan wentylacji i chłodzenia urządzeń, 7) Stan przewodów i ich osprzętu oraz ochrony przeciwporażeniowej, 8) Kompletność przekazanej dokumentacji technicznej i stan sprzętu ochronnego i przeciwpożarowego. 9) Stan zewnętrzny i wewnętrzny budynku, drzwi, okien, pomieszczeń, zamknięć, kanałów kablowych, konstrukcji wsporczych, oraz otoczenia stacji jak również możliwość dojazdu do stacji, 10) Stanu poziomu płynów eksploatacyjnych, oleju napędowego, stanu filtrów - zgodnie z „Programem pracy” opracowanym przez Wykonawcę i dostarczonym Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy. 10. Wykonawca będzie realizował obsługę zgodnie z instrukcją użytkowania obiektu oraz Kartą Gwarancyjną producenta. 11. Generalny Wykonawca systemów elektroenergetycznych zastrzegł utratę gwarancji w przypadku nie przestrzegania warunków ujętych w Kartach Gwarancyjnych. 12. Czynności eksploatacyjne w trakcie trwania umowy wykonywać powinno co najmniej 2 elektromonterów z wykształceniem co najmniej zawodowym o profilu elektrycznym i uprawnieniach zgodnych z obowiązującymi przepisami. 13. Wykonawca powinien zapewnić, żeby na jednej zmianie pracowali: co najmniej 1 pracownik z uprawniamy „E” oraz co najmniej 1 pracownik z uprawnieniami „D”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 65320000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
czas reakcji w przypadku awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wapiennych wewnętrznych - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wapiennych wewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI