Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej, c.o., węzła cieplnego w zakresie instalacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej, c.o., węzła cieplnego w zakresie instalacji c.o. ,c.w.u., i c.t. wraz z próbą szczelności, wprowadzenie systemu zarządzania energią dla WNEiP UTH Radom
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-03-23
  • ZamawiającyUniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00072792
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej, c.o., węzła cieplnego w zakresie instalacji c.o. ,c.w.u., i c.t. wraz z próbą szczelności, wprowadzenie systemu zarządzania energią dla WNEiP UTH Radom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@uthrad.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej, c.o., węzła cieplnego w zakresie instalacji c.o. ,c.w.u., i c.t. wraz z próbą szczelności, wprowadzenie systemu zarządzania energią dla WNEiP UTH Radom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-066c001f-9a13-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00108081/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej. Modernizacja instalacji c.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Działania energooszczędne w budynku WNEiP UTH Radom”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.uniwersytetradom.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.uniwersytetradom.pl Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawarta jest w Rozdziale IV SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarte zostały w Rozdziale IV,X i XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• Administratorem danych osobowych jest: Uniwersytet Technologiczno- Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom;
• Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym w Radomiu jest Pan Michał Czyżewicz, kontakt: iodo@uthrad.pl, telefon 48 361-70-24;
• Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji;
• Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• W odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Wykonawcy:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2b/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu wentylacji mechanicznej, modernizacji c.o., modernizacji węzła cieplnego w zakresie instalacji c.o. ,c.w.u., i c.t. wraz z próbą szczelności, wprowadzenie systemu zarzadzania energią w budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych w Radomiu ul. Chrobrego 31.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Działania energooszczędne w budynku WNEiP UTH Radom”
Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano- montażowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych w zakresie określonym w §1 wzoru umowy i opisem
w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji c.o., węzła cieplnego oraz systemu zarzadzania energią zgodnie z projektem „Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej, modernizacja instalacji c.o., modernizacja węzła cieplnego wraz z próbami szczelności oraz wprowadzenia systemu zarzadzania energią w budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych ul. Chrobrego 31 w Radomiu

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ Dokumentacja projektowa w skład której wchodzi:
1) Projekt wykonawczy modernizacji systemu wentylacji mechanicznej, modernizacji instalacji c.o., modernizacji węzła cieplnego, wraz z próbami szczelności oraz wprowadzenie systemu zarzadzania energią w budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych UTH Radom - branża sanitarna TOM 1.1
2) Projekt wykonawczy modernizacji systemu wentylacji mechanicznej, modernizacji instalacji c.o., modernizacji węzła cieplnego, wraz z próbami szczelności oraz wprowadzenie systemu zarzadzania energią w budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych UTH Radom – branża elektryczna TOM 1.2
3) Projekt wykonawczy modernizacji systemu wentylacji mechanicznej, modernizacji instalacji c.o., modernizacji węzła cieplnego, wraz z próbami szczelności oraz wprowadzenie systemu zarzadzania energią w budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych UTH Radom – branża automatyka/BMS TOM 1.3
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - branża sanitarna TOM 2.1
5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - - branża elektryczna TOM 2.2
6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branżą automatyka TOM 2.3
7) Przedmiar Robót - branża sanitarna TOM 4.1
8) Przedmiar robót branża elektryczna TOM 4.2
9) Przedmiar robót – branża Automatyka TOM 4.3
Zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we Wzorze umowy –Załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: dokumentacja zawiera przedmiary robót, które należy traktować jako element pomocniczy w opracowaniu oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232141-2 - Roboty grzewcze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:
a) wykaże:
- że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie 2 roboty budowlane polegające na: budowie, przebudowie lub remoncie instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji c.o. w obiekcie użyteczności publicznej lub innych obiektach o wartości w zakresie wykonania wymienionego zakresu robót co najmniej 3 500 000,00 zł brutto każda robota.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
b) dysponuje:
• min.6 monterami wykonującymi roboty w zakresie instalacji sanitarnych / w tym min. 4 monterami w zakresie instalacji wentylacji, min.2 monterami w zakresie instalacji c.o./
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, urządzeń cieplnych , wentylacyjnych i posiadającym co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy i/lub kierownika robót. W okresie wskazanego 3- letniego doświadczenia wskazana osoba musi posiadać ww. uprawnienia.
• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych i posiadającym co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót i / lub kierownika budowy. W okresie wskazanego 3 letniego doświadczenia wskazana osoba musi posiadać ww. uprawnienia.
• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i posiadającym co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy i/lub kierownika robót.
W okresie wskazanego 3 letniego doświadczenia wskazana osoba musi posiadać ww. uprawnienia.
UWAGA: Zamawiający wymaga stałej codziennej obecności kierownika budowy i kierowników robót na terenie wykonywanych robót .
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dla warunku z pkt a) wymaga, aby jeden z wykonawców spełniał go samodzielnie, dla warunku z pkt b) dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane wraz z ofertą - Wykonawca musi dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ, stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ- dla podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców występujących wspólnie, podwykonawców /jeżeli dotyczy/
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – /jeżeli dotyczy/
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców.
Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie:
3) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych sporządzony według Załącznika nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał 2 roboty budowlane polegające na: budowie, przebudowie lub remoncie instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji c.o w obiekcie użyteczności publicznej lub innych obiektach o wartości w zakresie wykonania wymienionego zakresu robót co najmniej 3 500 000,00 zł brutto każda robota.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
b) wykaz osób sporządzony według Załącznika nr 6 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej następującymi osobami:
• min.6 monterami wykonującymi roboty w zakresie instalacji sanitarnych / w tym min. 4 monterami w zakresie instalacji wentylacji, min.2 monterami w zakresie instalacji c.o./
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, urządzeń cieplnych , wentylacyjnych
• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
• kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy i kierowników robót musi wynosić minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy i/lub kierownika robót. W okresie wskazanego 3- letniego doświadczenia wskazana osoba musi posiadać ww. uprawnienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą - Wykonawca musi dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ, stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ- dla podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców występujących wspólnie, podwykonawców /jeżeli dotyczy/
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – /jeżeli dotyczy/
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców.
Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie:
3) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych sporządzony według Załącznika nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał 2 roboty budowlane polegające na: budowie, przebudowie lub remoncie instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji c.o w obiekcie użyteczności publicznej lub innych obiektach o wartości w zakresie wykonania wymienionego zakresu robót co najmniej 3 500 000,00 zł brutto każda robota.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
b) wykaz osób sporządzony według Załącznika nr 6 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej następującymi osobami:
• min.6 monterami wykonującymi roboty w zakresie instalacji sanitarnych / w tym min. 4 monterami w zakresie instalacji wentylacji, min.2 monterami w zakresie instalacji c.o./
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, urządzeń cieplnych , wentylacyjnych
• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
• kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy i kierowników robót musi wynosić minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy i/lub kierownika robót. W okresie wskazanego 3- letniego doświadczenia wskazana osoba musi posiadać ww. uprawnienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Ustala się wadium w wysokości 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BNP Paribas Bank Polska S.A nr: 29 1750 1253 0000 0000 2074 0779
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnosi się na cały okres związania ofertą

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Załączniku Nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI