Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkrwilno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-09-26
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO SKRWILNO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-09
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00341730
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO SKRWILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 5

1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skrwilno@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skrwilno.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna i pozostała działaność leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64cfd6b4-302c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00244666/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie Oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zamieszczonym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ .
Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Skrwilno. Inspektorem danych osobowych w Nadleśnictwie Skrwilno jest Sebastian Strzech email: iod@comp-net.pl.
więcej informacji zawiera SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.1.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
prace związane z modernizacją kotłowni
Część zamówienia nr 1 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Okalewo, nr inw. 110/688

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni
Część zamówienia nr 2 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Płociczno, nr inw. 110/443

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
Inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni
Część zamówienia nr 3 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Kłuśno, nr inw. 110/643

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
-demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
-dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
- inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni
Część zamówienia nr 4 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Sosnowo, nr inw. 110/30

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
-demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
-dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni
Część zamówienia nr 5 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Kamienica, nr inw. 110/59

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
-demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
-dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
inne roboty związane z modernizacją kotłowni
Część zamówienia nr 6 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Karnkowo, nr inw. 110/63

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
-demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
-dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
- inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni
Część zamówienia nr 7 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Głęboczek, nr inw. 110/631

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
-demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
-dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni

Część zamówienia nr 8 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Huta, nr inw. 110/566

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
-demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
-dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni
Część zamówienia nr 9 – Modernizacja kotłowni Leśniczówka Podole, nr inw. 110/48

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
-demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
-dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
Inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni
Część zamówienia nr 10 – Modernizacja kotłowni w budynku mieszkalnym Szczerby, nr inw. 110/448

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie modernizacji kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Nadleśnictwa Skrwilno.
Zakres prac obejmuje m.in.:
-demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni,
-dostawa i montaż nowego kotła c.o. klasa 5, ekoprojekt,
inne roboty w zakresie modernizacji kotłowni
Część zamówienia nr 11 – Modernizacja kotłowni w budynku mieszkalnym Likiec, nr inw. 110/32

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=( Cn )/( Co )×80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej,
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W ramach kryterium „Sprawność kotła” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

S=( So - Sw )/( Smax - Sw )×5 pkt
gdzie:
S – liczba punktów w ramach kryterium „sprawność kotła”,
Smax –najwyższa zaoferowana sprawność kotła
So – sprawność kotła z badanej oferty,
Sw – sprawność wymagana przez Zamawiającego tj. 89
Smin i So do powyższego wzoru przyjmują wartości wg wytycznych: należy od wskazanej w ofercie wartości odjąć 89 pkt (tj. wymóg sprawności kotła ustalony przez Zamawiającego na poziomie 89% co gwarantuje spełnienie wymogu minimalnego dla osiągnięcia klasy 5).
Do niniejszego kryterium Zamawiający przyjmuje sprawność kotła wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

W ramach kryterium „Gwarancja” Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie okres udzielanej gwarancji w latach w odniesieniu do kotła (szczelność wymiennika ciepła).

Kryterium gwarancja – dotyczy dodatkowej gwarancja na kocioł (szczelność wymiennika ciepła).
Zgodnie z rozdziałem 3.1 pkt 5 SWZ ustalono minimalny okres gwarancyjny na poziomie:
5 lat - dotyczy części zamówienia nr 8 i 9
3 lata - dotyczy części zamówienia nr 1-7 i 10, 11
Udzielnie gwarancji powyżej minimalnych wartości skutkuje przyznaniem dodatkowych punktów.
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej:

Ilość dodatkowej gwarancji ponad wskazane minimum [lata] Wartość punktowa

1 5
2 10
3 i więcej 15

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sprawność kotła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: 20 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) – na każdą część zamówienia.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wykazać ubezpieczenie w wysokości 20 tys. x ilość części na które wykonawca składa ofertę.
zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej ograniczonym zakresie.
Wykazanie jednej osoby w ww. zakresie będzie uznawane przez Zamawiającego za spełnienie warunku w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
* Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
b) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował:
- co najmniej 2 roboty budowlane (przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) obejmujące swym zakresem wymianę lub montaż kotła grzewczego wraz z robotami instalacyjnymi o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każda.
Uwaga: Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
Wykazanie dwóch robót budowlanych w ww. zakresie będzie uznawane przez Zamawiającego za spełnienie warunku w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. oraz 6.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ),

b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.


Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 8.2 lit. b), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,


d) dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 14 do SWZ),

Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. c) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
Na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1) PZP
2) art. 108 ust. 1 pkt 2) PZP
3) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP
4) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP
5) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP
6) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
7) art. 7 ust. 1 pkt 1 Specustawy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100) – w odniesieniu do każdej części zamówienia.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a), c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, a dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 lit. b), d) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie, z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian Umowy w przypadku:
(1) w zakresie zmiany terminów realizacji świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku:
(a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy,
(b) o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,
(c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,
(d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub zaniechania Wykonawcy,
(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,
(f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,
(g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany,
- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
(2) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań organizacyjnych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:
(a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(c) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) powyżej.
- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w dokumentach zamówienia w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe.
2. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację stacji ładowania z mocą szybką na parkingu - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację stacji ładowania z mocą szybką na parkingu przed wejściem głównym do hotelu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI