Instalacja sygnalizacji pożaru w obiektach Oddziału TVP S.A. w Krakowie przy ul.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Instalacja sygnalizacji pożaru w obiektach Oddziału TVP S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyTelewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-03
  • Numer ogłoszenia560381-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560381-N-2019 z dnia 2019-07-03 r.

Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Krakowie: Instalacja sygnalizacji pożaru w obiektach Oddziału TVP S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 10418973000400, ul. ul. Krzemionki  30 , 30-525  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail przetargi.kra@tvp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://tvp.eb2b.com.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://tvp.eb2b.com.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wniosek o dopuszczenie musi być złożone w formie pisemnej
Adres:
Telewizja Polska S.A. Oddział Terenowy w Krakowie 30-525 Kraków ul. Krzemionki 30

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja sygnalizacji pożaru w obiektach Oddziału TVP S.A. w Krakowie przy ul. Krzemionki 30.
Numer referencyjny: ZP/TXKK/4/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i ich montaż w pomieszczeniach na obiektach (3 obiekty) Oddziału przy ul. Krzemionki 30 w Krakowie w oparciu o istniejący projekt objęty tajemnicą przedsiębiorstwa. Projekt nowej instalacji sygnalizacji pożarowej - zakłada ochronę całkowitą obiektów: budynek główny, budynek Twardowska i budynek DE. W obszarach takich jak pomieszczenia, przestrzenie między sufitem podwieszanym, a sufitem stałym, tunel kablowy, przestrzeń technologiczna pod studiami, zostały zabezpieczone poprzez tradycyjny system sygnalizacji pożarowej z czujkami punktowymi oraz ręcznymi ostrzegaczami pożarowymi, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Oprócz standardowego zabezpieczenia przestrzeni w budynku głównym, projektuje się zabezpieczenia niestandardowe, chroniące przestrzenie niedostępne, lub też takie, w których punktowe czujki nie mogą być zabudowane, ale występuje w nich duże zagrożenie pożarowe. Przestrzenie, które są za wysokie, aby pożar w nich został wykryty poprzez tradycyjną czujkę punktową chronić mają systemy zasysające. W przestrzeniach pod podłogą podniesioną oraz szachtach kablowych została zaprojektowana liniowa czujka ciepła. Pod podłogą w rozdzielni elektrycznej na parterze chroni system zasysający. Budynek główny oraz budynek Twardowska będzie wyposażony w sygnalizatory akustyczne alarmujące ludzi przebywających w budynku w przypadku wybuchu pożaru. Sygnalizatory te będą instalowane na specjalnych liniach sygnalizacyjnych o nadzorowanej ciągłości. W budynku DE zaprojektowano sygnalizatory pętlowe, tylko w miejscach gdzie mogą przebywać ludzie. System sygnalizacji pożarowej po rozpoznaniu zjawiska pożarowego będzie realizował zaprojektowane sterowania, zgodnie z matrycą sterowań. Schemat wykonania zadania obejmuje m.in.: 1. Przygotowanie poszczególnych pomieszczenia do montażu nowych urządzeń oraz instalacji. 2. Dostawa i montaż urządzeń zgodnie z posiadanym projektem instalacji systemu. 3. Wykonanie testów i pomiarów urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Ostateczny odbiór nowej instalacji. 5. Demontaż starych urządzeń. 6. Przeszkolenie z obsługi nowego systemu.

II.5) Główny kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 963235,77
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: l. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, 1) posiadają aktualne Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na uruchamianiu i stosowaniu urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 792 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: l. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1 zdolności technicznej lub zawodowej: 1) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sygnalizacji pożaru (liczba czujek nie mniejsza niż 600 + centrala obsługi instalacji sygnalizacji) - o wartości każdej roboty budowlanej nie mniejszej niż 500.000,00 PLN /brutto/. 2) dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia tj.: a) co najmniej 6 osobami, przeznaczonych do pełnienia funkcji montażu, z których każda posiada uprawnienia na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, napraw i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetyczne zgodnie z Grupą 1 pkt. 2, 12 Załącznika nr 1 do Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm). b) Co najmniej 1 osobą, przeznaczoną do pełnienia funkcji montażu i pomiaru, która posiada uprawnienia wymagane na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno – pomiarowym i montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt 2, 10, 12 zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm). c) Co najmniej 1 osobą, przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru, która posiada uprawnienia wymagane na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno – pomiarowym i montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt 2, 10, 12 , zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy, żąda (wzywa do złożenia): 1.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze-pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 6, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się. 5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3 ogłoszenia. 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1.1. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 8. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy, żąda (wzywa do złożenia): 1.1W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: 1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. aktualnego Zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na uruchamianiu i stosowaniu urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 792 z późn. zm.).; 1.2W zakresie wykazania zdolności technicznej lub zawodowej: l) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;- zgodny w treści z Załącznikiem nr 4 do Ogłoszenia; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.- zgodne w treści z Załącznikiem nr 5 do Ogłoszenia. 2. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: a) musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy, żąda (wzywa do złożenia): 1.1 W zakresie wykazania zdolności technicznej lub zawodowej: l) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;- zgodny w treści z Załącznikiem nr 4 do Ogłoszenia;
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 3. Wzór oświadczenia zostanie przekazany przez Zamawiającego wraz z informacją o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 28.000,00.PLN (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych). 2. Wykonawca, przed podpisaniem, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na sumę stanowiącą 10 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   10
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wszystkich Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełnią warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie większej niż 10. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu dokonania wyboru maksymalnie 10 Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający będzie przyznawał punkty w oparciu o wykazane przez Wykonawców doświadczenie, w sposób określony poniżej: za posiadanie przez Wykonawcę większego doświadczenia niż określone w pkt III.2.3)Ogłoszenia, Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 punkt za każde dodatkowe doświadczenie (ponad wymagane minimum dwóch) polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sygnalizacji pożaru (liczba czujek nie mniejsza niż 600 + centrala obsługi instalacji sygnalizacji) - o wartości każdej roboty budowlanej nie mniejszej niż 500.000,00 PLN /brutto/. i dla którego zostaną przedstawione wszystkie wymagane i prawidłowe dokumenty –. Zamawiający zaprosi do składania ofert maksymalnie 10 Wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów zgodnie z powyższą zasadą przyznawania punktów. Z zastrzeżeniem, że jeżeli na ostatnim 10 miejscu będzie kilku Wykonawców to Zamawiający zaprosi ich wszystkich.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 90,00
gwarancja 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidziane zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1 .Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Zamawiający zastrzega, że informacje zawarte w OPZ mają charakter poufny. OPZ ze względu na poufny charakter informacji zostanie przekazany wyłącznie Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert po podpisaniu przez tych Wykonawców „Oświadczenia o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności”. Wzór „Oświadczenia o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności” stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia. „Oświadczenie o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności” musi zostać podpisane przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy i złożone w oryginale Zamawiającemu. Treść ewentualnych pytań dotyczących OPZ wraz z wyjaśnieniami lub zmianami treści OPZ Zamawiający będzie przekazywał poprzez Platformę Zakupową Spółki tylko tym Wykonawcom, którzy złożyli „Oświadczenie o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności" i zarejestrowali się na Platformie Zakupowej Spółki. Proces rejestracji został opisany na Platformie Zakupowej Zamawiającego - link: https://tvp.eb2b.com.pl/files/manuals/instrukcja%20rejestracja%20TVP.pdf .Wykonawca, który złożył „Oświadczenie o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności” i zarejestrował się na Platformie Zakupowej Spółki zostanie zaproszony do udziału w „Postępowaniu zamkniętym” w ramach którego otrzyma SIWZ zawierający OPZ oraz treść ewentualnych pytań dotyczących SIWZ wraz z wyjaśnieniami lub zmianami treści SIWZ. „Postępowanie Zamknięte” prowadzone na Platformie Zakupowej będzie służyło do komunikacji z Wykonawcami, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, w tym do przekazywania poufnych informacji.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-17, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Klauzule informacyjne RODO ujęte są w Załączniku nr 1 do Ogłoszenia. 2.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego dokonywane będą w PLN. Szczegółowe warunki finansowania zostaną określone w SIWZ - we Wzorze umowy. 3.Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 3.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3.1, Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy ustanawiają pełnomocnika i wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3.3. Wniosek oraz wszystkie złożone z nim dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawców. 3.4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 3.1, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Informacje dodatkowe: 4.1. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu zobowiązany jest złożyć wypełniony Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 4.2. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 4.3. Zamawiający wymaga, aby wniosek oraz załączone do niego oświadczenia i dokumenty były podpisane przez umocowanego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. W przypadku podpisywania wniosku (dokumentów, oświadczeń itp.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku. 4.4. Oświadczenia i dokumenty składane razem z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.5. Strony wniosku winny być ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści wniosku (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. 4.6 Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.7 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4.8 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 4.9 Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania przed terminem otwarcia wniosków i złożyć u u Zamawiającego w Krakowie przy ulicy Krzemionki 30. Dla wniosków przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia wniosku pod wskazany adres. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy. Wykonawca winien opakowanie zaadresować na adres Zamawiającego oraz nanieść następujące oznaczenia: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nr ZP/TXKK/4/2019. Nie otwierać przed dniem 17.07.2019 godz. 13:00”. 4.10. Jeżeli wykonawca składając ofertę zastrzega sobie prawo do nieudostępnienia innym uczestnikom postępowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi to wyraźnie wskazać we wniosku, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego wykaz zastrzeżonych dokumentów i wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Dokumenty opatrzone klauzulą; „Dokument zastrzeżony” winny być załączone łącznie z oświadczeniem, o którym mowa powyżej na końcu oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4.11. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 Dziennik Ustaw - 70 - Poz. 1020 oraz z 2015 r. poz. 1830), za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219) z tym, że Zaproszenie do składania ofert, SIWZ, pytania dotyczące SIWZ wraz z wyjaśnieniami lub zmianami treści SIWZ Zamawiający będzie przekazywał poprzez Platformę Zakupową Spółki tylko tym Wykonawcom, którzy złożyli „Oświadczenie o zachowaniu udostępnionej informacji w poufności” i zarejestrowali się na Platformie Zakupowej Spółki. 4.12. Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, zobowiązani będą do zachowania poufnego charakteru informacji otrzymanych od Zamawiającego zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia. 4.13. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 RODO (oświadczenia są ujęte w formularzu wniosku – załączniku nr 1 do ogłoszenia). 5. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz.1579, ze zm.) – zwanej dalej „ustawą Pzp” – oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) – zwanego dalej „rozporządzeniem MR” – w trybie przetargu ograniczonego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż rynien- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż rynien. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI