Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowogródek Pomorski
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowogródek Pomorski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-18
  • Numer ogłoszenia562422-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562422-N-2019 z dnia 2019-06-18 r.

Gmina Nowogródek Pomorski: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach Programu Współpracy Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/ Polska, w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogródek Pomorski, krajowy numer identyfikacyjny 21096695800000, ul. ul. A. Mickiewicza  15 , 74-304  Nowogródek Pomorski, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 095 7471760, 7471711, e-mail gm.nowogrodek@post.pl, faks 957 471 760.
Adres strony internetowej (URL): www.nowogrodekpomorski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.nowogrodekpomorski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski ul. A. Mickiewicza 15, 74-304 Nowogródek Pomorski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom
Numer referencyjny: BRG.271.16.2019.AF
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Nowogródek Pomorski. 3.2. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części: CZĘŚĆ I: mobilny zespół zasilania kryzysowego – 1 szt., CZĘŚĆ II: łódź z przyczepą i silnikiem – 1 szt., CZĘŚĆ III: skafander ochronny – 2 szt., kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt., nóż ratowniczy – 2 szt., torba medyczna – 1 szt., nosze pływające – 1 szt.,

II.5) Główny kod CPV: 35110000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
35000000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23, art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. | ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni (bez wezwania Zamawiającego) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp — wybór najkorzystniejszej oferty, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp — załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku: a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego e) zaistnienia siły wyższej f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. 3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: mobilny zespół zasilania kryzysowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 szt - Mobilny zespół zasilania kryzysowego w energię elektryczną, sprzężone powietrze oraz system oświetlenia, zabudowany na homologowanym, dedykowanym podwoziu jezdnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8, 35000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: łódź z przyczepą i silnikiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:łódź z przyczepą i silnikiem - 1 szt. Oferta winna dotyczyć dostawy sprzętu o poniższych parametrach: 1/ długość łodzi – min. 4,0 do 4,5 m 2/ szerokość łodzi – min. 1,6 do 2,0 m 3/ ilość osób: min. 6 osób – kat. D 4/ budowa łodzi: bakista dziobowa i 2 bakisty boczne, uchwyt na koło ratunkowe, uchwyt na bosak teleskopowy aluminiowy, mocowanie na deskę ortopedyczną, uchwyty na pagaje, relingi wzdłuż burt, mocowanie dla torby PSP R1, dwie knagi dziobowe składane, knaga rufowa, drabinka rufowa, korek odpływowy, kratownica nawigacyjna wraz z belką sygnałową i sterowaniem (światła alarmowe niebieskie LED , w środkowej części umieszczony głośnik emitujący dźwięki modulowane oraz napis STRAŻ), miejsce na akumulator i zbiornik paliwa oraz wyprowadzone gniazdo zapalniczki w wykonaniu wodoszczelnym do zasilania reflektora poszukiwawczego, na burtach napis OSP oraz numer operacyjny (zostanie podany w trakcie realizacji zamówienia) 5/ masa łodzi pustej max. 200 kg. 6/ wyposażenie łodzi: pagaje szt. 2, bosak aluminiowy teleskopowy, kotwica składana z liną kotwiczną o długości min. 20 mb., kamizelki asekuracyjne dla pełnej obsady łodzi, reflektor poszukiwawczy LED o mocy światła min. 2500lm. Zasilany prądem 12V z gniazda zapalniczki. 7/ silnik zaburtowy fabrycznie nowy, o mocy max 30 KM z rozruchem elektrycznym, sterowanie manetką z konsoli zamontowanej przy burcie (kompletny układ sterowania: kierownica, układ cięgien biegów i trymu), akumulator w osłonie chroniącej przed bezpośrednim działaniem wody, zbiornik paliwa główny i dodatkowy o pojemnościach 20 dm3, śruba napędowa aluminiowa zamontowana na silniku oraz dodatkowa śruba aluminiowa. Dwa zestawy kluczyków wraz ze zrywkami. 8/ przyczepa podłodziowa 1-osiowa, lekka o DMC do 750 kg, bez hamulca, posiadająca oświetlenie wykonane w technologii LED 12-24V, listwa oświetleniowa tylna demontowalna, dyszel z możliwością jego regulacji wysokości (łamany, zapewniający możliwość ciągnięcia przez samochód ciężarowy lub osobowo terenowy). Zaczep dyszla posiadający wymienną końcówkę oczkową i na kulę. Podpory regulowane, w przedniej części zamontowana wyciągarka ręczna ułatwiająca załadunek łodzi. Koło zapasowe zamontowane na ramie przyczepy wraz z zestawem kluczy do jego wymiany, rama przyczepy ocynkowana, w zestawie komplet pasów do mocowania łodzi podczas transportu, koło podporowe z regulacją, Przyczepka posiadająca homologację i spełniająca wymagania prawne do rejestracji i możliwości poruszania po drogach publicznych. 9/ długość całego zestawu nie większa niż 600 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8, 35000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: skafander ochronny – 2 szt., kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt., nóż ratowniczy – 2 szt., torba medyczna – 1 szt., nosze pływające – 1 szt.,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:skafander ochronny – 2 szt., kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt., nóż ratowniczy – 2 szt., torba medyczna – 1 szt., nosze pływające – 1 szt. - Skafander suchy lodowo-ratowniczy służy do wykonywania różnych działań, prowadzonych przez operatorów straży pożarnej bezpośrednio na wodach zamarzniętych (lód, kry) a także oraz w miejscach, gdzie jest kontakt z wodą jako taką, np. jeziora, rzeki, zbiorniki retencyjne itp. Typ ubrania: skafander (kombinezon) suchy jako ochrona osobista przed dostępem wody do wewnątrz ubrania. Dostępne rozmiary standardowe: S, M, M/L, L, L/L, XL i XXL – do uzgodnienia przed podpisaniem umowy, 1. Skafander suchy wykonany z tkaniny zasadniczej wodoszczelnej trilaminat (poliester na wierzchu, guma butylowa w środku, poliester od spodu). 2. Skafander powinien posiadać kryzę szyjną lateksową wraz z kołnierzem neoprenowy docieplającym bez rzepów zapinających. 3. z przodu wejściowy zamek gazoszczelny plastikowy YKK umieszczony w linii poziomej. 4. Na wysokości klatki piersiowej z przodu oraz na tej samej wysokości na plecach szlufki do założenia pasa asekuracyjnego. 5. Na rękawach skafandra na przedramieniu kieszonki na rękawice neoprenowe, gdzie rękawy te są zakończone wklejonymi kryzami lateksowymi stożkowymi. 6. Nogawki skafandra zakończone zintegrowanymi butami z obcasem, które to buty mają stalowe noski oraz stalową wkładkę anty-przebiciową w podeszwie. 7. Skafander powinien posiadać dodatkowe wzmocnienia z tkaniny zasadniczej na kolanach i siedzeniu, natomiast na kolanach i łokciach dodatkowe wewnętrzne wstawki piankowe w celu absorpcji. 8. Wewnątrz skafandra umieszczone szelki wewnętrzne, stabilizujące jego położenie w trakcie użytkowania. 9. Oznakowanie skafandra składa się z napisu Straż Pożarna na plecach i na patkach kieszeni „cargo”, z transferu eques, ze standardowego logo „konika morskiego” oraz taśm SOLAS odblaskowych na nogawkach koło butów oraz na rękawach koło nadgarstków. 14. Wewnątrz skafandra znajduje się od strony pleców etykieta producenta z rozmiarem. Specyfikacja techniczna skafandra suchego: Opis technologii materiałowej skafandra Skafander suchy wodoszczelny wykonany w całości z tkaniny zasadniczej trilaminat w kolorze czerwonym (wierzch poliester – środek guma butylowa – spód poliester). A/ Dane techniczne trilaminatu typu poliester: 1. Gramatura: 460–500 g /1 m kw. 2. Odporność na rozerwanie: a/ po osnowie: 75 N b/ po wątku: 55 N B/ Dane techniczne zamka gazoszczelnego plastikowego YKK 1. Wodoszczelność na poziomie 0,05 Bar. 2. Siła robocza potrzebna od otwarcia zamka: 19,6 N. 3. Wytrzymałość stopera górnego i dolnego: 147 N i 196 N. C/ Dane techniczne butów ochronnych 1. Wykonane z tworzywa polyuretan. 2. Buty posiadają w swej konstrukcji wkładki stalowe w noskach i podeszwie. 3. Podeszwy butów są antyelektrostatyczne, antypoślizgowe, olejo-odporne, z izolacją przed zimnem. 4. Buty chronią stopy przed przebiciem o sile 1.100 N, chroniąc palce stóp przed ściskaniem o sile 15 kN, chronią palce stóp przed uderzeniem o energii 200 J. Zgodność w zakresie obowiązujących norm dla zdrowia i bezpieczeństwa. Kombinezon przeznaczony do pracy w wodzie. Wodoszczelny i niezatapialny. Wykonany ze specjalnej trójwarstwowej tkaniny zapobiega przemoczeniu, pozwalający zachować ciepłotę ciała, utrzymuje użytkownika na powierzchni wody. Elementy konstrukcyjne: gumowe uszczelnienie szyjne wklejone wraz z kapturem z pianki neoprenowej; zamek wodoszczelny długości 91 cm, usytuowany wzdłuż pasa barkowego; rękawy zakończone mankietami sztywnymi, na które zakładane są wymienne mankiety elastyczne, a całość uszczelniana jest dodatkowo pierścieniem gumowym; buty gumowe przyklejone na stałe; wewnętrzne szelki podtrzymujące kombinezon w pasie z możliwością regulacji długości szelek; dodatkowe wzmocnienia wykonane z przeciwpoślizgowej folii gumowej rozmieszczone na kolanach, wokół zamka i na pośladkach; Konstrukcja materiału: na zewnątrz: tkanina poliestrowa odznaczająca się wysoką wytrzymałością mechaniczną wewnątrz kombinezonu: dzianina poliamidowa między tkaninami: uszczelniająca warstwa gumy - kompletna torba medyczna R-1 - szyny kramera w torbie - torba z kołnierzami ortopedycznymi - hydrożele Water-Jel Zestaw Ratownictwa Medycznego PSP R-1 posiadający wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz spełniający wymagania minimalne zawarte w wytycznych do organizacji ratownictwa medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym, nakreślone przez Krajowe Centrum Koordynacji Ratownictwa i Ochrony Ludności oraz Biuro Szkolenia Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej, ważne od dnia 12 lutego 2013 roku. Parametry techniczne: - Materiał – CORDURA 1100 dtex - Certyfikowane elementy odblaskowe 3M - Zamki i suwaki YKK - Klamry nylonowe Duraflex - Usztywnienia Tuplex - Spód torby wzmocniony materiałem wodoodpornym, odpornym na ścieranie - Cały spód pokryty hypalonem, co zapewnia całkowitą wodoszczelność i odporność na ścieranie - Uchwyty transportowe do trzymania torby w ręku, na ramieniu, oraz na plecach (grube i miękkie pasy) - Torba wyposażona w system uchwytów, pasków mocujących i kieszeni do segregacji sprzętu zgodnego z wytycznymi KG PSP - Osobna mała torba wewnętrzna przeznaczona na apteczkę - Duża kieszeń zewnętrzne na ścianie przedniej - Dwie kieszenie zewnętrzne na ścianach bocznych - komora wewnętrzna otwierana od góry - system przegródek umożliwiających łatwą segregację i identyfikację szyn - uchwyt do transportu w ręku oraz dodatkowo pasek z osłoną gumową na ramię zapinany w jednym z dwóch miejsc, zależnie od transportu na lewym lub prawym ramieniu Typ noża Składany Stylistyka Ratowniczy Długość głowni 90 mm Rodzaj ostrza Częściowo ząbkowane Gatunek stali Sandvik 12C27 Odporność na stępienie Dobra Odporność na korozję Wysoka Sposób otwierania Dysk pod kciuk Typ blokady Liner-Lock Materiał rękojeści Laminat G10 Klips do noszenia tak Kabura w komplecie Tak Informacje dodatkowe Nóż wyposażono w wysuwany przecinak do pasów oraz awaryjny zbijak do szyb. - konstrukcja z tworzywa sztucznego, trudnopalnego, wodoodpornego oraz nierdzewnego - 4 pasy bezpieczeństwa na szybkozłączach o regulowanej długości - 4 zawieszenia do transportu wysokościowego, mocowane do kosza za pomocą karabińczyków z blokadą przypadkowego otwarcia - 4 pasy umożliwiające ciągnięcie po ziemi - wymodelowane płozy - na spodniej części noszy - gąbka nieprzepuszczalna dla wydzielin – w wewnętrznej części noszy - dodatkowa podstawka pod stopy poszkodowanego, mocowana na pasie - dla osób o niższym wzroście - możliwość zastosowania w ratownictwie górskim, powietrznym, wodnym – musi być opcja z pływakami - maksymalne obciążenie 272kg - kolor pomarańczowy - waga 16kg - wymiary (długość/szerokość/grubość) 2190x640x180mm - gwarancja 2 lata
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8, 35000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI