DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd7e78ee-f4f3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Zakup oświetlenia i materiałów elektrycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/329/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów eklektycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załącznik nr 1.1-.1.3 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31211300-1 - Bezpieczniki

31211310-4 - Wyłączniki

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31224810-3 - Przedłużacze

31440000-2 - Baterie

31519000-7 - Lampy żarowe i neonowe

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532500-9 - Zapłonniki do lamp

31532910-6 - Świetlówki

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31711140-6 - Elektrody

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

39716000-4 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego

44111530-5 - Elektryczny osprzęt izolujący

44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby

44321000-6 - Kabel

44322200-5 - Złącza kablowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji w zakresie zadań nr 1-3, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w załącznikach nr 1.1-1.3 do SWZ (formularze ofertowe) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (wzorze umowy).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt. 4) wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w wykonaniu wymiany towaru na nowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad zgodnie z § 6 ust. 2 wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów eklektycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załącznik nr 1.1-.1.3 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31519000-7 - Lampy żarowe i neonowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532910-6 - Świetlówki

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

39716000-4 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji w zakresie zadań nr 1-3, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w załącznikach nr 1.1-1.3 do SWZ (formularze ofertowe) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (wzorze umowy).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt. 4) wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w wykonaniu wymiany towaru na nowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad zgodnie z § 6 ust. 2 wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów eklektycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załącznik nr 1.1-.1.3 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji w zakresie zadań nr 1-3, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w załącznikach nr 1.1-1.3 do SWZ (formularze ofertowe) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (wzorze umowy).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt. 4) wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w wykonaniu wymiany towaru na nowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad zgodnie z § 6 ust. 2 wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale XIV SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający, na podstawie art. 106 ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci oznakowań, folderów, katalogów lub zdjęć umożliwiających identyfikację oraz sprawdzenie parametrów oferowanego asortymentu dla następujących pozycji arkuszy kalkulacyjnych:
a) W zakresie zadania nr 1: dla pozycji: 1, 2, 3, 4, 24, 52, 54, 55, 56, 57, 92, 93, 94, 100, 101, 105, 107, 133, 134, 148, 179, 198, 199, 227, 228, 229
b) W zakresie zadania nr 2: dla pozycji: 1, 6, 7, 10, 16, 17
c) W zakresie zadania nr 3: dla pozycji: 1, 2, 3
Wskazane wyżej dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie parametry określone i wymagane przez Zamawiającego (zgodnie z zał. nr 1.1-1.3 do SWZ).
Zamawiający, zgodnie z art. 106 ust. 3 Pzp, akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych powyżej, jeżeli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oznakowania, foldery, katalogi lub zdjęcia umożliwiające identyfikację oraz sprawdzenie parametrów oferowanego asortymentu dla następujących pozycji arkuszy kalkulacyjnych:
a) W zakresie zadania nr 1: dla pozycji: 1, 2, 3, 4, 24, 52, 54, 55, 56, 57, 92, 93, 94, 100, 101, 105, 107, 133, 134, 148, 179, 198, 199, 227, 228, 229
b) W zakresie zadania nr 2: dla pozycji: 1, 6, 7, 10, 16, 17
c) W zakresie zadania nr 3: dla pozycji: 1, 2, 3

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, zastosuje kryteria wyboru ofert, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie podstawowe: do 40 dni od dnia podpisania umowy (termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Zamówienie opcjonalne: 360 dni od dnia podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usuniecie chwastów w ogrodzie po zimie - Brzezia Łąka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usuniecie chwastów w ogrodzie po zimie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI