Dostawa, montaż i uruchomienie nowego systemu sygnalizacji pożaru SSP wraz z demontażem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie nowego systemu sygnalizacji pożaru SSP wraz z demontażem i utylizacją istniejącego systemu SSP w budynku O-3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-27
  • Numer ogłoszenia608858-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608858-N-2018 z dnia 2018-08-27 r.

Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych: Dostawa, montaż i uruchomienie nowego systemu sygnalizacji pożaru SSP wraz z demontażem i utylizacją istniejącego systemu SSP w budynku O-3
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 1042059100000, ul. Al. Niepodległości  , 00977   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 6459384, e-mail matylda.grzybowska@polskieradio.pl, faks +48 22 6453957.
Adres strony internetowej (URL): www.prsa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.prsa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.prsa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej zgodnie z pkt 18.5 SIWZ. Ofertę opisaną zgodnie z pkt. 18.16 SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do skrzyni wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczonej zgodnie z pkt. 19.1 SIWZ
Adres:
al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie nowego systemu sygnalizacji pożaru SSP wraz z demontażem i utylizacją istniejącego systemu SSP w budynku O-3
Numer referencyjny: BP-DZP.B5.28.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożaru SSP w obiekcie O-3 Polskiego Radia S.A. i Radia dla Ciebie przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7 w Warszawie zgodnie z dokumentacją projektową wykonawczą, którą dysponuje Zamawiający. Celem realizacji zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa w zakresie ochrony przeciwpożarowej w budynku O-3 pełniącym funkcję obsługi studyjno-reżyserskiej oraz administracyjno-biurowej dla Programu 3 oraz RDC i w budynkach technicznych pełniących funkcje pomocnicze, to jest maszynowni klimatyzacji oraz podstacji średniego/niskiego napięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi i warunki jego realizacji, zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załącznikach 8 – 10 do SIWZ (Projekt wykonawczy, Rysunki, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) i Przedmiarze robót (Załącznik nr 11 do SIWZ, określającym zakres rzeczowy robót, a także we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Rozwiązania równoważne: 1 Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 2 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3 Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4. Wykonawca dołączy do formularza oferty „Wykaz oferowanych materiałów i elementów równoważnych wraz z opisem równoważności” który powinien być na tyle szczegółowy i jednoznaczny, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących tych parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż „Wykaz oferowanych materiałów i elementów równoważnych wraz z opisem równoważności” traktowany będzie jako element oferty Wykonawcy i nie będzie podlegał procedurze wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.

II.5) Główny kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31625200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 70
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 10 tygodni od dnia wprowadzania na teren robót. Zamawiający informuje, iż wprowadzenie na teren robót nastąpi w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zawarcia umowy. Przez dni robocze należy rozumieć dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane obejmujące swoim zakresem montaż Systemu Sygnalizacji Pożaru, każda o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto, 2. dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 poz. 1332 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278), w zakresie poniższych specjalności:  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze w tej specjalności, oraz ta osoba jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w pkt 9.1.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach polegać, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w pkt 9.1.2 SIWZ, mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz że będzie miał do tych zasobów faktyczny/rzeczywisty dostęp. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)–22) ustawy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału, o których mowa w pkt. 9.1.2. SIWZ, lub jeżeli w wyniku badania okaże się, że wobec tego podmiotu zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe określone w pkt 9.1.2. SIWZ. Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że wykonawca nie posiada zdolności wymaganych w pkt. 9.1.2.2. SIWZ, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych (osobowych) wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.4 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta w postępowaniu została najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów: 10.4.1 wypełniony wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są: a. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, b. inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. Wraz z tymi dokumentami Wykonawca przedłoży uzasadnienie wskazujące przyczyny, które obiektywnie uniemożliwiły przedłożenie dokumentów, o których mowa w lit. a). 10.4.2 wypełniony wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia, że ww. osoby spełniają wymagania określone w punkcie 9.1.2.2., według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 10.4.3 W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta wykonawcy, który w celu wykazania warunków udziału określonych w pkt 9.1.2 SIWZ, polegał na zdolnościach zawodowych innych podmiotów – w celu oceny czy wykonawca, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów Zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego. UWAGA 1: Zamawiający informuje, że wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona nie będzie obowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada już te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych. UWAGA 2: Zamawiający informuje, że jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu niniejszego postępowania, Zamawiający wezwie wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia do złożenia wszystkich lub niektórych z dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10.4.1 – 10.4.3 SIWZ, na każdym etapie prowadzonego postępowania. Zamawiający będzie również uprawniony do wezwania do złożenia aktualnych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10.4.1 – 10.4.3 SIWZ, jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty i oświadczenia nie są już aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.2. Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 10.2.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, 10.2.2. Wykaz oferowanych materiałów i elementów równoważnych wraz z opisem równoważności – w przypadku, o którym mowa w pkt. 3.3.2 SIWZ, sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 3.3.4 SIWZ. 10.2.3. kosztorys sporządzony metodą uproszczoną, 10.2.4. dowód wniesienia wadium, 10.2.5. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w który określony zostanie zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 10.3. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt I SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 16.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2018, poz. 110) 16.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 16.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. 16.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 16.2.1) SIWZ konieczne jest dołączenie oryginału dowodu wniesienia wadium (np. gwarancji bankowej) do oferty. W takim przypadku nie ma zastosowania zalecenie z pkt. 18.9 SIWZ, a oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty, w sytuacji zwrotu wadium wniesionego w innej formie, niż w pkt. 16.2.1) SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w następujących przypadkach i zakresie: 1) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia wywołanej: a) udzieleniem zamówień dodatkowych i/lub zamiennych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, b) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej z uwagi na zaistnienie robót zamiennych, c) wstrzymaniem realizacji przez Nadzór Budowlany, d) wstrzymaniem realizacji robót, gdy wstrzymanie robót wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji określonej w § 3 ust. 6 lit. b)-c) umowy, e) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikających z dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, f) wydania orzeczeń sądowych lub administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień umowy do treści orzeczenia, w szczególności w przypadku orzeczenia przez właściwe organy, iż przewidziane w niniejszej umowie prace powinny być wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę. Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 lit. a) i b) może nastąpić na podstawie protokołu konieczności. W przypadku opisanym w pkt 1) lit. c)-f) Wykonawca na wniosek Inspektora nadzoru zobowiązuje się wstrzymać wykonywane roboty do czasu uzyskania decyzji o wznowieniu prac. Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1) może nastąpić na podstawie zgodnego oświadczenia stron. 2) zmiany kierownika budowy (jedynie za pisemną zgodą Inspektora Nadzoru) na wniosek Wykonawcy w przypadku: a. choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika robót budowlanych, b. niewywiązania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, c. jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). Nowy kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze w tej specjalności, oraz ta osoba jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) zmiany kierownika budowy na wniosek Inspektora Nadzoru w sytuacji gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Prawa Budowlanego. Wykonawca jest zobowiązany zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Inspektora Nadzoru we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt. 2) lit. c). 4) zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy lub innego podmiotu na zasoby, którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy jak również zakresu wykonywanych przez nich prac – na zasadach określonych w ust. 25-28 załącznika nr 4 do umowy. 5) zmiany w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” i innych przepisów. Niniejsza zmiana wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 2. Zlecenie Wykonawcy wykonania dodatkowych robót budowanych, o których mowa w § 12 ust. 2 stanowi zmianę umowy i wymaga sporządzenia aneksu. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.1 jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Termin wizji ustala się na dzień 05 września 2018 r. godz. 11:00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców – ul. Myśliwiecka 3/5/7 w Warszawie, w holu budynku O-3. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do 05 września 2018 r. godz. 10:00 przesłać faksem lub drogą elektroniczną, zgodnie ze sposobem porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami określonym w pkt. 14, wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji. Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Dodatkowo po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy: 22.1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców, 22.2 w przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, wykonawcy przedłożą, o ile są już znane, dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. 22.3 wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej (OC), które zostanie zawarte i utrzymane w mocy przez cały okres związania Umową, z sumą gwarancyjną w wysokości 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Ubezpieczenie OC ma objąć ochroną odpowiedzialność z tytułu czynów niedozwolonych (odpowiedzialność deliktowa) oraz niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa), jak również odpowiedzialność cywilną za szkodę wyrządzoną przez produkt bądź wykonaną usługę. Zakres ochrony ubezpieczenia OC powinien obejmować szkody osobowe i szkody rzeczowe, zarówno w postaci poniesionych strat (damnum emergens), jak i utraconych korzyści (lucrum cessans), powstałe w okresie ubezpieczenia. Ochrona ubezpieczeniowa w ramach ubezpieczenia OC będzie dodatkowo obejmować: a) szkody wyrządzone rażącym niedbalstwem; b) szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi (completed operations); c) szkody wyrządzone przez podwykonawców, o ile będą zaangażowani w realizację Umowy; d) szkody nie będące następstwem szkód osobowych ani szkód rzeczowych (czyste straty finansowe), dopuszcza się zastosowanie limitu odpowiedzialności w wysokości nie niższej niż 500 000,00 zł; e) szkody polegające na poniesieniu kosztów dodatkowych na demontaż wadliwego produktu oraz montaż produktu wolnego od wad - dopuszcza się zastosowanie limitu odpowiedzialności w wysokości nie niższej, niż 500.000,00 zł; f) szkody w mieniu powierzonym lub będącym w pieczy, pod nadzorem lub kontrolą ubezpieczonego, o ile tego rodzaju ryzyko występuje w związku z realizacją Umowy; g) szkody w mieniu stanowiącym przedmiot obróbki, czyszczenia, naprawy, serwisu lub innych czynności wykonywanych w ramach realizacji Umowy; h) szkody wyrządzone podczas prac ładunkowych. Udziały własne lub franszyzy mogą zostać ustanowione na poziomie odpowiadającym dobrym praktykom rynkowym, przy czym nie będą one miały zastosowania do szkód osobowych. Wykonawca ubezpieczy szkody powstałe w dostarczanym mieniu podczas transportowania na teren niezbędny do rozładunku i składowania dostaw, od momentu załadunku do momentu zakończenia rozładunku, w tym również przeładunek i tymczasowe magazynowanie. Ubezpieczenie będzie obejmowało wszelkie rodzaje transportu oraz międzyskładowanie w czasie transportu. Wymagany jest pełny zakres ubezpieczonych ryzyk, zgodny co najmniej z zakresem określonym w Instytutowych Klauzulach Ładunkowych (A) 1/1/09 (ICC (A) 1/1/09) w razie transportu o charakterze międzynarodowym lub z zakresem pełnych warunków ubezpieczenia mienia w transporcie krajowym.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie usługi oczyszczenia działki z gałęzi, karp - Przysucha
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie usługi oczyszczenia działki z gałęzi, karp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI