Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby Projektu - Cyfrowa Gmina
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻabno
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-11
  • ZamawiającyGmina Żabno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00105742
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby Projektu - Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby Projektu - Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b62000c7-b0c1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060177/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby Projektu „Cyfrowa Gmina”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1) Zamówienie jest finansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal, tgdowski@zabno.pl, dzp@zabno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej. 2) Zamawiający przewiduje komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą poczty elektronicznej: a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Piotr Fiłonowicz
e-mail: pfilonowicz@zabno.pl, b) w sprawach
proceduralnych – Tomasz Gdowski Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, e-mail: tgdowski@zabno.pl 3) Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do komunikacji”. 4) Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP). 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza
do komunikacji” wynosi 150 MB. 6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP. 7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ.
Dane postępowanie można
wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 8) Ofertę,oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, ,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach
danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt.. 9) Wykonawcy w korespondencji
kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy). W zakresie nie
wymienionym powyżej zastosowanie mają zapisy SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w
rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane
osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane osobowe
wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieradza gm. Żabno” c) Odbiorcami
przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja
postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.d) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie
udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej.e) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez
okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.f) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się
Informacji nt. RODO - załącznik nr 10 do SWZ.g) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu
innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w
którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2
RODO.h) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich
obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty
lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści
oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.i) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki
informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w
postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 10 do SWZ.
Sposób i zasady udostępnienia danych osobowych określają zapisy SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.5.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Zadanie 1. Sprzedaż, dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie z uruchomieniem oraz szkolenie po wdrożeniowe infrastruktury informatycznej, sprzętu, osprzętu, licencji oprogramowania komputerowego, w skład którego wchodzi:
Dostawa sprzętu komputerowego i Oprogramowania z licencjami niewyłącznymi wraz z ich instalacją i konfiguracją, wdrożeniem, szkoleniem w danej Lokalizacji Jednostki organizacyjnej i w siedzibie Zamawiającego. Zakres, szczegółowe parametry techniczne i funkcjonalne Sprzętu komputerowego i Oprogramowania oraz wymagania w zakresie ich instalacji i konfiguracji określa Załącznik nr 4 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 1.
Dostarczany Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem podpisania Umowy.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31213300-5 - Szafy kablowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48514000-4 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
1. Cena - 60 punktów
2. Parametry techniczne -40 punktów
Razem 100 punktów

2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów

Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.

3) Sposób oceny ofert w kryterium Parametry techniczne (Pt):

a) Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy poprzez wpisanie w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 5.1 dla każdego subkryteriów (w każdej pozycji) w kolumnie „spełnia” słów „TAK” lub „NIE”.
b) Wykonawca, który wpisze „TAK” otrzyma maksymalna liczbę punktów określoną dla każdej pozycji ww. formularzu, natomiast jeśli wpisze „NIE” otrzyma „0” punktów.
c) Całkowita liczba punktów w tym kryterium ustalona zostanie jako suma punktów za poszczególne subkryteria określone w Formularzu asortymentowo-cenowym.

4) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt, gdzie:

Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt - liczba punktów uzyskanych w kryterium parametry techniczne

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Zadanie 2. Sprzedaż, dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego
z oprogramowaniem, w skład którego wchodzi:
Dostawa sprzętu komputerowego i Oprogramowania z licencjami niewyłącznymi (na czas nieoznaczony) dla danej Lokalizacji Jednostki organizacyjnej i Zamawiającego. Zakres, szczegółowe parametry techniczne i funkcjonalne Sprzętu komputerowego i Oprogramowania określa Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio dla zadania 2. Dostarczany Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem podpisania Umowy.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
1. Cena - 60 punktów
2. Dodatkowy okres gwarancji na sprzęt -40 punktów
Razem 100 punktów
1) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów

Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.

1) Sposób oceny ofert w kryterium Dodatkowy okres gwarancji na sprzęt (Pg):

a) Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego poprzez wybranie w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 5.3
w kolumnie „okres gwarancji” długości dodatkowego okresu gwarancji – z pośród
0, 12 lub 24 miesięcy.
b) Wykonawca, który zadeklaruje okres gwarancji dodatkowej:
 „0 miesięcy” otrzyma 0 (zero) pkt.
 „12 miesięcy” otrzyma 20 pkt,
 „24 miesiące” otrzyma 40 pkt.

2) Zamawiający informuje, iż minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Gwarancja dodatkowa obejmuje okres ponad minimalny okres gwarancji.

3) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt, gdzie:

Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium dodatkowy okres gwarancji
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Zadanie 3. Sprzedaż, dostawa mobilnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, w skład którego wchodzi:
Dostawa sprzętu komputerowego i Oprogramowania z licencjami niewyłącznymi (na czas nieoznaczony) dla danej Lokalizacji Jednostki organizacyjnej i Zamawiającego. Zakres, szczegółowe parametry techniczne i funkcjonalne Sprzętu komputerowego i Oprogramowania określa Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 3. Dostarczany Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem podpisania Umowy.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
1. Cena -60 punktów
2. Dodatkowy okres gwarancji na sprzęt -40 punktów
Razem 100 punktów
1) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów

Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.

1) Sposób oceny ofert w kryterium Dodatkowy okres gwarancji na sprzęt (Pg):

a) Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego poprzez wybranie w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 5.3
w kolumnie „okres gwarancji” długości dodatkowego okresu gwarancji – z pośród
0, 12 lub 24 miesięcy.
b) Wykonawca, który zadeklaruje okres gwarancji dodatkowej:
 „0 miesięcy” otrzyma 0 (zero) pkt.
 „12 miesięcy” otrzyma 20 pkt,
 „24 miesiące” otrzyma 40 pkt.

2) Zamawiający informuje, iż minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Gwarancja dodatkowa obejmuje okres ponad minimalny okres gwarancji.

3) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt, gdzie:

Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium dodatkowy okres gwarancji
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) Zadanie 4. Usługa modernizacji serwisu www, w skład którego wchodzi:
Usługa modernizacji serwisu www wykonana zostanie zgodnie z zakresem i szczegółowymi parametrami technicznymi i funkcjonalnymi, które określa Załącznik nr 4– Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 4.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
1. Cena -60 punktów
2. Parametry oceny -40 punktów
Razem 100 punktów
1) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów

Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.

2) Sposób oceny ofert w kryterium Parametry oceny (Po):

a) Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy poprzez wpisanie w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 5.4 dla każdego subkryteriów (w każdej pozycji) w kolumnie „spełnia” słów „TAK” lub „NIE”.
b) Wykonawca, który wpisze „TAK” otrzyma maksymalna liczbę punktów określoną dla każdej pozycji ww. formularzu, natomiast jeśli wpisze „NIE” otrzyma „0” punktów.
c) Całkowita liczba punktów w tym kryterium ustalona zostanie jako suma punktów za poszczególne subkryteria określone w Formularzu asortymentowo-cenowym.


3) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Po, gdzie:

Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Po - liczba punktów uzyskanych w kryterium parametry oceny
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry oceny

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) Zadanie 5. Sprzedaż i dostawa telewizora do obsługi wideokonferencji, w skład którego wchodzi:
Dostawa telewizora do obsługi wideokonferencji, zgodnie z zakresem i szczegółowymi parametrami technicznymi i funkcjonalnymi, które określa Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 5.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32324600-6 - Telewizory cyfrowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
1. Cena -60 punktów
2. Dodatkowe 12 miesięcy gwarancji na sprzęt- 40 punktów
Razem 100 punktów
1) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów

Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.

2) Sposób oceny ofert w kryterium Dodatkowe 12 miesięcy gwarancji na sprzęt (Pg):

e) Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy poprzez wpisanie w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 5.5 w kolumnie „spełnia” słów „TAK” lub „NIE”.
f) Wykonawca, który wpisze „TAK” otrzyma maksymalna liczbę punktów określoną ww. formularzu, natomiast jeśli wpisze „NIE” otrzyma „0” punktów.

3) Zamawiający informuje, iż minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Gwarancja dodatkowa obejmuje okres ponad minimalny okres gwarancji.
4) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:

Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium Dodatkowe 12 miesięcy gwarancji
na sprzęt
5) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe 12 miesięcy gwarancji na sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dla części 4 – Zadanie 4 Modernizacja serwisu www.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 podobne zakresem i funkcjonalnościami usługi o wartości w kwocie co najmniej 20.000 zł netto każda, polegające na wykonaniu i dostarczeniu rozwiązania typu MultiSite, które umożliwia tworzenie stron dla poszczególnych jednostek organizacyjnych, przy jednoczesnym zachowaniu zarządzania centralnego.

Wzór Formularza wykaz usług stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 11 do SWZ.

W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

2. Dla części 1, 2, 3 i 5 zamówienia, Zamawiający nie kształtuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Jedynym obowiązkiem wykonawcy będzie złożenie wraz z ofertą oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, w oparciu o które zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej i zawodowej, umożliwiających mu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych dla części 4 zamówienia
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych dla części 1, 2, 3 i 5 zamówienia.
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych dla części 4 zamówienia
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Wzór Formularza wykaz usług stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Na potwierdzenie, że oferowany sprzęt i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, określone w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą odpowiednich dla części, na które składana jest oferta, następujących przedmiotowych środków dowodowych, określonych w OPZ:
a) strona 20 - pkt 4: wydruk ze strony potwierdzający osiągnięty wynik dla oferowanych procesorów,
b) strona 21 - lp. 20, oświadczenie producenta oferowanego urządzenia, wskazującego, że oferowane urządzenie będzie objęte serwisem producenta i/lub serwisem autoryzowanego serwisu producenta oraz, że uszkodzone dyski w przypadku wymiany z powodu awarii w okresie obowiązywania gwarancji, pozostaną własnością Zamawiającego,
c) strona 22 - lp. 4: wydruk ze strony potwierdzający osiągnięty wynik dla oferowanych procesorów,
d) strona 23 -lp. 19: oświadczenie producenta oferowanego urządzenia, wskazującego, że oferowane urządzenie będzie objęte serwisem producenta i/lub serwisem autoryzowanego serwisu producenta oraz, że uszkodzone dyski w przypadku wymiany z powodu awarii w okresie obowiązywania gwarancji, pozostaną własnością Zamawiającego.
e) strona 22 lp. 4: wydruk ze strony potwierdzający osiągnięty wynik dla oferowanych procesorów
f) strona 25 - lp. 20: oświadczenie producenta oferowanego urządzenia, wskazującego, że oferowane urządzenie będzie objęte serwisem producenta i/lub serwisem autoryzowanego serwisu producenta oraz, że uszkodzone dyski w przypadku wymiany z powodu awarii w okresie obowiązywania gwarancji, pozostaną własnością Zamawiającego.
g) strona 42 - Zasilacz: oświadczenia producenta, że spełnia wymagania CE,
h) strona 45 -Warunki gwarancji:
 potwierdzenie dla firmy serwisującej autoryzacji producenta komputer,
 oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
 oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta, że przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego
i) strona 48:
 Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu,
 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu,
 Deklaracja zgodności CE,
 oświadczenia producenta jednostki potwierdzające spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
 Potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony)
j) strona 49 - Ergonomia -oświadczenie producenta, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosi maksymalnie 22dB
k) strona 52 – Warunki gwarancyjne:
 dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001: 2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera,
 Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
 oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta, że przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego
l) Strona 57 – Kryteria oceny ofert - Parametry oceny:
 Oświadczenie, że rozwiązanie zawiera zintegrowaną aplikację mobilną (ze stroną WWW oraz systemem kolejkowym) dla urządzeń typu smartphone.
 Oświadczenie, że rozwiązanie zawiera zintegrowany (ze stroną WWW oraz aplikacją mobilna) system kolejkowy, umożliwiający umawianie interesantów wg wcześniej skonfigurowanego harmonogramu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W
takim przypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem.Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Odnośnie do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie,
określone wart. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 11 do SWZ. Pozostałe wymagania określają dokumenty zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany treści umowy:
1) na skutek okoliczności wskazanych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r.,
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021, poz. 2095 z późn. zm.), na warunkach określonych w ustępie 4 tegoż artykułu- o czas przez jaki wykonawca nie mógł prawidłowo realizować umowy plus czas na usunięcie skutków braków możliwości realizacji.możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian, na określonych warunkach:
2) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli ta zmiana powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia należnego WYKONAWCY –dopuszcza się odpowiednio zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia WYKONAWCY o wynikającą z tych zmian różnicę w kwocie podatku VAT,
3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy adekwatną do wprowadzonych zmian przepisów,
4) w przypadku zaistnienia, po zawarciu Umowy, siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy adekwatną do zaistniałej sytuacji. Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej
5) w przypadku wprowadzenia przez Producenta dostarczanego przez WYKONAWCĘ Oprogramowania, po zawarciu Umowy, nowszej wersji tego Oprogramowania w stosunku do wersji podanej w Ofercie WYKONAWCY - dopuszcza się zmianę Oprogramowania pod warunkiem, że nie spowodowuje to podwyższenia ceny Przedmiotu umowy oraz obniżenia jego parametrów technicznych i funkcjonalnych wynikających z Oferty WYKONAWCY,
6) w przypadku zmiany przez Producenta Oprogramowania, po zawarciu Umowy, warunków jego licencjonowania - dopuszcza się możliwość zmiany tego Oprogramowania w stosunku do wersji podanej w Ofercie WYKONAWCY pod warunkiem, że nie spowodowuje to podwyższenia ceny Przedmiotu umowy oraz obniżenia jego parametrów funkcjonalnych wynikających z Oferty WYKONAWCY,
7) w przypadku konieczności dostarczenia Sprzętu komputerowego innego niż określony w Umowie, spowodowanej zakończeniem jego produkcji lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - dopuszcza się możliwość zmiany tego Sprzętu komputerowego, pod warunkiem, że nie spowodowuje to podwyższenia ceny Przedmiotu umowy oraz obniżenia jego parametrów technicznych i funkcjonalnych wynikających z Oferty WYKONAWCY,
8) zmiany danych adresowych WYKONAWCY lub ZAMAWIAJĄCEGO (tj. np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
9) zmiany osób wyznaczonych przez Strony w Umowie do jej realizacji,
10) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy.
Szczegółowe zasady wprowadzania zmian określają Projektowane postanowienia umowne - Załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę sensorycznego ogrodu zabaw ze strefą sportu i rekreacji - Gnojnik
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę sensorycznego ogrodu zabaw ze strefą sportu i rekreacji przy obiekcie centrum konferencyjno-bankietowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI