Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBychawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-10-10
  • ZamawiającyBychawskie Centrum Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00372585
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bychawskie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432285637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M.J. Piłsudskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargibckbychawa@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ebck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7360ed81-408a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7360ed81-408a-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
10.2 Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki
dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne
dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych.
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 12.5.2. SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.3 Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wnioski, o których mowa w art. 371 ust. 3 p.z.p., oferty, prace konkursowe, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 p.z.p., zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 p.z.p., sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 p.z.p., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
10.4 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 3, przekazywane
w postępowaniu lub w konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako
tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w pkt 10.5.
10.5 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się przy użyciu:
a) Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
b) poczty elektronicznej pod adresem: przetargibckbychawa@gmail.com (nie dotyczy
składania ofert).
10.6 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie e-Zamówienia zgodnie z zapisami pkt.10.7.
10.7 Użytkownik zalogowany jako:
a) Wykonawca posiadający uprawnienie Komunikacja w postępowaniu/konkursie (dla
rodzajów „Wniosek", „Inne") ma dostępne formularze: Wniosek, Inne,
b) konto uproszczone ma dostępne formularze: Wniosek -służący do zadawania pytań do
SWZ, Inne.
10.8. Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, zawierający informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych korzystania z platformy, dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
10.9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77-88-999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10.10. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Wróblewski nr telefonu 515 315 216, przetargibckbychawa@qmail.com
Pozostała treść zawarta jest w rozdziale X SWZ,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ww. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), dalej „RODO” informuję, że:
21.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Bychawskie Centrum Kultury, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34, 23-100 Bychawa reprezentowane przez Dyrektora
Bychawskiego Centrum Kultury, e-mail: sekretariat@ebck.pl, tel. 81 815-660-124;
21.2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych,z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych
osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować
21.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania oraz usługami szkoleniowymi dla Gminy Bychawa w ramach projektu „Cyfrowa Gmina" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
21.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
21.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
21.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
21.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
21.9. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji:
- mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Pozostała treść zawarta jest w rozdziale XXI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/BCK/2/09/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie niezbędnego dla realizacji zadania projektu technicznego okotarowania i mechaniki scenicznej, zgodnie z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze, stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ oraz w następujących dokumentach:
a) Dyrektywie: 2006/42/WE, 2006/95/WE, 2004/108/WE,
b) Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie BHP przy organizacji i realizacji widowisk (Dz.U. Nr 194 poz. 1240)
c) Normach EN-ISO 12100:2012, EN 13857:2008, DIN-EN 60335-1:2012, DIN 3093, DIN-EN 12385-4+A1:2008, PN-EN 62061:2008, IEC 60439-1:1999, DIN-EN 4113-2:2002, PN-EN 10025-2:2004

3.2. Ponadto:
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, oraz wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
2. Do Wykonawcy należy uzyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich niezbędnych materiałów, opinii, postanowień, decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla rozwiązań i materiałów zawartych w opracowaniu będącym przedmiotem zamówienia.
4. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały i narzędzia muszą być fabrycznie nowe, sprawne i wolne od wad fizycznych
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt, towar oraz wykonane prace , na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
6. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników zamawiającego z obsługi sprzętu oraz dokonać pierwszego uruchomienia z pracownikami zamawiającego
7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z:
- umową
- SWZ,
- obowiązującymi przepisami prawa i normami,
- należytą starannością, z aktualną posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, p.poż. oraz zasadami doświadczenia zawodowego.
9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ.
10. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 12.7.7. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez str. 5 niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

42419900-5 - Części przekładni wyciągnikowych i innych urządzeń podnośnikowych lub przenośnikowych

43612800-4 - Wyciągarki

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51111100-4 - Usługi instalowania silników elektrycznych

51511100-8 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w rozdziale XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł
7.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
7.2.4.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania doświadczenia, polegającego na wykonaniu (w ciągu ostatnich 3 lat) dostawy i montażu mechaniki scenicznej o wartości prac min. 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 6) dotyczy tych usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt 12.5.2 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z zał. nr 5 do SWZ).
9.1.2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.2. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z zał. Nr 5a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.1. wykaz dostaw (wg zał. nr 6) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
9.2.2. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

11.1. Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście) .
11.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bychawskiego Centrum Kultury w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Bychawie Nr 54 8685 0001 0017 3889 2000 0010 z adnotacją „Wadium - Dostawa i montaż okotarowania i mechaniki scenicznej sali widowiskowej Bychawskiego Centrum Kultury”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium.
11.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć wadium w oryginale w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu w oddzielnym pliku (paczce).
11.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez Wykonawcę określone w p.z.p„ bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej
kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin
związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Bychawskie Centrum Kultury;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
8) musi zostać złożony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
11.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
11.7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
11.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Postanowienia dotyczące pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w następujących przypadkach:
-zmiany przepisów prawa związanych z wykonaniem przedmiotowej Umowy, wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy,
-wystąpienia okoliczności będących następstwem zdarzeń losowych lub siły wyższej, o których Wykonawca niezwłocznie poinformował Zamawiającego
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy, za zgodą stron w przypadku:
− przesunięcia terminu zakończenia realizacji zadania, o okres nie dłuższy niż 21 dni, po uzyskaniu zgody instytucji dofinansowującej zadanie
− wystąpienia siły wyższej, przy czym siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne
od woli stron i działalności ludzkiej,
− okoliczności związanych z wystąpieniem potwierdzonych przez odpowiednie
służby sanitarne zakażeń COVID-19 wśród pracowników Wykonawcy, przebywaniem pracowników Wykonawcy na kwarantannie, lub uniemożliwieniem prowadzenia
dalszych prac m.in. z powodu wprowadzenia zwiększonych obostrzeń
sanitarnych w związku z stanem epidemii spowodowanym zakażeniami
COVID-19. Wykonawca ma obowiązek zawiadomienia Zamawiającego o wpływie okoliczności związanych z COVID-19 na proces realizacji
przedmiotu umowy
− wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających
zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym umową oraz
których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie
uniknąć lub przewidzieć,
− wystąpienia przeszkód, utrudnień spowodowanych przez osoby lub podmioty
trzecie,
5. Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia w sytuacji:
− Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia wynikającego z rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z kosztorysu pomocniczego będącego załącznikiem do umowy
− jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny
spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej
umowy.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na zmianie stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wartość brutto przedmiotu umowy zostanie
automatycznie zmieniona w wyniku zastosowania zmienionej stawki podatku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę nalezy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-10 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż wkładów kominowych- Tarnogród
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż wkładów kominowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI