Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica
1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Żurawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b041d7c-6990-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080476/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b041d7c-6990-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żurawica;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
daneosobowe@zurawica.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica
Zadanie – 1: pod nazwą „ Wykonanie oświetlenia w m. Buszkowiczki ”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Buszkowiczki na terenie działki ewid. 376/1, 376/7 obręb 0004 Buszkowiczki ” – 4 lampy LED 35 W + słupy :
- projekt budowlany 7A,
- przedmiary robót 7:
Zadanie – 2: pod nazwami „ Wykonanie oświetlenia w m. Bolestraszyce ”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bolestraszyce na terenie działki ewid. 27/2, 1/2 obręb 0002 Bolestraszyce ” – 3 lamp LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót,
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bolestraszyce na działkach ewidencyjnych nr 773/49,773/41,773/42,773/70,773/53,773/63,773/62,773/58,773/70 obr.0002 Bolestraszyce”
- 6 lampy LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót,
Zadanie – 3: pod nazwą „ Wykonanie oświetlenia w m. Wyszatyce ”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wyszatyce dz. 1207 Budowa linii elektroenergetycznej 0,4 kV oświetlenia drogowego w miejscowości Wyszatyce na działkach ewidencyjnych 1207,806,813, obręb 0008 Wyszatyce” – lampy 5 LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót,
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wyszatyce działkach ewidencyjnych 907,912,938,965,969,970 obr.0008 Wyszatyce ” – lampy 2 LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica
Zadanie – 1: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Żurawica dz. nr 3/30”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Żurawica działkach ewidencyjnych 1715/3; 5554; 14/2; 3/30 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” - 3 lampy LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót,
Zadanie – 2: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica – ul. Pogodna”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Żurawica działkach ewidencyjnych 1181/3; 1183; 1562/11; 1562/2; 1562/22; 1562/23; 1127/17; 1180 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” - 12 lampy LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót:
Zadanie – 3: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica – ul. Szańcowa”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego ul. Szańcowa w miejscowości Żurawica na terenie działek ewidencyjnych 1192/4; 1292/140; 1292/64; 1292/65 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica”
- 4 lamp LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót
Zadanie – 4: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica – ul. Armii Krajowej”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica ul. Armii Krajowej dz. nr 1718/2 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” - 5 lamp LED 35 W + słupy
i „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica ul. Armii Krajowej dz. nr 1718/2 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” - 2 lamp LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót
Zadanie – 5: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica – ul. Grota Roweckiego”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica ul. Grota Roweckiego dz. nr 1718/1 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” - 1 lamp LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót
Zadanie – 6: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica – ul. Prusa”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica ul. Bolesława Prusa, ul. Stefana Żeromskiego, na działkach nr ewidencyjny 1681/5, 1910/1 obr. 0009 Żurawica jedn. ewid. 181310_2 Żurawica i na działkach nr ewidencyjny 1582/2, 1582/3, 1573, 1316/70 obręb 0002 Bolestraszyce jedn. Ewid. 181310_2 Żurawica” - 5 lamp LED 35 W + słupy
- projekt budowlany,
- przedmiary robót
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj oraz zakres zmiany umowy został określony w Par. 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wg. wzoru Zamawiającego za pośrednictwem funkcjonalności do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-28