Budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na terenie gminy Jabłonna

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na terenie gminy Jabłonna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJabłonna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jabłonna
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-11
  • Numer ogłoszenia570807-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570807-N-2018 z dnia 2018-06-11 r.

Gmina Jabłonna: Budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na terenie gminy Jabłonna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonna, krajowy numer identyfikacyjny 1327044200000, ul. ul. Modlińska  152 , 05-110   Jabłonna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 767 73 32, e-mail urzad@jablonna.pl, faks 22 774 38 34.
Adres strony internetowej (URL): www.jablonna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jablonna.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Pokój nr 1 w Urzędzie Gminy Jabłonna, ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na terenie gminy Jabłonna
Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na terenie gminy Jabłonna" w częściach: Część 1 – Budowa oświetlenia ul. Małej w Chotomowie; Część 2 – Budowa oświetlenia ul. Malborskiej w Jabłonnie; Część 3 – Budowa oświetlenia ul. Wiosennej w Rajszewie; Część 4 – Budowa oświetlenia ul. Rajskiej w Rajszewie; Część 5 – Budowa oświetlenia ul. Rybackiej w Suchocinie; Część 6 – Budowa oświetlenia ul. Żwirowej w Trzcianach i Janówku Drugim; Część 7 – Budowa oświetlenia ul. Magnolii w Dąbrowie Chotomowskiej; Część 8 – Budowa oświetlenia ul. Dębowej w Jabłonnie - etap II; Część 9 – Budowa oświetlenia na terenie dz. nr 174/3 i 176/11 w Jabłonnie.

II.5) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311100-1
45316110-9
45317000-2
45317300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie tożsamym lub podobnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 100 % wartości zamówienia podstawowego. 2) Zamówienie może zostać udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu robót budowlanych będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub ze względu na możliwości techniczne, organizacyjne i finansowe oraz ze względu na zapotrzebowanie społeczne. 3) Zamówienie, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych może zostać udzielone pod warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca realizował zamówienie podstawowe w terminie i z najwyższą starannością, zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego, a także, że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania nowego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia dla każdej części: 1) Rozpoczęcie – w dniu zawarcia umowy, 2) Zakończenie: Dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 – do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 75 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego na kwotę min. 75 000,00 zł każda, w tym przynajmniej jedna w technologii LED, dla każdej części, w rozumieniu, że w przypadku złożenia oferty jednego Wykonawcy na kilka zadań, te same trzy roboty o wartości min. 75 000,00 zł będą spełniały warunki dla każdej części. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot. b) dysponowania; Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi), dla każdej części, w rozumieniu, że w przypadku złożenia oferty jednego Wykonawcy na kilka zadań, ta sama osoba będzie spełniała warunki dla każdej części. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016r., poz. 1725 z późn. zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyże, jeżeli: 1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz 2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. W przypadku, gdy wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków będą określone w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonych w Tabeli A Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli A Kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.4 ust 2 pkt 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.5 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.4 ust. 2 pkt 1. 6.6 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.4 ust. 2 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.8 Dokument, o którym mowa w pkt. 6.7 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.9 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.8 stosuje się. 6.10 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ). 3) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie należy dołączyć do oferty. 2. c) Dokument uprawniający do reprezentacji osoby podpisujące ofertę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli - winno być dołączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Tak
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla wszystkich części: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej Umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące wartości Umowy, terminu realizacji Umowy, sposobu rozliczeń Umowy, terminu rozliczeń Umowy w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3) Na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia inwestycji, możliwa jest zmiana technologii wykonywania robót, rodzaju zastosowanych urządzeń, jednak jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w projekcie, natomiast urządzenie lub urządzenia będą inną wersją urządzenia lub urządzeń wskazanych w części przedmiotu zamówienia (co oznacza, że będą miały identyczne lub lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów lepsze i pozostałe parametry bez zmian), a jednocześnie proponowana zmiana nie spowoduje zwiększenia kosztów inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Projekt zamienny wymaga akceptacji Projektanta sprawującego nadzór autorski oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zmiany powyższe nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy z przyczyn natury konstrukcyjnej, technologicznej, materiałowej lub sprzętowej (rodzaj, typ, model sprzętu), wystąpi konieczna albo obiektywnie zasadna, zmiana w rozwiązaniach projektowych w stosunku do ujętych w dokumentacji projektowej, związana z: a) koniecznością dostosowania robót do nowych wymagań wynikających ze zmienionych przepisów prawa lub innych warunków wpływających na brak możliwości wykonania przedmiotu Umowy; b) potrzebą polepszenia funkcjonalności sieci; c) usprawnienia procesu budowy; d) zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat w inwestycji Zamawiającego; e) zapobieżenia zagrożeniom ze strony inwestycji dla nieruchomości sąsiadujących z terenem budowy; strony bezzwłocznie uzgodnią wszystkie warunki wykonania robót zamiennych, w tym: a) wykonany zostanie, odpowiednio do zakresu zmian, projekt zamienny lub opis wprowadzanych zmian wraz z potrzebnymi rysunkami i uzyskaniem akceptacji projektanta sprawującego nadzór autorski oraz zatwierdzeniem przez Zamawiającego; b) sporządzony zostanie kosztorys różnicowy, zgodnie z § 3 ust.8; c) w przypadku zatwierdzenia przez Zamawiającego zmian wynikających z powyższych dokumentów, zwłaszcza zmiany w wynagrodzeniu umownym, sporządzony zostanie protokół konieczności wykonania robót zamiennych określający zakres robót zamiennych, wartość różnicową oraz uzasadnienie opisujące podstawy konieczności lub celowości zmian; d) zawarty zostanie stosowny aneks do Umowy, a jeżeli wykonanie robót zamiennych będzie skutkować koniecznością przedłużenia terminu wykonania Umowy, Strony określą termin wykonania przedmiotu Umowy z uwzględnieniem okresu koniecznego na wprowadzenie zmian oraz wymogów technologicznych wykonania robót. Postanowienia lit. c-e nie uchybiają postanowieniom Umowy nakładającym na Wykonawcę obowiązek przeciwdziałania niebezpieczeństwu awarii, katastrofy budowlanej lub innego zdarzenia, z którym wiąże się ryzyko powstania szkody. 5) Zmiana terminu wykonania Umowy, poza innymi przypadkami wymienionymi w Umowie, jest możliwa w szczególności, jeżeli w czasie realizacji Umowy zaistnieją przypadki: a) opóźnienia przekazania Wykonawcy terenu budowy; b) konieczności wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, okoliczności związane z koniecznością wykonania robót dodatkowych i/lub podobnych; c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, o ile okoliczności te skutkują brakiem możliwości wykonania zamówienia w terminie umownym, w tym m.in.: i. klęski żywiołowe, ii. warunki atmosferyczne, warunki terenowe, awarie (zwłaszcza infrastruktury biegnącej przez plac budowy oraz urządzeń i instalacji, powstałej bez winy Wykonawcy), akty wandalizmu itp., uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologią i sztuką budowlaną, iii. zaistnienie przypadku siły wyższej lub zdarzenia w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu, uniemożliwiające realizację prac w obiekcie, iv. stwierdzenie wad dokumentacji projektowej uniemożliwiających realizację prac lub zagrażających bezpieczeństwu realizacji prac i wystąpienie konieczności ich wstrzymania, o ile Wykonawca wykaże, że wstrzymanie wykonania tych prac uniemożliwia mu terminowe zakończenie przedmiotu Umowy, v. wydanie decyzji administracyjnej nakazującej wstrzymanie robót na określony czas, pod warunkiem, że nie wynika ono z zaniedbań lub zaniechań Wykonawcy; d) udzielenie zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, ewentualnych zamówień powiązanych z przedmiotem niniejszej Umowy, które mogą spowodować konieczność zmiany terminu zakończenia poszczególnych etapów zamówienia; e) w następstwie wykraczających poza terminy określone w K.p.a. procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych urzędowych mających wpływ na termin realizacji Umowy o ile ich przyczyną nie są zaniedbania lub zaniechania Wykonawcy; f) przekroczenie przez inne podmioty terminów załatwiania spraw, uznawanych w stosunkach danego rodzaju za powszechnie przyjęte, a mających bezpośredni wpływ na termin zakończenia przedmiotu Umowy lub terminy pośrednie, jeżeli Umowa takie przewiduje; W przypadku niemożności prowadzenia robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym w szczególności określonych powyżej i uznanych na piśmie przez Zamawiającego, termin zakończenia robót może zostać zmieniony z uwzględnieniem czasu trwania wymienionych przyczyn. Przerwy w pracach wymagają udokumentowania w protokołach roboczych i dzienniku budowy, odpowiednimi zapisami upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Zmiana terminu zakończenia prac spowodowana powyższymi przyczynami zostanie dokonana aneksem do Umowy. 6) Zmiany Kierownika budowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron, wyłącznie na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu co najmniej równym kwalifikacjom i doświadczeniu wskazanym w SIWZ. 3. Okoliczności wymienione powyżej mogą spowodować wydłużenie terminu wykonania Umowy o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu Umowy w sposób należyty. 4. Przedłużenie terminu wykonania Umowy wymaga dokonania przez Wykonawcę zmiany obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 5. Zarówno wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy jak i konieczność wprowadzenia zmian do Umowy wymagają protokolarnego stwierdzenia wystąpienia takich okoliczności oraz uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian do niniejszej Umowy. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 5 nie mogą być powodem zwiększenia wynagrodzenia zgodnie z zasadami ceny ryczałtowej określonej w Kodeksie cywilnym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Małej w Chotomowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na dwóch odcinkach: 1. ul. Mała - odcinek I (oprawy od L1 do L10): - 12 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 7 m, - 12 szt. opraw oświetleniowych 24 LEDS 500mA 38W; 2. ul. Mała - odcinek II (oprawy od L11 do L19): - 9 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 7 m, - 9 szt. opraw oświetleniowych 24 LEDS 500mA 38W. Łączna długość linii oświetlenia – ok. 550 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Malborskiej w Jabłonnie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na ul. Malborskiej w Jabłonnie, w tym: - 5 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 6 m, - 5 szt. opraw oświetleniowych 24 LEDS 700mA 55W, - długość linii oświetlenia – ok. 150 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Wiosennej w Rajszewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na ul. Wiosennej w Rajszewie, w tym: - 15 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 6 m, - 15 szt. opraw oświetleniowych 16 LEDS 600mA 32W, - długość linii oświetlenia – ok. 485 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Rajskiej w Rajszewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na ul. Rajskiej w Rajszewie, w tym: - 5 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 5 m, - 5 szt. opraw oświetleniowych 16 LEDS 390mA 21W, - długość linii oświetlenia – ok. 140 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Rybackiej w Suchocinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na ul. Rybackiej w Suchocinie, w tym: - 17 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 5 m, - 17 szt. opraw oświetleniowych 16 LEDS 350mA 20W, - długość linii oświetlenia – ok. 458 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Żwirowej w Trzcianach i Janówku Drugim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na ul. Żwirowej w Trzcianach i Janówku Drugim, w tym: - 27 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 7 m, - 27 szt. opraw oświetleniowych 24 LEDS 700mA 55W, - długość linii oświetlenia – ok. 1027 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Magnolii w Dąbrowie Chotomowskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na ul. Magnolii w Dąbrowie Chotomowskiej, w tym: - 10 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 6 m, - 10 szt. opraw oświetleniowych 24 LEDS 700mA 55W, - długość linii oświetlenia – ok. 303 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Dębowej w Jabłonnie - etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na ul. Dębowej w Jabłonnie - etap II, w tym: - 7 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 6 m, - 7 szt. opraw oświetleniowych 24 LEDS 350mA 28W, zastrzega się (w razie możliwości) kontynuację opraw zamontowanych w etapie I budowy oświetlenia ul. Dębowej w Jabłonnie – 24 LEDS 500mA 38W, - długość linii oświetlenia – ok. 225 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Budowa oświetlenia na terenie dz. nr 174/3 i 176/11 w Jabłonnie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na terenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – dz. nr 174/3 i 176/11 w Jabłonnie, w tym: - 4 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 6 m, - 4 szt. opraw oświetleniowych 24 LEDS 700mA 55W, - długość linii oświetlenia – ok. 78 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45311100-1, 45316110-9, 45317000-2, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Utworzenie Centrum Kulturalnego w miejscowości Rybieniec
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jabłonna: Bieżące utrzymanie oraz naprawy dróg w gminnie Jabłonna
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Porębie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI