Budowa nowych punktów oświetlenia drogowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa nowych punktów oświetlenia drogowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-30
  • ZamawiającyGmina Szczytno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00157741
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowych punktów oświetlenia drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowych punktów oświetlenia drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-769f1a97-d12b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020310/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa nowych punktów oświetlenia drogowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email ugszczytno@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót objętych zamówieniem:

• miejscowość Niedźwiedzie - dz.nr 147/2, 176 – długość linii ASXSn 50/52 mb, 2 szt. żerdź strunobetonowa wirowana, oprawa 2 szt.;
• miejscowość Szymany - dz. nr 389 – długość linii YAKY – 38/63 mb., długość linii ASXSn 51/54 mb., żerdź strunobetonowa wirowana - 6 szt., oprawa LED - 6 szt.;
• miejscowość Rudka - dz. nr 21/7 – długość linii ASXSn 50/52 mb., żerdź strunobetonowa wirowana - 1 szt., oprawa - 1 szt.;
• miejscowość Lemany - dz. nr 182/24, 182/31 – długość linii ASXSn 95/99 mb, żerdź strunobetonowa wirowana - 2 szt., oprawa LED - 1 szt.;
• miejscowość Lemany - dz. nr 20/5 – długość linii ASXSn 319,5/332 mb, długość linii YAKY 0,5/15 mb. żerdź strunobetonowa wirowana - 8 szt., oprawa LED - 8 szt., pomiar- sterowanie;
• miejscowość Lipowa Góra Zachodnia - dz. nr 22/36, 22/53, 22/56 – długość linii ASXSn 184/192 mb., żerdź strunobetonowa wirowana - 4 szt., oprawa - 4 szt.,
• miejscowość Siódmak - dz. nr 802/2, 809/15, 951 - długość linii YAKY – 74/105 mb., długość linii ASXSn 222/230 mb., żerdź strunobetonowa wirowana - 5 szt., oprawa LED - 5 szt.
• miejscowość Kamionek - dz. nr 8/40 - długość linii ASXSn 50/53 mb, żerdź strunobetonowych wirowanych - 1 szt., opraw - LED, 1 szt.,
• miejscowość Wały - dz. nr 144/3 - długość linii ASXSn 100/104 mb, 2 szt. żerdzi strunobetonowych wirowanych, 2 szt. opraw LED,
• miejscowość Nowe Gizewo - dz.nr 129/28 - długość linii ASXSn 90/94 mb, 3 szt. żerdzi strunobetonowych wirowanych, 3 szt. opraw LED;
• miejscowość Prusowy Borek - dz. nr 87/7 - długość linii ASXSn 123/129 mb, żerdź strunobetonowa wirowana - 3 szt., oprawa LED - 3 szt.;
• miejscowość Korpele - dz. nr 45/118 - długość linii ASXSn 25/27 mb, 1 szt. żerdzi strunobetonowych wirowanych, 1 szt. opraw LED;
• miejscowość Lipowiec - dz. nr 107, 108, 109, 110, 111, 112, 119, 120,2, 120/3, 120/4, 121/2, 768, 773 - długość linii ASXSn 506/526 mb, 4 szt. opraw LED; pomiar - sterowanie;
• miejscowość Lipowiec - dz. nr 750/1 - długość linii ASXSn 165/171 mb, 3 szt. żerdzi strunobetonowych wirowanych, 2 szt. opraw LED;
• miejscowość Lipowiec - dz. nr 108/8 - długość linii YAKY – 75/92 mb., 1 szt. żerdzi strunobetonowych wirowanych, 1 szt. opraw LED.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektach techniczno-wykonawczych – projektach budowlanych. Zamówienie obejmuje również wykonanie robót związanych z uruchomieniem i regulacja czasu świecenia według wskazań Zamawiającego po zamontowaniu urządzeń pomiarowych przez firmę Energa.

Parametry techniczno-użytkowe montowanych oprawy LED o mocy 54 - 65 W.
Dopuszcza się w miejsce projektowanych opraw sodowych zamontowanie opraw LED.
- obudowa oprawy (korpus, pokrywa, uchwyt) wykonana ze stopu aluminium metodą wtrysku ciśnieniowego na gorąco;
- oprawa wyposażona w przeźroczystą szybę zabezpieczającą układ optyczny przed uszkodzeniem o odporności na uderzenia min. IK 09- należy dostarczyć potwierdzenie z badań przez niezależną jednostkę badawczą.
Stopień szczelności powinien wynosić IP66 dla całości oprawy;
- oprawa dwukomorowa;
- oprawa wyposażona w wewnętrzny radiator zabezpieczony pokrywą przed promieniowaniem słonecznym;
- opraw wykonane w kl. II ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym;
- uchwyt montażowy powinien umożliwić montaż oprawy na wysięgniku lub bezpośrednio na słupie z regulacją położenia -10 +10 stopni;
- całkowita rzeczywista sprawność oprawy powinna wynosić min. 130 lm/W - potwierdzona krzywymi rozsyłu w formie edytowalnej do programu DIALUX – należy dołączyć raport z pomiarów fotometrycznych potwierdzający powyższe wymagania wykonane przez niezależne laboratorium badawcze na terenie UE;
- oprawy LED muszą być wyposażone w wielosoczewkowy układ optyczny rozsył światłości zgodnie z PN EN -13201;2016;
- emitowana przez oprawy barwa światła (CCT) powinna mieścić się w przedziale 3800K –4200 K, a CRI ≥ 70;
- wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009;
- oprawy wyposażone w układy zasilające przystosowane do pracy AC 230V-50Hz z zasilaczem wyposażony w miękki rozruch tzw. soft start (w przedziale 5-10sek ) - prąd zasilający panel LED max – 700 mA z funkcją DALI;
- dostęp do wnętrza oprawy bez użycia narzędzi a wymiana układu zasilania i panelu LED na sieci również bez użycia narzędzi;
- deklarowana trwałość diod min.100 000 godzin raport IES LM80-L90/B10;
- panel LED wyposażony w czujnik temperatury połączony z zasilaczem zabezpieczający przed przegrzaniem panelu;
- oprawy wyposażone w zabezpieczenie przed przepięciami do min.10 kV i 10kA przed zasilaczem w oprawie oraz w zasilaczu do min. 6kV;
- gwarancja na oprawy powinna wynosić min.5 lat;
- oprawy muszą posiadać certyfikat jakości typu 5 zgodny z normą PN-EN ISO/IEC 17067 nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej w zakresie spełnienia norm PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3;
- oprawa musi posiadać układ zasilający z możliwością dopasowania poboru mocy oraz strumienia świetlnego do indywidualnych wymagań klienta poprzez fabryczne zaprogramowanie do 3 poziomów oświetlenia w wybranych odstępach czasowych;
- układy zasilające powinny być skompensowane i mieć min. cos φ 93 przy redukcji mocy 50%;
- ze względów eksploatacyjnych oprawy powinny mieć możliwość wymiany panelu LED i zasilacza na linii oświetleniowej bez użycia narzędzi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie linii napowietrzno-kablowej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda (należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie linii napowietrzno-kablowej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda (należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz.2351 z późn. zm.); - z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu - załącznik nr 5 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) deklarację zgodności WE na znak CE potwierdzony certyfikatem przez akredytowane laboratorium na ternie UE o zgodności z obowiązującymi normami i dyrektywami;
b) dokumenty potwierdzające, zgodność przedstawionej oferty z dokumentacją projektową i wymaganiami normy (dokumenty potwierdzające parametry funkcjonalne opraw np. karty katalogowe; rozsył światłości zgodnie z PN EN -13201;2016; ULOR zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009; certyfikat jakości opraw typu 5 zgodny z normą PN-EN ISO/IEC 17067);
c) potwierdzenie z badań dotyczących odporności opraw na uderzenia przez niezależną jednostkę badawczą;
d) raport z pomiarów fotometrycznych potwierdzający wymagania dotyczące sprawności oprawy wykonany przez niezależne laboratorium badawcze na terenie UE;
e) raport IES LM80-L90/B10.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) deklarację zgodności WE na znak CE potwierdzony certyfikatem przez akredytowane laboratorium na ternie UE o zgodności z obowiązującymi normami i dyrektywami;
b) dokumenty potwierdzające, zgodność przedstawionej oferty z dokumentacją projektową i wymaganiami normy (dokumenty potwierdzające parametry funkcjonalne opraw np. karty katalogowe; rozsył światłości zgodnie z PN EN -13201;2016; ULOR zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009; certyfikat jakości opraw typu 5 zgodny z normą PN-EN ISO/IEC 17067);
c) potwierdzenie z badań dotyczących odporności opraw na uderzenia przez niezależną jednostkę badawczą;
d) raport z pomiarów fotometrycznych potwierdzający wymagania dotyczące sprawności oprawy wykonany przez niezależne laboratorium badawcze na terenie UE;
e) raport IES LM80-L90/B10.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie- załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do zawarcia umowy w formie elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do wykonania elewacji - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac elewacyjnych. Inwestycje na terenie woj.warmińsko-mazurskiego. Budynki mieszkalne, usługowe. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI