Zakup wraz z dostawą samochodu osobowego dla potrzeb Powiatowego Inspektoratu Weterynarii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą samochodu osobowego dla potrzeb Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żywcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻywiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-11-24
  • ZamawiającyPOWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W ŻYWCU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00496768
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą samochodu osobowego dla potrzeb Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żywcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W ŻYWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Folwark 8

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 475 52 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zywiec.piw@wetgiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zywiec.piw.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą samochodu osobowego dla potrzeb Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żywcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c6064b-83c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14c6064b-83c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:

https://ezamowienia.gov.pl .

Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają:
- „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl ,

- informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIW.26.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla potrzeb Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żywcu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

34110000-1 - Samochody osobowe

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich znaczeniami o następujących wagach :
1) cena brutto (C) – 60% ,
2) okres gwarancji mechanicznej (M) – 10% ,
3) okres gwarancji na napęd hybrydowy (H) – 15% ,
4) okres gwarancji na powłokę lakierniczą (L) – 5%,
5) okres gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia (P) – 10% .

2. Punktacja obliczona zostanie w następujący sposób:

1) dla kryterium „cena brutto”:

ilość punktów = oferta z najniższą całkowitą wartością cenową / całkowita wartość cenowa oferty ocenianej x 100 x 60%

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został zawarty w SWZ,

2) dla kryterium „okres gwarancji mechanicznej (M)”:

ilość punktów = punkty za zadeklarowany okres gwarancji mechanicznej (M) x 10%

Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 100 punktów:
• okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy – 0 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy – 25 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy – 50 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 72 i więcej miesięcy – 100 pkt.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został zawarty w SWZ,

3) dla kryterium „okres gwarancji na napęd hybrydowy (H)”:

ilość punktów = punkty za zadeklarowany okres gwarancji na napęd hybrydowy (H) x 15%

Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 100 punktów:
• okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy – 0 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy – 20 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 84 miesięcy – 40 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 96 miesięcy – 60 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 108 miesięcy – 80 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 120 i więcej miesięcy – 100 pkt.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 15 punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został zawarty w SWZ,

4) dla kryterium „okres gwarancji na powłokę lakierniczą (L)”:

ilość punktów = punkty za zadeklarowany okres gwarancji na powłokę lakierniczą (L) x 5%

Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 100 punktów:
• okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy – 0 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy – 25 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy – 50 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 72 i więcej miesięcy – 100 pkt.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 5 punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został zawarty w SWZ,

5) dla kryterium „okres gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia (P)”:

ilość punktów = punkty za zadeklarowany okres gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia (P) x 10%

Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 100 punktów:
• okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy – 0 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy – 20 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 84 miesięcy – 40 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 96 miesięcy – 60 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 108 miesięcy – 80 pkt,
• okres gwarancji wynoszący 120 i więcej miesięcy – 100 pkt.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został zawarty w SWZ.

3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą łączną liczbę punktów w wyniku sumy liczby punktów (S) uzyskanych w kryteriach: „cena brutto (C)”, „okres gwarancji mechanicznej (M) „okres gwarancji na napęd hybrydowy (H)” „okres gwarancji na powłokę lakierniczą (L)” i „okres gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia (P)”:
S = C + M + H + L + P
gdzie:
- S – łączna ilość punktów,
- C – ilość punktów w kryterium: cena brutto,
- M – ilość punktów w kryterium: okres gwarancji mechanicznej,
- H – ilość punktów w kryterium: okres gwarancji na napęd hybrydowy,
- L – ilość punktów w kryterium: okres gwarancji na powłokę lakierniczą,
- P – ilość punktów w kryterium: okres gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia.

Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca może uzyskać 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji mechanicznej (M)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na napęd hybrydowy (H)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na powłokę lakierniczą (L)

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia (P)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę fabrycznie nowego pojazdu samochodowego, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ),

2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ),

3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP oraz w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Uwaga:
W przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia tego warunku, załącza dowody określające, że dostawy zostały wykonane należycie, wystawione na Konsorcjum firm, to Zamawiający żąda określenia zakresu dostaw, jakie wykonał każdy członek konsorcjum, wykazujący się danym dokumentem na potwierdzenie spełniania określonego warunku.

Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) wyciąg ze świadectwa homologacji, potwierdzający co najmniej: typ pojazdu, dopuszczenie oferowanego pojazdu do ruchu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami lub,

2) opis i wykazy danych technicznych oferowanego pojazdu, niezbędne do oceny oferty, zawierające co najmniej dane dotyczące: nazwy modelu i producenta pojazdu wraz z parametrami technicznymi i nadwozia, rodzaju, pojemności i mocy jednostki napędowej i napędu hybrydowego lub,

3) rysunek (szkic) przedstawiający oferowany pojazd wraz z danymi technicznymi, lub,

4) zdjęcie lub rysunek oferowanego pojazdu wraz z danymi technicznymi lub,

5) karty katalogowe z nazwami modelu i producenta lub świadectwa zgodności lub certyfikaty lub inne dokumenty, określające parametry techniczne oferowanego pojazdu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) wyciąg ze świadectwa homologacji, potwierdzający co najmniej: typ pojazdu, dopuszczenie oferowanego pojazdu do ruchu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami lub,

2) opis i wykazy danych technicznych oferowanego pojazdu, niezbędne do oceny oferty, zawierające co najmniej dane dotyczące: nazwy modelu i producenta pojazdu wraz z parametrami technicznymi i nadwozia, rodzaju, pojemności i mocy jednostki napędowej i napędu hybrydowego lub,

3) rysunek (szkic) przedstawiający oferowany pojazd wraz z danymi technicznymi, lub,

4) zdjęcie lub rysunek oferowanego pojazdu wraz z danymi technicznymi lub,

5) karty katalogowe z nazwami modelu i producenta lub świadectwa zgodności lub certyfikaty lub inne dokumenty, określające parametry techniczne oferowanego pojazdu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zamawiający wymaga wskazania w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ.

3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Pełnomocnictwo załączone do oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z podaniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

3. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem (tj. w formie pisemnej), przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba lub osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ.

6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zostały zawarte w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.). Szczegółowe regulacje w tym zakresie zostały zawarte w SWZ.

2. Dokumenty postępowania będą także dostępne na stronie internetowej:

http://bippiw.beskidy.info.pl/index.php?_a=1&kat_id=9
NAJNOWSZE ZLECENIE
Podejmę współpracę z przewoźnikami typu firanka/plandeka - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Podejmę współpracę z przewoźnikami posiadających samochody typu firanka/plandeka 13, 6 m/ 24 ton do pracy na terenie kraju. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żywiec: Kompleksowy zakup paliwa gazowego.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: RDW w Puławach: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z instalacją
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka