Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup używanego samochodu ciężarowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup używanego samochodu ciężarowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ca13d1a-b7d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.soldea.pl/epz/epz/tablica.php3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/tablica.php
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określonew SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-16/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu ciężarowego – wywrotki6. Informacje formalne a) Samochód musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy,b) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,c) Samochód może być sprowadzony zza granicy ale musi być po wysokich opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji,d) Samochód musi posiadać ważny przegląd techniczny,e) Okres gwarancji minimum 3 miesięcy liczony od daty protokolarnego przekazania przedmiotu umowy. W formularzu ofertowym należy wpisać proponowaną długość gwarancji (ilość miesięcy)f) W okresie gwarancji wszelkie koszt związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisanta ponosi Wykonawca g) Podjęcie naprawy gwarancyjnej do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia w miejscu postoju samochodu,h) Wykonawca przekazując przedmiot zamówienia dostarczy Zamawiającemu wszelkie wymagane dokumenty,i) Samochód nie może być powypadkowy,j) Zamawiający dopuszcza odbiór samochodu w siedzibie Wykonawcy na terenie Polski,k) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wydać samochód z pełnym zbiornikiem paliwa l) Wykonawca w dni podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim: kartę pojazdu, świadectwo homologacji europejskiej i polskiej, dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin.m) Wykonawca przed podpisaniem umowy zapewni Zamawiającemu dokonanie oględzin w miejscu wskazanym przez Wykonawcę wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu . Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od zakupu samochodu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość sprzedawanego samochodu. 7. Informacje dotyczące minimalnych parametrów technicznych samochodu:a) Rok produkcji: 2007 lub nowszyb) Paliwo: diselc) Skrzynia biegów: manualnad) Przebieg: nie więcej jak 330 000 km,e) Liczba osi: 3f) Napęd: 6x4,g) Ładowność nie mniejsza niż 10 000 kg,h) Moc sinika: od 350 KMi) Samochód musi posiadać sprawną klimatyzację,j) Samochód musi posiadać blokadę mostu,k) Samochód musi posiadać HDSl) Zabudowa: skrzyniam) Wywrotka: dwu stronna z otwieraną burtą w formie klapy oraz drzwi ,n) Samochód musi być wyposażony w hydroburtęo) Nowe przewody hydrauliczne HDSp) Wszystkie siłowniki sprawne (HDS oraz samochodu),q) Sprawne sterowanie HDS,r) Brak jakichkolwiek błędów komputerowychs) Prawidłowo działający tachograf,t) Brak uszkodzeń mechanicznych w zawieszeniu,u) Sprawne hamulce v) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentemlub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lubprodukty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza żeopis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiającydopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeńrównoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w specyfikacji technicznej,z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznychi jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy.Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te,których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze odwskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składającofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawićprzekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisji zanieczyszczeń w zakresie tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodanów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe