Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Poświętnem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Poświętnem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoświętne
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
  • Termin składania wniosków2018-09-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-04
  • Numer ogłoszenia612388-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612388-N-2018 z dnia 2018-09-04 r.

Ochotnicza Straż Pożarna: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Poświętnem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna, krajowy numer identyfikacyjny 590702699, ul. Główna   40 , 26-315  Poświętne, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 531163125, 447564034, e-mail agnieszka.turlinska@poswietne.pl, poswietne@poswietne.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak. pisemnie zgodnie z opisem w rozdziale 11 oraz rozdzialem 12 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia
Adres:
Sekretariat Urzędu Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4; 26-315 Poświętne

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Poświętnem
Numer referencyjny: OSP.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Poświętnem. 1. PODWOZIE Z KABINĄ 1.1. Samochód musi spełniać wymagania zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy oraz z uwzględnieniem wymogów dotyczący pojazdów uprzywilejowanych straży pożarnej. 1.2. Samochód musi spełniać wymagania oraz posiadać świadectwo dopuszczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.). 1.3. Samochód musi spełniać przepisy Normy PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2 1.4. Samochód klasy średniej, kategorii III - terenowej. 1.5. Kąt natarcia i zejścia oraz prześwity i kąty przechyłów powinny być zgodne z minimalnymi wymaganiami rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. z późn. zm. dla tego typu kategorii pojazdów. 1.6. Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do jazdy wraz z wyposażeniem, pełnymi zbiornikami i obsadą osobową samochodu nie może przekroczyć 16000 kg. 1.7. Podwozie fabrycznie nowe – rok produkcji 2018. 1.8. Zabudowa fabrycznie nowa – rok produkcji 2018. 1.9. Auto ma być wyposażone w silnik o zapłonie samoczynnym, który spełnia normy czystości spalin EURO6. Moc silnika nie może być mniejsza niż 213 kW (290KM). 1.10. Skrzynia biegów ma być manualna. 1.11. Napęd pojazdu 4x4 z możliwością odłączenia napędu osi przedniej. Podwozie musi być wyposażone w systemy: ABS, ESP, ASR. 1.12. Kabina czterodrzwiowa, fabrycznie jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika. Układ miejsc dla obsady auta w układzie 1 + 1 + 4, z fotelami skierowanymi w kierunku jazdy. Filtr powietrza wyprowadzony do góry za kabiną. 1.13. Kabina ma być wyposażona w:  indywidualne oświetlenie umieszczone nad fotelem dowódcy auta,  kabina włącznie ze stopniami do kabiny powinna być automatycznie oświetlana po otwarciu drzwi tej części kabiny; powinna być możliwość włączenia oświetlenia kabiny, gdy drzwi są zamknięte,  sygnalizację otwarcia skrytek sprzętowych i podestów.  radiotelefon przewoźny, umożliwiający korespondencję radiową na częstotliwościach przypisanych Państwowej Straży Pożarnej,  radio samochodowe z rozprowadzoną instalacją antenową i głośnikową,  niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku,  wewnętrzne rolety przeciwsłoneczne,  szyberdach,  elektrycznie opuszczane i podnoszone szyby drzwi przednich oraz elektrycznie lub manualnie opuszczane i podnoszone szyby drzwi tylnych,  elektryczne lusterka boczne,  układ klimatyzacji,  uchwyty na cztery aparaty powietrzne zamontowane z tyłu kabiny za plecami załogi, umożliwiające zakładanie aparatów podczas jazdy,  wlot powietrza w górnej jej części,  wzmocnienie dachu,  zawieszenie na poduszkach pneumatycznych,  cztery dodatkowe reflektory świetlne umieszczone z przodu pojazdu. 1.14. Fotele w kabinie:  wyposażone w pasy bezpieczeństwa,  wyposażone w zagłówki,  siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie,  fotel dla kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia,  fotel dowódcy z regulacją wzdłużną, regulacją wysokości i pochylenia oparcia. 1.15. Instalacja elektryczna pojazdu jednoprzewodowa 24V, z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapełnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. 1.16. Instalacja elektryczna musi być wyposażona w główny wyłącznik prądu. 1.17. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. Jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania. 1.18 Auto ma być wyposażone w gniazdo do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, umieszczone po lewej stronie. Sygnalizacja podłączenia ma znajdować się w kabinie pojazdu. 1.19. Samochód musi być wyposażony w świetlne i akustyczne urządzenia sygnalizacyjno – ostrzegawcze odpowiednie dla pojazdu uprzywilejowanego. 1.20. Samochód musi być wyposażony w instalację antenową i elektryczną w sposób zapewniający użytkowanie radiotelefonu przewoźnego w sieci radiowej Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 1.21. Instalacja pneumatyczna pojazdu ma zapewnić możliwość wyjazdu w czasie nie dłuższym niż 60 sekund od uruchomienia silnika, jednocześnie zapewniając prawidłowe funkcjonowanie hamulców. 1.22. Wylot spalin z silnika nie może być skierowany na żadne ze stanowisk obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. Jednocześnie ma zapewnić ochronę przed poparzeniami dla obsady osobowej auta. 1.23. Podstawowa obsługa silnika musi być możliwa bez podnoszenia kabiny. 1.24. Zbiornik paliwa musi mieć pojemność zapewniającą przejazd minimum 300 km lub czterogodzinną pracę autopompy. 1.25. Podwozie pojazdu ma mieć wzmocnione zawieszenie w związku ze stałym obciążeniem pojazdu. 1.26. Maksymalna prędkość pojazdu na najwyższym biegu nie może być niższa niż 85 km/h. 1.27. Ogumienie pojazdu powinno mieć bieżnik dostosowany do różnych warunków atmosferycznych, terenowe. Z przodu pojazdu ogumienie pojedyncze, z tyłu ogumienie pojedyncze lub podwójne. 1.28. Auto musi być wyposażone w pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu bez konieczności stałego przewożenia. 1.29. Pojazd wyposażony w urządzenie (zaczep holowniczy z przodu i z tyłu) umożliwiający odholowanie pojazdu. Urządzenie powinno mieć taką wytrzymałość, aby umożliwić holowanie po drodze pojazdu obciążonego masą całkowitą maksymalną oraz wytrzymywać siłę zarówno ciągnącą jak i ściskającą. Dodatkowo z tyłu pojazdu zainstalowany hak holowniczy (paszczowy) typ 40 wg PN-92/S-48023 oraz złącza elektryczne i pneumatyczne dostosowane do przyczep z ABS umożliwiające holowanie przyczepy (z lampą sygnalizacyjną) o masie całkowitej dopuszczonej dla oferowanego pojazdu. 1.30. Z przodu pojazdu winna być zamontowana wyciągarka elektryczna o uciągu min. 5 t, posiadająca osłonę kompozytową i główny wyłącznik prądu. 1.31. Kolorystyka auta:  samochód – RAL 3000  elementy błotników i zderzaków – białe  elementy podwozia – czarne 1.32. Układ kierowniczy samochodu musi być wyposażony we wspomaganie. 1.33. Maksymalna wysokość pojazdu mierzona od podłoża do najbardziej wystającego elementu zabudowy wraz z zamontowaną skrzynią i drabiną przy nieobciążonym pojeździe, nie może być większa niż 3400 mm. Maksymalna długość pojazdu wraz z wyciągarką nie większa niż 7800 mm. 1.34. Z przodu i z tyłu pojazdu mają znajdować się światła przeciwmgielne. 1.35. Dodatkowe po dwie lampy sygnalizacyjne (niebieskie, pulsacyjne), umieszczone z przodu pojazdu oraz po jego bokach. 2. ZABUDOWA POŻARNICZA 2.1. Zabudowa nadwozia musi być wykonana z materiałów odpornych na korozję. Ściany zabudowy mają być podwójne, izolowane termicznie. Wnętrze skrytek wykonane z blachy anodowanej, prowadnice do półek wykonane ze stali nierdzewnej, półki z poszyciami aluminiowymi wzmocnione szkieletem ze stali nierdzewnej. 2.2. Dach zabudowy ma być wykonany w formie podestu roboczego oraz pokryty warstwą antypoślizgową. Na dachu ma znajdować się działko wodno – pianowe oraz uchwyty na drabinę. 2.3. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny również w wykonaniu antypoślizgowym (nie dopuszcza się zastosowania blachy ryflowanej). 2.4. Drabina do wejścia na dach wykonana ma być ze stali nierdzewnej. 2.5. Skrytki boczne zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz (ten sam klucz do wszystkich zamków). Zastosowane dodatkowe zabezpieczenie przed samoczynnym otwieraniem skrytek. 2.6. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy powinny być wyposażone w oświetlenie, a główny wyłącznik oświetlenia skrytek zainstalowany ma być w kabinie kierowcy. 2.7. Oświetlenie pola pracy wokół samochodu musi zapewnić oświetlenie w warunkach słabej widoczności. Oświetlenie takie znajdować ma się również na dachu zabudowy. 2.8. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach strażackich. 2.9. Wykonanie skrytek musi zapewnić odprowadzenie wody z ich wnętrza. 2.10. Zbiorniki na środki gaśnicze wykonane z materiałów kompozytowych. 2.11. Zbiornik wody o pojemności min. 2500l, wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik ma być również wyposażony w falochrony i posiadać właz rewizyjny. 2.12. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10% zbiornika wody wykonany z materiałów odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Zbiornik ma być wyposażony także w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym powinno być możliwe zarówno z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 2.13. Autopompa ma znajdować się z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. 2.14. Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 250l/min. przy 40 bar. 2.15. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5m. 2.16. W samochodzie ma znajdować się linia szybkiego natarcia o długości minimum 60 m na zwijadle, zakończona prądownicą TURBO, wodno-pianową, z prądem zwartym i rozproszonym. Linia musi umożliwiać podanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża 2.17. Samochód wyposażony w instalację zraszaczową do ograniczonych stref skażeń lub do celów gaśniczych. Powinna być zapewniona możliwość pracy pompy pożarniczej podczas jazdy. 2.18. Autopompa ma umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum:  dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu,  linii szybkiego natarcia z napędem elektrycznym i ręcznym,  działka wodno-pianowego klasy minimum DWP16 - korpus wykonany ze stali nierdzewnej,  zraszaczy przednich i bocznych załączanych z kabiny kierowcy. 2.19. Autopompa ma umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. 2.20. Autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody:  z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek,  z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. 2.21. Wszystkie nasady układu wodno-pianowego powinny być wyposażone w pokrywy nasad zabezpieczone przed zgubieniem, np. poprzez mocowanie łańcuszkiem. 2.22. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy:  manowakuometr,  manometr niskiego ciśnienia,  wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu,  wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,  regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu,  wyłącznik silnika pojazdu,  kontrolka pracy silnika,  kontrolka włączenia pompy,  schemat układu wodno - pianowego oraz oznaczenie zaworów. W kabinie kierowcy muszą znajdować się następujące urządzenia kontrolno-pomiarowe:  manometr niskiego ciśnienia,  wskaźnik poziomu wody w zbiorniku,  wskaźnik poziomu środka pianotwórczego. 2.23. Zbiornik wody wyposażony w nasadę 75 z zaworem kulowym do napełniania z hydrantu. Instalacja napełniania musi posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika, instalację odpowietrzającą zbiornik oraz zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 2.24. Autopompa ma być wyposażona w dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie minimum stężeń 3% i 6% (z tolerancją ± 0,5%) w pełnym zakresie wydajności pompy. 2.25. Wszystkie elementy układu wodno – pianowego muszą być wykonane z materiałów odpornych na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 2.26. Konstrukcja układu wodno – pianowego ma umożliwić jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej dwóch zaworów. 2.27. Przedział autopompy ma być wyposażony w system ogrzewania, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem w temperaturze do - 25oC. 2.28. Na wlocie ssawnym pompy zamontowany musi znajdować się element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 2.29. W przedziale autopompy znajdować ma się dodatkowy manipulator oraz głośnik współpracujący z radiotelefonem przewoźnym, umożliwiający prowadzenie korespondencji, zabezpieczony przed działaniem wody. 2.30. Pojazd powinien być wyposażony w elektropneumatyczny maszt oświetleniowy LED sterowany z pilota przewodowego z dodatkowym systemem automatycznego składania się po ruszeniu pojazdu. 2.31. Pojazd wyposażony w kamerę monitorującą strefę „martwą” (niewidoczną dla kierowcy) z tyłu pojazdu. Kamera powinna być przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych mogących wystąpić na terenie Polski oraz posiadać osłonę minimalizującą możliwość uszkodzeń mechanicznych. Monitor przekazujący obraz zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy. Kamera włączająca się automatycznie podczas włączenia biegu wstecznego. Dodatkowo musi istnieć możliwość włączenia kamery przez kierowcę w dowolnym momencie. 2.32. Pojazd powinien posiadać miejsce i uchwyty na sprzęt. 2.33. Wykonawca wykona uchwyty do mocowania wyposażenia ratowniczego na pojeździe po uzgodnieniu z zamawiającym. 3 WYPOSAŻENIE DODATKOWE 3.1 Samochód wyposażony w co najmniej: 2 komplety kluczy do pojazdu, 2 kliny pod koła, zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, przewód do pompowania kół z manometrem, trójkąt ostrzegawczy, apteczka i gaśnica proszkową o pojemności środka min. 2 kg - w kabinie kierowcy. 3.2 W momencie odbioru, pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami Państwowej Straży Pożarnej. Ponadto musi posiadać dodatkowe oznakowanie składające się z następujących elementów: - na drzwiach przednich po obu stronach pojazdu napis „OSP Poświętne”; - informacja o dofinansowaniu. Szczegóły oznakowania do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. 4 GWARANCJA 4.1 Gwarancja na podwozie – 24 miesiące. Gwarancja powinna obejmować bezpłatne naprawy w Autoryzowanych Stacjach Obsługi na terenie RP według warunków gwarancji producenta podwozia. Naprawy podwozia powinny być przeprowadzane w Autoryzowanej Stacji Obsługi, zlokalizowanej najbliżej siedziby Zamawiającego. 4.2 Gwarancja na zabudowę – 24 miesiące. 4.3 Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia, nie mogą powodować utraty, ani ograniczeń uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji mechanicznej.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę przynajmniej dwóch nowych samochodów ratowniczo-gaśniczych klasy średniej o wartości min. 650 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie analizy złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych dostaw oraz załączonych dowodów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), powyższy warunek mogą spełnić wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, w tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp; 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych dostaw można wykonać zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenia Wykonawcy / Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) oświadczenia Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług – Wykonawca składa oświadczenie tylko w przypadku, gdy wybór złożonej przez Niego oferty spowoduje powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 5) Zobowiązanie innego podmiotu – załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 6) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 7) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; 8) wadium wniesione zgodnie z rozdziałem 9 SIWZ. 9) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 10) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie osobno. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Maz. Oddział Poświętne Nr 89 8985 0004 0030 0306 6615 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Urzędu Gminy Poświętnem ul. Akacjowa 4; 26-315 Poświętne, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Pojemność zbiornika wody 30,00
Moc silnika 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzona będzie w formie aneksu zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie: 1) W przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia samochodu odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia pojazdu, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego. 2) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rozwiązań konstrukcyjnych, tj. zmiana w zakresie przepisów i norm technicznych. 3) W przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny. 4) Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy oraz miejsca szkolenia dla przedstawicieli OSP Poświętne. 5) W przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotu umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa. 6) W przypadku wprowadzenia zmian umowy niedopuszczalna jest zmiana umowy, której konsekwencją będzie zwiększenie ceny przedmiotu umowy. 7) W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy mającej na uwadze okoliczności czy zmiany proponowane przez Wykonawcę odpowiadają jego potrzebom oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym. 8) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia – gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla Zamawiającego lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych lub w przypadku zaistnienia siły wyższej itp.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług transportowych - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług transportowych dla nie więcej niż 21 uczestników DDP od daty podpisania umowy do 30.04.2027r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI