Zakup samochodu w wersji furgon/kombi/kombi maxi przystosowanego do przewozu osób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodu w wersji furgon/kombi/kombi maxi przystosowanego do przewozu osób wraz z oznakowaniem i specjalistycznym wyposażeniem w sprzęt łączności.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzeladź
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Czeladź
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-01
  • Numer ogłoszenia597081-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597081-N-2018 z dnia 2018-08-01 r.

Miasto Czeladź: Zakup samochodu w wersji furgon/kombi/kombi maxi przystosowanego do przewozu osób wraz z oznakowaniem i specjalistycznym wyposażeniem w sprzęt łączności.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Czeladź, krajowy numer identyfikacyjny 27625751200000, ul. ul. Katowicka  45 , 41-250   Czeladź, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 7637923, e-mail zamowienia@um.czeladz.pl, faks 32 2651002.
Adres strony internetowej (URL): www.czeladz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.czeladz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.czeladz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta może być dostarczona do siedziby Zamawiającego lub przesłana pocztą na adres Zamawiającego pod warunkiem, że zostanie ona dostarczona przed upływem wyznaczonego terminu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin wpłynięcia oferty przesłanej drogą pocztową. Ofertę należy dostarczyć/ złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45 - Kancelaria Urzędu
Adres:
Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu w wersji furgon/kombi/kombi maxi przystosowanego do przewozu osób wraz z oznakowaniem i specjalistycznym wyposażeniem w sprzęt łączności.
Numer referencyjny: ZP/30/D/SE-AG/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Samochód fabrycznie nowy, oznakowany, przystosowany do przewozu 7 osób.Przystosowany do użytkowania na drogach twardych i gruntowych. Rok produkcji: 2017 lub 2018. Termin realizacji: do 60 dni od dnia podpisania umowy.Nadwozie wyposażone w 3 przedziały: a) przedział kierowcy – 2 osoby, b) przedział pasażerski – 3 osoby, c) przedział przewozowy – 2 osoby. Nadwozie wersja furgon/Kombi /Kombi Maxi, wyposażony w immobilizer, klimatyzację, centralny zamek sterowany pilotem, elektryczne otwierane szyby w przednich drzwiach, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, fotel kierowcy z regulacją pionowego i poziomego położenia, wszystkie fotele wykonane z ciemnego materiału, wyposażone w zagłówki oraz bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, drzwi tylne dwuskrzydłowe, wyposażony w czujniki cofania, wyłożenie ścian wewnątrz samochodu i podsufitki, na całej podłodze wykładzina gumowa z osłoną krawędzi bocznych. Pojazd wyposażony w nadkola przeciwbłotne. Pojazd wyposażony w hak holowniczy z możliwością demontażu Wymiary zewnętrzne pojazdu: długość pojazdu max. 4980 mm, (łącznie z zamontowanym hakiem), wysokość pojazdu max. 1990 mm (łącznie z zamontowaną lampą zespoloną),rozstaw osi pojazdu min. 3000 mm, szerokość z rozłożonymi lusterkami – max. 2140 mm. Silnik: benzynowy, spełniający wymagania normy EURO 6,moc silnika min. 95 KM,zużycie benzyny w cyklu miejskim max. 10 litrów na 100 km, średnia wartość emisji CO2 w cyklu mieszanym nie więcej niż 180 g/km Napęd:napęd kół przednich lub tylnych, skrzynia biegów manualnam min. 5 biegowa (tj. 5 biegów + bieg wsteczny) , układ kierowniczy ze wspomaganiem,wyposażony w min. ABS. Przedział kierowcy: kierownica z lewej strony,fotel kierowcy z regulacją pionowego i poziomego położenia; na wszystkich fotelach obicie tekstylne w kolorze ciemnym; na wszystkich fotelach pokrowce nie wywołujące uczucia dyskomfortu i nadmiernego efektu pocenia użytkowników; poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera; regulacja kierownicy w minimum 2 płaszczyznach lub w jednej płaszczyźnie, ale z fotelem kierowcy przesuwanym, z regulacją odcinka lędźwiowego i regulacją wysokości, z regulowanym podłokietnikiem; szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie; gniazdo zapalniczki o napięciu 12 V i prądzie obciążenia min 10A zasilane bez względu na położenie zapłonu; półka na przedmioty pod dachem kabiny; wyprowadzenie zasilania 12V z bezpiecznikiem do zasilania radiotelefonu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; pierwszy rząd siedzeń wyposażony w dodatkowe oświetlenie w technologii LED (2 punkty świetlne); Lampy muszą być umieszczone nad siedzeniem kierowcy i pasażera z włącznikami niezależnymi dla kierowcy i pasażera; pojazd wyposażony fabrycznie w instalację radiową, radio, antenę oraz głośniki; komplet dywaników gumowych z wysokim brzegiem dla kierowcy i pasażera. Przedział pasażerski: trzy fotele lub kanapa trzyosobowa dzielona z obiciem tekstylnym w kolorze ciemnym; na wszystkich fotelach założone pokrowce nie wywołujące uczucia dyskomfortu i nadmiernego efektu pocenia użytkowników; drzwi boczne przesuwane z prawej strony pojazdu; szyby boczne przyciemniane. Przedział przewozowy – przystosowany do przewozu dwóch osób zatrzymanych:  przegroda rozdzielająca przedział pasażerski od przedziału przewozowego powinna być wykonana w sposób szczelny, uniemożliwiający przedostawanie się cieczy lub innych substancji płynnych,  ścianka działowa pełna oddzielająca część pasażerską od przedziału dla osób zatrzymanych wykonana z blachy stalowej do wysokości linii oparć oraz powyżej zabezpieczona od strony zatrzymanych, umożliwiająca kontakt wzrokowy i słowny z zatrzymanymi, od strony przedziału pasażerskiego ścianka działowa do wysokości oparć tapicerowana.  podłoga w przedziale przewozowym wzmocniona blachą ryflowaną pokrytą warstwą tworzywa sztucznego antypoślizgowego. Pokrycie wykonane metodą natryskową lub inną, gwarantującą możliwość spłukiwania i mycia z użyciem myjki ciśnieniowej bez obawy nasiąkania podłoża (swobodny spływ wody przez otwór spustowy na zewnątrz pojazdu),  natrysk wykonany do wysokości min. 600 mm na wszystkich ścianach i drzwiach tylnych tego przedziału,  w podłodze przedziału przewozowego ma być wykonany otwór spustowy na zewnątrz pojazdu o średnicy min 70 mm,  ściany przedziału przewozowego muszą być wykonane z materiałów odpornych na uszkodzenia mechaniczne,  siedzisko osób, w przedziale przewozowym powinno być wykonane w formie ławki z oparciem zgodnie z normą w tym zakresie, lub dwóch oddzielnych siedzisk umiejscowionych w sposób trwały i bezpieczny, tyłem do kierunku jazdy. Konstrukcja nośna ławki lub siedzisk musi być oparta na nogach umożliwiających zachowanie czystości pod nią. Siedzisko to ma być wykonane z materiału twardego, odpornego na uszkodzenia, wyrwania, połamania,  w części konstrukcyjnej nóg siedziska musi być zamontowany uchwyt do mocowania kajdanek,  siedzisko musi być wyposażone w biodrowe pasy bezpieczeństwa dla każdej z przewożonych osób. Pasy bezpieczeństwa muszą posiadać homologację drogową,  przedział przewozowy w części dachowej ma być wyposażony dodatkowo w wentylację nawiewowo - wywiewną ze sterowaniem zamontowanym w przedziale kierowcy,  w części przewozowej przed dwuskrzydłowymi drzwiami ma być zamontowana trzyczęściowa przegroda wykonana z siatki lub kraty, odporna na uszkodzenia mechaniczne, w której umieszczone będą jednoskrzydłowe drzwi lewe wyposażone w zamek zatrzaskowy oraz zamykane na klucz,  zawiasy osłonięte w sposób uniemożliwiający otworzenie i zdjęcie tych drzwi (gdy są otwarte) przez osoby przewożone,  lampy oświetleniowe (wykonane w technologii LED) w części przewozowej, należy umieścić w części dachowej z lewej i prawej strony pojazdu, między kratą a dwuskrzydłowymi drzwiami zewnętrznymi w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie,  lampy te mają oświetlać przedział przewozowy oraz miejsce przed samochodem przy otwartych drzwiach tylnych,  z tyłu pojazdu muszą znajdować się dwuskrzydłowe drzwi bez klamek wewnętrznych,  drzwi tylne wyposażone w zamek z kluczem umożliwiający ich otwarcie z kluczyka w przypadku awarii akumulatora;  na zewnątrz pojazdu pod tylnymi drzwiami zamontowany zderzak wzmocniony blachą aluminiową ryflowaną, pokryty tworzywem antypoślizgowym służący do wsiadania i wysiadania z pojazdu. Wyposażenie dodatkowe:  komplet opon zimowych wraz z felgami stalowymi;  pełnowymiarowe koło zapasowe na stalowej obręczy z czujnikiem (jeżeli jest wymagany);  gaśnica (4 kg);  trójkąt ostrzegawczy;  fabryczny podręczny zestaw narzędzi;  akumulator o największej pojemności z fabrycznej oferty producenta pojazdu;  alternator o najwyższej mocy z fabrycznej oferty producenta pojazdu. Barwa i oznakowanie pojazdu: barwa lakieru oraz oznakowanie – zgodne z § 32b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U. 2016 poz. 2022 z późniejszymi zmianami). Warunki gwarancji:  samochód – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, Gwarancja powinna być udzielona na prawidłowe działanie: 1. silnika, 2. elementów sterowania i osprzętu silnika, 3. układu przeniesienia napędu, 4. skrzyni biegów, 5. układu hamulcowego, 6. koła dwumasowego, 7. innych niewymienionych części lub układów zapewniających prawidłowe działanie samochodu.  powłoka lakiernicza – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów,  perforacja nadwozia – min. 96 miesięcy bez limitu kilometrów, Przegląd  pierwszy przegląd dopuszczający samochód do ruchu wykonany przez Sprzedającego Wyposażenie specjalistyczne: Na dachu pojazdu należy zamontować symetrycznie i prostopadle do podłużnej osi symetrii pojazdu, zespoloną lampę ostrzegawczą. Lampa nie może wystawać poza obrys dachu i musi być zamontowana w sposób jak najmniej ingerujący w strukturę pojazdu oraz umożliwiający mycie pojazdu w myjni automatycznej szczotkowej bez konieczności jej demontażu. Zespolona lampa ostrzegawcza musi posiadać: a) min 2 lampy (moduły świetlne) w technologii LED w kolorze pomarańczowym umieszczone w dwóch skrajnych częściach lampy zespolonej widocznej z każdej strony pojazdu, świecące naprzemiennie, b) halogeny pomocnicze boczne (2 szt.) i przednie (2 szt.) białe w technologii LED wspomagające doświetlenie boku i przodu pojazdu, sterowane z manipulatora, c) podświetlany napis „STRAŻ MIEJSKA” w kolorze granatowym, o tej samej barwie co granatowy pas wyróżniający, wypełniający białe pole pomiędzy lampami ostrzegawczymi, widoczny z przodu i z tyłu pojazdu co najmniej 50 m w warunkach nocnych. Kontrola nad działaniem urządzeń sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej pojazdu musi odbywać się za pomocą odpowiedniego manipulatora i spełniać następujące warunki: a) działanie sygnalizacji świetlnej musi być możliwe przy wyjętym kluczyku ze stacyjki pojazdu, b) podświetlenie napisu „STRAŻ MIEJSKA” w lampie ostrzegawczej musi być włączane wraz ze światłami pojazdu, c) manipulator musi być wyposażony w mikrofon umożliwiający, w dowolnej chwili, osobie obsługującej urządzenie podanie komunikatu na zewnątrz pojazdu, d) manipulator musi posiadać funkcję wytwarzania co najmniej 3 rodzajów dźwięków Urządzenie wysyłające ostrzegawcze sygnały dźwiękowe uprzywilejowania pojazdu w ruchu drogowym i służące do rozgłaszania komunikatów musi ponadto posiadać: a) homologację na kompatybilność elektromagnetyczną b) głośnik min 100 W zamontowany w komorze silnika w miejscu umożliwiającym bezawaryjne użytkowanie. Samochód wyposażony w analogowo - cyfrowy radiotelefon przewoźny (np. radiotelefon marki Motorola DM1400AD lub równoważny kompatybilny z radiostacją Motorola GM 340). Montaż podstawy radiotelefonu musi umożliwiać montaż radiotelefonu oraz uwzględniać łatwy dostęp do manipulatora przez kierowcę oraz pasażera przedniego fotela. Montaż podstawy radiotelefonu musi być wykonany w sposób trwały, uniemożliwiający przypadkowe uszkodzenie przez użytkownika. Montaż podstawy radiotelefonu musi być wykonany w miejscu uwzględniającym ograniczenie obrażeń ciała w razie kolizji / wypadku (np. nakładka na deskę rozdzielczą). Montaż anteny do radiotelefonu z wyprowadzeniem przewodu antenowego w przedziale kabiny kierowcy. Umiejscowienie i mocowanie anteny sposób umożliwiający mycie pojazdu w myjni automatycznej. Zakres częstotliwości oraz parametry radiotelefonu oraz instalacji antenowej powinny być zgodne z pozwoleniem radiowym wydanym dla jednostki Straży Miejskiej w Czeladzi (………… MHz – informacja zostanie przekazana Wykonawcy po wyborze).

II.5) Główny kod CPV: 34144000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
gwarancja na prawidłowe działanie samochodu 10,00
zużycie benzyny w cyklu miejskim 10,00
emisja CO2 w cyklu mieszanym 10,00
gwarancja na lakier samochodu 5,00
zapewnienie przez Wykonawcę możliwości dokonywania obsługi technicznej oraz napraw gwarancyjnych w autoryzowanej przez producenta pojazdu stacji obsługi, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Użytkownika* (*) Adres siedziby Użytkownika: Czeladź, ul. Katowicka 45; 41-250 Cz 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu zawartego w pkt 1 jest nieważna
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W nawiązaniu do prowadzonego postępowania oraz w związku z wprowadzeniem przepisów dotyczących danych osobowych (RODO) informuję co następuje: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Czeladź z siedzibą w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, tel. 32 763 79 00, email: czeladz@um.czeladz.pl, BIP: bip.czeladz.pl; 2.Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z siedzibą w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, tel. 32 763 79 79 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie : Zakup samochodu w wersji furgon/kombi/kombi maxi przystosowanego do przewozu osób wraz z oznakowaniem i specjalistycznym wyposażeniem w sprzęt łączności 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1); 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(2); 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (1) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. (2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam lawety do Holandii - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam lawety do Holandii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Czeladź: "Budowa placu zabaw przy ul. Katowickiej w Czeladzi"
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Czeladź: Dostawa sprzętu medycznego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Bielsk w roku szkolnym 2018/2019
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: "Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chwaszczynie"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI