Zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce Wielkiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Piekary Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-20
  • Numer ogłoszenia564213-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564213-N-2020 z dnia 2020-07-20 r.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie: Zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce Wielkiej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Bytomska  84 , 41-940  Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 939 379, e-mail um@um.piekary.pl, faks 32 287 22 69.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.piekary.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.piekary.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Piekary Śląskie 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce Wielkiej.
Numer referencyjny: BZP.271-30/ZK/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia Parametry pojazdu żądane przez ZamawiającegoMinimalne parametry techniczneTyp samochodu specjalny pożarniczyNadwozie typu furgonoweSamochód fabrycznie nowy (który nie był zarejestrowany) takRok produkcji 2020Skrzynia biegów manualna, 6-cio biegowaLiczba miejsc 6 (3 przód + 3 tył)Kolor nadwozia czerwonyRodzaj napędu na wszystkie koła 4x4Pojemność skokowa od 1 800 do 2 000 cm3Moc maksymalna minimum 170 KMPaliwo olej napędowyNorma spalin minimum EURO6dRozstaw osi min. 3 500 mm, max. 3 700 mmDopuszczalna masa całkowita 3 500 kg, DMC zespołu pojazdów 6 000 kgTapicerka materiałowa, koloru ciemnegoMinimalne wyposażenie pojazduAsystent bocznego wiatru takCentralny zamek sterowany radiowo + dwa składane klucze takCztery gniazda 12 V w kabinie kierowcy (trzy na tablicy rozdzielczej, jedno w lewej podstawie siedzenia) takDrzwi przesuwne, z prawej strony, w II rzędzie siedzeń takElektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) takHamulce tarczowe z przodu takImmobilizer elektroniczny takJeden zaczep holowniczy z przodu takKierownica wielofunkcyjna takKlimatyzacja takCztery koła na felgach stalowych o średnicy co najmniej 16 cali i pełnowymiarowe koło zapasowe na feldze stalowej wraz z kluczem i podnośnikiem samochodowym takLusterka zewnętrzne z obszarem szerokokątnym, regulowane i ogrzewane elektrycznie, ze zintegrowanym kierunkowskazem LED takOpony całoroczne takPoduszka powietrzna kierowcy takPodwójna kanapa pasażera z prawej strony kierowcy, w I rzędzie siedzeń ze schowkiem takFotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem takRadarowy system hamowania awaryjnego wspomagający kierowcę takTylne drzwi otwierane, dwuskrzydłowe, pełne (bez szyb) takUchwyty dla wsiadającego na słupkach „B” takUchwyty do mocowania w podłodze przedziału ładunkowego takŚwiatła do jazdy dziennej takWskaźnik wielofunkcyjny na desce rozdzielczej (komputer pokładowy) takSystem wspomagania ruszania pod górę takPakiet audio z wyświetlaczem o przekątnej min. 8’’, złącze USB (dla urządzeń Android, iOS), gniazdo multimedialne AUX-IN takZłącze telefonu komórkowego, sterowanie głosowe takHak holowniczy, sztywny (ze stabilizacją zespołu) takKamera cofania takApteczka, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa i lampa ostrzegawcza takOkna boczne w przedziale pasażerskim, w I i II rzędzie siedzeń, z lewej i prawej strony takSchowek w podsufitce z dwoma kieszeniami 1 DIN oraz lampka do czytania takDywaniki podłogowe gumowe takAluminiowa osłona silnika takHomologacja pojazduII rząd siedzeń - fotele pojedyncze 3 szt. mocowane w szynach aluminiowych typu monolit. Regulowane oparcie, montowane 60 cm od I rzędu siedzeń takPodłoga wyklejana ze sklejki antypoślizgowej dla II rzędu siedzeń takWyłożenie wnęk pod linią okien i nad linią okien II rzędu siedzeń płytą obustronnie laminowaną, szarą, zmywalną. Wyłożenie sufitu dla II rzędu siedzeń takStała ścianka działowa, pełna, szczelna za II rzędem siedzeń takBelka świetlna LZN Slender L-1600 mm 12V LZN-LF 2x4MD(3)WL, napis: ”Straż”. Wysokość 82 mm, szerokość 255 mm, częstotliwość błysków 2,1 Hz, homologacja R65, R10, mocowana w punktach fabrycznych za pomocą uchwytów systemowych. Dodatkowe światło czerwone do pilotażu 2xMLKD6 (wbudowane w belkę) takGłośnik pojazdu uprzywilejowanego - SA-135P takGenerator ESG 110 100 takOznakowanie zewnętrzne pojazdu – oklejenie pasem odblaskowym dookoła pojazdu, numery operacyjne nad pasem, numery na dachu pojazdu oraz napis: „STRAŻ” - folią odblaskową 3M, zgodnie z rozporządzeniem o oznakowaniu pojazdów uprzywilejowanych oraz z Załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej takOznakowanie pojazdu w sposób widoczny i trwały poprzez oklejenie napisem o treści „Współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości” oraz logotypu Funduszu Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Sprawiedliwości takMinimalne warunki gwarancji i serwisuGwarancja ogólna na prawidłowe działanie samochodu minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrówGwarancja na perforację nadwozia (części blacharskie) pojazdu minimum 120 miesięcy Książka gwarancyjna, instrukcja obsługi i dokumentacja dot. pojazdu w języku polskim takWszystkie wymagane prawem dokumenty pojazdu umożliwiające jego rejestrację takZabudowa pojazduPodłoga antypoślizgowa w części ładunkowej wykonana z blachy ryflowanej, aluminiowej, o grubości 2 mm, ziarno ryżu, na podkładzie ze sklejki 12 mm, wodoodpornej (wklejana do podłogi właściwej), uszczelniona masą w kolorze szarym takOsłony boków i wnęk drzwi w części ładunkowej samochodu (wykonanie sklejka laminowana, kolor szary, o grubości 5 mm, łatwo zmywalna) pokryta dwustronnie filmem fenolowym. Łatwo zmywalna, wodoodporna takOsłony nadkoli zabudowane na całym boku nadwozia w części ładunkowej w formie Box z półką o głębokości 100-150 mm, wykonane ze sklejki antypoślizgowej, wodoodpornej, o grubości 12 mm, narożniki oraz powierzchnie górne zabezpieczone profilem aluminiowym, obudowane blachą aluminiową 2 mm, ziarno ryżu takListwa aluminiowa Air-Line lub równoważna na całej długości nadkoli L+P w części ładunkowej takOgrzewanie niezależne Webasto, 2,1 kW, ze sterownikiem umożliwiającym nastaw temperatury grzania, mocowane w przestrzeni osobowej pod fotelem pasażera takNajazdy aluminiowe składane - kpl. (dwie sztuki) zamocowane w części ładunkowej takPółki regulowane w systemie KERL lub równoważnym do przewożenia akcesoriów w części ładunkowej, mocowane na specjalnych szynach aluminiowych w ilości 3 szt. o głębokości 400-600 mm z rantem zabezpieczającym, z podziałem na sekcje, na całej szerokości przedziału ładunkowego takWózki do przewozu węży i sprzętu pożarniczego – system składający się z modułowej ramy nośnej na dwóch kołach stałych oraz dwóch skrętnych, w ilości 2 szt., z podziałem na sekcje o szerokości 350-500 mm, długości 1100-1500 mm (dostosowany do wielkości przestrzeni ładunkowej).System o wspólnym współczynniku modułowym o wartości 27 mm (+/- 5%). Zintegrowany rowek teowy ramy - jako łącznik z innymi modułami. Wykonanie stal/aluminium. takOświetlenie części ładunkowej w systemie Led w profilu aluminiowym, oksydowanym z maskownicą, w ilości 2 x 2, na całej długości przedziału ładunkowego, z włącznikiem oraz zabezpieczeniem przed rozładowaniem akumulatora takListwa aluminiowa Air-Line lub równoważna na całej długości boków w części ładunkowej na wysokości nadszybia L+P takUchwyty na ubrania w ilości 12 szt. tak

II.5) Główny kod CPV: 34114000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
90

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu z Utrechtu - Częstochowa/Wieluń
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu z Utrechtu do Częstochowy/Wielunia w najbliższych dniach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piekary Śląskie: Akcesoria komputerowe do urządzeń informatycznych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Przewozy szkolne w roku 2020/2021
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI