Zakup i dostawa samochodu 9- osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa samochodu 9- osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednego na wózek inwalidzki Numer referencyjny: …………
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Siódemka"
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-31
  • Numer ogłoszenia615231-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615231-N-2019 z dnia 2019-10-31 r.

Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Siódemka": Zakup i dostawa samochodu 9- osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednego na wózek inwalidzki Numer referencyjny: …………
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
„ Program wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D” pod nazwą „Zakup i dostawa mikrobusu w wersji 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym przewozu na wózkach inwalidzkich.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Siódemka", krajowy numer identyfikacyjny 241885799, ul. Olchawy  1/4 , 40-383   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 796721117, +48 511633716, e-mail sylwias722@wp.pl, Ulfik26@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.stowarzyszenie-siodemka.pl
Adres profilu nabywcy: www.stowarzyszenie-siodemka.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.stowarzyszenie-siodemka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Stowarzyszenie osób fizycznych (osoba prawna) / organizacja pozarządowa o statusie OPP
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.stowarzyszenie-siodemka.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
Adres:
STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "SIÓDEMKA" - OTWARTE DRZWI ul. Oswobodzenia 47 40-404 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samochodu 9- osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednego na wózek inwalidzki Numer referencyjny: …………
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: : Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych – mikrobus 9 – cio miejscowy, specjalnie przystosowany do przewozu osoby na wózku inwalidzkim. Dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu typu mikrobus wyprodukowanego w 2019 r. 1. Wymagane warunki techniczne pojazdu: Wymogi ekonomiczno – energetyczne: zużycie paliwa w cyklu łączonym (wartość uśredniona w l/100 km) nie więcej niż 9 l / 100 km, norma emisji spalin – minimum EURO 6. Silnik: wysokoprężny turbo diesel, pojemność skokowa silnika – minimum 1990 -2000 cm3 , moc silnika – minimum 110 kW, minimum 145 KM, spełniający wymagania minimum EURO 6. Napęd: napęd kół przednich, skrzynia biegów manualna, mechaniczna, zsynchronizowana, minimum 6 stopniowa, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny. Układ hamulcowy: ABS lub system równoważny, z rozdziałem siły hamowania i wspomaganiem hamowania awaryjnego. Układ kierowniczy: kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach, wspomaganie układu kierowniczego. Podwozie: zawieszenie niezależne kół przednich i tylnych, samochód wyposażony w komplet kół letnich i opony zimowe, opony na felgach stalowych wraz z kołpakami, minimum 16 cali, długość całkowita 5180 mm – 5400 mm, wysokość 1850 mm – 2050 mm, szerokość wraz z lusterkami do 2400 mm, rozstaw osi minimum 3200 mm. Nadwozie: typ: kombi 9 – cio osobowy, ilość drzwi 5 (2 drzwi w przestrzeni kierowcy, 1 drzwi przesuwane – prawe boczne oraz tylne dwuskrzydłowe w przestrzeni pasażerskiej), ilość miejsc – 1 + 8 (po 3 miejsca w każdym rzędzie, a przy transporcie 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich możliwość szybkiego demontażu 3 rzędu foteli na wózki inwalidzkie umieszczone obok siebie między nadkolami), kolor: lakier , uzgodniony z Zamawiającym, tapicerka do uzgodnienia z Zamawiającym w przestrzeni kierowcy i kabinie pasażerskiej, oświetlenie w kabinie kierowcy i kabinie pasażerskiej, fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacją podparcia odcinka lędźwiowego i z podłokietnikiem, wszystkie fotele wyposażone w pasy bezwładnościowe, sygnalizacja optyczna bądź akustyczna: - automatyczny włącznik świateł i wycieraczek (czujnik zmierzchu i czujnik deszczu), - nie zamkniętych drzwi, - czujnik parkowania tylnego, tempomat, centralny zamek z pilotem, ogrzewanie przód i tył z regulacją, podwójny układ klimatyzacji (przód/tył) z regulacją, światła przeciwmgielne tylne, przednie światła LED do jazdy dziennej, tylne drzwi przeszklone, dwuskrzydłowe otwierane na boki – 180 stopni, posiadające wycieraczkę i ogrzewanie szyb tylnych, elektrycznie sterowane szyby w przedziale kierowcy, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera w pierwszym rzędzie siedzeń, nawigacja (mapy co najmniej Polski) – język komunikatów polski, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową – wykładzina gumowa (podłoga ze sklejki wodoodpornej pokryta warstwą antypoślizgową, łatwa w utrzymaniu w czystości), oświetlenie w podsufitce lusterka boczne elektrycznie podgrzewane i sterowane, okna w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane, całkowite przeszklenie pojazdu, filtr przeciwpyłowy, komputer pokładowy. 2. Wyposażenie dodatkowe: apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa, gaśnica, pełnowymiarowe stalowe koło zapasowe, podstawowy komplet narzędzi (podnośnik, klucz do kół), dywaniki gumowe w przestrzeni kierowcy i pasażerów w pierwszym rzędzie. 3. Wymagania dotyczące adaptacji samochodu do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku: rozwiązanie musi zapewnić możliwość przewozu 9 osób (łącznie z kierowcą) lub z osobą na wózku inwalidzkim (łącznie z kierowcą) na fotelach i , fotele w przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w tylnej części samochodu (w miejscach mocowania wózka inwalidzkiego) wytrzymała i łatwa w utrzymaniu czystości podłoga pokryta warstwą antypoślizgową, atestowane mocowania dla wózków inwalidzkich (listwy / uchwyty w podłodze, pasy mocujące wózki, pasy bezpieczeństwa dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich), winda osobowa zamocowana w otworze drzwi tylnych w bagażniku do wprowadzania wózków z osobami niepełnosprawnymi do pojazdu; oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym: emblematy informujące o przewozie osób niepełnosprawnych, dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu pojazdu; homologacja lub dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (KRS, badanie techniczne, oświadczenie wykonawcy), stopień wysuwany przy drzwiach przesuwnych prawych; 4. Gwarancja: - minimum 24 miesiące na mechanikę bez limitu kilometrów, - minimum 24 miesiące na powłokę lakierniczą, - minimum 12 lat na perforację blach nadwozia. Okres gwarancji liczony od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu Zamawiającemu Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację. Wykonawca jest zobowiązany wraz z dostawą samochodu przekazać Zamawiającemu: kartę pojazdu, świadectwo homologacji jako samochód osobowy, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, instrukcję obsługi w języku polskim, polisę ubezpieczeniową, dwa komplety kluczyków oraz inne wymagane prawem dokumenty, dwa komplety kluczyków oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu, tj.: wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. 5. Serwis: najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego, - Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż pięć dni Wykonawca lub autoryzowany serwis przez niego wskazany musi zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego, - poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej dokumentacji tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30 2019-10-31 2019-12-13

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ wykaz parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego samochodu (załącznik nr 2a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich, pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne bez limitu kilometrów 20,00
Gwarancja na powłokę lakierniczą (min. 24 miesiące max 60 miesięcy) 10,00
Samochód zastępczy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie
Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron.2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzania takich zmian wynika z następujących okoliczności: zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: BUS DLA SIÓDEMKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych – mikrobus 9 – cio miejscowy, specjalnie przystosowany do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu typu mikrobus wyprodukowanego w 2019 r. 1. Wymagane warunki techniczne pojazdu: Wymogi ekonomiczno – energetyczne: zużycie paliwa w cyklu łączonym (wartość uśredniona w l/100 km) nie więcej niż 9 l / 100 km, norma emisji spalin – minimum EURO 6. Silnik: wysokoprężny turbo diesel, pojemność skokowa silnika – minimum 1990 -2000 cm3 , moc silnika – minimum 110 kW, minimum 145 KM, spełniający wymagania minimum EURO 6. Napęd: napęd kół przednich, skrzynia biegów manualna, mechaniczna, zsynchronizowana, minimum 6 stopniowa, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny. Układ hamulcowy: ABS lub system równoważny, z rozdziałem siły hamowania i wspomaganiem hamowania awaryjnego. Układ kierowniczy: kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach, wspomaganie układu kierowniczego. Podwozie: zawieszenie niezależne kół przednich i tylnych, samochód wyposażony w komplet kół letnich i opony zimowe, opony na felgach stalowych wraz z kołpakami, minimum 16 cali, długość całkowita 5180 mm – 5400 mm, wysokość 1850 mm – 2050 mm, szerokość wraz z lusterkami do 2400 mm, rozstaw osi minimum 3200 mm. Nadwozie: typ: kombi 9 – cio osobowy, ilość drzwi 5 (2 drzwi w przestrzeni kierowcy, 1 drzwi przesuwane – prawe boczne oraz tylne dwuskrzydłowe w przestrzeni pasażerskiej), ilość miejsc – 1 + 8 (po 3 miejsca w każdym rzędzie, a przy transporcie 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich możliwość szybkiego demontażu 3 rzędu foteli na wózki inwalidzkie umieszczone obok siebie między nadkolami), kolor: lakier , uzgodniony z Zamawiającym, tapicerka do uzgodnienia z Zamawiającym w przestrzeni kierowcy i kabinie pasażerskiej, oświetlenie w kabinie kierowcy i kabinie pasażerskiej, fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacją podparcia odcinka lędźwiowego i z podłokietnikiem, wszystkie fotele wyposażone w pasy bezwładnościowe, sygnalizacja optyczna bądź akustyczna: - automatyczny włącznik świateł i wycieraczek (czujnik zmierzchu i czujnik deszczu), - nie zamkniętych drzwi, - czujnik parkowania tylnego, tempomat, centralny zamek z pilotem, ogrzewanie przód i tył z regulacją, podwójny układ klimatyzacji (przód/tył) z regulacją, światła przeciwmgielne tylne, przednie światła LED do jazdy dziennej, tylne drzwi przeszklone, dwuskrzydłowe otwierane na boki – 180 stopni, posiadające wycieraczkę i ogrzewanie szyb tylnych, elektrycznie sterowane szyby w przedziale kierowcy, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera w pierwszym rzędzie siedzeń, nawigacja (mapy co najmniej Polski) – język komunikatów polski, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową – wykładzina gumowa (podłoga ze sklejki wodoodpornej pokryta warstwą antypoślizgową, łatwa w utrzymaniu w czystości), oświetlenie w podsufitce lusterka boczne elektrycznie podgrzewane i sterowane, okna w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane, całkowite przeszklenie pojazdu, filtr przeciwpyłowy, komputer pokładowy. 2. Wyposażenie dodatkowe: apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa, gaśnica, pełnowymiarowe stalowe koło zapasowe, podstawowy komplet narzędzi (podnośnik, klucz do kół), dywaniki gumowe w przestrzeni kierowcy i pasażerów w pierwszym rzędzie. 3. Wymagania dotyczące adaptacji samochodu do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku: rozwiązanie musi zapewnić możliwość przewozu 9 osób (łącznie z kierowcą) lub z osobą na wózku inwalidzkim (łącznie z kierowcą) na fotelach i , fotele w przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w tylnej części samochodu (w miejscach mocowania wózka inwalidzkiego) wytrzymała i łatwa w utrzymaniu czystości podłoga pokryta warstwą antypoślizgową, atestowane mocowania dla wózków inwalidzkich (listwy / uchwyty w podłodze, pasy mocujące wózki, pasy bezpieczeństwa dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich), winda osobowa zamocowana w otworze drzwi tylnych w bagażniku do wprowadzania wózków z osobami niepełnosprawnymi do pojazdu; oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym: emblematy informujące o przewozie osób niepełnosprawnych, dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu pojazdu; homologacja lub dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (KRS, badanie techniczne, oświadczenie wykonawcy), stopień wysuwany przy drzwiach przesuwnych prawych; 4. Gwarancja: - minimum 24 miesiące na mechanikę bez limitu kilometrów, - minimum 24 miesiące na powłokę lakierniczą, - minimum 12 lat na perforację blach nadwozia. Okres gwarancji liczony od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu Zamawiającemu Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację. Wykonawca jest zobowiązany wraz z dostawą samochodu przekazać Zamawiającemu: kartę pojazdu, świadectwo homologacji jako samochód osobowy, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, instrukcję obsługi w języku polskim, polisę ubezpieczeniową, dwa komplety kluczyków oraz inne wymagane prawem dokumenty, dwa komplety kluczyków oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu, tj.: wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. 5. Serwis: najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego, - Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż pięć dni Wykonawca lub autoryzowany serwis przez niego wskazany musi zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego, - poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej dokumentacji tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na zespoły i podzespoły i mechaniczne, eletryczne i elektroniczne bez limitu kilometrów 20,00
Gwarancja na powłokę lakierniczą( minimum 24 miesiące max 60 miesięcy 10,00
Samochód zastępczy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rejestracje auta z Niemiec - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie rejestracja auta sprowadzonego z Niemiec. Przegląd wykonany, kompletna dokumentacja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI