Zakup dwóch samochodów do Wydziału Utrzymania Zieleni ZDZiT w Olsztynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup dwóch samochodów do Wydziału Utrzymania Zieleni ZDZiT w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-02-03
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00034219
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup dwóch samochodów do Wydziału Utrzymania Zieleni ZDZiT w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup dwóch samochodów do Wydziału Utrzymania Zieleni ZDZiT w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cedea32-7d11-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/.
2. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/ ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty (w tym oferty dodatkowej), a także funkcjonalności pozwalających na składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz
komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Przetargowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
4. Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych, tj.:
1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: . doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyjątkiem plików wykonywalnych
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Użytkownika na Platformie Przetargowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Przetargową stanowi datę oraz dokładny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss) generowany według czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. Zamawiający zaleca format przesyłanych danych: .pdf.
5. Zamawiający udostępnia wykonawcom instrukcje pod linkiem https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help w następującym zakresie:
1) regulamin korzystania z Platformy Przetargowej,
2) instrukcja dla Wykonawcy,
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie,
2) Inspektor Ochrony Danych, kontakt: e-mail: iod@zdzit.olsztyn.eu telefon 89 5443169;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym - znak: NZ.2510.3.2022;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Utworzenie Konta Użytkownika na Platformie jest dodatkowo równoznaczne z upoważnieniem Platformy Przetargowej do przetwarzania danych osobowych Użytkownika przekazanych za pośrednictwem Platformy podczas zakładania Konta Użytkownika, jak również wprowadzonych do Platformy w jakikolwiek inny sposób w późniejszym czasie w ramach korzystania z Platformy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.2510.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych (rok produkcji 2021 lub 2022) samochodów osobowych typu brygadówka podwójna kabina (6-7miejsc) ze skrzynią na potrzeby służb Wydziału Utrzymania Zieleni ZDZiT w Olsztynie.
Gwarancja producenta: 24 miesiące z limitem kilometrów 300000.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami i wagami:

Ad. 1) Kryterium „Cena”
Kryterium „Cena” rozpatrywane będzie na podstawie ceny podanej przez Wykonawcę w formularzu OFERTA. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalnie 70 pkt.
Pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do poniższego wzoru:

P1 = (cena minimalna/cena oferty badanej) x 70

Ad. 2) Kryterium: „Termin dostawy”
Kryterium „Termin dostawy” zostanie ocenione na podstawie informacji zawartej w formularzu OFERTA na temat oferowanego terminu realizacji.
Wykonawca, który przedstawi najkrótszy termin realizacji otrzyma maksymalnie 30 pkt.
Punkty zostaną przydzielone w następujący sposób:

P2 - Termin dostawy 3 miesiące - 0 punktów
P2 - Termin dostawy 2 miesiące - 15 punktów
P2 - Termin dostawy 1 miesiąc - 30 punktów
Zaoferowany przez wykonawcę termin realizacji krótszy niż 1 miesiąc nie będzie dodatkowo punktowany.

2. W przypadku rozbieżności pomiędzy danymi wprowadzonymi do interaktywnego formularza oferty na Platformie a danymi umieszczonymi w podpisanym dokumencie elektronicznym, w szczególności zawierającym formularz oferty, przyjmuje się, że prawidłowymi danymi są dane umieszczone w dokumencie elektronicznym.
3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oceny ofert oraz ich wag.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie ww. kryteriów oceny ofert, tj. ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Ocena punktowa każdej oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą z ilości punktów, jakie otrzyma oferta.
6. Niniejsze zamówienia zostanie udzielone temu wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej oraz wypełni dodatkowe wymagania określone w treści SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (min. 1 miesiąc – max. 3 miesiące)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Specyfikacja techniczna lub inny dokument na podstawie którego możliwa będzie ocena zgodności oferowanych pojazdów z wymaganiami zamawiającego w zakresie następujących elementów:

Minimalne warunki techniczne
a) rok produkcji – 2021 lub 2022, fabrycznie nowe,
b) silnik wysokoprężny spełniający wymogi normy EURO-6,
c) skrzynia biegów manualna, minimum 5 biegów,
d) moc silnika: minimum 84 kW (114 KM),
e) napęd tylny lub przedni,
f) tylne koła pojedyncze lub podwójne,
g) zawieszenie tylne wzmocnione, resor dwupiórowy;
h) kabina sześcioosobowa lub siedmioosobowa, podwójna,
i) dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t,
j) poduszka powietrzna kierowcy,
k) ABS + system wspomagania nagłego hamowania,
l) zdalnie sterowany centralny zamek,
m) minimum stalowe felgi 16",
n) pełnowymiarowe koło zapasowe wraz z kluczem i lewarkiem,
o) trójkąt ostrzegawczy, apteczka gaśnica, komplet dywaników gumowych,
p) komplet opon: wielosezonowe.

Minimalne parametry zabudowy skrzyniowej:
a) skrzynia ładunkowa otwarta, bez konstrukcji plandekowej, o długości 2600 – 3500 mm ładowność skrzyni: minimum 800 kg,
b) rama pośrednia stalowa lub wykonana z profili aluminiowych,
c) burty boczne w całości aluminiowe lub stalowe, dzielone w połowie długości lub niedzielone, o wysokości 400 – 500 mm,
d) burta tylna ze stopniem wejściowym,
e) profil obwodowy wykonany z anodowych profili aluminiowych lub stalowy,
f) podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej, dwustronne foliowanej lub stalowa,
g) burta przedniej części skrzyni ładunkowej zabezpieczająca tył kabiny na całej jej szerokości,
h) kabina osobowa oddzielona od skrzyni ładunkowej siatką z ogranicznikami na górze do przewożonych rur, a także z możliwością przymocowania do siatki różnych narzędzi i akcesoriów,
i) punkty mocowania ładunku: w profilu – 8 szt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacja techniczna lub inny dokument na podstawie którego możliwa będzie ocena zgodności oferowanych pojazdów z wymaganiami zamawiającego w zakresie następujących elementów:

Minimalne warunki techniczne
a) rok produkcji – 2021 lub 2022, fabrycznie nowe,
b) silnik wysokoprężny spełniający wymogi normy EURO-6,
c) skrzynia biegów manualna, minimum 5 biegów,
d) moc silnika: minimum 84 kW (114 KM),
e) napęd tylny lub przedni,
f) tylne koła pojedyncze lub podwójne,
g) zawieszenie tylne wzmocnione, resor dwupiórowy;
h) kabina sześcioosobowa lub siedmioosobowa, podwójna,
i) dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t,
j) poduszka powietrzna kierowcy,
k) ABS + system wspomagania nagłego hamowania,
l) zdalnie sterowany centralny zamek,
m) minimum stalowe felgi 16",
n) pełnowymiarowe koło zapasowe wraz z kluczem i lewarkiem,
o) trójkąt ostrzegawczy, apteczka gaśnica, komplet dywaników gumowych,
p) komplet opon: wielosezonowe.

Minimalne parametry zabudowy skrzyniowej:
a) skrzynia ładunkowa otwarta, bez konstrukcji plandekowej, o długości 2600 – 3500 mm ładowność skrzyni: minimum 800 kg,
b) rama pośrednia stalowa lub wykonana z profili aluminiowych,
c) burty boczne w całości aluminiowe lub stalowe, dzielone w połowie długości lub niedzielone, o wysokości 400 – 500 mm,
d) burta tylna ze stopniem wejściowym,
e) profil obwodowy wykonany z anodowych profili aluminiowych lub stalowy,
f) podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej, dwustronne foliowanej lub stalowa,
g) burta przedniej części skrzyni ładunkowej zabezpieczająca tył kabiny na całej jej szerokości,
h) kabina osobowa oddzielona od skrzyni ładunkowej siatką z ogranicznikami na górze do przewożonych rur, a także z możliwością przymocowania do siatki różnych narzędzi i akcesoriów,
i) punkty mocowania ładunku: w profilu – 8 szt.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Załączniki nr 2 do SWZ),
2) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena - 70 pkt
Termin dostawy (min.1 miesiąc - max.3 miesiące) - 30 pkt
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI