„Zakup biletów miesięcznych do szkół i placówek szkolno-wychowawczych dla uczniów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup biletów miesięcznych do szkół i placówek szkolno-wychowawczych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Pelplin oraz jednego ucznia dowożonego na trasie Rajkowy-Skarszewy"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPelplin
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyGmina Pelplin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00062368
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zakup biletów miesięcznych do szkół i placówek szkolno-wychowawczych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Pelplin oraz jednego ucznia dowożonego na trasie Rajkowy-Skarszewy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erecka@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup biletów miesięcznych do szkół i placówek szkolno-wychowawczych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Pelplin oraz jednego ucznia dowożonego na trasie Rajkowy-Skarszewy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9899285-bc6b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001127/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Dowóz dzieci z terenu gminy Pelplin do szkół i placówek szkolno wychowawczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych do szkół i placówek szkolno-wychowawczych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Pelplin. Zakup biletów obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych. Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów na różnych trasach na terenie gminy Pelplin oraz dowóz jednego ucznia na trasie Rajkowy-Skarszewy-Rajkowy.
2. Dowozy będą obejmowały dzieci uczęszczające do następujących szkół:
1) Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1 w Pelplinie – 7 uczniów,
2) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Pelplinie – 46 uczniów niepełnosprawnych w tym 7 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich.
3) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Pelplinie – 82 uczniów,
4) Zespół Kształcenia i Wychowania w Kulicach – 30 uczniów,
5) Zespół Kształcenia i Wychowania w Rudnie – 176 uczniów,
6) Szkoła Podstawowa w Małych Walichnowach – 52 uczniów,
7) Przedszkole Nr 2 w Pelplinie – 1 uczeń,
8) Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Skarszewach – 1 uczeń.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem do bezpiecznego przewozu osób niepełnosprawnych.
5. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów.
6. Pojazdy zadysponowane do przewozów muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
7. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do przedszkoli, szkół i placówek szkolno-wychowawczych, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku szkoły, opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu.
8. Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi posiadać bazę umożliwiającą naprawę autobusów, w odległości nie większej niż 50 km od miejsca realizacji zamówienia, z wyposażeniem umożliwiającym naprawę autobusów.
9. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego.
10. Uczniowie muszą być dowiezieni na zajęcia szkolne na godzinę 8.00. Zajęcia lekcyjne odbywać się będą pięć razy w tygodniu w okresie 1 września 2021 – 22 czerwca 2022.
11. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
12. Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w Harmonogramie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz).
13. W przypadku dowozu ucznia na trasie Rajkowy-Skarszewy-Rajkowy należy podać zryczałtowaną cenę za 1 kurs (przejazd) na trasie Rajkowy-Skarszewy-Rajkowy (długość trasy 64 km).
Zajęcia lekcyjne odbywać się będą pięć razy w tygodniu w okresie 1 września 2021 – 22 czerwca 2022. Uczeń dowożony na zajęcia szkolne na godzinę 8.00. Zajęcia kończą się o godzinie 15:00.
W okresie 25 czerwiec 2022 – 31 sierpień 2022 przewiduję się, że dla ucznia odbędzie się około 25 zajęć.
14. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez zamawiającego i zatwierdzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych. Zamawiający najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów.
15. Miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego dnia miesiąca w roku szkolnym (w miesiącu lutym do 26 dnia na miesiąc marzec).
16. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno-wychowawczego może ulegać zmianie, z tym że granice zmian nie mogą przekroczyć ±15% wartości ryczałtowej brutto za przedmiot zamówienia. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
17. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych
18. Szacunkowa liczba uczniów wynosi 395, w tym uczniowie niepełnosprawni poruszający się na wózkach inwalidzkich.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie uprawniającego do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
a) minimum 5 autobusami – nie starsze niż rok produkcji 2010 każdy i min. 50 miejsc siedzących
oraz 1 autobus/bus nie starszy niż rok produkcji 2010 dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i przewożonych na wózkach – min. 15 miejsc siedzących wraz z miejscem na wózki.
b) osobami (min. 5 osób) posiadające uprawnienia, tj. prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy min. 5 lat
c) posiada doświadczenie w zakresie dowozu dzieci do szkół, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał co najmniej 2 usługi o wartości 250 tys. zł każda, z zapewnieniem opieki podczas dowozu,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie Załącznikiem nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Licencji na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie uprawniającego do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego;
2) Wykaz sprzętu - minimum 5 autobusami – nie starsze niż rok produkcji 2010 każdy i min. 50 miejsc siedzących oraz 1 autobus/bus nie starszy niż rok produkcji 2010 dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i przewożonych na wózkach – min. 15 miejsc siedzących wraz z miejscem na wózki.
3) Wykaz osób (min. 5 osób) posiadające uprawnienia, tj. prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy min. 5 lat

4) Wykaz usług - posiada doświadczenie w zakresie dowozu dzieci do szkół, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał co najmniej 2 usługi o wartości 250 tys. zł każda, z zapewnieniem opieki podczas dowozu,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takich zmian i będą one dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany mogą być wprowadzone po złożeniu pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub wynika ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zgodnie z art. 439 ustawy prawo zamówień publicznych zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany:
1) Stawki podatku od towarów i usług,
2) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) Zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pomoc w instalacji lampy przeciwmgielnej KW-204R36SMD 12V 28V RED- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania31-10-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pomoc w instalacji lampy przeciwmgielnej KW-204R36SMD 12V 28V RED, nie chciałbym jej uszkodzić oddzielając od podstawy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa skateparku w Kargowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pelplin: „Remont budynku urzędu Miasta i Gminy Pelplin”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pelplin: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa kontenera asenizacyjnego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych - "Program wyrównywania różnic między regionami III"