Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół Gminy Ożarów w roku szkolnym 2021/2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • ZamawiającyGmina Ożarów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół Gminy Ożarów
w roku szkolnym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stodolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-530

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48158611137

1.5.8.) Numer faksu: +48158611136

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ozarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół Gminy Ożarów
w roku szkolnym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bcb1b10-f5c9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003428/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek oświatowych miasta i gminy Ożarów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej: eZamawiający, pod adresem: https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/ .
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie, na adres e-mail: przetargi@ozarow.pl , przy czym preferuje się przekazywanie ich za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji ,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
3) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający.
Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
5. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki .
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ożarowa
■ inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ożarów jest Małgorzata Musiał, kontakt: adres e-mail: malgorzata.musial@ozarow.pl telefon: 15 86 11 137 *
■ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
■ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
■ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
■ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
■ posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
■ nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego
istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.4.2021.JP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół Gminy Ożarów
w roku szkolnym 2021/2022.
Dowóz będzie realizowany w oparciu o komunikację regularną / regularny przewóz osób/ na podstawie biletów miesięcznych, których cena uwzględnia ulgę o której mowa w art.5 Ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego przysługujących uczniom ii wychowankom szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych. Zamawiający zastrzega, że ryzyko nie zawarcia z właściwym organem umowy określającej warunki zwrotu kosztów stosowania tych ulg obciąża Wykonawcę. W stosunkach między Zamawiającym a Wykonawcą obowiązywać będzie cena biletu miesięcznego skalkulowana po uwzględnieniu ulgi. Prognozowana liczba uczniów na poszczególnych trasach a także prognozowane godziny rozpoczęcia i zakończenia nauki powinny być uwzględnione przez Wykonawcę w rozkładach linii regularnych.


Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z dowozem dzieci do przedszkoli, uczniów do szkół podstawowych oraz opiekunów dzieci dojeżdżających na terenie Gminy Ożarów a także ich powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć przedszkolnych i szkolnych.
Liczba uczniów i dzieci dowożonych – 394 w tym :
- 372 uczniów szkół Gminy Ożarów,
- 22 dzieci przedszkolnych poniżej 6-go roku życia.
Przewidywana liczba opiekunów - 15
Podana liczba dzieci, uczniów i opiekunów jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych dzieci i uczniów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w granicach plus/minus 5 % liczby uczniów i dzieci dowożonych oraz do jednostronnej zmiany częstotliwości dowozów .W podanej liczbie uczniów szkół i dzieci przedszkolnych istnieje również możliwość zakupu biletów miesięcznych tylko w jedną stronę / dowóz lub odwóz / - w granicach 1% liczby uczniów do szkół i 10% liczby dzieci przedszkolnych poniżej 6-go roku życia .
O zmianie liczby przewożonych dzieci i uczniów decydują indywidualne przypadki na co Zamawiający nie ma wpływu.
Miejsce wykonywania usług : teren Gminy Ożarów województwo świętokrzyskie.
Dowóz i odwóz do i z :
- Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. E. Szylki w Ożarowie 27-530 Ożarów
Osiedle Wzgórze 54,
- Publicznego Zespołu Szkoły i Przedszkola w Lasocinie 27-530 Ożarów Lasocin 17,
- Szkoły Podstawowej w Pisarach 27-530 Ożarów Pisary 63,
- Szkoły Podstawowej w Janowicach 27-530 Ożarów Janowice 17,
- Szkoły Podstawowej przy Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Zespołu Szkół w Ożarowie
im. M. Skłodowskiej-Curie 27-530 Ożarów Osiedle Wzgórze 56,
- Publicznego Przedszkola w Ożarowie 27-530 Ożarów Osiedle Wzgórze 52.

Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki przewidziane organizacją roku szkolnego określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzjami dyrektorów szkół.
Dowóz do szkół na godzinę:
- 730 do Publicznego Zespołu Szkoły i Przedszkola w Lasocinie ,
- 735 do Szkoły Podstawowej w Pisarach , Szkoły Podstawowej w Janowicach,
- na godz. 750 do Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. E. Szylki w Ożarowie,
Szkoły Podstawowej przy Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Zespołu Szkół
w Ożarowie im. M. Skłodowskiej-Curie, Publicznego Przedszkola w Ożarowie.
Odwóz po zakończeniu zajęć przedszkolnych i szkolnych o godz. 1340
Odwóz uczniów - linia nr : 17 również o godz. 13.40
Dodatkowo odwóz odbędzie się :
- we wtorek, środę, czwartek, piątek o godz. 1435,
- w poniedziałek o godz. 15 25.
Powyżej wymieniony odwóz nie dotyczy linii nr : 32
Odwóz uczniów linii nr: 32 odbędzie się o godz. 14.35 trzy razy w tygodniu / tj. wtorek, środa, czwartek każdego tygodnia /.

Dowóz i odwóz autobusami Wykonawcy.
Wykonawca będzie świadczył usługi o odpowiednim standardzie, bezpieczeństwie, środkami transportowymi zapewniającymi bezpieczeństwo przewozu uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami bezpieczeństwa związanymi z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym tj. Dz. U.z 2019 r. poz.58 ze zm. i ustawy Prawo o ruchu drogowym / Dz. U.z 2018 r. poz.1990 z późn. zmianami /.
Pojazdy przeznaczone do przewozu uczniów muszą spełniać wymagania i warunki techniczne do wykonywania tego typu usługi , muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Ponadto powinny posiadać w wyposażeniu zasłony lub przyciemnione szyby oraz w okresie zimowym utrzymywać temperaturę wewnątrz pojazdu min. 18 °C a w okresie letnim max. 24°C.
Wszyscy uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w autobusie / nie mogą stać /.
Opiekę nad uczniami w czasie dowożenia zapewnia Zamawiający.
Opiekunowie dzieci dowożonych wyznaczeni przez Zamawiającego w trakcie wykonywania swoich czynności są uprawnieni do bezpłatnych przejazdów / 100% ulgi / i miejsc siedzących w autobusie/busie.
Dzieci zabierane są z przystanków autobusowych zlokalizowanych przy danej trasie. Usługi wykonywane będą w dniach od poniedziałku do piątku włącznie.
W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonywania usługi / np. odpracowanie w wolną sobotę dnia wolnego /.
Godziny dowozu i odwozu mogą ulec zmianie. Wykonawca wówczas będzie informowany o planowanych zmianach najpóźniej 3 dni przed ich zaistnieniem.
Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z ilością zakupionych biletów miesięcznych i do uzgodnienia godzin odjazdów a następnie do przedłożenia szczegółowego rozkładu jazdy autobusów/busów dowożących dzieci i uczniów na poszczególnych liniach.
Wykonawca zobowiązany jest również do respektowania Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
07 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku
z wystąpieniem stanu epidemii / Dz. U. z 2020 r. poz.1356 ze zm. /- § 23, § 24 .

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: norma emisji spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
- aktualny dokument uprawniający wykonywanie transportu drogowego osób – licencja na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w ustawie z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym
2. Zdolność techniczna lub zawodowa

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) Zdolności technicznych
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje 9 autobusami plus 1 autobus /bus rezerwowy spełniający przepisy ruchu drogowego do przewozu dzieci o ilości miejsc nie mniej niż w liniach:
-linia nr : 1 - 60 miejsc siedzących,
- linia nr : 2,10,11- 57 miejsc siedzących,
- linia nr : 3,4,5,6,13,14,15 – 54 miejsca siedzące,
- linia nr : 12,20,27 - 42 miejsca siedzące ,
- linia nr: 18,19,21,23,25,26,28,30 - 30 miejsc siedzących,
- linia : 7,8,9,16,17,22,24, 29,31,32 - 19 miejsc siedzących.
Oraz kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów lub innego dokumentu potwierdzającego normę emisji spalin EURO pojazdów wykazanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 9)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz narzędzi (taboru autobusów_-załącznik nr 9 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
. Podwykonawcy.
1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części usług innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do:
1) określenia w złożonej ofercie (na formularzu oferty - załącznik do SWZ lub na oddzielnym oświadczeniu) informacji jaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców z podaniem jego danych jeżeli są znane;
2) wynagrodzenie za usługi wykonane za pośrednictwem podwykonawców i dalszych podwykonawców Zamawiający ureguluje na zasadach określonych w umowie;
3) przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 462, ¬465 ustawy Pzp;
4) zgłoszenie podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, zobowiązuje Wykonawcę do złożenia wraz z ofertą oświadczenia i na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu wobec tego podwykonawcy (oświadczenia i dokumenty są składane na zasadach określony w SWZ jak dla Wykonawcy);
5) dla podwykonawców zgłoszonych w trakcie realizacji zamówienia, zapisy pkt. 4) stosuje się odpowiednio;
6) jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy;
7) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia;
8) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy który nie udostępnił swoich zasobów;
9) za zgodą Zamawiającego Wykonawca może w trakcie realizacji zamówienia zgłosić nowych podwykonawców do realizacji zamówienia jeżeli uzna, że jest to niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z paragrafem 15 wzoru umowy
1. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy prawo zamówień publicznych i innych obowiązujących przepisów prawa.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zgodnie z art. 455 ust. 1,2,3 i 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, gdy:
1/ nastąpią zmiany ustawowe przepisów, w tym podatkowych,
2/ zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec.
3/ nastąpią zmiany nazwy Wykonawcy, jego siedziby, osób wyznaczonych do wykonania zamówienia lub autobusów przeznaczonych do realizacji zamówienia. W przypadku zmiany autobusów Zamawiający wymaga, aby oferowany pojazd spełniał co najmniej wymogi określone dla pojazdu wycofanego z realizacji zamówienia.
4/ wystąpienie stanu epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz naprzemiennego tzw. „hybrydowego” lub zdalnego nauczania
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
6. Sprawy sporne strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego dla Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza pozasądowe rozwiązywanie sporów zgodnie z art. 591, 592, i 593 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ozarow.bip.gov.pl/zmowienia-publiczne-2021-rok/platforma-ezamawiajacy.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport palet - Świdno - Łażniew
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport palet z miejscowości Świdno do mieiscowości Łażniew. zainteresowanych proszę o kontakt. pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI