Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowych samochodów, odpowiednio w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowych samochodów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-24
  • Numer ogłoszenia640496-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 640496-N-2018 z dnia 2018-10-24 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowych samochodów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 361777097, ul. Za Torem  22 , 30-542  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 1220102240, e-mail przetargi@zzm.krakow.pl, faks +48123418487.
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamknietej nieprzeźroczystej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamknietej nieprzeźroczystej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
Adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, ul. Reymonta 20, 30-059 Kraków - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowych samochodów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Numer referencyjny: 147/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowych samochodów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 147/2018. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę samochodów, rejestrację pojazdu na podstawie protokołu wstępnego, roczne ubezpieczenie pojazdów w zakresie OC, AC oraz NNW, świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie (dalej ZZM), zgodnie z podanymi niżej warunkami i wymaganiami odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia: 1.1.1 Część 1 zamówienia – obejmuje dostawę samochodu osobowego z napędem 4x4, na potrzeby zadań dla Zespołu Zarządzania Infrastrukturą Wodną, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu osobowego 5-cio miejscowego: 1. Moc silnika minimalna 115 KM 2. Napęd 4x4 3. Minimalny prześwit 190 mm 4. Skrzynia manualna minimum 5-cio biegowa lub automatyczna 5. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 6. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 7. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 8. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 9. Pojemność silnika minimum 1500cm3 10. Silnik benzynowy 4-cylindrowy 11. Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości 12. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 13. Poduszka powietrzna kierowcy 14. Klimatyzacja 15. Światła do jazdy dziennej LED 16. Przyciemniane tylne szyby 17. Zamek centralny zdalnie sterowany 18. Immobiliser 19. Wspomaganie układu kierowniczego 20. Hak holowniczy kulowy demontowalny 21. Czujniki lub kamera cofania 22. Relingi dachowe 23. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 24. Przednie lampy przeciwmgielne 25. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 stykowe + przejściówka na 7 pin 26. Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe automatyczne 27. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 28. Radio z Bluetooth 29. Komplet kół z oponami całosezonowymi 30. Komplet kół z oponami AT – 5 sztuk 31. Koło zapasowe dojazdowe lub pełnowymiarowe 32. Klucz do koła zapasowego 33. Dywaniki gumowe - komplet 34. Podnośnik samochodowy 35. Samochód musi być fabrycznie nowy z 2018 roku 36. Przygotowany do rejestracji 37. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE 38. Gaśnica 39. Apteczka 40. Trójkąt ostrzegawczy 41. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim. 42. Długość samochodu max 4500 mm. 43. Wysokość samochodu max 1700 mm. II. Wymagania dodatkowe 1. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 2. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW 1.1.2 Część 2 zamówienia – obejmuje dostawę samochodu osobowego z napędem 4x4 na potrzeby zadań dla Zespołu ds. Lasów i Przyrody, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu osobowego 5-cio miejscowego: 1. Moc silnika minimalna 115 KM 2. Napęd 4x4 3. Minimalny prześwit 190 mm 4. Skrzynia manualna minimum 5-cio biegowa lub automatyczna 5. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 6. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 7. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 8. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 9. Pojemność silnika minimum 1500cm3 10. Silnik benzynowy 4-cylindrowy 11. Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości 12. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 13. Poduszka powietrzna kierowcy 14. Klimatyzacja 15. Światła do jazdy dziennej LED 16. Przyciemniane tylne szyby 17. Zamek centralny zdalnie sterowany 18. Immobiliser 19. Wspomaganie układu kierowniczego. 20. Hak holowniczy kulowy demontowalny 21. Czujniki lub kamera cofania 22. Relingi dachowe 23. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 24. Przednie lampy przeciwmgielne 25. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 stykowe + przejściówka na 7 pin 26. Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe automatyczne 27. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 28. Radio z Bluetooth 29. Komplet kół z oponami całosezonowymi 30. Komplet kół z oponami AT – 5 sztuk 31. Koło zapasowe dojazdowe lub pełnowymiarowe 32. Klucz do koła zapasowego 33. Dywaniki gumowe - komplet 34. Podnośnik samochodowy 35. Samochód musi być fabrycznie nowy z 2018 roku 36. Przygotowany do rejestracji 37. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE 38. Gaśnica 39. Apteczka 40. Trójkąt ostrzegawczy 41. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim. 42. Długość samochodu max. 4500 mm. 43. Wysokość samochodu max. 1700 mm. II. Wymagania dodatkowe 1. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 2. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW 1.1.3 Część 3 zamówienia – obejmuje dostawę samochodu typu pickup na potrzeby zadań dla Zespołu Zarządzania Infrastrukturą Wodną, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony pickup 1. Moc silnika minimalna 140 KM 2. Skrzynia manualna lub automatyczna 3. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 4. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 5. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 6. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 7. Pojemność silnika minimum 1600cm3 8. Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy 9. Napęd na obie osie 4WD / dołączany napęd 10. Nadbudowa części bagażowej typu hardtop (pełna, bez okien bocznych) 11. Wyłożenie przestrzeni bagażowej materiałem o wysokiej wytrzymałości 12. Wyciągarka z uciągiem minimum 5t z syntetyczną liną, sterowana przewodem i pilotem 13. Dodatkowa osłona silnika aluminiowa lub metalowa 14. Kabina minimum 5 osobowa 15. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 16. Klimatyzacja 17. Zamek centralny zdalnie sterowany 18. Immobiliser 19. Wspomaganie układu kierowniczego. 20. Hak holowniczy kulowy 21. Kolor –preferowany ciemnozielony, szary lub biały 22. Nagrzewnica spalinowa (ogrzewanie kabiny pasażerskiej) 23. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 24. Przednie lampy przeciwmgielne 25. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 pinowe + przejściówka na 7 pin 26. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 27. Radio z Bluetooth 28. Dodatkowy komplet opon typu AT (5 sztuk) z felgami 16” 29. Koło zapasowe i mocowanie koła zapasowego 30. Klucz do koła zapasowego 31. Dywaniki gumowe (perforowane z wysokimi brzegami) - komplet 32. Dodatkowy podnośnik samochodowy hydrauliczny 33. Samochód musi być fabrycznie nowy 2018 roku 34. Przygotowany do rejestracji – komplet dokumentów do rejestracji 35. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE / Homologacja ciężarowa 36. Gaśnica 37. Apteczka 38. Trójkąt ostrzegawczy 39. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim II. Wymagania dodatkowe 3. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 4. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW 1.1.4 Część 4 zamówienia – obejmuje dostawę samochodu typu pickup na potrzeby zadań dla Zespołu ds. Lasów i Przyrody, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony pickup 1. Moc silnika minimalna 140 KM 2. Skrzynia manualna lub automatyczna 3. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 4. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 5. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 6. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 7. Pojemność silnika minimum 1600cm3 8. Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy 9. Napęd na obie osie 4WD / dołączany napęd 10. Nadbudowa części bagażowej typu hardtop (pełna, bez okien bocznych) 11. Wyłożenie przestrzeni bagażowej materiałem o wysokiej wytrzymałości 12. Wyciągarka z uciągiem minimum 5t z syntetyczną liną, sterowana przewodem i pilotem 13. Dodatkowa osłona silnika aluminiowa lub metalowa 14. Kabina minimum 5 osobowa 15. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 16. Klimatyzacja 17. Zamek centralny zdalnie sterowany 18. Immobiliser 19. Wspomaganie układu kierowniczego. 20. Hak holowniczy kulowy 21. Kolor –preferowany ciemnozielony, szary lub biały 22. Nagrzewnica spalinowa (ogrzewanie kabiny pasażerskiej) 23. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 24. Przednie lampy przeciwmgielne 25. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 pinowe + przejściówka na 7 pin 26. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 27. Radio z Bluetooth 28. Dodatkowy komplet opon typu AT (5 sztuk) z felgami 16 29. Koło zapasowe i mocowanie koła zapasowego 30. Klucz do koła zapasowego 31. Dywaniki gumowe (perforowane z wysokimi brzegami) - komplet 32. Dodatkowy podnośnik samochodowy hydrauliczny 33. Samochód musi być fabrycznie nowy 2018 roku 34. Przygotowany do rejestracji – komplet dokumentów do rejestracji 35. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE / Homologacja ciężarowa 36. Gaśnica 37. Apteczka 38. Trójkąt ostrzegawczy 39. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim II. Wymagania dodatkowe 1. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 2. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW 1.1.5 Część 5 zamówienia – obejmuje dostawę samochodu typu brygadówka na potrzeby zadań dla Zespołu Zarządzania Infrastrukturą Wodną, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony zabudową typu furgon-brygadówka: 1. Moc silnika minimalna 120 KM 2. Skrzynia manualna minimum 6-biegiowa lub automatyczna 3. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 4. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 5. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 6. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 7. Pojemność silnika minimum 1600cm3 8. Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy 9. Kabina minimum 6 osobowa 10. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 11. Siedzenie pasażera dwuosobowe 12. Klimatyzacja 13. Zamek centralny zdalnie sterowany 14. Immobiliser 15. Hak holowniczy kulowy 16. Kolor preferowany–zielony, 17. Czujniki lub kamera cofania 18. Poprzeczki dachowe umożliwiające przewóz ładunku 19. System wspomagania trakcji poza drogami utwardzonymi 20. Nagrzewnica spalinowa (ogrzewanie kabiny pasażerskiej) 21. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 22. Przednie lampy przeciwmgielne 23. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 stykowe + przejściówka na 7 pin 24. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 25. Drzwi boczne z prawej i lewej strony przeszklone 26. Drzwi tylne pełne dwuskrzydłowe 27. Radio z Bluetooth 28. Komplet opon letnich (4 sztuki) 29. Komplet opon zimowych (4 sztuki) 30. Koło zapasowe i mocowanie koła zapasowego 31. Klucz do koła zapasowego 32. Dywaniki gumowe (perforowane z wysokimi brzegami) - komplet 33. Dodatkowy podnośnik samochodowy hydrauliczny 34. Samochód musi być fabrycznie nowy 2018 roku 35. Przygotowany do rejestracji 36. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE 37. Zestaw narzędzi do wymiany koła 38. Gaśnica 39. Apteczka 40. Trójkąt ostrzegawczy 41. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim. 42. Długość samochodu max 5500 mm. 43. Wysokość samochodu max 2300 mm. 44. Długość przedziału bagażowego minimalna 1500 mm. (bez złożonego siedzenia) 45. Przestrzeń osobowa od przestrzeni ładunkowej musi być oddzielona trwałą przegrodą blaszaną. II. Opis zabudowy: 46. Dodatkowe zabezpieczenie podłogi (płyta drewnopochodna impregnowana lub syntetyczna) 47. Wyłożenie ścian bocznych ½ wysokości 48. Homologacja III. Wymagania dodatkowe 1. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 2. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW 1.2 Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w całości był fabrycznie nowy i nie użytkowany do jazd testowych oraz nie pokazywany na konferencjach i imprezach targowych, ani używany w podobny sposób. 1.3 Wykonawca musi zaoferować: 1.3.1 co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu bez limitu kilometrów, 1.3.2 co najmniej 60-miesięczny okres gwarancji na powłokę lakierniczą oraz na perforację elementów nadwozia bez limitu kilometrów, 1.3.3 Gwarancja będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 1.4 Zamawiający nie ogranicza liczby części na które złożyć ofertę może jeden Wykonawca, dlatego też Wykonawca ma możliwość wyboru części zamówienia i może złożyć ofertę na jedną lub więcej bądź wszystkie części, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. 1.5 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na dodatkowych (podobnych) dostawach do 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia dodatkowego będzie wykazanie spełnienia przesłanki wynikającej z powołanego przepisu ustawy PZP oraz fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował dostawy w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia dodatkowego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia dodatkowe mogą dotyczyć w szczególności częściowej wymiany, doposażenia pojazdu w dodatkowe elementy, instalacje lub akcesoria oraz dostawy części zamiennych bądź innych związanych z użytkowaniem przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta samochodu (pojazdu) / modelu / typu / numeru katalogowego / itp. wraz z kalkulacją własną Wykonawcy, odpowiednio do wzoru tabelarycznego przedstawionego w Załączniku B do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunków i wymagań opisanych w SIWZ oraz obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o własną kalkulację dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, odpowiednio w odniesieniu do oferowanej części zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) , odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia. 6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34131000-4
34136000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 515853,66
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na dodatkowych (podobnych) dostawach do 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia dodatkowego będzie wykazanie spełnienia przesłanki wynikającej z powołanego przepisu ustawy PZP oraz fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował dostawy w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia dodatkowego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia dodatkowe mogą dotyczyć w szczególności częściowej wymiany, doposażenia pojazdu w dodatkowe elementy, instalacje lub akcesoria oraz dostawy części zamiennych bądź innych związanych z użytkowaniem przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-18
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.3 Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.1.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie którego wzór stanowi załącznik A do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.2 Szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny z podaniem producenta samochodu (pojazdu) / modelu / typu / numeru katalogowego / itp. oraz opis całego oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją własną Wykonawcy, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku B do SIWZ, 1.1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 1.1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa oświadczenia dotyczące wykazanych podwykonawców. 1.1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.2.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 ustawy PZP, oraz w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.2.1.1 kompletne karty produktu/prospekty/katalogi/foldery/opisy itp., z których wynika spełnienia wymagań opisanych w SIWZ i oferowanych parametrów dla oferowanego samochodu (pojazdu).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty z załącznikami, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy) 3) dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium odpowiednio dla oferowanej części zamówienia, przy czym: 1.1 dla części 1 – 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), 1.2 dla części 2 – 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), 1.3 dla części 3 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 1.4 dla części 4 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 1.5 dla części 5 – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 110,z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9 W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania oferta i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja mechaniczna 20,00
Gwarancja na powłokę lakierniczą oraz perforację nadwozia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 zamówienia - samochód osobowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje dostawę samochodu osobowego z napędem 4x4, na potrzeby zadań dla Zespołu Zarządzania Infrastrukturą Wodną, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu osobowego 5-cio miejscowego: 1. Moc silnika minimalna 115 KM 2. Napęd 4x4 3. Minimalny prześwit 190 mm 4. Skrzynia manualna minimum 5-cio biegowa lub automatyczna 5. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 6. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 7. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 8. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 9. Pojemność silnika minimum 1500cm3 10. Silnik benzynowy 4-cylindrowy 11. Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości 12. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 13. Poduszka powietrzna kierowcy 14. Klimatyzacja 15. Światła do jazdy dziennej LED 16. Przyciemniane tylne szyby 17. Zamek centralny zdalnie sterowany 18. Immobiliser 19. Wspomaganie układu kierowniczego 20. Hak holowniczy kulowy demontowalny 21. Czujniki lub kamera cofania 22. Relingi dachowe 23. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 24. Przednie lampy przeciwmgielne 25. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 stykowe + przejściówka na 7 pin 26. Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe automatyczne 27. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 28. Radio z Bluetooth 29. Komplet kół z oponami całosezonowymi 30. Komplet kół z oponami AT – 5 sztuk 31. Koło zapasowe dojazdowe lub pełnowymiarowe 32. Klucz do koła zapasowego 33. Dywaniki gumowe - komplet 34. Podnośnik samochodowy 35. Samochód musi być fabrycznie nowy z 2018 roku 36. Przygotowany do rejestracji 37. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE 38. Gaśnica 39. Apteczka 40. Trójkąt ostrzegawczy 41. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim. 42. Długość samochodu max 4500 mm. 43. Wysokość samochodu max 1700 mm. II. Wymagania dodatkowe 1. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 2. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56910,57
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja mechaniczna 20,00
Gwarancja na powłokę lakierniczą oraz perforację nadwozia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 zamówienia - samochód osobowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje dostawę samochodu osobowego z napędem 4x4 na potrzeby zadań dla Zespołu ds. Lasów i Przyrody, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu osobowego 5-cio miejscowego: 1. Moc silnika minimalna 115 KM 2. Napęd 4x4 3. Minimalny prześwit 190 mm 4. Skrzynia manualna minimum 5-cio biegowa lub automatyczna 5. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 6. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 7. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 8. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 9. Pojemność silnika minimum 1500cm3 10. Silnik benzynowy 4-cylindrowy 11. Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości 12. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 13. Poduszka powietrzna kierowcy 14. Klimatyzacja 15. Światła do jazdy dziennej LED 16. Przyciemniane tylne szyby 17. Zamek centralny zdalnie sterowany 18. Immobiliser 19. Wspomaganie układu kierowniczego. 20. Hak holowniczy kulowy demontowalny 21. Czujniki lub kamera cofania 22. Relingi dachowe 23. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 24. Przednie lampy przeciwmgielne 25. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 stykowe + przejściówka na 7 pin 26. Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe automatyczne 27. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 28. Radio z Bluetooth 29. Komplet kół z oponami całosezonowymi 30. Komplet kół z oponami AT – 5 sztuk 31. Koło zapasowe dojazdowe lub pełnowymiarowe 32. Klucz do koła zapasowego 33. Dywaniki gumowe - komplet 34. Podnośnik samochodowy 35. Samochód musi być fabrycznie nowy z 2018 roku 36. Przygotowany do rejestracji 37. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE 38. Gaśnica 39. Apteczka 40. Trójkąt ostrzegawczy 41. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim. 42. Długość samochodu max. 4500 mm. 43. Wysokość samochodu max. 1700 mm. II. Wymagania dodatkowe 1. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 2. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 65040,65
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja mechaniczna 20,00
Gwarancja na powłokę lakierniczą oraz perforację nadwozia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 zamówienia - samochód typu pickup
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje dostawę samochodu typu pickup na potrzeby zadań dla Zespołu Zarządzania Infrastrukturą Wodną, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony pickup 1. Moc silnika minimalna 140 KM 2. Skrzynia manualna lub automatyczna 3. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 4. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 5. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 6. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 7. Pojemność silnika minimum 1600cm3 8. Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy 9. Napęd na obie osie 4WD / dołączany napęd 10. Nadbudowa części bagażowej typu hardtop (pełna, bez okien bocznych) 11. Wyłożenie przestrzeni bagażowej materiałem o wysokiej wytrzymałości 12. Wyciągarka z uciągiem minimum 5t z syntetyczną liną, sterowana przewodem i pilotem 13. Dodatkowa osłona silnika aluminiowa lub metalowa 14. Kabina minimum 5 osobowa 15. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 16. Klimatyzacja 17. Zamek centralny zdalnie sterowany 18. Immobiliser 19. Wspomaganie układu kierowniczego. 20. Hak holowniczy kulowy 21. Kolor –preferowany ciemnozielony, szary lub biały 22. Nagrzewnica spalinowa (ogrzewanie kabiny pasażerskiej) 23. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 24. Przednie lampy przeciwmgielne 25. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 pinowe + przejściówka na 7 pin 26. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 27. Radio z Bluetooth 28. Dodatkowy komplet opon typu AT (5 sztuk) z felgami 16” 29. Koło zapasowe i mocowanie koła zapasowego 30. Klucz do koła zapasowego 31. Dywaniki gumowe (perforowane z wysokimi brzegami) - komplet 32. Dodatkowy podnośnik samochodowy hydrauliczny 33. Samochód musi być fabrycznie nowy 2018 roku 34. Przygotowany do rejestracji – komplet dokumentów do rejestracji 35. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE / Homologacja ciężarowa 36. Gaśnica 37. Apteczka 38. Trójkąt ostrzegawczy 39. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim II. Wymagania dodatkowe 3. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 4. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34131000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 121951,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja mechaniczna 20,00
Gwarancja na powłokę lakierniczą oraz perforację nadwozia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 zamówienia - samochód typu pickup
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje dostawę samochodu typu pickup na potrzeby zadań dla Zespołu ds. Lasów i Przyrody, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony pickup 1. Moc silnika minimalna 140 KM 2. Skrzynia manualna lub automatyczna 3. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 4. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 5. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 6. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 7. Pojemność silnika minimum 1600cm3 8. Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy 9. Napęd na obie osie 4WD / dołączany napęd 10. Nadbudowa części bagażowej typu hardtop (pełna, bez okien bocznych) 11. Wyłożenie przestrzeni bagażowej materiałem o wysokiej wytrzymałości 12. Wyciągarka z uciągiem minimum 5t z syntetyczną liną, sterowana przewodem i pilotem 13. Dodatkowa osłona silnika aluminiowa lub metalowa 14. Kabina minimum 5 osobowa 15. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 16. Klimatyzacja 17. Zamek centralny zdalnie sterowany 18. Immobiliser 19. Wspomaganie układu kierowniczego. 20. Hak holowniczy kulowy 21. Kolor –preferowany ciemnozielony, szary lub biały 22. Nagrzewnica spalinowa (ogrzewanie kabiny pasażerskiej) 23. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 24. Przednie lampy przeciwmgielne 25. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 pinowe + przejściówka na 7 pin 26. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 27. Radio z Bluetooth 28. Dodatkowy komplet opon typu AT (5 sztuk) z felgami 16 29. Koło zapasowe i mocowanie koła zapasowego 30. Klucz do koła zapasowego 31. Dywaniki gumowe (perforowane z wysokimi brzegami) - komplet 32. Dodatkowy podnośnik samochodowy hydrauliczny 33. Samochód musi być fabrycznie nowy 2018 roku 34. Przygotowany do rejestracji – komplet dokumentów do rejestracji 35. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE / Homologacja ciężarowa 36. Gaśnica 37. Apteczka 38. Trójkąt ostrzegawczy 39. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim II. Wymagania dodatkowe 1. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 2. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34131000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 121951,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja mechaniczna 20,00
Gwarancja na powłokę lakierniczą oraz perforację nadwozia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5 zamówienia - samochód typu brygadówka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje dostawę samochodu typu brygadówka na potrzeby zadań dla Zespołu Zarządzania Infrastrukturą Wodną, ZZM w Krakowie a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony zabudową typu furgon-brygadówka: 1. Moc silnika minimalna 120 KM 2. Skrzynia manualna minimum 6-biegiowa lub automatyczna 3. Norma emisji spalin - minimum Euro 6 4. Maksymalne zużycie energii: 3,2MJ/km 5. Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 6. Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 7. Pojemność silnika minimum 1600cm3 8. Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy 9. Kabina minimum 6 osobowa 10. Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 11. Siedzenie pasażera dwuosobowe 12. Klimatyzacja 13. Zamek centralny zdalnie sterowany 14. Immobiliser 15. Hak holowniczy kulowy 16. Kolor preferowany–zielony, 17. Czujniki lub kamera cofania 18. Poprzeczki dachowe umożliwiające przewóz ładunku 19. System wspomagania trakcji poza drogami utwardzonymi 20. Nagrzewnica spalinowa (ogrzewanie kabiny pasażerskiej) 21. Elektryczne sterowanie i podgrzewane lusterka boczne 22. Przednie lampy przeciwmgielne 23. Gniazdo wtykowe przyczepy 13 stykowe + przejściówka na 7 pin 24. Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 25. Drzwi boczne z prawej i lewej strony przeszklone 26. Drzwi tylne pełne dwuskrzydłowe 27. Radio z Bluetooth 28. Komplet opon letnich (4 sztuki) 29. Komplet opon zimowych (4 sztuki) 30. Koło zapasowe i mocowanie koła zapasowego 31. Klucz do koła zapasowego 32. Dywaniki gumowe (perforowane z wysokimi brzegami) - komplet 33. Dodatkowy podnośnik samochodowy hydrauliczny 34. Samochód musi być fabrycznie nowy 2018 roku 35. Przygotowany do rejestracji 36. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE 37. Zestaw narzędzi do wymiany koła 38. Gaśnica 39. Apteczka 40. Trójkąt ostrzegawczy 41. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi pojazdy w języku polskim. 42. Długość samochodu max 5500 mm. 43. Wysokość samochodu max 2300 mm. 44. Długość przedziału bagażowego minimalna 1500 mm. (bez złożonego siedzenia) 45. Przestrzeń osobowa od przestrzeni ładunkowej musi być oddzielona trwałą przegrodą blaszaną. II. Opis zabudowy: 46. Dodatkowe zabezpieczenie podłogi (płyta drewnopochodna impregnowana lub syntetyczna) 47. Wyłożenie ścian bocznych ½ wysokości 48. Homologacja III. Wymagania dodatkowe 1. Zbiornik paliwa zatankowany do pełna przy odbiorze samochodu. 2. Roczne ubezpieczenie OC + AC + NNW
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34136000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 150000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja mechaniczna 20,00
Gwarancja na powłokę lakierniczą oraz perforację nadwozia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników plandek standard/mega/mulda 13, 6m - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Podejmę współpracę z przewoźnikami z całej Polski. Prowadzenie plandek standard/mega/mulda 13, 6m w systemie tygodniowym lub dłużej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI