„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Taczanów w 2023 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Taczanów w 2023 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2023-10-26
  • ZamawiającyLasy Państwowe Nadleśnictwo Taczanów
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-11
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00438557
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Taczanów w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Taczanów

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Taczanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250518944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Taczanów Drugi 43

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: taczanow@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.taczanow.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Taczanów w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fceba7c0-6818-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00087439/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Taczanów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fceba7c0-6818-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg leśnych w Nadleśnictwie Taczanów na terenie Leśnictwa Biskupice.

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja nawierzchni z kruszywa łamanego na drodze leśnej o numerach 130, 126, 123 – dojazd pożarowy nr 25 w technologii rewitalizacji nawierzchni tłuczniowej wraz z mechaniczną ścinką poboczy, odmulaniem rowów odwdniajacych i doziarnieniem kruszywem.
Drogi, na których zostanie wykonany zabieg utrzymaniowy jest wykonana z kruszywa o gr. min 16 cm. Nawierzchnia powinna być oczyszczona z humusu i darniny – jeśli wymagane.
Rewitalizacja nawierzchni z kruszywa Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania kruszywa na głębokość do15 cm bez uszkodzenia poszczególnych ziaren kruszywa niwelując w ten sposób nierówności nawierzchni. W celu zapewnienia wystarczającej, niezbędnej homogenizacji mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, prace wykonywane są przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej, wyposażonej w wirujący bęben z utwardzonymi zębami. Następnie powierzchnia warstwy jest wyprofilowana do właściwych spadków (możliwość przywrócenia spadków poprzecznych drogi) poprzez minimalną ilość przejść równiarki. Ostatnim etapem prac jest zagęszczenie tak uzyskanej mieszanki. Prawidłowe przeprowadzenie procesu mieszania, profilowania i zagęszczania pozwala na osiągnięcie nawierzchni o jednorodnej teksturze, co z kolei czyni ją znacznie bardziej odporną na czynniki pogodowe i obciążenie ruchem. Prawidłowo wykonane prace pozwalają, w długoterminowej perspektywie, obniżyć koszty utrzymania takiej nawierzchni poprzez zmniejszenie, w stosunku do powszechnie stosowanego punktowego uzupełniania i wyrównywania nawierzchni, częstotliwości zabiegów utrzymaniowych.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:

(1) Program Funkcjonalno-Użytkowy;
(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót;
(3) Przedmiar robot

Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren Nadleśnictwa Taczanów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928000-8 - Obudowa drogowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek, w zakresie wiedzy i doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej:
Dwie roboty budowlane polegające na rewitalizacji dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy zł 00/100) z tym, że warunek będzie spełniony jeśli jedna robota będzie opiewała na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100) (przy czym przez jedną robotę budowlaną rozumieć należy roboty wykonane na podstawie jednej umowy).

Zamawiający określa warunek dotyczących dysponowania przez wykonawcę potencjałem technicznym.

Wykonawca dysponuje co najmniej następującym potencjałem technicznym, tj.
1) co najmniej jedną gruntofrezarką lub stabilizator gruntu doczepiane lub samojezdne o szerokości roboczej min 2,0 m oraz głębokości roboczej min. 10 cm,
2) co najmniej jedną równiarką lub spycharką drogową o mocy min. 74 kW,
3) co najmniej 1 szt. walca drogowego o masie własnej min. 10 ton,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty– według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy określone w Projekcie Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Nadleśnictwo Taczanów

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewiezienie mebli- Kostrzyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przewiezienie mebli: 1 bufet, 3 komody, 1 ława ratanowa ogrodowa, 1 kanapa ratanowa ogrodowa, 2 fotele ratanowe ogrodowe, 2 karnisze 3m z Kostrzyna Wlkp do Suchego Lasu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI