Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-14
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00534370
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 521 04 30

1.5.8.) Numer faksu: 89 534 05 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58df2312-9410-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041522/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi pocztowe w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu
Zamawiający dopuszcza również możliwość porozumiewania się za pomocą e-maila przy przekazywaniu pytań, wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, zawiadomień, informacji dotyczących postępowania, pod adresem i.cymek@mopsolsztyn.pl
przy czym złożenie oferty wraz załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Platformy
Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu
2.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne, aby korzystać z usług Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn Wykonawca
powinien utworzyć konto użytkownika.
3.Instrukcja dla Wykonawcy oraz regulamin korzystania z systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn zamieszczone
zostały w zakładce „Pomoc”. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca oświadcza, że
zapoznał się z regulaminem korzystania z systemu oraz instrukcją użytkownika systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy
Olsztyn.
4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, które muszą spełniać urządzenia
informatyczne w celu korzystania z Platformy zakupowej:
1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet
Explorer;
4)Włączona obsługa JavaScript;
5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;
6)Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
6. Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych:
1) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig
2) Format kodowania złożonych plików UTF8. Możliwość otworzenia pliku po odszyfrowaniu przez terminu składania ofert.
7.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę złożenia kompletu dokumentów w systemie Platformy Zamówień Publicznych Gminy
Olsztyn.
8.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego posiadający konto na Platformy Zamówień
Publicznych Gminy Olsztyn ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
9. Wymaga się by dokumenty elektroniczne w postępowaniu:
1)były utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytywanie, zapisywanie i powielanie, a także przekazanie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2) umożliwiały prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym.
3) umożliwiały prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku
4)zawierały dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości, co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
10.Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla
Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku po
upływie terminu otwarcia ofert.
Help Desk Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn: hd@zeto.lublin.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (DZ.U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego
61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl;
2)administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iodo@mopsolsztyn.pl
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, w którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art 74 ustawy Pzp.
5)Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczący (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierne dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani znaną ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
zakresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, w których mowa o art. 18 ust.
2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z artykułem 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przeniesienia danych osobowych, o których mowa w artykule 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych lub Stawki 2,00 – 193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.60.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 408832,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie przyjmowania przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
wg szczegółowego opisu zawartego w załączniku nr 1 do SWZ.
2.Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP.
3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zamówienie podstawowe
- zamówienie z opcją rozszerzenia zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego.
3.2.Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie.
3.3.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji określonych w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia
w wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa.
4.W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa
opcji na zasadach i w trybie opisanym poniżej:
a)Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji do dnia 15.12.2024 r.
po wcześniejszym zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Określona cena jednostkowa dla poszczególnych usług na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z dostarczonym przez Wykonawcę cennikiem usług pocztowych zaakceptowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
b)Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego
i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa
opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń
w stosunku do Zamawiającego,
c)zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim
otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji
d)termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji, taki sam jak obowiązujący przy realizacji zamówienia podstawowego
e)zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego.
f)Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie w okresie wskazany w ust. 4
pkt. a)
5.Wykonawca dołoży należytej staranność przy realizacji zamówienia, usługę wykona
w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z wymaganiami określonymi
w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64000000-6 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP.
3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zamówienie podstawowe
- zamówienie z opcją rozszerzenia zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego.
3.2.Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie.
3.3.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji określonych w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia
w wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa.
4.W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa
opcji na zasadach i w trybie opisanym poniżej:
a)Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji do dnia 15.12.2024 r.
po wcześniejszym zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Określona cena jednostkowa dla poszczególnych usług na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z dostarczonym przez Wykonawcę cennikiem usług pocztowych zaakceptowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
b)Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego
i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa
opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń
w stosunku do Zamawiającego,
c)zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim
otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji
d)termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji, taki sam jak obowiązujący przy realizacji zamówienia podstawowego
e)zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego.
f)Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie w okresie wskazany w ust. 4
pkt. a)
5.Wykonawca dołoży należytej staranność przy realizacji zamówienia, usługę wykona
w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Śledzenie przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym przez Internet

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych na terenie miasta Olsztyna

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. wykonywania
działalności pocztowej na obszarze RP oraz za granicą, jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych
prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.13 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r.
Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r., poz.1041 z póżn.zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1)Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w ciągu
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie przyjmowania,
przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23
listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2020r., poz.1041 z póżn.zm.) o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, przy
czym, w przypadku usług w trakcie realizacji, wymóg odnoszący się do wartości 200 000 zł brutto dotyczy części usługi
zrealizowanej do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (nie wartości całego zamówienia) oraz załączy
dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez jedną usługę Zamawiający
rozumie usługę świadczoną na podstawie jednej umowy dla jednego Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z dnia 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr
9 do SWZ
-w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia
oświadczenia w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, ponieważ zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych
wskazana powyżej podstawa wykluczenia ma zastosowanie tylko w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert, co oznacza, że
wskazany powyżej przepis nie daje podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, w przypadku, gdy złożono tylko jedną
ofertę. W związku z powyższym w świetle celu, jakim jest przeciwdziałanie zakłóceniu konkurencji w postępowaniu przez grupę
kapitałową, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia w/w oświadczenia w przypadku, gdy zostanie złożona tylko
jedna oferta, ponieważ w takiej sytuacji staje się ono zbędne.
2.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; przedmiotowy odpis dotyczący również podmiotu udostępniającego zasoby lub
podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy powołuje się na zasoby podmiotu w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w ofercie wskazał podwykonawcę.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypis/odpis z rejestru operatorów pocztowych potwierdzający uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej w zakresie
przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23
listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2020r., poz.1041 z póżn.zm.)
1.2.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem
dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
-referencje,
-inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych są wykonywane,
-oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert załącznik nr 8 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Każdy Wykonawca wraz z ofertą składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia:
1.1.o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 4 do SWZ
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu-uzupełnia oświadczenie we wskazanym miejscu
1.2.o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 3 do SWZ
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu - uzupełnia oświadczenie we wskazanym miejscu.
Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w ust.1 pkt 1 i 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do
podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy złożone wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej i
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające
pełnomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem
elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli
każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp),
złożone wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające pełnomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu
poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
4.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone wraz z ofertą w postaci elektronicznej opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji tego podmiotu, albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym
podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 5 do SWZ
Poświadczenia zgodności elektronicznej kopii dokumentu z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również
notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty Załącznik nr 6 do SWZ
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału
w postępowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ.
2.Podpisanie umowy nastąpi w formie pisemnej zgodnie z art. 432 ustawy:
1) Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem
5 - dniowego terminu, jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
3.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z podpisanej umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4.Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określają projektowane postanowienia umowy, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami nalezy złozyć droga elektroniczą za posrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4W prowadzonym postępowaniu Zamawiający:
1) nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału na części
z uwagi na rozmiar i jednorodność zamówienia. Ponadto zamówienie udzielane w całości jest dostosowane do potrzeb
małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca
2014 r. Jednocześnie należy podkreślić, że wykonanie zamówienia w ramach jednej części i jednego wykonawcy będzie
stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.
2) nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych;
3) nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp;
4) nie przewiduje aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ustawy Pzp;
5) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
6) nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia (art. 442 ustawy Pzp);
7) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których
mowa w art. 94 Pzp.
1.Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z art.253 ustawy, informuje równocześnie
Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty i o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
2.Jeżeli umowę będzie podpisywać osoba lub osoby nie będące upoważnione do reprezentacji Wykonawcy na podstawie
dokumentów rejestracyjnych, Wykonawca najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie z nim umowy, przez jej
podpisaniem, przekaże Zamawiającemu pełnomocnictwo upoważniające wskazane osoby do zawarcia umowy.
Przedłożenie pełnomocnictwa nie jest wymagane, jeżeli upoważnienie do zawarcia (podpisania) umowy przez dane osoby
wynika z dokumentów załączonych do oferty.
3.Zamawiający przed popisaniem umowy o realizację zamówienia z Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o udzielenie
zamówienia (np. konsorcjum), którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, może zobowiązać Wykonawcę do
przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie zgodnie
z art.445 ust.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4.Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie i na zasadach określonych w art. 308 ust. 2 i
3 ustawy Pzp.
5. Wykonawca ma obowiązek posiadania ubezpieczenia:
1)Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia związanej z przedmiotem zamówienia (OC).
2)Wzór polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawca
musi złożyć Zamawiającemu najpóźniej siedem dni przed podpisaniem umowy celem weryfikacji i akceptacji.
3)Dokument (zatwierdzony wcześniej przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2) potwierdzający zawarte ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej (OC) wraz z dowodem opłacenia składki, powinien zostać dostarczony najpóźniej w dniu
podpisania umowy.
4)Minimalna wymagana suma gwarancyjna –250 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, w okresie ubezpieczenia. Suma
gwarancyjna nie podlega konsumpcji.
5)Najpóźniej na dzień przed końcem ochrony z polisy OC złożonej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży
Zamawiającemu wznowienie polisy na warunkach nie gorszych jak opisanych w pkt 4) i 5) wraz z dowodem opłacenia
składki.
6) Wykaz placówek na terenie miasta Olsztyna wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi placówkami.
2.Niedostarczenie dokumentów, o których jest mowa w niniejszym rozdziale, w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.
3.Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie i na zasadach określonych w art. 308 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI