Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kazimierza Wielka poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKazimierza Wielka
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-06-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Publicznych Szkół i Placówek
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-24
  • Numer ogłoszenia551973-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551973-N-2019 z dnia 2019-05-24 r.

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Publicznych Szkół i Placówek: Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kazimierza Wielka poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Publicznych Szkół i Placówek, krajowy numer identyfikacyjny 29061999600000, ul. ul. T. Kościuszki  12 , 23-500  Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 522 810, e-mail zoszk@wp.pl, faks 413 521 956.
Adres strony internetowej (URL): www.kazimierzawielka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=kazimierzawielka/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=138&podmenu=138&str=1

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=kazimierzawielka/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=138&podmenu=138&str=1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej i oznaczonej kopercie zgodnie z opisem zamieszczonym w SIWZ.
Adres:
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Publicznych Szkół i Placówek, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, pok. 300

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kazimierza Wielka poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny: ZEAS.26.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Kazimierza Wielka w roku szkolnym 2019/2020 (w podziale na części), które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia. Opiekę uczniom w czasie przejazdu zapewnia Zamawiający na wszystkich częściach zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zakupu biletów miesięcznych imiennych dla opiekunów. Przejazd opiekunów stanowi koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz – odpowiednio do realizowanej części zamówienia. Część zamówienia nr 1: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kazimierzy Wielkiej (zwanej dalej SP nr 1 w Kazimierzy Wielkiej) w roku szkolnym 2019/2020. Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia zgodnie z załącznikiem Nr 1 a do niniejszego SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy stanowiący zał. nr 8 a. Część zamówienia nr 2: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Wielgusie (zwanej dalej SP w Wielgusie) w roku szkolnym 2019/2020. Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia zgodnie z załącznikiem Nr 1 b do niniejszego SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy stanowiący zał. nr 8 b. Część zamówienia nr 3: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Kamieńczycach (zwanej dalej SP w Kamieńczycach) w roku szkolnym 2019/2020. Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 3 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia zgodnie z załącznikiem Nr 1 c do niniejszego SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy stanowiący zał. nr 8 c. Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu dla wszystkich części zamówienia. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 2 września 2019 roku do 26 czerwca 2020 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2019/2020 tj. 188 dni nauki. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły. W przypadku uszkodzenia lub awarii autobusu, maksymalny, dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie autobusu zastępczego nie może przekroczyć 45 minut. Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o standardzie nie gorszym niż jego pojazdy oraz osoby, które w jego imieniu będą świadczyć usługi. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy w czasie przewozu uczniów.

II.5) Główny kod CPV: 34980000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wyrażające się posiadaniem aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - usługi lub usług przewozu uczniów taborem przystosowanym do transportu zbiorowego, których łączna wartość wyniosła nie mniej niż brutto 50 000 zł – dla każdej z części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej wyrażającej się: posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych i ubezpieczenia NW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) - dla każdej z części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Wykazu pojazdów-autobusów z liczbą miejsc wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób lub posiadaniem aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób z kierowcą. 2. Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych i ubezpieczenia NW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) - dla każdej z części zamówienia. 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Wykazu pojazdów-autobusów z liczbą miejsc wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy P.z.p. przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie pisemnej i w oryginale, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p. zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
- Część zamówienia nr 1 - 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące zł 00/100) - Część zamówienia nr 2 - 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące zł 00/100) - Część zamówienia nr 3 - 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 20,00
Termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: a) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, b) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m. in. zmian stawki podatku VAT), c) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, d) zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych dzieci z powodu m.in. zmian organizacyjnych w szkołach lub innych prywatnych przemieszczeń uczniów, e) zmiana trasy dowozu lub godzin dowozu spowodowana zmianami organizacyjnymi w szkołach, f) zmiana, o której mowa w pkt d) skutkować będzie korektą wartości umowy, przy założeniu, że cena jednostkowa za bilet miesięczny ulegnie zmniejszeniu w przypadku zwiększenia liczby dowożonych dzieci. W przypadku zmniejszenia liczby dzieci cena jednostkowa za bilet miesięczny ulegnie proporcjonalnie zwiększeniu z tym zastrzeżeniem, iż całkowite wynagrodzenie za realizacje przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty ustalonej w ofercie. 4.Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-06, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część zamówienia nr 1: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kazimierzy Wielkiej (zwanej dalej SP nr 1 w Kazimierzy Wielkiej) w roku szkolnym 2019/2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia zgodnie z załącznikiem Nr 1 a do niniejszego SIWZ. Załącznik Nr 1 a do niniejszego SIWZ. Część zamówienia nr 1: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kazimierzy Wielkiej (zwanej dalej SP nr 1 w Kazimierzy Wielkiej) w roku szkolnym 2019/2020 Trasy i harmonogram dowozów i odwozów uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2019/2020 I. Hołdowiec – Gabułtów – Kazimierza Wielka - (DOWÓZ do SP Nr 1 w Kazimierzy Wielkiej) • dowóz uczniów – godz. 7.15 (codziennie) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (dowóz) – ok. 10 km; liczba uczniów – 33, w tym uczniowie dojeżdżają: Klasy 0 –VIII 1. Hołdowiec – 10 2. Gabułtów – 23 Liczba wymaganych pojazdów – 1 II. Zagórzyce – Zięblice – Broniszów – Kazimierza Wielka - (DOWÓZ do SP Nr 1 w Kazimierzy Wielkiej) • dowóz 7.15 (codziennie) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (dowóz) – ok. 16 km; liczba uczniów – 35, w tym uczniowie dojeżdżają: Klasy 0 – VIII 1. Zagórzyce – 18 2. Zięblice – 11 3. Broniszów – 6 Liczba wymaganych pojazdów – 1 ODWÓZ (codziennie) – łączona trasa I i II - Zagórzyce – Zięblice – Broniszów – Gabułtów – Hołdowiec • odwóz 13.40 (codziennie) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (odwóz) – ok. 21 km; liczba uczniów – 29, w tym uczniowie dojeżdżają: Klasy 0 –IV 1. Zagórzyce –8 2. Zięblice – 5 3. Broniszów – 2 4. Gabułtów – 10 5. Hołdowiec – 4 Liczba wymaganych pojazdów – 1 • odwóz 14.40 (codziennie) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (odwóz) – ok. 21 km; liczba uczniów – 39, w tym uczniowie dojeżdżają: Klasy V –VIII 3. Zagórzyce –10 4. Zięblice – 6 6. Broniszów – 4 7. Gabułtów – 13 8. Hołdowiec – 6 Liczba wymaganych pojazdów – 1 III. Wojciechów – Stradlice – Podolany (Stojanowice) – Cło Kazimierza Mała – Kazimierza Wielka - (dowóz i odwóz do SP Nr 1 w Kazimierzy Wielkiej) • dowóz 7.15 (codziennie) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (dowóz) – ok. 15 km; liczba uczniów – 47, w tym uczniowie dojeżdżają: Klasy 0 – VIII 1. Wojciechów – 2 2. Stradlice – 8 3. Podolany – 17 4. Cło – 6 5. Kazimierza Mała – 14 Liczba wymaganych pojazdów - 1 • odwóz 13.40 (codziennie) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (odwóz) – ok. 15 km; liczba uczniów – 19, w tym uczniowie dojeżdżają: Klasy 0 – IV 1. Wojciechów – 2 2. Stradlice – 4 3. Podolany – 4 4. Cło – 3 5. Kazimierza Mała – 6 Liczba wymaganych pojazdów - 1 • odwóz 14.40 (codziennie) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (odwóz) – ok. 15 km; liczba uczniów – 28, w tym uczniowie dojeżdżają: Klasy V – VIII 1. Wojciechów – 0 2. Stradlice – 4 3. Podolany – 13 4. Cło – 3 5. Kazimierza Mała – 8 Liczba wymaganych pojazdów - 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34980000-0, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część zamówienia nr 2: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Wielgusie (zwanej dalej SP w Wielgusie) w roku szkolnym 2019/2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia zgodnie z załącznikiem Nr 1 b do niniejszego SIWZ. Załącznik Nr 1 b do niniejszego SIWZ. Część zamówienia nr 2: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Wielgusie (zwanej dalej SP w Wielgusie) w roku szkolnym 2019/2020. Trasy i harmonogram dowozów i odwozów uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Wielgusie w roku szkolnym 2019/2020. I. Donatkowice - Gorzków – Plechów – Plechówka – Łyczaków – Chruszczyna Wielka - Wielgus (dowóz i odwóz do SP Wielgus) • przywóz 720 (codziennie) • odwóz I : 1235 ( poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek); środa: 13.25 • odwóz II : 14.25 (wtorek, czwartek); 15.15 (poniedziałek, środa, piątek) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (przywóz i odwóz) – ok. 20 km; liczba uczniów – 40; w tym uczniów dojeżdżających z: 1) Donatkowic: 12 2) Gorzkowa: 1 3) Plechowa: 14 4) Plechówki: 2 5) Łyczakowa: 5 6) Chruszczyny Wielkiej: 6 Liczba wymaganych pojazdów - 1 II. Sieradzice – Marcinkowice – Łękawa - Nagorzany – Wielgus - (dowóz i odwóz do SP Wielgus) • przywóz 720 (codziennie) • odwóz I : 1235 ( poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek); środa: 13.25 • odwóz II : 14.25 (wtorek, czwartek); 15.15 (poniedziałek, środa, piątek); Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (przywóz i odwóz) – ok. 20 km; liczba uczniów – 28; w tym uczniów dojeżdżających z: 1) Sieradzic: 2 2) Marcinkowic: 4 3) Łękawy: 22 Liczba wymaganych pojazdów – 1 III. Zysławice – Gorzków – Wielgus - (dowóz i odwóz do SP Wielgus) • przywóz 720 (codziennie) – Zysławice – Gorzków - Wielgus • odwóz I : 1235 ( poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek); środa: 13.25 • odwóz II : 14.25 (wtorek, czwartek); 15.15 (poniedziałek, środa, piątek) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (przywóz i odwóz) – ok. 21 km; liczba uczniów – 47; w tym uczniów dojeżdżających z: 1) Zysławic: 9 2) Wojsławic: 20 3) Gorzkowa: 18 Liczba wymaganych pojazdów – 1 lub 2 IV. Wojsławice – Dalechowice – Wielgus – (dowóz i odwóz do SP Wielgus) • przywóz 710 (codziennie)- Wojsławice – Dalechowice – Wielgus • odwóz I : 1235 ( poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek); środa: 13.25 • odwóz II : 14.25 (wtorek, czwartek); 15.15 (poniedziałek, środa, piątek) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (przywóz i odwóz) – 27 km; liczba uczniów – 58; w tym uczniów dojeżdżających z: 1) Wojsławic: 12 2) Dalechowic: 17 3) Krzyszkowic: 29 Liczba wymaganych pojazdów – 1 lub 2 V. Paśmiechy – Góry Sieradzkie – Boronice - Paśmiechy – Chruszczyna Mała - (dowóz i odwóz do SP Wielgus) • przywóz 710 (codziennie) • odwóz I : 1235 ( poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek); środa: 13.25 • odwóz II : 14.25 (wtorek, czwartek); 15.15 (poniedziałek, środa, piątek) Dzienna liczba kilometrów z dziećmi (przywóz i odwóz) – 36 km; liczba uczniów – 28; w tym uczniów dojeżdżających z: 1) Paśmiech: 10 2) Gór Sieradzkich: 3 3) Sieradzic: 3 4) Boronic: 9 5) Chruszczyny Małej: 3 Liczba wymaganych pojazdów - 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34980000-0, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część zamówienia nr 3: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Kamieńczycach (zwanej dalej SP w Kamieńczycach) w roku szkolnym 2019/2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 3 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia zgodnie z załącznikiem Nr 1 c do niniejszego SIWZ. Załącznik Nr 1 c do niniejszego SIWZ. Część zamówienia nr 3: Dowóz uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Kamieńczycach (zwanej dalej SP w Kamieńczycach) w roku szkolnym 2019/2020. Trasy i harmonogram dowozów i odwozów uczniów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Kamieńczycach w roku szkolnym 2019/2020. I. Kamieńczyce -Gunów Kolonia- Gunów Wilków - Głuchów – Kamieńczyce ( dowóz i odwóz ) - przywóz do szkoły o godz 745 codziennie - odwóz ze szkoły o godz 12 30 codziennie - odwóz ze szkoły o godz 15 20 codziennie Dzienna liczba kilometrów z uczniami ( przywóz i odwóz ) – 25,6 km, liczba uczniów 30 w tym, 1) Gunów Kolonia ( koniec wsi ) - 9 uczniów 2) Gunów Kolonia ( przystanek ) - 7 uczniów 3) Gunów Wilków ( przystanek ) - 2 uczniów 4) Gunów Wilków ( Bielany ) - 8 uczniów 5) Głuchów ( staw ) - 4 uczniów Liczba wymaganych pojazdów - 1 II. Kamieńczyce- Boronice – Kamieńczyce ( dowóz i odwóz ) - przywóz do szkoły o godz 745 codziennie - odwóz ze szkoły o godz 12 30 codziennie - odwóz ze szkoły o godz 15 15 codziennie Dzienna liczba kilometrów z uczniami ( przywóz i odwóz ) – 17,2 km, liczba uczniów 5 w tym, 1) Boronice ( las ) – 2 uczniów 2) Boronice ( remiza ) – 3 uczniów Liczba wymaganych pojazdów - 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34980000-0, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport pudła 25kg - Tilburg - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport pudła 25kg z NL do PL. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI