Sukcesywne dostawy transportem Wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy transportem Wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania: Zadanie a – opony, dętki różne Zadanie b – opony przemysłowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-10-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-17
  • Numer ogłoszenia617969-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617969-N-2018 z dnia 2018-09-17 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Sukcesywne dostawy transportem Wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania: Zadanie a – opony, dętki różne Zadanie b – opony przemysłowe
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000, ul. ul. Mickiewicza  4 , 09100   Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6624278 w, 35, e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks 236 624 278.
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pgk.plonsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
PGK w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy transportem Wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania: Zadanie a – opony, dętki różne Zadanie b – opony przemysłowe
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie a 1. Opona napędowa nowa 265/70 R 17,5 szt. 16 2. Opona prowadząca nowa 265/70 R 17,5 szt. 8 3. Opona napędowa nowa 265/70 R 19,5 szt. 2 4. Opona prowadząca nowa 265/70 R 19,5 szt. 2 5. Opona prowadząca nowa 215/75 R17,5 szt. 2 6. Opona letnia 225/65 R 16C szt. 12 7. Opona zimowa nowa 225/65 R16C szt. 12 8. Opona letnia nowa 225/75 R 16 C szt. 12 9. Opona zimowa nowa 225/75 R 16 C szt. 12 10. Opona napędowa nowa 245/70 R 17,5 szt. 8 11. Opona zimowa nowa 195/65 R15 szt. 8 12. Opona letnia nowa 195/65 R15 szt. 8 13. Opona prowadząca nowa 305/70R 19,5 szt. 2 14. Opona napędowa nowa 305/70R 19,5 szt. 4 15. Opona prowadząca nowa 265/70R 19,5 szt. 2 16. Opona napędowa nowa 265/70R 19,5 szt. 4 17. Opona prowadząca nowa 285/70R 19,5 szt. 2 18. Opona napędowa nowa 285/70 R19,5 szt. 4 19. Opona prowadząca nowa 10R 17,5 szt. 2 20. Opona napędowa nowa 10R 17,5 szt. 4 21. Opona nowa (przednia) 245/70R 17,5 szt. 6 22. Opona prowadząca nowa 275/70R 22,5 szt. 2 23. Opona nowa z bieżnikiem naczepowym 425/65 R 22,5 szt. 4 24. Opona prowadząca nowa 12 R 22,5 szt. 2 25. Opona bieżnikowana napędowa 12 R 22,5 szt. 6 26. Opona prowadząca nowa 315/70 R 22,5 szt. 6 27. Opona bieżnikowana napędowa 315/70 R 22,5 szt. 20 28. Opona prowadząca nowa 385/65 R 22,5 szt. 4 29. Opona prowadząca nowa 315/80 R 22,5 szt. 12 30. Opona napędowa bieżnikowana 315/80 R 22,5 szt. 36 31. Opona prowadząca nowa 295/80 R 22,5 szt. 2 32. Opona napędowa nowa 295/80 R 22,5 szt. 4 33. Opona nowa CARGO C3 PLUS 385/65 R 22,5 szt. 6 34. Opona prowadząca nowa 8,25 R 20 szt. 2 35. Opona napędowa bieżnikowana 8,25 R 20 szt. 4 36. Opona prowadząca nowa 11 R 22,5 szt. 4 37. Opona napędowa bieżnikowana 11R 22,5 szt. 10 38. Opona prowadząca nowa 900 R 20 szt. 2 39. Opona napędowa bieżnikowana 900 R 20 szt. 4 40. Opona letnia nowa 205/65 R15 szt. 4 41. Opona zimowa nowa 205/65 R15 szt. 4 42. Opona napędowa nowa 225/75 R17,5 szt. 4 43. Opona letnia nowa 215/75 R 16C szt. 8 44. Opona zimowa nowa 215/75 R 16C szt. 8 45. Opona letnia nowa 215/70 R 15C szt. 8 46. Opona zimowa nowa 215/70 R 15C szt. 8 47. Opona rolnicza 10,0/75-15,3 szt. 4 48. Opona rolnicza 12,5/80-15,3 szt. 4 49. Opona rolnicza 400/60-15,5 szt. 10 50. Opona rolnicza 600-16 szt. 6 51. Opona rolnicza 7,5-16 szt. 2 52. Opona rolnicza 14,9 R28 szt. 2 53. Opona rolnicza 12,4 R32 szt. 2 54. Opona rolnicza 13,6 R 36 szt. 2 55. Opona rolnicza 340/85 R24 szt. 2 56. Opona rolnicza 420/85 R 34 szt. 2 57. Opona rolnicza 460/85 R 34 szt. 2 58. Opona rolnicza 13,6 R 24 szt. 2 59. Opona nowa 400 R 22,5 szt. 4 60. Opona nowa prowadząca 305/70 R22,5 szt. 2 61. Opona rolnicza 16,5/85-24 szt. 2 62. Dętka 8,25-15 szt. 4 63. Dętka 400/60-15,5 szt. 15 64. Dętka 10.0/75-15,3 szt. 10 65. Dętka 12,5/80-15,3 szt. 10 66. Dętka 6,00-16 szt. 6 67. Dętka 9,00-20 szt. 2 68. Dętka 6,50 – 16 szt. 4 69. Dętka 7,50 – 16 szt. 2 70. Dętka 12,5/80 – 18 szt. 6 71. Dętka 7,50 – 20 szt. 2 72. Dętka 8,25 – 20 szt. 6 73. Dętka 13,6 – 24 szt. 2 74. Dętka 18,4 – 26 szt. 2 75. Dętka 14,9 – 28 szt. 4 76. Dętka 13,6 – 36 szt. 2 77. Dętka 16,5/85 R24 szt. 4 Zadanie b 1. Opona rolnicza 11L-16SL szt. 2 2. Opona rolnicza 16,9-28 szt. 2 3. Opona przemysłowa nowa 26,5 R25 szt. 4 4. Opona bieżnikowana (bieżnik jodełkowy) 10,00-20 szt. 8 5. Opona przemysłowa 20,5-25 szt. 4 6. Opona przemysłowa 12,5/80-18 szt. 2 7. Opona przemysłowa 18,4-26 szt. 2 8. Opona pełna 12,00-24 szt. 8 9. Opona pełna 7.00-12TL szt. 8 10. Opona pełna 6.00-9TL szt. 8 11. Opona przemysłowa 460/70 R24 szt. 2 12. Opona przemysłowa 340/80 R18 szt. 2

II.5) Główny kod CPV: 34352100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34913200-2
34351100-3
19511200-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełniania powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełniania powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali albo w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują przynajmniej jedną dostawę ogumienia o wartości minimum 150 000,00 zł brutto/rok. Warunek dotyczy Wykonawców składających oferty na jedno lub obydwa zadania łącznie. Zamawiający wymaga, aby fakt należytego wykonania wskazanej usługi został potwierdzony referencjami bądź innym dokumentem wystawionym przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający informuje, że: • Prowadząc przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzał będzie dane osobowe osób fizycznych, od których te dane osobowe bezpośrednio pozyskał (dotyczy to w szczególności Wykonawcy będącego osobą fizyczną, Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie oraz członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurenta – będących osobami fizycznymi, np. informacje zamieszczone w informacji z KRK, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), osób, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia, • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO:  administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. z siedzibą 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4,  inspektorem ochrony danych osobowych jest: Pani Elżbieta Leszczyńska kontakt e-mail iodo@pgk.plonsk.pl  dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Sukcesywne dostawy transportem Wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o.”,  odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1579 i 2018),  dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,  obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPZP,  w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,  osoby, których dane będą przetwarzane posiadają: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO.  osobom, których dane będą przetwarzane nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Obowiązek informacyjny jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawców powstaje, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). 3. Obowiązek informacyjny spoczywa również na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 roku, poz. 2141) – załącznik nr 4 do siwz, 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne – załącznik nr 5 do siwz, 5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPZP (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP (załącznik nr 5 do siwz). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności faktury 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Dopuszcza się możliwość wprowadzenia do umowy zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez sporządzania aneksu. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa określających wysokość stawki podatku VAT. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za każdym razem ustalana będzie z uwzględnieniem niezmienionych stawek ofertowych netto i aktualnej stawki VAT obowiązującej w dniu powstania obowiązku podatkowego w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług, chyba że zmienione przepisy stanowić będą odmiennie. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzania aneksu do umowy. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu zaproponowanego w ofercie, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ewentualne zmiany treści zawartej umowy w tym zakresie muszą nadal potwierdzać spełnienie przez asortyment zamienny wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Warunkiem wprowadzenia zmiany określonej w pkt 3 jest pisemny wniosek Wykonawcy. Wniosek powinien zawierać co najmniej: a) proponowaną treść zmian, b) wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, c) udowodnienie, że proponowane zmiany potwierdzają spełnienie przez asortyment zamienny wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami będzie się odbywać za pośrednictwem: a) operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (Dz. U. 2012, poz. 1529, z 2015, poz. 8030 oraz z 2017, poz. 1481 ze zm.), b) faksem 23/662-42-78 wew. 61, c) osobiście, d) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2.Zamawiający wyznacza do kontaktów z Wykonawcami następującą osobę: Elżbieta Leszczyńska e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl. 3.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faxem lub e-mailem w postaci skanu podpisanego dokumentu. nr faxu Zamawiającego (23) 662-42-78 wew. 61 e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl w tytule wiadomości Zamawiający wymaga wskazanie numeru niniejszego postępowania: 10/PN/O/2018. 5.Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, uzupełnienia dokumentów, oświadczeń oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 1 i art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust. 3a uPZP a także zmiany lub wycofania oferty. 6.Informacje dotyczące niniejszego postępowania (przewidziane ustawą) będą udostępniane na stronie internetowej zamawiającego www.pgk.plonsk.pl zakładka „Przetargi i zapytania ofertowe”.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywne dostawy transportem Wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. Zadanie a – opony, dętki różne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opona napędowa nowa 265/70 R 17,5 szt. 16 2. Opona prowadząca nowa 265/70 R 17,5 szt. 8 3. Opona napędowa nowa 265/70 R 19,5 szt. 2 4. Opona prowadząca nowa 265/70 R 19,5 szt. 2 5. Opona prowadząca nowa 215/75 R17,5 szt. 2 6. Opona letnia 225/65 R 16C szt. 12 7. Opona zimowa nowa 225/65 R16C szt. 12 8. Opona letnia nowa 225/75 R 16 C szt. 12 9. Opona zimowa nowa 225/75 R 16 C szt. 12 10. Opona napędowa nowa 245/70 R 17,5 szt. 8 11. Opona zimowa nowa 195/65 R15 szt. 8 12. Opona letnia nowa 195/65 R15 szt. 8 13. Opona prowadząca nowa 305/70R 19,5 szt. 2 14. Opona napędowa nowa 305/70R 19,5 szt. 4 15. Opona prowadząca nowa 265/70R 19,5 szt. 2 16. Opona napędowa nowa 265/70R 19,5 szt. 4 17. Opona prowadząca nowa 285/70R 19,5 szt. 2 18. Opona napędowa nowa 285/70 R19,5 szt. 4 19. Opona prowadząca nowa 10R 17,5 szt. 2 20. Opona napędowa nowa 10R 17,5 szt. 4 21. Opona nowa (przednia) 245/70R 17,5 szt. 6 22. Opona prowadząca nowa 275/70R 22,5 szt. 2 23. Opona nowa z bieżnikiem naczepowym 425/65 R 22,5 szt. 4 24. Opona prowadząca nowa 12 R 22,5 szt. 2 25. Opona bieżnikowana napędowa 12 R 22,5 szt. 6 26. Opona prowadząca nowa 315/70 R 22,5 szt. 6 27. Opona bieżnikowana napędowa 315/70 R 22,5 szt. 20 28. Opona prowadząca nowa 385/65 R 22,5 szt. 4 29. Opona prowadząca nowa 315/80 R 22,5 szt. 12 30. Opona napędowa bieżnikowana 315/80 R 22,5 szt. 36 31. Opona prowadząca nowa 295/80 R 22,5 szt. 2 32. Opona napędowa nowa 295/80 R 22,5 szt. 4 33. Opona nowa CARGO C3 PLUS 385/65 R 22,5 szt. 6 34. Opona prowadząca nowa 8,25 R 20 szt. 2 35. Opona napędowa bieżnikowana 8,25 R 20 szt. 4 36. Opona prowadząca nowa 11 R 22,5 szt. 4 37. Opona napędowa bieżnikowana 11R 22,5 szt. 10 38. Opona prowadząca nowa 900 R 20 szt. 2 39. Opona napędowa bieżnikowana 900 R 20 szt. 4 40. Opona letnia nowa 205/65 R15 szt. 4 41. Opona zimowa nowa 205/65 R15 szt. 4 42. Opona napędowa nowa 225/75 R17,5 szt. 4 43. Opona letnia nowa 215/75 R 16C szt. 8 44. Opona zimowa nowa 215/75 R 16C szt. 8 45. Opona letnia nowa 215/70 R 15C szt. 8 46. Opona zimowa nowa 215/70 R 15C szt. 8 47. Opona rolnicza 10,0/75-15,3 szt. 4 48. Opona rolnicza 12,5/80-15,3 szt. 4 49. Opona rolnicza 400/60-15,5 szt. 10 50. Opona rolnicza 600-16 szt. 6 51. Opona rolnicza 7,5-16 szt. 2 52. Opona rolnicza 14,9 R28 szt. 2 53. Opona rolnicza 12,4 R32 szt. 2 54. Opona rolnicza 13,6 R 36 szt. 2 55. Opona rolnicza 340/85 R24 szt. 2 56. Opona rolnicza 420/85 R 34 szt. 2 57. Opona rolnicza 460/85 R 34 szt. 2 58. Opona rolnicza 13,6 R 24 szt. 2 59. Opona nowa 400 R 22,5 szt. 4 60. Opona nowa prowadząca 305/70 R22,5 szt. 2 61. Opona rolnicza 16,5/85-24 szt. 2 62. Dętka 8,25-15 szt. 4 63. Dętka 400/60-15,5 szt. 15 64. Dętka 10.0/75-15,3 szt. 10 65. Dętka 12,5/80-15,3 szt. 10 66. Dętka 6,00-16 szt. 6 67. Dętka 9,00-20 szt. 2 68. Dętka 6,50 – 16 szt. 4 69. Dętka 7,50 – 16 szt. 2 70. Dętka 12,5/80 – 18 szt. 6 71. Dętka 7,50 – 20 szt. 2 72. Dętka 8,25 – 20 szt. 6 73. Dętka 13,6 – 24 szt. 2 74. Dętka 18,4 – 26 szt. 2 75. Dętka 14,9 – 28 szt. 4 76. Dętka 13,6 – 36 szt. 2 77. Dętka 16,5/85 R24 szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34352100-0, 34913200-2, 34351100-3, 19511200-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności faktury 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę zderzaka przedniego do Audi a3 8p s line 2006 - Brudzeń
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę zderzaka przedniego do Audi a3 8p s line 2006 rok kolor iz9y. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI