Przewóz prób do badań laboratoryjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz prób do badań laboratoryjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00052858
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz prób do badań laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Botaniczna 14

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-306

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 453 73 00

1.5.8.) Numer faksu: 65 453 73 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zielonagora.wiw@wet.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wet.zgora.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz prób do badań laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-805df838-897a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032141/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz prób do badań laboratoryjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.wet.zgora.pl/zamowienia_publiczne/17/status/5/rodzaj/wzp/zwr/0/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.wet.zgora.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
c) poczty elektronicznej.
2) Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami:
Dagmara Laska, email: d.laska@wet.zgora.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
a) „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ oraz
b) „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w załączniku nr 10 do SWZ.
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków).
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularza do
komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub ID postępowania.
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztę elektronicznej, email: zielonagora.wiw@wet.zgora.pl lub d.laska@wet.zgora.pl
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób
sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzaniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcę (Dz. U. z 2020 poz.2415).
4) Wykonawca powinien swój adres poczty elektronicznej wskazać w ofercie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIW.DG.272.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór prób z pięciu powiatów:
1) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowej Soli, ul. Kossaka 24, 67-100 Nowa Sól;
2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu, ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań;
3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żarach z siedzibą w Lubsku, ul. Wrocławska 54,68-300 Lubsko;
4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 67-400 Wschowa;
5) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krośnie Odrzańskim, ul. Chopina 1, 66--600 Krosno Odrzańskie
i dostarczania ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W części nr 1: usługa odbioru prób do badań laboratoryjnych z następujących punktów: PIW Nowa Sól, PIW Żagań, PIW Żary z siedzibą w Lubsku, PIW Wschowa, PIW Krosno Odrzańskie i usługa przewozu ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriów:
a) Cena oferty brutto – K1
b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2
c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu– K3
2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:
Kryterium Waga (%) Maksymalna liczba punktów Sposób oceny metoda punktowa wg wzoru
K1- Cena brutto oferty 60% 60,00
K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert/cena oferty badanejx100pkt x60%
K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2= suma punktów otrzymanych za rok produkcji środka transportu (zgodnie z wykazem poniżej)/ liczba pojazdów (sztuk)
K2 - Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:
• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt
• 2012 otrzyma 5 pkt
• 2013 otrzyma 10 pkt
• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt
• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt
• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt
• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt
Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu trzeciego.
K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 % 10,00
K3- Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:
• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt
• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt
• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt
Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin (w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h). Przy
zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
RAZEM 100% 100,00
3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2 +K3, gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium
K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium
K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”
K3 – punkty uzyskane w kategorii
K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”
4) Ocena punktowa w kryterium
K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej
ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5) Ocena punktowa w kryterium
K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”
zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.
6) Ocena punktowa w kryterium
K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”
zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór prób z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze – Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenia ich do punktów:
1) Zakładu Higieny Weterynaryjnej im. prof. Kazimierza Panka w Bydgoszczy Oddział Terenowy we Włocławku, ul. Planty 18, 87-800 Włocławek;
2) Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego, Aleja Partyzantów 57, 24-100 Puławy;
3) Zakładu Higieny Weterynaryjnej Poznań, ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań,
Zakładu Higieny Weterynaryjnej Leszno, ul. Święciechowska 150, 64-100 Leszno,
Zakładu Higieny Weterynaryjnej Wrocław, ul. Januszowicka 48, 53-135 Wrocław.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja.
1) Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z przewozem prób do badań laboratoryjnych, którego wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Szczegóły znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
2) W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ został wskazany „zakres podstawowy” i „zakres opcji”. Opcją jest zakup dodatkowej usługi przewozu prób, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
6. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W części nr 2 - usługa odbioru prób do badań laboratoryjnych z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i usługa przewozu do następujących punktów: ZHW Włocławek, PIWet Puławy, ZHW Poznań – ZHW Leszno – ZHW Wrocław.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriów:
a) Cena oferty brutto – K1
b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2
c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu – K3
2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:
Kryterium Waga (%) Maksymalna liczba punktów Sposób oceny metoda punktowa wg wzoru
K1- Cena brutto oferty 60% 60,00
K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert/cena oferty badanejx100pkt x60%
K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2=suma punktów otrzymanych za rok produkcji środka transportu (zgodnie z wykazem poniżej) / liczba pojazdów (sztuk)
K2 – Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:
• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt
• 2012 otrzyma 5 pkt
• 2013 otrzyma 10 pkt
• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt
• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt
• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt
• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt
Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu trzeciego.
K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 % 10,00 K3- Wykonawca
otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:
• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt
• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt
• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt
Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin (w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h). Przy
zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
RAZEM 100% 100,00
3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2 +K3, gdzie:
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”
K3 – punkty uzyskane w kategorii K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”
4) Ocena punktowa w kryterium K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5) Ocena punktowa w kryterium K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi” zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.
6) Ocena punktowa w kryterium K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu” zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w części nr 1 – dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 25 000,00 zł,
b) w części nr 2 - dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 60 000,00 zł;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych,
b) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby,
d) Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz będzie badał, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wymagana forma: Wykonawcy składają dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie;
2) polisa ubezpieczeniowa lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
a) do części nr 1 – 25 000 zł
b) do części nr 2 – 60 000 zł
Wymagana forma: Wykonawcy składają dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
− celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. W sytuacji wyboru oferty
wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
- podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli Zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy);
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli dotyczy), (Zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podmiotu trzeciego);
- podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (Zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ust. 1, a w szczególności pkt. 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu określonych warunków:
1) zmiana Podwykonawcy;
2) zmiana częstotliwości realizacji umowy niepowodująca zmiany wynagrodzenia;
3) zmiana terminów, częstotliwości i sposobu realizacji usługi, a zmiana taka będzie konieczna do prawidłowego wykonania umowy lub gdy działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, a Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za działanie takich osób.
Zmiana postanowień umowy lub jej załączników mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z firanami 13, 6 w zabudowach standard/mega/mulda - Świebodzin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukujemy przewoźników z firanami 13, 6 w zabudowach standard/mega/mulda. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI