Kompleksowa koncepcja organizacji usług transportowych door-to-door-Zakup pojazdu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa koncepcja organizacji usług transportowych door-to-door-Zakup pojazdu 9-os.dostosowanego do przewożenia osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności wraz zprzeglądem oraz ubezpieczeniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁubniany
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyGMINA ŁUBNIANY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00019737
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa koncepcja organizacji usług transportowych door-to-door-Zakup pojazdu 9-os.dostosowanego do przewożenia osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności wraz zprzeglądem oraz ubezpieczeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBNIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łubniany

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-024

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lubniany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa koncepcja organizacji usług transportowych door-to-door-Zakup pojazdu 9-os.dostosowanego do przewożenia osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności wraz zprzeglądem oraz ubezpieczeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b6c0ac-87dd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001912/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pojazdu dostosowanego do przewożenia osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności - ,,Kompleksowa koncepcja organizacji usług transportowych door-to-door”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Osi priorytetowej II.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminalubniany.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalubniany.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie zprzyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcą przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet pod adresem:https://gminalubniany.ezamawiajacy.pl Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcamiza pomocą poczty elektronicznej w przypadku awarii platformy, email: ug@lubniany.plZgłoszenie dopostępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomeniehttps://gminalubniany.ezamawiajacy.pl lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.Wykonawca po wybraniuopcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawiahasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”.Wymagania techniczne:1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , MacOs x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;4. Włączona obsługa JavaScript;5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługującypliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Gminy Łubniany, ul. Opolska 104, 46-024 Łubniany;2. kontakt do inspektora ochrony danychosobowych jest Urząd Gminy Łubniany, ul. Opolska 104, 46-024 Łubniany, ;3. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowychbędą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;5. Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 i 79 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8. posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych**;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nieprzysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie:informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotuprzetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RB.ZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu 9-osobowego dostosowanego do przewożeniaosób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności wraz z przeglądem technicznym oraz ubezpieczeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączony do SWZ opisprzedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ. .Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patentylub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofertrównoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowymi/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrówtechnicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w SWZ.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wskazać, żeoferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przezZamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymoguokreślonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość autoryzowanego serwisu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę rodzajowo odpowiadającąprzedmiotowi zamówienia tj. dostawę samochodu dostosowanego do przewożenia osóbniepełnosprawnych o wartości min. 125 000 zł brutto oraz dowody, że dostawa zostaławykonana należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ;2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p. , sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o brakupodstaw dowykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ;2.Oświadczeniewykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej– załącznik nr 4 do SWZ3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którychmowa w pkt 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je w całości lubczęści dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względuna siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dane techniczne oferowanego samochodu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w celu ustalenia podmiotu uprawnionego dowystępowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.Oświadczenia idokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Przepisy dotyczące wykonawcy stosujesię odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w następującychokolicznościach:1) Zmiana terminu przewidzianego za zakończenie dostawy w przypadkuwstrzymania dostawy przez Zamawiającego2) Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówieniana inny o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania zrynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta.3) Zmiana przepisówprawa, w tym przepisów prawa podatkowego.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy pod rygoremnieważności wymagają formy pisemnej.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartejumowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://gminalubniany.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę opon na nowe i ustawienie geometrii kół- Lasowice Wielkie
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę opon na nowe i ustawienie geometrii kół, bo były wymieniane tuleje na wahaczach i od pewnego czasu mi drży kierownica i ściąga auto w prawo, stare opony są nierównomiernie zużyte. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI