Dostawa w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu używanego samochodu wyposażonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu używanego samochodu wyposażonego w nowy hds oraz nowy hak wraz z wyposażeniem (siedem kontenerów) dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Złocieńcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłocieniec
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-07
  • Numer ogłoszenia501063-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 501063-N-2019 z dnia 2019-01-07 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu używanego samochodu wyposażonego w nowy hds oraz nowy hak wraz z wyposażeniem (siedem kontenerów) dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Złocieńcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 330917651, ul. Piaskowa   1 , 78-520  Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 367 16 07, 600284745, e-mail zgm@zgm-zlocieniec.com.pl, radzewicz@zgm-zlocieniec.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.zgm-zlocieniec.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zgm-zlocieniec.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zgm-zlocieniec.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
78-520 Złocieniec, ul. Piaskowa 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu używanego samochodu wyposażonego w nowy hds oraz nowy hak wraz z wyposażeniem (siedem kontenerów) dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Złocieńcu
Numer referencyjny: 1/K/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu używanego samochodu wyposażonego w nowy hds oraz nowy hak wraz z wyposażeniem (siedem kontenerów) który musi spełniać ww. wymagania: Wymagane warunki techniczne podwozia 1. Podwozie dwuosiowe 2. Podwozie fabrycznie używane nie starsze niż rok produkcji 2010 3. Pojemność silnika 6300-6400 cm3 4. Moc min. 230 kM 5. Norma emisji spalin minimum euro 5 6. Półautomatyczna skrzynia biegów 7. Układ hamulcowy z systemem ABS 8. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka 9. Elektrycznie sterowane szyby 10. Radio 11. Blokada tylnego mostu 12. Przebieg do max 260000 km udokumentowany 13. Tachograf elektroniczny 14. Zawieszenie na poduszkach powietrznych 15. Dopuszczalna konstrukcyjna masa całkowita 18000 kg 16. Kabina dzienna wyposażona fabrycznie w dwa miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa 17. Koła 22,5 cala 18. Zużycie opon max do 20% 19. Kabina w kolorze białym, zabudowa szara lub czarna 20. Pojazd sprawny technicznie, zarejestrowany na terenie RP z ważnym przeglądem technicznym 21. Gwarancja min 6 miesięcy Wymagane warunki techniczne urządzenia hakowego 1. Urządzenie fabrycznie nowa nie starsze niż 2018 rok 2. Urządzenie sterowane pneumatycznie 3. Masa własna do 1600 kg 4. Nominalna moc załadunkowa 12000 kg 5. Maksymalna moc załadunkowa urządzenia 12000 kg 6. Siłowniki o wewnętrznej średnicy min. 110 mm 7. Urządzenie przystosowane do przewozu kontenerów o długości do 5000 mm 8. Wysokość haka 1200 mm 9. Teleskopowane ramie główne 10. Sterowanie z kabiny kierowcy oraz z zewnątrz bez elektrozaworów 11. Hydrauliczna blokada kontenerów 12. Regulacja siły na blokady kontenera 13. Siłownik blokady kontenera osłonięty, zabezpieczony przed uszkodzeniem 14. Boczne osłony przeciwnajazdowe 15. Ocynkowane podesty 16. Gwarancja na urządzenie hakowe i dozór techniczny min 12 miesięcy Wymagane warunki techniczne urządzenia dźwigowego 1. Urządzenie fabrycznie nowa nie starsze niż 2018 rok 2. Moment Udźwigu P max nie mniej niż 3800 kg 3. Wysięg hydrauliczny min 9,25 m 4. Wysięg / udźwig min dla 2,00 m – 3800 kg 5. Wysięg / udźwig min dla 3,90 m – 2000 kg 6. Wysięg / udźwig min dla 5,70 m – 1350 kg 7. Wysięg / udźwig min dla 7,50 m – 950 kg 8. Wysięg / udźwig min dla 9,40 m – 700 kg 9. Żuraw wyposażony w otwieracz dostosowany do pojemników typu DZWON 10. Gwarancja na urządzenie dźwigowe i dozór techniczny min 12 miesięcy Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji wydane przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej – aktualność świadectwa określa Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części. Wymagane warunki techniczne kontenerów KP 7 na gruz (2 sztuki) 1. Blacha dna min 5 mm 2. Blacha bok min 3 mm 3. Kolor biały 4. Gwarancja na kontener min 1 rok Wymagane warunki techniczne kontenera KP 7 (1 sztuka) 1. Blacha dna min 5 mm 2. Blacha bok min 3 mm 3. Kolor pomarańczowy 4. 6 klap wrzutowych 5. Gwarancja na kontener min 1 rok Wymagane warunki techniczne kontenera KP 10 (4 sztuki) 1. Blacha dna min 5 mm 2. Blacha bok min 3 mm 3. 6 klap wrzutowych 4. Każdy kontener w innym kolorze: 5. 1 szt. zielony 6. 1 szt. niebieski 7. 1 szt. żółty 8. 1 szt. brązowy 9. Gwarancja na kontener min 1 rok WYMAGANIA DOTYCZĄCE LEASINGU: 1. leasing operacyjny, 2. waluta leasingu: PLN, 3. umowa leasingu musi trwać 60 m-cy, 4. opłata wstępna w wysokości 10% wartości netto przedmiotu leasingu, 5. oprocentowanie zmienne – część odsetkowa raty bieżącej ulegnie obniżeniu w przypadku spadku WIBOR 1M lub podwyższeniu, w przypadku jego wzrostu, 6. wartość wykupu: do 1% ceny netto przedmiotu leasingu, 7. możliwość wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej, 8. pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin leasingowcy ( o ile taki istnieje ) oraz postanowienia kodeksu cywilnego, 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu, 10. Leasingodawca nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu, 11. Zamawiający będzie ponosił koszt podatku od środków transportu przez cały czas trwania umowy leasingowej na podstawie re faktury wystawionej przez Leasingodawcę. WYMAGANIA OGÓLNE / UMOCOWANIA PRAWNE Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznegoi wydajnościowego. WYMAGANIA dotyczące okresu gwarancji a.1. Gwarancja na podwozie min 6 miesiące z min. przebiegiem 260000 km a.2. Gwarancja na urządzenie hakowe min 12 miesięcy a.3. Gwarancja na urządzenie dźwigowe żuraw min 12 miesięcy a.4. Gwarancja na kontenery min 12 miesięcy a.5. max. 7 dniowego terminu usunięcia wady, licząc od dnia zgłoszenia o wadzie, a.6. max. 7 dniowego terminu wykonania przeglądu samochodu, licząc od dnia zgłoszenia. a.7. min. 10 letniego czasu serwisu prowadzonego przez sprzedającego ( producenta) po okresie gwarancji na podstawie indywidualnych zleceń użytkownika, a.8. okres zagwarantowania dostępności części zamiennych i wyposażenia - min 10 lat od dnia potwierdzenia należytego wykonania umowy, Informacje dodatkowe: 1. Wszelkie dostawy i montaż urządzeń niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia realizuje Wykonawca. 2. Pojazd będący przedmiotem zamówienia wraz z wyposażeniem musi spełniać warunki jakie są w opisie przedmiotu zamówienia. Podwozie, urządzenie hakowe i urządzenie dźwigowe żuraw wykonane zgodnie z prawem Unijnym i posiadające znak CE 3. Warunkiem uzyskania protokołu odbioru końcowego jest przekazanie przez Wykonawcę pojazdu wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami pozwalającymi na jego rejestrację. 4. Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: 1) Instrukcji obsługi samochodu w języku polskim (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą w szczególności: a. warunki magazynowania pojazdu i wyposażenia, b. informacje dotyczące właściwości i bezpieczeństwa, w szczególności dokładny opis urządzeń zabezpieczających, informacje o zakresie zastosowań, do których urządzenia są przeznaczone, wskazując jednocześnie na niedopuszczalne sposoby użytkowania, c. informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji pojazdu, d. inne dokumenty specjalistyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania dostaw, w tym procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu, w przypadku awarii. 2) Instrukcji obsługi urządzenia dźwigowego i hakowego w języku polskim, 3) Książki serwisowej i karty gwarancyjnej w języku polskim, 4) Zestawu co najmniej 2 kpl. kluczyków uruchamiających centralny zamek oraz samochód, 5) Kopię wyciągu ze świadectwa homologacji w języku polskim, 6) Potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii karty pojazdu, 7) Dowodu rejestracyjnego wraz z tablicami rejestracyjnymi. 8) Pojazd powinien być kompletny pod względem celu, do którego jest przeznaczony. Odbiór przedmiotu umowy ( realizacja dostawy) 1. Odbiór przedmiotu dostawy oraz przeprowadzenie szkolenia dla 5 pracowników nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Piaskowa 1; 78-520 Złocieniec. Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru oraz szkolenia ponosi Wykonawca za dostarczenie samochodu do siedziby użytkowników (tj. ul. Piaskowa 1; 78-520 Złocieniec) odpowiedzialny jest Wykonawca ( koszty dostarczenia ponosi Wykonawca). 2. W przypadku, gdy samochód (przedmiot leasingu) ma wady lub jest niezgodny z Umową, lub gdy brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub gdy dokumenty nie zawierają wymaganej treści, Zamawiający odmówi odbioru samochodu oraz wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na usunięcie wad lub braków. Termin usunięcia wad lub usunięcia braków określi Zamawiający, przy czym będzie on nie krótszy niż 3 dni, a nie dłuższy niż 14 dni. Podwykonawstwo 1.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom

II.5) Główny kod CPV: 34100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144510-6
34144511-3
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-02-01 2019-02-20
2019-02-20 2025-02-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje, co najmniej dostawę 2 pojazdów, o wartości nie mniejszej niż 320 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu  potwierdzenia    braku  podstaw    wykluczenia  na  podstawie  art.  24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw lub usług wykonanych, wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty– załącznik do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 5.1.4 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) odpowiednie pełnomocnictwa. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) oświadczenie, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł 2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert. 4) Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Nr 40 8570 1012 3906 6950 2000 0030. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w terminie do składania ofert w siedzibie Zamawiającego ZGM Sp. z o.o., ul. Piaskowa 1, 78-520 Złocieniec w sekretariacie lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium”. Kopię dołączyć do oferty. 6) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 8) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena przedmiotu leasingu 60,00
Suma opłat leasingowych 20,00
Warunki gwarancja 10,00
warunki gwarancji i serwisu 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Strony zawierają umowę o poniższej treści: 1. Poprzez zawarcie umowy leasingu Leasingodawca zobowiązuje się nabyć od zbywcy, w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa, rzecz będącą przedmiotem leasingu określoną w Rozdziale 3 siwz Opis przedmiotu zamówienia i oddać tę rzecz Leasingobiorcy - Zamawiającemu do używania albo używania i pobierania pożytków przez czas oznaczony, a Leasingobiorca zobowiązuje w uzgodnionych ratach wynagrodzenie pieniężne. 2. Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony, rozpoczynający się w dniu podpisania niniejszej umowy przez strony, a kończący się wraz z upływem 60 miesięcy, liczonych od miesiąca, na który przypada płatność pierwszej raty leasingowej. 3. Zamawiający w trakcie trwania umowy leasingu nie ma prawa dokonywania odpisów amortyzacyjnych w rozumieniu ustaw podatkowych z tytułu używania przedmiotu leasingu. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo pierwszeństwa kupna przedmiotu leasingu za kwotę wyrażoną w złotych polskich (PLN) w wysokości do 1% ceny netto przedmiotu leasingu. 5. Opłaty miesięczne (raty leasingowe) płatne będą począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym przedmiot leasingu został oddany Zamawiającemu do użytkowania. 6. Wymagalność spłaty raty leasingu – nie wcześniej niż po 15 dniu kalendarzowym danego miesiąca. 7. Opłata wstępna uiszczona zostanie w terminie 14 dni od daty odbioru przedmiotu umowy. 8. Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 9. W sprawach nie uregulowanych Umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986) oraz kodeksu cywilnego. 10. Sprawy sporne wynikłe w związku z wykonaniem niniejszej umowy rozstrzygane będą przez są powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. Ponadto: 1. Strony ustalają, że z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy stosowane będą kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach: 10.1) W przypadku niedotrzymania terminu wskazanego w Rozdziale 4 punkt 4.3 siwz, Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 0,2% wartości przedmiotu leasingu netto za każdy dzień opóźnienia, 10.2) W przypadku niedostarczenia przedmiotu leasingu wolnego od wad w terminie wskazanym w Rozdziale 3 pkt. 3.3.4 siwz Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 0,2% wartości przedmiotu leasingu netto za każdy dzień opóźnienia. 10.3) W przypadku rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto. 10.4) W przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto. 2. Strony ustalają, że kara umowna może być potrącona przez Zamawiającego z dowolniej należności Wykonawcy, na podstawie odrębnej noty księgowej. W przypadku nie wystawienia faktury, zapłata kar umownych nastąpi w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę noty obciążeniowej. 3. Kary umowne stają się wymagalne z chwilą powstania podstawy ich naliczenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, jeśli szkoda przekracza ustaloną wysokość kary umownej lub gdy powstała z przyczyn, dla których kary umownej nie zastrzeżono.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, ma obowiązek wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie stanowiącej - 8% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 148 ust. 1 Pzp. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, prowadzony w banku Nr 40 8570 1012 3906 6950 2000 0030. Zamawiający wyraża zgodę/nie wyraża zgody* na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 Pzp. Zamawiający może, na wniosek wykonawcy, wyrazić zgodę na zmianę formy wniesionego zabezpieczenia pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i niezmniejszenia jego wysokości.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty (poprawienie omyłki pisarskiej, omyłki rachunkowej). Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności: c.1) Błędy pisarskie w treści umowy, c.2) Zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, c.3) Zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, c.4) W trakcie trwania umowy Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy z wnioskiem o zmianę warunków finansowych umowy. W przypadku akceptacji wnioskowanych zmian przez Wykonawcę, strony zawrą stosowny aneks do umowy leasingu, a Zamawiający ureguluje na rzecz Wykonawcy stosowne opłatę zgodnie z Tabela opłat i prowizji. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych oraz wykazu osób i numerów telefonów kontaktowych strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określone w Rozdziale 16 SIWZ , mogą być włączone do obowiązującej u Wykonawcy umowy leasingowej w formie aneksu z zastrzeżeniem, że w przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami siwz a umową leasingową pierwszeństwo mają zapisy siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca, składając ofertę może zastrzec, że nie mogą być udostępniane znajdujące się w jego ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich w poufności”. Zastrzeżenie winno być wówczas dokonane poprzez złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako „część jawna ofert” i „część tajna oferty”. Oferta złożona bez podziału na części jawną i tajną jest oferta jawną. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych), powinny one stanowić odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje mechanika do motoroweru Simson SR50- Choszczno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje mechanika do motoroweru Simson SR50. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa koparko - ładowarki
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI