DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ PRZEGUBOWEJ ZAMIATARKI C

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ PRZEGUBOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZąbkowice Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2023-12-22
  • ZamawiającyZĄBKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00551033
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ PRZEGUBOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZĄBKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520237478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 2

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748151855

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zpuk-zabkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuk-zabkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ PRZEGUBOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ef8434-99b2-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00292968/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ PRZEGUBOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93ef8434-99b2-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na: Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Dokumenty i oświadczenia elektroniczne wykonawcy sporządzają zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020 poz. 2452) tj: - w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 oraz z 2022 r. poz. 1087) tj.
- opatrują kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- podpisem zaufanym lub
- podpisem osobistym.
Formaty danych, o których mowa powyżej oraz standardy zapewniające dostęp do zasobów informacji udostępnianych za pomocą systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych – zawarty jest w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje, ażeby ofertę sporządzić w formacie danych pdf. Dopuszcza się także złożenie oferty skompresowanej w formacie .RAR, który to format nie jest wymieniony w powyższym załączniku nr 2 Rozporządzenia w sprawie KRI. Dopuszczalność taką wskazuje orzecznictwo KIO np. sygn 1451/2020.
Zamawiający informuje, że ofertę pierwotnie sporządzoną w formie papierowej następnie przekształconą do postaci elektronicznej np. poprzez jej zeskanowanie i opatrzenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uznane będzie za złożoną we właściwej formie. Powyższe jest zgodne z opinią wydaną przez UZP, która to opinia uwzględnia stanowiska Ministerstwa Cyfryzacji i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji uzyskane przez prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte są w pkt. 39 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte są w pkt. 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę zamiatarki wraz z osprzętem, fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie (a nie przygotowanej jedynie dla potrzeb tego postępowania).
• Rok produkcji - nie starszy niż 2023
• Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody
• DMC – do 3,5 tony
• Konstrukcja przegubowa
• Prędkość transportowa do 40 km/h
• wymagana kat. prawa jazdy B do kierowania pojazdem
• Wymiary zamiatarki wraz z zespołem zamiatającym dwu szczotkowym:
 Wysokość – maksymalnie - 2000 mm ( bez światła sygnalizacyjnego )
 Szerokość – maksymalnie - 1350 mm ( szerokość nośnika narzędzi ) – kryterium oceny oferty
 Długość – maksymalnie - 4600 mm
• Rozstaw osi – maksymalnie 1600 mm
• Podwozie 4 kołowe, napęd hydrostatyczny na 4 koła
• Wysokość pokonywania krawężników – minimum 150 mm
• Średnica zawracania zamiatarki ze szczotkami pomiędzy ścianami ( wg. EN 15429 ) – maksymalnie 7 m – kryterium oceny oferty
• Rozmiar opon min R 15 M+S
• Silnik Diesel – moc minimalna – 55 kW
• Emisja spalin – minimum Stage V
• Kabina zamknięta, oszklona, ogrzewana i klimatyzowana, radioodbiornik z bluetooth, Kamera wsteczna, ekran wyświetlany w kolorze
• Siedzenie umieszczone centralnie, zawieszone pneumatycznie lub hydraulicznie, regulowane
• Kolor - intensywny pomarańcz ( kolor ogólnie uznany za kolor maszyn komunalnych )
• Podgrzewane lusterka
• Oświetlenie LED zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym
• Światło i akustyczny sygnał cofania
• Dodatkowa lampa ostrzegawcza na tyle pojazdu
• Poziom ciśnienia akustycznego (LpA) zgodnie z dyrektywą 2006/42/WE i zgodnie z normą DIN EN ISO 11201 w normalnych warunkach pracy przy 1600 obr./min - max - 72 dB(A)
• Zespół zamiatający dwu szczotkowy – regulacja szczotek z kabiny operatora w zakresie: szerokość zamiatania, niezależne wychylenie mierzone od osi pojazdu w płaszczyźnie poziomej każdej ze szczotek, prędkość obrotowa; możliwość regulacji pochylenia każdej ze szczotek w płaszczyźnie poziomej prostopadle do kierunku jazdy, system zabezpieczający przed kolizją – jedna ze szczotek możliwość płynnej hydraulicznej regulacji z kabiny operatora kąta pochylenia w osi równoległej i prostopadłej do osi jazdy
• Szerokość zamiatania – co najmniej - 2200 mm
• Średnica szczotek – co najmniej 850 mm
• System szybkiej zmiany narzędzi, dotyczy narzędzi montowanych z przodu jak i z tyłu pojazdu, bez konieczności użycia kluczy lub innych narzędzi
• Szerokość dyszy ssącej – co najmniej 500 mm
• Średnica kanału ssącego – co najmniej 180 mm, kanał ssący zamontowany na pojeździe w taki sposób, aby w pozycji roboczej nie wystawał poza obrys pojazdu, brak konieczności demontażu kanału ssącego przy wykorzystaniu pojazdu do prac zimowych (pług, posypywarka)
• Klapa dużych śmieci sterowana z kabiny operatora
• Wizjer w podłodze umożliwiający obserwację dyszy ssącej z kabiny operatora
• Zbiornik na nieczystości – minimum 1500 litrów pojemności klasyfikowalnej zgodnie z EN 15429, ( potwierdzenie załączone do oferty ) wykonany z materiału odpornego na korozję i ścieranie, kiprowanie hydrauliczne
• Wysokość opróżniania zbiornika minimum 1400 mm
• Wąż do grawitacyjnego spuszczania wody ze zbiornika na nieczystości
• Ładowność zbiornika zamiatarki – co najmniej 1000 kg
• Zbiornik wody czystej – minimum 180 litrów
• Przyłącze do hydrantu do napełniania zbiornika wody czystej
• Ręczny wąż ssawny teleskopowy: długość minimum 3,5 m, średnica minimum 120 mm, ( dostosowany do pracy po obu stronach maszyny, z uchwytem, chowany po zakończeniu pracy )
• Myjka wysokociśnieniowa montowana z tyłu pojazdu, wydajność min. 10 l/min; 100 bar, wyposażona w pistolet ręczny natryskowy z wężem min. 10 m.
• Certyfikat PM 2,5; PM 10 – potwierdzenie EUnited ( certyfikat )
• Gwarancja 36 miesięcy liczona od momentu rozpoczęcia sezonu eksploatacyjnego
• Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia
• Możliwość holowania przyczepy o DMC co najmniej 2000 kg
• Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu na terenie RP
Informacje dodatkowe:
 Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu zamiatarki na terenie RP
 Odległość autoryzowanego serwisu od Zamawiającego nie większa niż 100 km lub serwis mobilny
 Reakcja serwisu gwarancyjnego do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia
 W sytuacji gdy czas naprawy gwarancyjnej lub serwisu (przeglądu) przekroczy 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu pojazdu zastępczego, o parametrach podobnych do pojazdu stanowiący przedmiot umowy w ramach zamówienia.
 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia:
 - instrukcję w języku polskim
 - katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu Dostawcy,
 - kartę gwarancyjną
 - certyfikat PM 2,5; PM10
Zapłata za śmieciarkę nastąpi w formie leasingu operacyjnego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia oferty 59 miesięcznych równych stałych rat leasingowych (kapitał + odsetki) płatnych zgodnie z harmonogramem finansowym, będącym załącznikiem do Umowy oraz uwzględnienie opłaty wstępnej w wysokości 20 % wartości netto zamiatarki oraz wartości resztowej w wysokości 10% wartości netto zamiatarki. Przy kalkulacji należy przyjąć WIBOR1M z dnia publikacji ogłoszenia oraz zmienną stopę procentową.

Ubezpieczenie OC zamiatarki zapewnia Zamawiający. Ubezpieczenie majątkowe zapewnia wykonawca i należy wkalkulować w cenę oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert przyjętymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szerokość pojazdu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnica zawracania zamiatarki ze szczotkami pomiędzy ścianami

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) formularz oferty (formularz interaktywny),
2) parametry oferowanego pojazdu (zał. nr 1)
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców)- (zał. 2 SWZ),
4) oświadczenie składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust.4. (jeżeli dotyczy, załącznik nr 3 do SWZ)
5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
6) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),
7) projekt umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana
oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7. Umowa zostanie zawarta na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę w formie załącznika do oferty, z uwzględnieniem postanowień zawartych w niniejszej SWZ.
8. Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych.
 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: za zwłokę w dostarczeniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2 % wartości wynagrodzenia brutto określonego z dokładnością do 1 zł, za każdy dzień kalendarzowy zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na dostarczenie przedmiotu umowy. Za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia brutto określonego z dokładnością do 10 zł, w przypadku odstąpienia od Umowy którejkolwiek ze stron, z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca.
 Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę Umowną w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia brutto określonego z dokładnością do 10 zł w przypadku odstąpienia od Umowy którejkolwiek ze stron, z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 456 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. 2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług transportowych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług transportowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup wyposażenia medycznego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Dostawa kotew: część 2 – kotwy stalowe”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI