Dostawa używanego samochodu ciężarowego komunalnego wraz z pługiem do odśnieżania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa używanego samochodu ciężarowego komunalnego wraz z pługiem do odśnieżania oraz piaskarko –solarką
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSanok
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
  • Termin składania wniosków2018-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Sanoku
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-19
  • Numer ogłoszenia638924-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638924-N-2018 z dnia 2018-10-19 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku: Dostawa używanego samochodu ciężarowego komunalnego wraz z pługiem do odśnieżania oraz piaskarko –solarką
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku, krajowy numer identyfikacyjny 37044836600000, ul. ul. Witkiewicza  8 , 38500   Sanok, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 642 445, e-mail pzd@sanok.biz, faks 134 642 445.
Adres strony internetowej (URL): pzd.sanok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://pzd.sanok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego samochodu ciężarowego komunalnego wraz z pługiem do odśnieżania oraz piaskarko –solarką
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: L.p. Opis warunków Wymagania i jednostki A WYMAGANIA TECHNICZNE Samochód ciężarowy 1. Samochód używany wyprodukowany nie później niż w 2005 r. zarejestrowany jako specjalny – przeznaczenie zimowe utrzymanie dróg 2. Przebieg max. 350 000 km (udokumentowany) 3. Ładowność 7-8 ton 4. Spełnienie norm w zakresie emisji spalin min. EURO 3 5. Silnik - moc silnika silnik wysokoprężny o mocy – min. 350 KM 6. Skrzynia biegów manualna min. 8 stopniowa 7. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 19 ton 8. Podwozie 4x4 (oś tylna koła bliźniacze) 9. Opony zimowe Przód 385/65 R22,5 Tył 315/80 R22,5 (zużyte maksymalnie 20%) 10. Mosty Z blokadami mostów oraz skrzynią redukcyjną 11. Hamulce Hamulce tarczowe 12. Kolor Pomarańczowy 13. Ilość drzwi 2 szt. 14. Ilość miejsc siedzących 6 szt. (dwa siedzenia plus leżanka przystosowana dla 4 osób z pasami bezpieczeństwa – część tylna oddzielona zasłonką 15. Kierownica Po stronie lewej 16. Rozstaw osi 400 cm 17. Szerokość pojazdu 255 cm 18. Wydech Wyprowadzony ponad dach pojazdu 50 cm 19 Lampy ostrzegawcze błyskowe pomarańczowe Zamontowane nad kabiną sterowane z kabiny 20. Dodatkowe oświetlenie robocze Pozwalające na prace z pługiem do z.u.d. oraz reflektory dalekosiężne 21. Wyjścia elektryczne Dodatkowe pod kabiną do podłączenia pługa do czołownicy oraz piaskarki 22. Płyta czołowa do montażu urządzeń komunalnych zgodnie z normą DIN 76060 Przystosowana do montażu pługów ciężkich (ponad 1500 kg) z dodatkową regulacją wysokości oraz wyjściami hydraulicznymi 4 szt. 23. Hydraulika czołownicy Hydrauliczny układ napędowy pługa ze sterowaniem z kabiny kierowcy 24. Hydraulika piaskarki - napędy Hydrauliczny układ napędowy do piaskarki z bocznym oraz tylnym wyjściem napędzany z wałka rozrządu poprzez przystawkę zamontowaną w obudowie sprzęgła 25. Nadwozie typu „wywrotka trzy strony kiper” 26. Szerokość skrzyni ładunkowej 230 – 245 cm 27. Wysokość burty skrzyni ładunkowej Burty aluminiowe 60 – 70 cm 28. Długość powierzchni ładunkowej 450-470 cm 29. Uchwyty w skrzyni ładunkowej Dodatkowe uchwyty mocujące w podłodze (składane)4 szt. oraz 2 szt. na przedniej ścianie, haki mocujące po 2 szt. na każdej burcie 30. Przednia ściana skrzyni ładunkowej Dodatkowy system zaczepu przyczepki przewożonej na skrzyni ładunkowej oraz ściana za kierowcą ażurowa 31. Tylna burta i słupki Otwierana pneumatycznie w górę i w dół, słupki tylnie demontowane pozwalające utworzyć platformę 32. Burty boczne Wspomagane zamykanie systemem sprężynowym w górę i dół 33. Oświetlenie skrzyni ładunkowej Dodatkowe oświetlenie zamontowane na dachu pojazdu 34. Zaczep tylni transportowy Automatyczny zaczep transportowy do przyczep złącza hydrauliczne pneumatyczne i elektryczne 35. Klimatyzacja 36. Ogrzewanie stacjonarne (webasto) 37. Tachograf cyfrowy 38. Szyberdach 39. Kamera Elektrycznie sterowane szyby 40. Szyba przednia podgrzewana elektrycznie 41. Blenda przeciwsłoneczna 42. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka 43. Dodatkowe szyby w tylnej oraz bocznych częściach kabiny 44. Zestaw głośnomówiący 45. Dodatkowa skrzynia narzędziowa montowana z prawej strony 46. Dodatkowe zabezpieczenie baku paliwa 47. Uchwyt na kliny po obu stronach pojazdu (z klinami) 48. Dodatkowe koła zapasowe przednie i tylnie z oponami szt. 2 49. Komplet 4 szt. łańcuchów śniegowych na koła z atestem 50. Lina holownicza stalowa długości 6m. 51. Samochód w pełni sprawny bezwypadkowy, w bardzo dobrym stanie techniczny, po udokumentowanym wymianie wszystkich rodzai filtrów, płynów, olei itp. Bez śladów korazji i wycieków. 52. Wyposażenie dodatkowe samochodu: 1. Apteczka; 2. Gaśnica z atestem; 3. Trójkąt ostrzegawczy; 4. Podnośnik hydrauliczny; 5. Klucze do kół. Wymagane dokumenty: 1. Komplet dokumentów umożliwiających rejestracje pojazdu; 2. Instrukcja obsługi samochodu w języku polskim. 53.. Gwarancja min. 6 miesięcy B. WYMAGANIA TECHNICZNE Pług do odśnieżania wyprodukowany nie później niż w2005 r. bez śladów korozji i uszkodzeń 1 Szerokość 340 cm 2 Odkładnica Stalowa, 4 elementowa 2x90 wewnętrzne oraz 2 x80 zewnętrzne oraz plandeka zabezpieczająca 3 Wysokość odkładnicy 100 cm bez lemiesza 4 Lemiesz zamontowany Gumowy oraz (dodatkowo trzy komplety gumowe i dwa komplety stalowe) zapasowe 5 System amortyzacji drgań 4 szt. elastycznych łączników na każdy element odkładnicy oraz dodatkowe odboje boczne i ślizgi dolne 6 Sterowanie Siłowniki skrętu dwusegmentowe, pozwalające ustawić pług pod kątem zmniejszającym opór oraz odśnieżanie na str. prawą lub lewą lub na wprost 7 Oświetlenie Zgodnie z przepisami - oświetlenie skrajni + chorągiewki 8 Gwarancja min. 6 miesięcy C. WYMAGANIA TECHNICZNE Piaskarko - solarka Wyprodukowana nie później niż w2005 r bez śladów korozji i uszkodzeń 1 Pojemność nominalna załadunku skrzyni 6 – 7 m3 2 Długość całkowita 440 – 460 cm 3 Długość części pozostającej na skrzyni ładunkowej 350 – 370 cm 4 Długość zasobnika na sól 340-360 cm 5 Pojemność zbiorników na solankę oraz kompletna instalacja do solanki 2200 litr 6 Skrzynia załadunkowa Wraz z systemem wyładunkowym (transportowym) Skrzynia zabezpieczona specjalnymi farbami antykorozyjnymi pokryta specjalnym lakierem antykorozyjnym, nowe plandeki oraz system zamykający, nowa taśma z progami zgarniającymi, nowy ślizg wykonany ze stali nierdzewnej, nowe rolki napędzające, oraz napinające, wszystkie nowe łożyska, Nowa instalacja: elektryczna, hydrauliczna, oświetlenie robocze i ostrzegawcze oraz amortyzatory. 7 Sterowanie i Zespół rozsypujący Talerz wykonany ze stali nierdzewnej , obudowa plastikowa, asymetria wyrzutu sterowana z kabiny kierowcy, pulpit sterujący zamontowany w kabinie kierowcy pozwalający płynnie regulować dawkę materiału z zakresy 5-250 g/m2, szerokość sypania w zakresie do 12 m 8 Napęd piaskarki Hydrauliczny z układu hydrauliki samochody ciężarowego 9 Dodatkowo naklejki odblaskowe, drabinka oraz podest roboczy 10 Dodatkowo zamontowany alternatywny napęd piaskarko – solarki, silnik spalinowy jednocylindrowy o mocy 12,5 KM napędzający pompę hydrauliczną wyposażony w zbiornik paliwa , zbiornik oleju hydraulicznego o rozruchu elektrycznym, własny, niezależny akumulator. 11 Dodatkowo zapasowa 1 szt. nowej taśmy podającej z progami zgarniającymi 12 Gwarancja min. 6 miesięcy

II.5) Główny kod CPV: 34142300-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-14
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę zgodna z opiem zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4000,00 złotych brutto (słownie: cztery tysiące złotych) w jednej z form określonych w SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
przebieg 30,00
samochód zarejestrowany jako specjalny do ZUD 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zostały określone w paragrafie 10 wzoru umowy zał. nr 6 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regenerację pompki sprzęgła i wysprzeglik - Tarnobrzeg
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regenerację pompki sprzęgła i wysprzeglik. Pt cruiser 1.6
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI