Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby realizacji projektu POIS.02.04.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0001/18-00
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoniądz
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiebrzański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-04
  • Numer ogłoszenia533909-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533909-N-2019 z dnia 2019-04-04 r.

Biebrzański Park Narodowy: Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0001/18-00
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt POIS.02.04.00-00-0001/18 „Ocena stanu wybranych elementów środowiska przyrodniczego Biebrzańskiego Parku Narodowego metodami teledetekcyjnymi" w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, współfinansowanego z funduszy europejskich – Fundusz Spójności oraz z funduszy krajowych – Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej umowa nr 29/2019Wn10/OP-DO-YS/D z dnia 28.01.2019.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066798500000, ul. Osowiec-Twierdza  8 , 19-110  Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 380 620, e-mail tomasz.powalko@biebrza.org.pl, faks 85 738 30 21.
Adres strony internetowej (URL): www.biebrza.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Adres:
Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0001/18-00
Numer referencyjny: ZP.26.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy jednego samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 2. Wymagania dotyczące samochodu: 1) fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2018 lub młodszy, model aktualnie wytwarzany przez producenta, nie poekspozycyjny, 2) 5 drzwiowe nadwozie typu SUV, sztywny dach, wszystkie drzwi przeszklone, niezamknięta przestrzeń bagażowa z bezpośrednim połączeniem kabiny pasażerskiej, przystosowane do przewozu min. 5 osób, 3) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1998 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4) mający homologację, wystawioną zgodnie z art. 70d ustawy Prawo o ruchu drogowym, 5) spełniający wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, 6) nieużywany, sprawny technicznie. 3. Parametry i wyposażenie samochodu. Parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych: 1) wymiary: długość minimum 4300 mm, szerokość minimum 1770 mm, 2) minimalny prześwit zawieszenia: 170 mm, 3) pojemność bagażnika (z dojazdowym kołem zapasowym, przy rozłożonych fotelach 2 rzędu) co najmniej 450 litrów, 4) silnik benzynowy o mocy min. 140 KM i momencie obrotowym min. 195 Nm, 5) norma emisji spalin EURO VI, 6) maksymalna średnia emisja CO2 w cyklu mieszanym: 200 g/km 7) maksymalne średnie spalanie w cyklu mieszanym 9 l/100 km 8) system zapobiegający blokowaniu kół podczas nagłego hamowania, system wspomagający nagłe hamowanie 9) przednie hamulce tarczowe wentylowane, tylne tarczowe lub bębnowe, 10) system stabilizacji toru jazdy, system kontroli trakcji z wyłącznikiem 11) wspomaganie układu kierowniczego, 12) regulacja kolumny kierowniczej w zakresie co najmniej góra-dół, 13) napęd na 4 koła dołączany automatycznie i/lub ręcznie, 14) manualna lub automatyczna skrzynia biegów, 15) co najmniej 5 biegów do przodu i 1 bieg do tyłu - w przypadku manualnej skrzyni biegów, 16) 3 punktowa pasy bezpieczeństwa przednich foteli z regulacją wysokości mocowania oraz napinaczami, 17) 3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc tylnego rzędu siedzeń, 18) zagłówki przednich i tylnich foteli regulowane na wysokość, 19) czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, poduszki powietrzne boczne i kurtynowe, 20) blokada przeciw uruchomieniowa (immobiliser), zdalnie sterowany centralny zamek, 21) regulacja fotela kierowcy w zakresie góra-dół i przód-tył, a pasażera z przodu co najmniej przód-tył, regulacja oparcia foteli przednich, możliwość złożenia tylnej kanapy w celu zwiększenia przestrzeni bagażowej, tylna kanapa dzielona, 22) reflektory przednie halogenowe lub ksenonowe lub bi-ksenonowe, 23) światła przeciwmgielne przednie i tylne, światła do jazdy dziennej, 24) oświetlenie wnętrza pojazdu oraz przestrzeni bagażowej, 25) co najmniej 1 gniazdo 12 V w przestrzeni pasażerskiej i 1 gniazdo 12 V w przestrzeni bagażowej, 26) felgi ze stopu metali lekkich o rozmiarze co najmniej 16 cali, ogumienie letnie typu H/T (opony szosowe o lekkich właściwościach terenowych) o parametrach (indeks nośności, prędkości i wymiary) zgodnych z zaleceniami producenta, opony fabrycznie nowe, nie starsze niż 12 miesięcy, 27) koło zapasowe dojazdowe (o wymiarach i parametrach zgodnych z zaleceniami producenta), 28) hak holowniczy z homologacją, demontowalny, z wiązką elektryczną 7 PIN, 29) system nawigacyjno-multimedialny z menu w języku polskim, 30) czujniki parkowania co najmniej z tyłu, 31) lusterka boczne regulowanie elektrycznie, 32) klimatyzacja automatyczna lub manualna, 33) co najmniej 2 komplety kluczyków, 34) relingi dachowe, 35) komplet dywaników gumowych w przestrzeni pasażerskiej oraz gumowa mata bagażnika, 36) tapicerka w ciemnym kolorze, welurowa lub skórzana lub półskórzana, 37) stonowany kolor nadwozia: odcienie ciemnej zieleni, odcienie szarości, srebra, brązu, granatu lub czerni, 38) apteczka samochodowa spełniająca wymogi normy DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa o masie środka gaśniczego co najmniej 1 kg, zestaw podręcznych narzędzi (co najmniej podnośnik, klucz do kół i linka holownicza), dedykowany zapasowy zestaw żarówek 39) pokrowiec ochronny na samochód, dostosowany do kształtu i gabarytów oferowanego pojazdu. 4. Warunki dotyczące odbioru i serwisu pojazdu: 1) Wykonawca dostarczy pojazd do siedziby Zamawiającego, tj. Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz. 2) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, w której będą dokonywane przeglądy i naprawy w okresie gwarancyjnym. Siedziba serwisu nie może znajdować się w odległości większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga przedłożenia kopii świadectwa lub innego dokumentu potwierdzającego autoryzację stacji wskazanej przez Wykonawcę, w serwisowaniu samochodów danej marki. 3) Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie co najmniej 24 miesiące lub 100 000 km. Gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 36 miesięcy. Gwarancja na perforację elementów nadwozia co najmniej 60 miesięcy (5 lat). 4) Wykonawca zobowiązany będzie w dniu odbioru pojazdu dołączyć komplet następujących dokumentów: kartę pojazdu, zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego, dowód rejestracyjny, książkę przeglądów serwisowych, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim, wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin i instrukcje wyposażenia montowanego dodatkowo. 5) Termin realizacji zamówienia będzie nie dłuższy niż 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 34113000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin realizacji całości przedmiotu zamówienia to maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy między Wykonawcą a Zamawiającym. Ostatecznie termin wykonania będzie zgodny z terminem zaproponowanym w ofercie, która zostanie uznana za najkorzystniejszą. 2. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego mailowo, co najmniej 3 dni robocze wcześniej, o planowanym terminie odbioru samochodu. Odbiór odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, tj. Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz, w dniach i godzinach pracy Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30). 3. Dostarczony pojazd powinien być zarejestrowany. Wykonawca zobowiązany jest dokonać rejestracji w imieniu Zamawiającego. Zamawiający udzieli osobie wskazanej przez Wykonawcę upoważnienia do dokonania rejestracji pojazdu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy pojazdu/-ów osobowego/-ych o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każda. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu powyżej, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę dokument. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższego dokumentu, który znajduje się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności jeśli dokument przechowywany jest przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanego dokumentu, o ile jest aktualny.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty specyfikacji technicznej pojazdu, potwierdzającej parametry pojazdu zadeklarowane przez Wykonawcę w Załączniku nr 5 do SIWZ, w formie katalogu producenta pojazdu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa w pkt 15 ppkt 2 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 ppkt 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego o. w Białymstoku Nr konta: 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 z dopiskiem „wadium, dotyczy postępowania nr ZP.26.2.2019”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 55,00
Zużycie energii 13,00
Emisja dwutlemku węgla 5,00
Prześwit zawieszenia 10,00
Pojemność bagażnika 12,00
Emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. Wszelkie zmiany umowy zostaną dokonane w aneksach w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-12, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienia progów i parę zaprawek w Golfie V - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienia progów i parę zaprawek w Golfie V. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI