Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową zasilanego gazem CNG

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową zasilanego gazem CNG
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMogilno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2022-05-13
  • ZamawiającyMogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00143990
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową zasilanego gazem CNG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340433075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witosa 6

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523155917

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wolski@mpgk.mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpgk.mogilno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Przedsiębiorstwo komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową zasilanego gazem CNG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62adb8d1-cb7f-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja (nie dotyczy składania ofert) przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub identyfikatorem postępowania ID. Zamawiający rekomenduje posługiwanie się w niniejszym postępowaniu numerem ogłoszenia BZP.
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami w zakresie zadawania pytań i udzielania odpowiedzi za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: j.wolski@mpgk.mogilno.pl.
Ten sposób komunikacji nie jest dopuszczalny dla złożenia oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom (art.284 ust.2).
4. Pytania Wykonawców powinny być przesyłane drogą elektroniczną jedną z dwóch metod:
a) w postaci elektronicznej tj. dokument powinien być opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i wysłany na adres email lub na skrzynkę ePUAP.
b) w formie elektronicznej tj. dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i wysłany na adres email lub na skrzynkę ePUAP.
W przypadku pytań i wyjaśnień w toku postępowania obie formy są dopuszczalne (nie dotyczy składania ofert).
5. Oświadczenia lub zawiadomienia przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. W przypadku wątpliwości, Zamawiający służy pomocą w kwestiach technicznych związanych z komunikacją elektroniczną pod numerem tel. 52 315-12-33.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego drogą elektroniczną, musi posiadać konto na ePUAP.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
11. Osoby uprawnione ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami:
Jarosław Wolski tel. (52) 315-59-17 w godz. 700 – 1500
e-mail: j.wolski@mpgk.mogilno.pl
12. Skrzynka ePUAP Zamawiającego : /MPGKMOGILNO/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje że:
1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00079847/01 z dnia 2022-03-09
2022-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Mogileńskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
ul. Witosa 6, 88-300 Mogilno
2. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b lub e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) celem zawarcia usługi lub wykonania zadania
realizowanego w interesie publicznym.
3. Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, niepodania danych osobowych uniemożliwia
realizacji usługi lub wykonania zadania;
4. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny przewidziany dla danej sprawy.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do innych krajów UE, nie będą użyte do profilowania
6. Wykonawca posiada prawo do:
a. żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych;
c. prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem;
d. wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych;
7. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych dostępne są na stronie przedsiębiorstwa www.mpgk.mogilno.pl
8. Wobec powyższego Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa fabrycznie nowego, trzyosiowego samochodu ciężarowego wyposażonego w urządzenie hakowe, przeznaczonego do załadunku kontenerów hakowych o pojemności około 40m3.
2. Szczegółowe parametry techniczne i zakres warunków jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w formularzu specyfikacji technicznej stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.
3. Pojazd musi spełniać wymogi określone w art. 2, pkt 14 ustawy z 11.01.2018 o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2021.110 t.j.).
4. Okres gwarancji:
a) minimum 24 miesiące na podwozie bez limitu kilometrów,
b) minimum 24 miesiące na urządzenia zabudowy.
5. Dostawca zapewni autoryzowaną stację obsługi w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
6. Dostarczenie samochodu do siedziby Zamawiającego i związane z tym koszty ponosi Dostawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: SWZ pkt XIII - strona prowadzonego postępowania tj.
https://miniportal.uzp.gov.pl/

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w
postępowaniu a także wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Pkt VI SWZ - na stronie prowadzonego postępowania tj.
https://miniportal.uzp.gov.pl/

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pkt VI SWZ - na stronie prowadzonego postępowania tj.
https://miniportal.uzp.gov.pl/

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Skrzynka ePUAP zamawiającego : /MPGKMOGILNO/
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport plandeką - Toruń - Kraków
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport plandeką, Toruń - Kraków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI