Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGolina
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-08
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W GOLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00317917
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W GOLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301636890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Golina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632418054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkimgolina@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim-golina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a8c2566-22cc-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Formularz oferty , oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w
postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc., .docx, .odt. Formularz oferty a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ składa się , pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym
3. Podmiotowe środki dowodowe (oświadczenia, wykazy, itd. itd.)
powinny być przelewane drogą elektroniczną podpisem elektronicznym.
4. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, z a pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty dostępnego na: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na
miniPortal u https://miniportal.uzp.gov.pl
5. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu
ePUAP oraz miniPortalu:
- specyfikacja połączenia: formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal: Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF 8,
- oznaczenia czasu odbioru danych: miniPortal, wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu
ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka
Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru ,
czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem.
W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie przekazania.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
- Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Maksymilian Wojdyński
tel. 63/2418 054, e mail: zgkimgolina@o2.pl
8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
ZP-01/2022
9. Wykonawca może zwrócić się do Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r. r., str. 1; zwanym dalej "RODO")
informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Golinie Sp. z o.o. z siedzibą w Golinie, ul. Parkowa 6, 62 590 Golina, telefon kontaktowy: 63/ 2418054 , email: zgkimgolina@o2.pl, website: www.zgkim-golina.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Pani Dorota Nadolska, tel. kontaktowy: 63/ 2418 054, e-mail: zgkim-golina@o2.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art . 74 ustawy
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP Przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwa nia umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-01/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki zgodnie z warunkami:
1. Dostawa kompletnego, fabrycznie nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego przy ul. Parkowej 6, 62- 590 Golina. Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy (w tym koszty transportu) ponosi Wykonawca.
2. W dniu dostawy pojazdu Wykonawca przekaże Zleceniodawcy:
- instrukcję bezpiecznej obsługi pojazdu w języku polskim,
- katalog części zamiennych w języku polskim w formie papierowej lub elektronicznej,
- książkę serwisową wraz z harmonogramem niezbędnych przeglądów okresowych
- dokument gwarancji z warunkami zgodnymi ze złożoną ofertą,
- certyfikat CE
- dwa komplety oryginalnych kluczyków.
3. Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiające go z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdu oraz zainstalowanych w nim urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosowanego zaświadczenia.
4. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla przedmiotu zamówienia
5. Poprawnie wypełnionego Formularza oferty Wykonawcy.
Parametry wpisane przez Zamawiającego w kolumnie „ Oferowane warunki, parametry ” załącznik nr 1 do SWZ należy traktować jako minimalne. Oferty, które nie spełniają tych wymagań, zostaną
odrzucone jako niezgodne z SWZ. Wykonawca powinien wypełnić kolumnę „Oferowane warunki,
parametry” podając
-parametr y liczbowe, czyli minimalną , maksymalną deklarowana wartość parametru lub stosowny opis parametru,
- wymogu w zakresie funkcjonalności : słowo TAK w przypadku spełnienia wymogu (NIE jest równoznaczne z odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia
Wymagane parametry techniczno-użytkowe śmieciarki wg SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy PZP. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O u dzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału w postępowaniu
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum
500 000,00 złotych netto,
Zdolności technicznej lub zawodowej : W okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie fabrycznie nowej śmieciarki, na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych netto,
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych może mieć negatywny wpływ na realizację zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy z art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy i
odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument, z którego wynikać będzie, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 0 00,00 złotych,
Wykaz dostaw, tj. potwierdzenie zrealizowania co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót podobnych charakterem do przedmiotu zamówienia na kwotę
minimum 500 00,00 złotych załącznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć Przedmiotowy Środek Dowodowy wskazujący wszystkie
parametry techniczne, wyposażenie i oferowane funkcjonalności oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci wypełnionego Formularza Oferty załącznika nr 1 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych 00/100).
2. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
4. Wadium może być wniesione w następujących formach: Pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego. Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310, 836 i 1572).
5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji,
termin ważności gwarancji,
bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego musi obejmować sytuację, o których mowa w art. 98 ust. 6 PZP.
6. Postanowienia w powyższym punkcie 5 powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w punkcie 4 powyżej, tj. „poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310, 836 i 1572)”.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koninie, nr konta: 47 8530 0000 0700 1339 2000 0001 z dopiskiem: ”Wadium – Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki: ZP-01/2022”.
UWAGA: wniesienie wadium w pieniądzu - za pomocą przelewu bankowego - Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
8. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy przekazać Zamawiającemu w oryginale, w postaci elektronicznej.
9. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 PZP.
10. Utrata wadium następuje w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do
oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o
których mowa Rozdziale 1 0 ust 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które /dostawy/usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal u https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Przewoźników do transportów na trasach międzynarodowych - Sosnowiec, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam Przewoźników do współpracy w realizacji transportów na trasach międzynarodowych. Projekty transportowe na STANDARDY / MEGI: 1. Wrocław - Niemcy - Wrocław 2. Poznań - Niemcy - Poznań Projekty transportowe na MEGI: 1. Legnica/Polkowice - Niemcy 2. Polska - Anglia - Polska 3. Polska - UE - Polska Trasy: Hiszpania/Francja/Belgia/Holandia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI