Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów ze specjalistyczną zabudową biurową na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów ze specjalistyczną zabudową biurową na uzytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-10-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-23
  • Numer ogłoszenia639732-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 639732-N-2018 z dnia 2018-10-23 r.

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu: Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów ze specjalistyczną zabudową biurową na uzytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 93272117500000, ul. ul. Krzywoustego  28 , 51165   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 265 160, e-mail coczkowicz@dolnyslask.witd.gov.pl, faks 713 265 161.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu, ul. B.Krzywoustego 28, 51-165 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów ze specjalistyczną zabudową biurową na uzytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu
Numer referencyjny: WAT.272.1.002.002.2018.CO.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Specyfikacja techniczna samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową. LP. Wymagania zamawiającego 1. Samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2018. 2. Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t. 3. Nadwozie zamknięte o konstrukcji samonośnej typu „furgon” częściowo przeszklony. 4. Kabina kierowcy trzyosobowa, liczba ta musi wynikać z homologacji oferowanych samochodów. Kierownica musi znajdować się po lewej stronie. 5. Wymiary przedziału przeznaczonego do zabudowy: długość minimalna 3 400 mm, wysokość minimalna 1800 mm, szerokość minimalna 1700 mm - mierzona pomiędzy wewnętrznymi powierzchniami ścian bocznych 6. Drzwi boczne prawe przesuwne z blokadą, przeszklone szybą, z dodatkowym uchwytem ułatwiającym zamykanie i otwieranie drzwi. Druga szyba zamontowana w części biurowej po prawej stronie samochodu. Brak uchylnych lub otwieranych szyb. Szyby przyciemnione technologią „przydymiania” lub „oklejania”. 7. Drzwi tylne pełne (bez szyb) dwuskrzydłowe, z kątem otwarcia min. 250°. 8. Dwie szyby po lewej stronie samochodu, przeciwległe do drzwi przesuwnych. Brak uchylnych lub otwieranych szyb. Szyby przyciemnione technologią „przydymiania” lub „oklejania”. 9. W otworach okiennych ścian bocznych przedziału biurowego na szybie po prawej jak i po lewej stronie ciemne rolety. 10. Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka boczne. Elektrycznie otwierane szyby w drzwiach przednich. 11. Przeszklenie ścian bocznych samochodu w części przedziału biurowego z zastosowaniem przyciemnienia w stopniu od 70 do 90%. 12. Nadwozie lakierowane w kolorze ciemnozielonym, z tym, że pokrywa silnika, drzwi kierowcy i pasażera oraz drzwi tylne (pokrywa bagażnika) koloru białego. Zamawiający dopuszcza pomalowanie elementów koloru białego lub ciemnozielonego poza fabryką. Wykonawca zamówienia udzieli gwarancji na wykonanie prac lakierniczych. 13. Silnik wysokoprężny (diesel) z turbodoładowaniem o pojemności skokowej minimum 2100 cm3mocy minimum 110 KW ( (pojemność oraz moc oferowanego silnika samochodu musi wynikać z jego homologacji). 14. Norma emisji spalin: Euro 6 15. Napędzana przednia lub tylna oś pojazdu. 16. Skrzynia biegów manualna minimum 6-cio biegowa. 17. System kontroli trakcji (ESP lub równoważny). 18. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 19. Kolumna kierownicy, co najmniej z możliwością regulacji w min. w płaszczyźnie pionowej. 20. Układ hamulcowy ze wspomaganiem + ABS + ASR lub równoważne. 21. Hamulce tarczowe wymagane dla obu osi. 22. Co najmniej poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. 23. Zbiornik paliwa o pojemności min. 75 l. 24. Obręcze stalowe min. 16 cali. 25. Założone opony zimowe z felgami 26. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie. Zamawiający nie dopuszcza „Skandynawskiej” funkcji włączania świateł mijania. 27. Reflektory przeciwmgłowe, czujniki parkowania tył. 28. Materiałowa tapicerka siedzeń w ciemnej tonacji odporna na ścieranie. 29. Podłoga przedziału biurowego oraz przedziału magazynowego wykonana z powłoki antypoślizgowej, łatwo zmywalnej, powłoka wywinięta 6 cm na boczną ścianę zabudowy biurowej. 30. Ściany boczne przedziału biurowego i sufit pokryte warstwą izolacji termiczno-dźwiękowej o przenikalności cieplnej max 0,039 (W/mk). Użyte materiały w przedziale biurowym o prędkości spalania nie większej niż 100 mm/min. 31. Po adaptacji pojazdy przystosowane do przewozu min. 3 osób ( z kierowcą) w pozycji siedzącej, dopuszczalna masa całkowita każdego pojazdu do 3,5 tony. 32. Pojazdy winny składać się z dwóch przedziałów: części przeznaczonej dla kierowcy i pasażerów wraz częścią biurową oraz przedziału magazynowego. 33. Część przeznaczoną dla kierowcy i pasażerów oraz część biurową oddziela ścianka działowa od 80 cm do 100 cm wysokości. 34. W przedziale biurowym winny zostać zainstalowane : 2 siedziska dla inspektorów oraz 2 siedziska dla osób kontrolowanych. Siedziska dla inspektorów zlokalizowane na lewej ścianie przedziału biurowego, przodem zwrócone w kierunku drzwi wejściowych do przedziału. Siedziska dla kontrolowanych po przeciwległej stronie, na prawej ścianie przedziału. Wszystkie siedzenia w przedziale muszą posiadać poszycie wykonane z materiału odpornego na zużycie mechaniczne (wysoka odporność na ścieranie), łatwe do utrzymania w czystości (łatwo zmywalnego). Pod wszystkim siedziskami powinny znajdować się schowki z możliwością otwierania i systemem samoczynnego podtrzymania otwartej klapy. 35. Dwa stoliki o wymiarach (minimum 550 x 900 mm) pod komputer (laptop), jeden przylegający do ściany działowej z kabiną kierowcy, drugi przylegający do ściany działowej z przedziałem magazynowym. Stolik zamontowany bez punktu podparcia w podłodze. Żadne elementy nośne stolika nie mogą dotykać podłogi w przedziale biurowym. Stoliki usytuowane pomiędzy siedziskami (dla inspektorów i kontrolowanych), zamontowane na szynie przesuwnej, w sposób umożliwiający przesunięcie stolików wzdłuż ścian działowych w celu ułatwienia zajmowania miejsc, z zabezpieczeniem przed przemieszczaniem się stolika podczas jazdy. Wytrzymałość stolików na obciążenie - min. 100 kg. Pod powierzchnią blatu szuflada umożliwiająca przechowywanie dokumentów w formacie A 4 o wysokości max.6 cm. 36. Na lewej ścianie bocznej przedziału, obok siedziska dla inspektora - szafka przeznaczona do zainstalowania laserowego urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka + kserokopiarka) z możliwością przechowywania materiałów eksploatacyjnych. Konstrukcja szafki powinna uwzględniać możliwość zabezpieczenia urządzeń oraz elementów wyposażenia przed ewentualnym przesunięciem w czasie jazdy oraz zapewniać łatwy dostęp i użytkowanie urządzeń bez wykonywania dodatkowych czynności (np. odpinanie pasów mocujących). Wymiary: szerokość 60 cm., wysokość 50 cm, głębokość 45 cm. Zamawiający wymaga wykonania ścięcia prawego rogu o całkowitej długość 50 mm szerokości 50 mm na wpuszczenie kabla zasilającego do prawej szuflady. 37. Przedział biurowy samochodu wyposażony w dwie trwale zamocowaną kasetki metalowe (zamykane na klucz). 38. Na ścianie działowej oddzielającej przedział biurowy od przedziału magazynowego - od strony biurowej zestaw szafek z półkami i szuflad. Część półek i szafek musi umożliwiać przechowywanie w nich segregatorów na dokumenty formatu A4. Również, co najmniej część szuflad powinna być przystosowana do przechowywania dokumentów formatu A4. Należy przewidzieć miejsce na umundurowanie służbowe – wierzchnie- miejsce na garderobę z haczykami. Wykonawca musi dołączyć projekt zabudowy ścianki działowej oraz zabudowy przedziału biurowego do dokumentacji przetargowej. 39. Wszystkie szafki i szuflady zabezpieczone samozatrzaskowymi zamkami, uniemożliwiającymi samoczynne otwarcie się podczas jazdy. 40. Oświetlenie przedziału biurowego – 4 reflektory LED umieszczone w górnej części przedziału biurowego (możliwości włączania dwóch par reflektorów po przekątnej z osobna lub wszystkich na raz) dodatkowo 1 lampa LED znajdująca się nad drzwiami przesuwnymi załączana automatycznie po otwarciu drzwi bocznych z wyłącznikiem czasowym ustawionym w przedzielę 4-5 minut. Oświetlenie punktowe nad miejscami pracy (tj. nad stolikami pod komputer, punktowe kierunkowe reflektory LED zamontowane w suficie przedziału biurowego). Oświetlenie punktowe dodatkowe załączane z wyłącznika będącego w zasięgu ręki inspektora. Dodatkowo zamocowane lampki LED przy biurkach. W części magazynowej winny być zamontowane 2 lapy LED o świetle rozporoszonym oświetlające całą część magazynu oraz przyległy teren w odległości 1m. Lampy powinny włączać się automatycznie podczas otwarcia drzwi i włączać po ich zamknięciu lub włączane dodatkowym włącznikiem „na żądanie” z wyłączniki czasowym ustawionym na 10-12 minut. 41. W przedziale biurowym, w miejscu zapewniającym możliwość prawidłowej obsługi wyposażenia pojazdu będzie znajdować się panel sterujący z wyświetlaczem dotykowym, posiadający następujące funkcje:  sterowanie oświetleniem wewnętrznym przedziału oraz oświetleniem zewnętrznym pojazdu,  sterowanie układem ogrzewania dodatkowego przedziału,  obrazowanie poziomu naładowania dodatkowych akumulatorów oraz dźwiękową sygnalizację niskiego poziomu ich naładowania,  wyświetlanie aktualnej daty, godziny, temperatury zewnętrznej.  sterowanie układem klimatyzacji dodatkowego przedziału,  zabezpieczenie akumulatorów przed głębokim rozładowaniem-odcięcie zasilania przy 11,5 V. 42. Zamontowane w pojeździe meble wykonane z materiałów wodoodpornych, dopuszczonych do stosowania w tego rodzaju zabudowie zgodnie z wymaganymi atestami. 43. Klimatyzacja samochodowa co najmniej z regulacją manualną. 44. Klimatyzacja samochodowa rozbudowana o dodatkowy parownik zamontowany nad kabiną kierowcy, wylot chłodnego powietrza skierowany na przedział biurowy z możliwością ustawiania kierunku nawiewu. 45. Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału biurowego o mocy grzewczej co najmniej 3,5kW z możliwością ustawienia temperatury w przedziale i termostatem – ogrzewanie postojowe (układ wydechowy systemu ogrzewania powinien być tak skonstruowany i umieszczony żeby nie powodował przedostawania się spalin do przedziału biurowego przy otwartych drzwiach bocznych).Co najmniej2 wyloty ciepłego powietrza z układu ogrzewania rozmieszczone równomiernie w całym przedziale biurowym, zapewniające jednakową temperaturę w całej przestrzeni przedziału. Elementy wyposażenia elektrycznego przedziału zabezpieczone przed bezpośrednim oddziaływaniem ciepłego powietrza z wylotów układu ogrzewania. Wyloty ciepłego powietrza nie powinny być umieszczone bezpośrednio przy siedzeniach przeznaczonych dla kontrolujących. 46. Ściana działowa pomiędzy przedziałem magazynowym, a przedziałem biurowym po stronie magazynowej zabudowana otwartymi półkami(konstrukcja z profili aluminiowych). Półki wyposażone w zamontowane uchwyty umożliwiające unieruchomienie za pomocą linek lub pasów przewożonych urządzeń i wyposażenia. W dolnej części zabudowy przedziału magazynowego miejsce na wagi przewoźne o wymiarach jednego segmentu ok. 855 mm x 530 mm x 90 mm (minimum dla dwóch segmentów). Z uwagi na ciężar wag (ok. 20 kg dla jednego segmentu) zaprojektowane rozwiązanie powinno zapewniać możliwie równomierne rozłożenie nacisku na tylną oś pojazdu. Miejsca na wagi (podłogi schowka na wagi) wyłożyć blachą np. aluminiową - ze względu na konstrukcję wnęki. Przewidziane miejsce na urządzenie do badania stopnia zadymienia spalin (dymomierza o wymiarach 60x30x30cm). Sposób zabudowy powinien zapewniać bezpieczne mocowanie urządzeń. Sposób montażu musi umożliwiać łatwy i szybki demontaż urządzenia. Przewidziane miejsce na minimum cztery pachołki drogowe. Przymiar wysokości , lustro, apteczka. Wykonawca musi dołączyć projekt zabudowy przestrzeni magazynowej do dokumentacji przetargowej. 47. W części magazynowej na tylnych drzwiach zamontowany zbiornik na wodę do mycia rąk. Obieg wody grawitacyjny, zapewniony łatwy dostęp. Zamawiający wymaga założenie dodatkowego przewodu gumowego od kranu do dolnej krawędzi drzwi zamontowanego na stałe. 48. Zespół 2 dodatkowych bezobsługowych akumulatorów żelowych (niezależnych od akumulatora fabrycznie zainstalowanego w pojeździe) o łącznej pojemności min.400 Ah. Do zestawu akumulatorów podłączona przetwornica prądu z 12 na 230 V, zapewniająca wyjściowy prąd zmienny o pełnej sinusoidzie, umożliwiająca uzyskanie w gniazdach napięcia 230 V (o mocy min. 2000 WAT) wraz z instalacją przyłączeniową umożliwiającą zasilanie wewnętrznych odbiorników prądu (dwa komputery, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz). Zamontowana instalacja powinna zapewniać możliwość jednoczesnego użytkowania wszystkich wymienionych urządzeń jednocześnie oraz zabezpieczać obwód drukarki - kserokopiarki przed chwilowymi spadkami napięcia. Zamawiający w razie potrzeby zobowiązuje się wypożyczyć Wykonawcy na czas wykonywania zabudowy jeden zestaw przewidywanych do użytku urządzeń, w celu przeprowadzenia testów. 49. Generator prądotwórczy o mocy minimalnej 1,7 kW, zapewniający doładowanie zespołu dwóch dodatkowych akumulatorów oraz użytkowanie zainstalowanych odbiorników prądu (dwa komputery, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne) zamontowany w części technicznej. Podczas pracy generatora musi istnieć możliwość użytkowania wszystkich wskazanych urządzeń jednocześnie. Silnik benzynowy, czterosuwowy lub diesla. Czas pracy bez tankowania przy pełnym obciążeniu min. 3h. Zabezpieczenie termiczne i przeciążeniowe generatora. Podczas pracy generator powinien zasilać wszystkie gniazda 230V i ładować akumulatory dodatkowe, a po jego wyłączeniu zasilanie 230V powinno odbywać się poprzez użycie ręcznego przełącznika źródła zasilania - z przetwornicy. Agregat ma być wyposażony w licznik motogodzin oraz kabel do ładowania akumulatorów. Musi istnieć możliwość łatwego wyjmowania generatora oraz zasilania instalacji elektrycznej podczas pracy generatora poza przedziałem technicznym (na zewnątrz pojazdu). Zastosowany generator prądotwórczy (agregat) musi spełniać przepisy obowiązujące w Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń. Zamawiający wymaga dodatkowego kabla zasilającego do agregatu, który zasili złącze 230V pojazdu o długości 5m. 50. Bezobsługowy, automatyczny układ ładowania (ładowarka min. 50A) dwóch akumulatorów dodatkowych oraz akumulatora rozruchowego przy podłączonym zasilaniu w czasie postoju przy podłączonym zasilaniu 230 V z jednym gniazdem zewnętrznym zamontowanym w bocznej ścianie pojazdu lub tylnym zderzaku. Alternator zamontowany w pojeździe musi zapewniać podczas pracy silnika ładowanie zarówno akumulatora rozruchowego jak i akumulatorów dodatkowych zamontowanych w przedziale biurowym. Przewód do ładowania z zewnętrznego źródła zasilania o długości min. 10 m. Wymagana kontrolka ładowania w/w akumulatorów w kabinie kierowcy po lewej stronie kierownicy. 51. Zabezpieczenie uniemożliwiające rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym 230 V lub uruchomionym agregacie prądotwórczym wraz z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym. Zabezpieczenie przed jednoczesnym podłączeniem zasilania zewnętrznego i zasilania z agregatu prądotwórczego. 52. Centralny wyłącznik źródła zasilania dla przedziału biurowego, zabezpieczony przed przypadkowym użyciem. 53. Minimum osiem gniazd 230 V w przedziale biurowym do zasilania urządzeń biurowych oraz dwa w przedziale magazynowym. Gniazda w przedziale biurowym w miejscu łatwo dostępnym(powyżej poziomu stolików). Gniazda nad biurkiem inspektorów w następującej konfiguracji: zasilanie , zasilanie, RJ-45, zapalniczka. Jedno samochodowe gniazdo 12V (typu „zapalniczka”) w przedziale magazynowym i co najmniej dwa w przedziale biurowym w tym jedno zasilane poza wyłącznikiem głównym do ładowania latarki na ścianie dzielącej przedział biurowy i magazynowy. Włącznik światła punktowego powinien znajdować się w miejscu uniemożliwiającym jego przypadkowe przyciśnięcie. Gniazda zasilające, gniazdo rj45 oraz włącznik lampki powinny być zamontowane w elektrycznej ramce czterokrotnej. 54. Okablowanie wewnętrznej instalacji transmisji danych zabudowane, umożliwiające jednoczesne podłączenie urządzenia wielofunkcyjnego i dwóch komputerów oraz współpracę komputerów z drukarką (zabudowane przewody UTP- typu skrętka – z końcówkami Rj 45 z miejsca przewidzianego na ruter/modem internetowy (w prawym górnym rogu przy bocznej ściance od strony wewnętrznej przy miejscu na drukarkę) do urządzenia wielofunkcyjnego oraz do biurek inspektorów za pomocą gniazda RJ-45. zapewniające komunikację pomiędzy komputerami i urządzeniem wielofunkcyjnym). Zapewniony dostęp do zamontowanej w pojeździe przetwornicy. 55. Pojazd wyposażony po dwie pary reflektorów zewnętrzne typu LED ze światłem rozproszonym, zamontowane na stałe w górnej tylnej i przedniej części samochodu po jego prawej stronie i lewej stronie. Zasilanie elektryczne z zespołu dwóch akumulatorów dodatkowych. 56. Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z przodu samochodu z podświetlaną tablicą koloru białego z napisem barwy czarnej „INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO” z przodu i z tyłu belki, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10.04.2012r. w sprawie wzoru odznaki identyfikacyjnej inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego ( Dz.U. z 2012r.,poz.402). Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED. Zasilanie z akumulatora rozruchowego. 57. Dwa dodatkowe światła w przedniej atrapie silnika wysyłające sygnał świetlny barwy niebieskiej działające wspólnie z belkami świetlnymi w technologii LED. Zasilanie z akumulatora rozruchowego. Światła zamontowane prostopadle do jezdni. 58. Urządzenie wysyłające sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie. Belka może być zintegrowana z urządzeniem wysyłającym sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie, stanowiącym obowiązkowe wyposażenie dla samochodu uprzywilejowanego. W razie oddzielnego montażu urządzenia wysyłającego zmienny sygnał dźwiękowy sterowanie sygnałami świetlnymi oraz włączanie sygnału dźwiękowego odbywać się musi z jednego panelu łatwo dostępnego dla kierowcy pojazdu. Zamontowane sygnały ostrzegawcze muszą spełniać warunki, o których mowa w § 25 i 26 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2015r., poz.305). Zasilanie z akumulatora rozruchowego. 59. Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z tyłu samochodu z tablicą tekstową LED do wyświetlania komunikatów słownych o zmiennej treści (możliwość zaprogramowania minimum 50 komunikatów w różnych językach np. niemiecki, angielski, rosyjski itp. – dostępne znaki do zaprogramowania – polskie, cyrylica itp.), np. ZJEDŹ NA PARKING, STOP, KONTROLA, tablica winna również umożliwiać wyświetlanie komunikatu w formie szyldu podświetlanego „INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO” w trybie standardowym. Tryb wyświetlania komunikatu na tablicy winien być widoczny na panelu sterownia tablicą. Sterownik do tablic tekstowych winien umożliwiać podgląd w czasie rzeczywistym treści oraz trybu wyświetlania komunikatu. Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED. Lampy wyposażone dodatkowo w lampy typu LED – pomarańczowe oraz białe ( oświetlenie tylnego przedpola) podłączone do instalacji pojazdu bazowego – lampy żółte połączone z kierunkowskazami pojazdu, lampy czerwone z lampami STOP. Zasilanie z akumulatora rozruchowego. 60. Całkowita wysokość wyżej opisanej belki świetlnej nie powinna przekraczać 130mm. 61. Pas odblaskowy barwy białej opasający pojazd, o szerokości od 80 do 120 mm, znajdujący się w połowie wysokości pomiędzy dolną krawędzią okien a progiem pojazdu. 62. Napis „INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO” barwy białej, umieszczony po obu stronach samochodu nad pasem odblaskowym barwy białej. Logo Inspekcji Transportu Drogowego na bocznych drzwiach kierowcy i pasażera z folii samoprzylepnej. 63. Napis „INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO” koloru czarnego z przodu samochodu oraz na tylnych drzwiach. Na poszyciu pojazdu mają zostać umieszczone 3 (trzy) numery taktyczne floty. Dwa białe umieszczone po lewej i prawej stronie pojazdu nad pasem odblaskowym w tylnej części pojazdu. Trzeci czarny numer umieszczony na tylnych drzwiach pojazdu z prawej strony. 64. Okres gwarancji na samochód - co najmniej 24 miesiące bez limitu km. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez zamawiającego. 65. Okres gwarancji na zabudowę, w tym dodatkową instalację elektryczną - nie mniej niż 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne w miejscu użytkowania samochodu. Czas reakcji od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 48 godzin. 66. Gwarancja na nadwozie (części blacharskie i lakiernicze) - co najmniej 3 lat. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. 67. Czas reakcji serwisu od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 48 godzin. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. 68. Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski – co najmniej jedna stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie większej niż 150 km od miasta wojewódzkiego w województwie, w którym nie ma autoryzowanej stacji obsługi. 69. Serwis pojazdu realizowany w najbliższym ASO dla siedziby Zamawiającego: nazwa firmy, adres, telefon, e-mail (podać) 70. Serwis zabudowy realizowany przez: nazwa firmy, adres, telefon, e-mail (podać). 71. Koło zapasowe pełnowymiarowe , podnośnik, klucz do zmiany koła. 72. Centralny zamek sterowany pilotem. 73. Immobiliser. 74. Tempomat. 75. Trójkąt, gaśnica (min. 2kg zamontowana w przedziale kierowcy i gaśnica min. 6 kg zamontowana w przedziale magazynowym -zamontowane w uchwycie fabrycznym, w przypadku braku uchwytu fabrycznego wymagany uchwyt do gaśnicy), lewarek, apteczka, komplet dywaników gumowych, min 2 komplety kluczyków, szczotka ze skrobaczką, kable rozruchowe (o długości minimum 2 x 5 metrów oraz prądzie 1200A) w opakowaniu zbiorczym. 76. Radio z CD wraz z instalacją radiową + głośniki + możliwość uruchomienia radia bez zapłonu samochodu. 77. Apteczka wyposażona w: a) środki odkażające: - woda utleniona- 1 szt. - spirytus salicylowy 1 szt. b) materiały opatrunkowe: - kompresy jałowe wym. 5x5 cm – 2 op. - kompresy jałowe wym. 9x9 cm – 2 op. - opaska dziana szer. 5 cm – 2 szt. - opaska dziana szer. 12 cm – 2 szt. - gaza jałowa 1mx1m, - zestaw plastrów z opatrunkiem na folii - opaska elastyczna szer. 12 cm – 1 szt. - opaska elastyczna szer. 15 cm – 1 szt. c) Rękawiczki lateksowe : 2 pary. d) Nożyczki : 1 szt. e) Roztwór soli fizjologicznej: - 0,9%NaCl250 ml szt.1. - 0,9%NaCl10 ml szt.5. f) Maseczka jednorazowa do sztucznego oddychania. g) Koc ratunkowy/folia termiczna. h) Szyna Kramera duża-1 szt., mała-1 szt. 78. Urządzenie do wybijania szyb samochodowych - młotek bezpieczeństwa - 2 sztuki, jedna zamontowana w kabinie kierowcy nad lewymi drzwiami przymocowane na stałe do poszycia wewnętrznego pojazdu , druga w przedziale biurowym. 79. Nóż do ciecia pasów zamontowany w przedziale kierowcy. 80. Dodatkowy komplet opon letnich z felgami stalowymi. 81. Chlapacze przednie i tylne. 82. Antena dookólna w standardzie LTE z wtykiem podwójnym SMA wyprowadzonym w miejscu posadowienia modemu GSM w prawym górnym rogu przy bocznej ściance od strony wewnętrznej przy miejscu na drukarkę. 83. Wykonawca przed wykonaniem zabudowy przedziału biurowego i magazynowego uwzględni wskazania Zamawiającego i uzyska akceptację na: - planowane rozmieszczenie siedzisk oraz mebli, w tym rodzaj użytych materiałów , - planowaną kolorystykę, - planowaną zabudowę w części magazynowej pojazdu. 84. Dostarczenie wraz z pojazdem świadectwa zgodności dla pojazdu skompletowanego gwarantującej rejestrację pojazdu: jako specjalny. 85. Dokumenty do przekazania zamawiającemu: - schematy elektryczne zabudowy, - instrukcje demontażu zabudowy, - faktura, - homologacja na pojazd skompletowany. - wykaz stacji ASO, 86. Autoalarm 87. Pojazd powinien być wyposażony w urządzenie wielofunkcyjne o następujących parametrach: - typ druku: Laserowa, monochromatyczna - metoda drukowania: elektrograficzna drukarka laserowa - pojemność pamięci: min. 60 MB - wyświetlacz LCD: min. przekątna 2,6 cala - prędkość drukowania: min. 28 str./min. - funkcja faksu z automatycznym wysyłaniem dwustronnym: tak - funkcja automatycznego dupleks: dla kopiowania, skanowania i drukowania - procesor: min. 260 MHz - podajnik dokumentów ADF: min. 30 arkuszy - podajnik standardowy: min. 240 arkuszy - interfejs sieciowy: przewodowy i bezprzewodowy (obsługa 802.11b/g/n) - podajnik ręczny na formaty: A6-A4, dopuszczalna gramatura z 65-160 g/m2 - waga: max. 12 kg - wymiary urządzenia: maksymalne wymiary szerokość 410 mm x głębokość 400 mm x wysokość 320 mm - czas wykonania pierwszej kopii: mniej niż 10 sekund - czas wykonania pierwszego wydruku: mniej niż 8.5 sekundy - typ skanera: podwójny CIS - rozdzielczość skanera: min 600 x 2,400dpi (z szyby skanera), min 600 x 600dpi (z ADF) Na urządzenie wielofunkcyjne wymagana jest gwarancja producenta.

II.5) Główny kod CPV: 34114000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-29
2018-12-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty (lub przesłanych przez Wykonawców, po otwarciu ofert – oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej) i stanowić będzie wstępne potwierdzenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, o których mowa w niniejszym Rozdziale. Zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126), od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach numer 1.1, 1.2, do SIWZ, przedstawienie Oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez oferowane pojazdy wymagań Zamawiającego opisanych w załącznikach numer 1.1, 1.2, do SIWZ, wykonanego poprzez wypełnienie i podpisanie załączników numer 1.1, 1.2, do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dane wpisane w oświadczenie wykonawcy, które mają odzwierciedlenie w świadectwie zgodności WE (świadectwie homologacji) były z nimi tożsame. Oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału (podstawa prawna: §14 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126) .
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto oraz dane dotyczące wszystkich parametrów podlegających ocenie; 2) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 5 do SIWZ. 4) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. Oświadczenia te powinny brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 5) Wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu dla pojazdu bazowego, na którym zostaną wykonane prace adaptacyjne w zakresie zabudowy lub świadectwo zgodności WE dla kompletnych pojazdów, potwierdzające parametry pojazdu stanowiące podstawę do obliczenia punktów w kryteriach pozacenowych. W związku z tym, że wskazany dokument stanowi potwierdzenie parametrów oferowanego pojazdu, które stanowią kryteria oceny ofert, dokument ten nie podlega uzupełnieniu. Dokument ten, może zostać przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofert brutto 60,00
gwarancja na pojazd 10,00
gwarancja na zabudowę 10,00
wysokość zuzycia energii 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-31, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wydechu środkowego w Audi a4 b6 2001r. - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wydechu środkowego w Audi a4 b6 2001r. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Dostawa systemu backup wraz z serwerem
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: REMONTU SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO DO KONTENERÓW LUNA
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa policyjnego samochodu nieoznakowanego typu kombi-van dla KWP w Opolu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa samolotu dla OKL PRz.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI