Dostawa ambulansu specjalistycznego "B" szt. 1 dla Samodzielnego Publicznego Zespołu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa ambulansu specjalistycznego "B" szt. 1 dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzydłowiec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-09
  • Numer ogłoszenia594745-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594745-N-2019 z dnia 2019-09-09 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu: Dostawa ambulansu specjalistycznego "B" szt. 1 dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, krajowy numer identyfikacyjny 67012987000000, ul. Wschodnia  23 , 26-500  Szydłowiec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 170 300, , e-mail przetargi@zoz.szydlowiec.pl, , faks 486 170 980.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.szydlowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zoz.szydlowiec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zoz.szydlowiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
przetargi@zoz.szydlowiec.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty i umowa - przewidziana jest wyłącznie forma pisemna
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansu specjalistycznego "B" szt. 1 dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Numer referencyjny: DIGiTM 341/4/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego – rok produkcji 2019 ambulansu sanitarnego typu B o parametrach technicznych zgodnych z treścią SIWZ (załącznik nr 6 do SIWZ) dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu. 2. Oferowany ambulans musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z póź. zm.) musi spełniać wymagania określone w normie PN EN 1789 + A1: 2011 (w zakresie ambulansu typu B) i PN EN 1865, a także musi posiadać następujące wyposażenie i parametry: Rok produkcji – 2019 fabrycznie nowy (potwierdzić) ………………………………………………………... 1. OGÓLNE DANE POJAZDU Minimalny okres gwarancji 24 miesiące bez limitu kilometrów. Gwarancja min. 96 – mcy od daty podpisania protokołu odbioru na perforację nadwozia ambulansu. Typu „furgon” o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t częściowo przeszklony. Drzwi boczne lewe przesuwane. Drzwi tylne wysokie, przeszklone, otwierane na boki , kąt otwarcia min. 270 stopni, z systemem blokowania przy otwieraniu (podać kąt otwarcia drzwi). Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieranym oknem, ze stopniem stałym wewnętrznym lub ze stopniem automatycznie wysuwanym/ wsuwanym przy otwarciu/zamykaniu drzwi lub wysuwane manualnie. Kabina kierowcy dwuosobowa Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażera w kabinie kierowcy zapobiegające zbieraniu się wody na podłodze. Stopień tylny antypoślizgowy stanowiący zderzak tylny ochronny. Kolor nadwozia biały lub żółty zgodnie z PN EN 1789. (RAL 1016). Centralny zamek wszystkich drzwi (łącznie z drzwiami zewnętrznego schowka) sterowany pilotem. Autoalarm. Immobilizer. Fabryczny zbiornik paliwa o pojemności min 90 litrów. (Podać pojemność zbiornika). Wizualna lub dźwiękowa sygnalizacja niedomkniętych drzwi w kabinie kierowcy. Fotel kierowcy z regulacją oparcia oraz z podłokietnikiem. Elektrycznie podnoszone szyby w kabinie kierowcy. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne. Czujnik deszczu dostosowujący szybkość pracy wycieraczek przedniej szyby do intensywności opadów. Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera. Radioodtwarzacz fabryczny Reflektory przeciwmgłowe przednie. Trójkąt ostrzegawczy szt. 2, gaśnica, podnośnik, klucz do kół. Fabryczna klimatyzacja kabiny kierowcy. Minimum dwa fabryczne gniazda 12V w kabinie kierowcy. 2. SILNIK I NAPĘD Turbodiesel o pojemności min. 2100 cm3. – podać pojemność. PARAMETR PUNKTOWY Określić pojem-ność silnika: - 2100cm3- 0 pkt; - powyżej 2100 cm3- 30 pkt; Napęd wałka rozrządu za pomocą łańcucha. Spełniający wymagania normy Euro 6 lub Euro VI. Moc silnika min. 125 KW (podać moc) oraz moment obrotowy (podać). Moment obrotowy min. 380 Nm. Skrzynia biegów manualna synchronizowana min. 6 przełożeń (podać ilość biegów), (min 5 przód i 1 tył). Napęd na jedną oś ( przednią lub tylną - podać). System zapobiegający poślizgowi kół napędowych podczas ruszania (podać typ). 3. UKŁAD HAMULCOWY Z systemem zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania (podać typ). Wspomaganie układu hamulcowego. System wspomagania nagłego hamowania. System rozdziału siły hamowania. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (podać jaki). Hamulce tarczowe na obu osiach. Asystent ruszania tj. system zapobiegający staczaniu się przy ruszaniu ,,pod górę’’. 4. UKŁAD KIEROWNICZY Ze wspomaganiem. Regulowana kolumna kierownicza 5. ZAWIESZENIE Zawieszenie zapewniające bezpieczną jazdę. Zawieszenie zapewniające przyczepność kół do podłoża, oraz komfort transportu chorego. 6. KOŁA I OGUMIENIE Rozmiar felg min. 16 cali. Dodatkowy kpl kół z ogumieniem zimowym (Radialne) wzmocnione. 7. NADWOZIE Minimalny okres gwarancji na zabudowę – 24 miesiące. Przystosowany do przewozu min. 4 osób personelu medycznego wraz z kierowcą w pozycji siedzącej oraz 1 osoby w pozycji leżącej na noszach (podać ilość osób). Zewnętrzny schowek (tj. podświetlony, odizolowany od przedziału medycznego i dostępny z zewnątrz pojazdu) o wymiarach umożliwiających montaż w nim co najmniej dwóch butli tlenowych o poj. 10 l z reduktorami tlenowymi, krzesełka kardiologicznego, deski ortopedycznej dla dorosłych, noszy podbierakowych , materaca próżniowego oraz dwóch kasków, zapewniony dostęp do min. 1 szt. plecaków / toreb medycznych umieszczonych w przedziale medycznym (tzw. podwójny dostęp do plecaków/toreb – z przedziału medycznego i z zewnątrz pojazdu). Okna w kabinie sanitarnej pokryte w 2/3 wysokości folią półprzeźroczystą. Izolacja termiczna i akustyczna ścian. 8. OGRZEWANIE I WENTYLACJA PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO Nagrzewnica w przedziale medycznym wykorzystująca ciecz chłodzącą silnik. Ogrzewanie postojowe przedziału medycznego- grzejnik elektryczny zasilany z sieci 230V z termostatem o mocy min. 1,8 kW (podać markę i model oraz moc oferowanego urządzenia). Niezależny od pracy silnika system ogrzewania o mocy min. 5,0 kW – umożliwiający dodatkowo ogrzewanie kabiny kierowcy i ogrzanie silnika do właściwej temperatury pracy przed uruchomieniem pojazdu. Mechaniczna wentylacja nawiewno-wywiewna zapewniająca min. 20-krotną wymianę powietrza na godzinę (podać wydajność w m3/godzinę). Dwuparownikowa klimatyzacja przedziału medycznego i kabiny kierowcy, z niezależną regulacją siły nawiewu zimnego powietrza dla kabiny kierowcy i przedziału medycznego; 9. INSTALACJA ELEKTRYCZNA Wzmocniony alternator o mocy min. 185 Ah (podać moc w Ah). Dwa akumulatory. Pojemność jednego akumulatora min.. 80 Ah - jeden do rozruchu silnika, drugi do zasilania przedziału medycznego - połączone tak , aby były doładowywane zarówno z alternatora w czasie pracy silnika jak i z prostownika na postoju po podłączeniu zasilania z sieci 230 V - widoczna dla kierowcy sygnalizacja stanu naładowania akumulatorów, z ostrzeganiem o nie doładowaniu któregokolwiek (podać łączną pojemność akumulatorów). Zasilanie zewn. 230 V z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym różnicowo-prądowym oraz zabezpieczeniem przed uruchomieniem silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym. Układ au-tomatycznej ładowarki sterowanej procesorem zapewniający zasilanie instalacji 12 V oraz skuteczne ładowanie obu akumulatorów z automatycznym zabezpieczeniem przed awarią oraz przeła-dowaniem akumulatorów- widoczna sygnalizacja właściwego działania prostownika ładującego akumulatory podczas postoju. Minimum 3 gniazda 230 V w przedziale medycznym z bezpiecznikami zabezpieczającymi. Kabina kierowcy wyposażona w panel sterujący: • informujący kierowcę o działaniu reflektorów zewnętrznych • informujący kierowcę o braku możliwości uruchomienia pojazdu z powodu podłączeniu ambulan-su do sieci 230 V • informujący kierowcę o braku możliwości uruchomienia pojazdu z powodu otwartych drzwi mię-dzy przedziałem medycznym a kabiną kierowcy • informujący kierowcę o poziomie naładowania akumulatora samochodu bazowego i akumulatora dodatkowego • ostrzegający kierowcę (sygnalizacja dźwiękowa) o niedoładowaniu akumulatora samochodu bazo-wego i akumulatora dodatkowego • sterujący pracą dodatkowych sygnałów dźwiękowych pneumatycznych • Zamawiający nie dopuszcza paneli dotykowych typu touchscreen. Gniazda zasilające 12V (min. 4) w przedziale medycznym, do podłączenia urządzeń medycznych, zabezpieczone przed zabrudzeniem, wyposażone we wtyki (podać ilość gniazd 12V). Przewód zasilania zewnętrznego min 10 m (podać długość). 10. OZNAKOWANIE POJAZDU Belka świetlna typu LED zamontowana w przedniej części pojazdu. Min. 2 niebieskie lampy pulsacyjne, zamontowane na wysokości pasa przedniego barwy niebieskiej- lampy typu LED. Lampa tylna typu LED w kolorze niebieskim zamontowana w tylnej części dachu. Sygnał dźwiękowy modulowany o mocy min 100 Wat z możliwością podawania komunikatów głosem, zgodny z obowiązującymi przepisami. Światła awaryjne zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po ich otwarciu. Dodatkowe lampy obrysowe zamontowane w tylnych, górnych częściach nadwozia. Pas odblaskowy barwy niebieskiej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia, pas barwy czerwonej pod niebieskim. Napis lustrzany AMBULANS z przodu pojazdu. Oznakowanie symbolem ratownictwa medycznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. Pas odblaskowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. a) pas odblaskowy z folii typu 3 barwy czerwonej, o szer. min. 15 cm, umieszczony w obszarze pomiędzy linią okien i nadkoli, b) pas odblaskowy z foli typu 3 barwy czerwonej, o szer. min. 15 cm, umieszczony wokół dachu, c) pas odblaskowy z folii typu 1 lub 3 barwy niebieskiej umieszczony bezpośrednio nad pasem czerwonym (o którym mowa w pkt. „a”), d) na drzwiach kierowcy i pasażera naklejony napis: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu. e) po obu bokach i z tyłu nadruk barwy czerwonej ,,P’’ f) dodatkowy napis z trzech stron pojazdu informujący o finansowaniu zakupu karetki (naklejki), (treść do uzgodnienia). 11. OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO Światło rozproszone, umieszczone po obu stronach górnej części przedziału medycznego. Oświetlenie punktowe (regulowane, punkty świetlne nad noszami w suficie). Włączenie /wyłączenie oświetlenia (jednej lampy) po otwarciu /zamknięciu drzwi przedziału medycznego. Dodatkowe oświetlenie punktowe zainstalowane nad blatem roboczym. Oświetlenie nocne LED – transportowe z oddzielnym włącznikiem. 12. WYPOSAŻENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO Na ścianach bocznych zestaw szafek i półek wykonanych z tworzywa sztucznego, zabezpieczonych przez niekontrolowany wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów (w zabudowie meblowej należy uwzględnić zamykany na zamek szyfrowy schowek oraz szafkę z wyjmowanymi przezroczystymi pojemnikami), zamykane i podświetlone półki górne na prawej i lewej ścianie, zamykane przezroczystymi drzwiczkami. Nie dopuszcza się montowania szufladek w górnym ciągu szafek. Ampularium w formie szafki zamontowane przedziału medycznego w pobliżu blatu roboczego. Na ścianie działowej: szafki z blatem roboczym wykończonym blachą nierdzewną Min. 2 chwyty do kroplówek mocowane w suficie (podać na ile sztuk). Zabezpieczenia urządzeń oraz elementów wyposażenia przed przemieszczaniem w czasie jazdy gwarantujące jednocześnie łatwość dostępu i użycia. Podstawa noszy głównych z przesuwem bocznym, z wysuwem na zewnątrz umożliwiającym łatwe wprowadzanie noszy oraz z możliwością przechyłu do pozycji Trendelenburga i Antrendelenburga ( o min. 10 stopni) w trakcie jazdy ambulansu ( podać markę i model podstawy). Nie dopuszca się sterowania elektrycznego z uwagi na możliwość usterki związane z brakiem zasilania. Regulacja wysokości podstawy po wysunięciu - możliwość płynnego wyregulowania wysokości płyty najazdowej podstawy do wysokości najazdowej kółek transportera noszy. Na ścianie lewej –szyny wraz z trzema panelami do mocowania uchwytów dla następującego sprzętu medycznego: defibrylator, respirator, pompa infuzyjna. Panele mają mieć możliwość przesuwania wzdłuż osi pojazdu tj. możliwość rozmieszczenia ww. sprzętu medycznego wg uznania Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza mocowania na stałe uchwytów do ww. sprzętu medycznego bezpośrednio do ściany przedziału medycznego. Panel sterujący: - informujący o temperaturze w przedziale medycznym oraz na zewnątrz pojazdu, - z funkcją zegara (aktualny czas) i kalendarza (dzień, data), - informujący o temperaturze wewnątrz termoboxu, - sterujący oświetleniem przedziału medycznego, - sterujący systemem wentylacji przedziału medycznego, - zarządzający system ogrzewania przedziału medycznego i klimatyzacji przedziału medycznego z funkcją automatycznego utrzymania zadanej temperatury. Zamawiający nie dopuszcza paneli dotykowych typu touchscreen. 13. CENTRALNA INSTALACJA TLENOWA Min. 2 punkty poboru typu AGA na ścianie lewej – gniazdo o budowie monoblokowej panelowej. Punkt poboru na suficie typu AGA z wtykiem do podłączeń zewnętrznych. 2 butle tlenowe o poj. 10 L Miejsce z uchwytem na zamocowanie butli tlenowej 2,7L 2 szt. reduktorów tlenowych do butli 10 L (konstrukcja reduktora umożliwia montaż i demontaż reduktorów bez konieczności używania kluczy. Instalacja tlenowa umożliwi zasilanie paneli tlenowych z obu butli jednocześnie lub po wypięciu jednej butli z instalacji. 14. OŚWIETLENIE SPECJALNE Reflektory zewnętrzne LED z trzech stron pojazdu (tył i boki) ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji, po 2 z każdej strony z możliwością włączania/wyłączania zarówno z kabiny kierowcy jak i przedziału medycznego. 15. SYGNALIZACJA DŹWIĘKOWA Sygnał dźwiękowy modulowany. Sygnały pneumatyczne przeznaczone do pracy ciągłej ( podać markę i model). 16. ŁĄCZNOŚĆ RADIOWA Kabina kierowcy przystosowana do zainstalowania radiotelefonu przewoźnego. Wyprowadzenie instalacji do podłączenia radiotelefonu. 1. Wmontowana dachowa antena do podłączenia radiotelefonu o parametrach: - zakres częstotliwości 168-170 MHz, - polaryzacja pionowa - współczynnik fali stojącej 1,6, - charakterystyka promieniowania dookólna - odporność na działanie wiatru min. 55m/s 2. Wyprowadzenie instalacji elektryczno-antenowej wraz z adapterami i zamocowaniem stacji dokują-cej oraz uchwytu do drukarki pod system SWD PRM (stacja dokująca i uchwyt do drukarki po stronie dostawcy). Po zamontowaniu tabletu odpowiednia czytelność i obsługa tabletu przez kierowcę jak i osobę siedzą-cą na miejscu pasażera w miejscu łatwo dostępnym, nieutrudniającym korzystania z przełączników zamontowanych na desce rozdzielczej, nie utrudniającym widoczności kierowcy przez szybę przednią, nie kolidującym z poduszkami powietrznymi. W przedziale medycznym nad blatem roboczym na ścianie działowej, zamontowana podstawa pod drukarkę wraz z uchwytem oraz zasilaczem. Dodatkowa antena dachowa dwuzakresowa GPS/GSM (do tabletu) zakończona wtykami kątowymi SMA zlokalizowanymi przy stacji dokującej. Dodatkowa antena dachowa dwuzakresowa GPS/GSM (do modułu FM 3000) zakończona wtykami prostymi GPS MCX oraz GSM SMA zlokalizowanymi w miejscu montażu modułu teltoniki. Przygotowanie instalacji pozwalającej na łatwe wpinanie/wypinanie modułu teltonika (instalacja elektryczno-antenowa). Wyprowadzony przewód USB, który ma połączyć stację dokującą z drukarkę. Dodatkowe gniazdo 12 V do drukarki na ścianie działowej. 17. WYPOSAŻENIE POJAZDU Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki. Urządzenie do wybijania szyb. Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym. Dodatkowy kosz na śmieci min. 1 szt. Interkom umożliwiający komunikację pomiędzy kabiną kierowcy a przedziałem medycznym. Nóż do przecięcia pasów bezpieczeństwa. Lampa typu szperacz z możliwością ładowania w kabinie kierowcy. Lampka typu kokpit zamontowana z kabinie kierowcy po stronie pasażera. 18. PRZEDZIAŁ MEDYCZNY Długość przedziału medycznego min. 300 cm. (podać długość przedziału medycznego w cm). Parametr dodatkowo punktowany. Szerokość przedziału medycznego min. 170 cm. (podać szerokość przedziału medycznego w cm). Wysokość przedziału medycznego min.182 cm. (podać wysokość przedziału medycznego w cm) Jedno obrotowe miejsca siedzące na prawej ścianie wyposażone w bezwładnościowe, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki, ze składanymi do pionu siedziskami i regulowanym kątem oparcia fotela klasy M1. Fotel u wezgłowia noszy, usytuowany tyłem do kierunku jazdy, obrotowy ze składanym do pionu siedziskiem z pasem trzypunktowym bezwładnościowym. Wzmocniona podłoga umożliwiająca mocowanie ruchomej podstawy pod nosze główne. Podłoga o powierzchni przeciwpoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. Ściany boczne, sufit pokryte płytami z tworzywa sztucznego, łatwo zmywalne, w kolorze białym. Kabina kierowcy oddzielona od przedziału medycznego przegrodą z możliwością przejścia z przedziału medycznego do kabiny kierowcy a równocześnie zapewniającą możliwość oddzielenia obu przedziałów (przegroda z drzwiami). Drzwi przesuwne manualne, spełniające normę PNEN 1789 Ogrzewacz płynów infuzyjnych ze wskaźnikiem temperatury wewnątrz urządzenia o pojemności min. 3 litry z termoregulatorem zabezpieczającym płyny przed przegrzaniem- tzw. termobox. Uchwyty ścienne i sufitowe dla personelu. Załączyć świadectwo homologacji na pojazd skompletowany jako – M1oraz Certyfikat Zgodności z normą PN EN 1789 wystawiony przez Niezależną Jednostkę Notyfikującą (bez załączników). SPRZĘT MEDYCZNY 1. NOSZE GŁÓWNE-PRODUCENT /MODEL 1. Podać markę, model 2. przystosowane do prowadzenia reanimacji wyposażone w twardą płytę na całej długości pod materacem umożliwiającą ustawienie wszystkich dostępnych funkcji; 3. z materacem z materiału nie przyjmującego krwi, brudu itp. Przystosowanym do mycia i dezynfekcji . 4. nosze potrójnie łamane z możliwością ustawienia pozycji przeciwwstrząsowej, pozycji zmniejszającej napięcie mięśni brzucha oraz pozycji siedzącej 5. Bezstopniowa, wspomagana np. sprężyną gazową regulacja nachylenia oparcia pod plecami do kąta min. 80 stopni. 6. Pod wezgłowiem noszy fabryczna półka o udźwigu min. 15 kg. 7. z zestawem pasów szelkowych i poprzecznych zabezpieczających pacjenta o regulowanej długości mocowanych bezpośrednio do ramy noszy. 8. wysuwane uchwyty przednie i tylne do przenoszenia noszy, składane barierki boczne. 9. obciążenie dopuszczalne noszy powyżej 200 kg (podać obciążenie dopuszczalne w kg); 10. waga oferowanych noszy max. 23 kg zgodnie z wymogami normy PN EN 1865 (podać wagę noszy w kg); 11. Załączyć folder potwierdzający oferowane parametry. 2. TRANSPORTER NOSZY GŁÓWNYCH 1. Podać markę, model oraz dołączyć folder wraz z opisem 2. z systemem składanego podwozia umożliwiającym łatwy załadunek i rozładunek transportera do/z ambulansu 3. z systemem szybkiego i bezpiecznego połączenia z noszami; 4. regulacja wysokości transportera na min. sześciu poziomach,. 5. Regulacja wysokości transportera wspomagana mechanicznie, np. poprzez sprężyny gazowe- PA-RAMETR PUNKTOWANY Tak – 10 pkt Nie – 0 pkt 6. system niezależnego składania się przednich i tylnych goleni transportera w momencie załadunku do ambulansu i rozładunku z ambulansu pozwalający na wprowadzenie zestawu transportowego do ambulansu przez jedną osobę 7. Automatyczny system zapobiegający złożeniu goleni gdy kółka najazdowe nie opierają się o lawetę( niewymagający od użytkownika wykonania żadnych czynności tj. Wciskania przycisków zwalniania blokad) lub Możliwość regulacji długości goleni przednich(bez udziału serwisu),na minimum trzech poziomach w celu dostosowania wysokości najazdowej noszy, do wysokości podstawy noszy za-montowanej w ambulansie. 8. możliwość ustawienia pozycji drenażowych (Trendelenburga i Fowlera na min. 3 poziomach pochylenia); 9. wszystkie 4 kółka jezdne o średnicy min. 125 mm, minimum dwa skrętne w zakresie 360 o, hamulce na dwóch kółkach.(hamulec ma uniemożliwić obrót kółek oraz funkcję skrętu) 10. transporter ma umożliwiać prowadzenie noszy w bok do kierunku jazdy. 11. Transporter ma posiadać możliwość złożenia do minimalnego poziomu wysokości poprzez zwolnienie dedykowanych blokad, bez konieczności wykonywania dodatkowych, absorbujących czas czynności, np. ustawianie kół do jazdy „na wprost”, uruchamianie blokady kół. 12. Transporter ma mieć możliwość blokady goleni w pozycji złożonej oraz możliwość przenoszenia ze złożonymi goleniami. 13. Automatyczna blokada goleni (niewymagająca od użytkownika wykonania żadnych czynności tj. Wciskania przycisków zwalniania blokad) 14. Funkcja prowadzenia w bok ma być dostępna na minimum dwóch poziomach wysokości. 15. Transporter wyposażony w dodatkowe uchylne uchwyty, ułatwiające pracę w przypadku transportu pacjentów o znacznej wadze. 16. obciążenie dopuszczalne transportera powyżej 200 kg (podać dopuszczalne obciążenie w kg); 17. waga transportera max. 28 kg zgodnie z wymogami normy PN EN 1865 (podać wagę transportera w kg); 18. transporter musi być zabezpieczony przed korozją poprzez wykonanie z odpowiedniego materiału lub poprzez zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi; 19. Gwarancja min. 24 miesiące 20. Deklaracja zgodności CE -załączyć 21. Pozytywnie przeprowadzony test dynamiczny 10 G, zgodnie z wymaganiami normy PN EN 1789 -załączyć raport wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną 3. KRZESEŁKO KARDIOLOGICZNE Dostawca przystosuje miejsce do zamocowania krzesła kardiologicznego (transportowego) typ MEMBER model 659. 4. NOSZE PODBIERAJĄCE Dostawca przygotuje miejsce na zamontowanie w pojeździe noszy podbierających Everise WSX E4. 5. RESPIRATOR Obowiązkiem Dostawcy będzie zamocowanie uchwytu do respiratora transportowego typu Medumat Standard firmy Weinmann, który dostarczy Zamawiający. 6. SSAK PRZENOŚNY Zamawiajacy dostarczy wieszak z kablem zasilającym do ssaka typu ACCUVAC – Rescue, firmy Weinmann, Dostawca zamontuje go w pojeździe. 7. DEFIBRYLATOR Zamawiający dostarczy wieszak (uchwyt) do Lifepak 12. Dostawca zamontuje go w pojeździe. Dostawca dostarczy urządzenie do szybkiego ładowania akumulatorów zasilających Lifepak 12 tzw. MBSS. Urządzenie musi obsługiwać następujące typy akumulatorów: litowo – jonowe. Dostawca dostarczy 3 szt. akumulatorów litowo- jonowych o pojemności 4,8 Ah, 12 V. 8. APARAT DO MECHANICZNEJ KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ Nazwa, typ Model Kraj pochodzenia Certyfikat - deklaracja CE lub certyfikat wydany przez inne równoważne jednostki oceniającę zgod-ność Cykl pracy: 50% kompresja / 50 % dekompresja Częstość kompresji zawarta w zakresie od 80 do 110 uciśnięć na minutę osiągalna w przedziale tem-peratur (+ 15°C do + 35°) Wyposażanie aparatu: - torba lub placak - deska pod plecy - podkładka stabilizująca pod głowę - pasy do mocowania rąk pacjenta do urządzenia - akumulator - ładowarka do akumulatora ( dodatkowa lub w urządzeniu ) - elementy bezpośredniego kontaktu z pacjentem przy masażu ( min. 3 szt. ) Moduł Bluetooth Działanie urządzenia w pełni elektryczne Siła kompresji min 530 a 600 N Głębokość kompresji: min. od 5 do 6 cm 9. Torbo-plecak reanimacyjny wykonany z materiału umożliwiającego mycie i dezynfekcję. Wymiary 50 cm x 40 cm x 30 cm +/- 10 % Wyposażony w pasy szelkowe i pas biodrowy Wyposażony w min. jedną zewnętrzną kieszeń Komora główna wyposażona w organizery ułatwiające utrzymanie porządku, lub odpowiednie przegrody umożliwiające posegregowanie sprzętu. Wyposażony w ampularium na min. 60 ampułek.

II.5) Główny kod CPV: 34114121-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34114122-0
33100000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-06

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie uszczegóławia wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek – ZUS; - zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków- US.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie uszczegóławia wymagań
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. 4 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w niniejszej SIWZ (Załącznik nr 4).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do złożenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie ust. 24 ust. 5 pkt. 1, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
pojemność silnika 30,00
regulacja wysokości transportera wspomagane mechanicznie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 139 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. 2. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem wymagań i warunków zamawiającego zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofercie. 3. Oferta Wykonawcy oraz SIWZ stanowi integralną część umowy. 4. Umowa nie może być sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych, istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w SIWZ. 5. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. 6. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający może naliczyć kary umowne na warunkach i w wysokościach określonych we wzorze umowy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4- Gozdowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI