(02) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
(02) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁężyce
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-14
  • Zamawiający"EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00047927
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
(02) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(02) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f19dd4a-87e1-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 3. Zamawiający z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany swz, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. 4. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy. 5.Zamawiający,zgodnie z §3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1320; dalej: ,.Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje. c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja11.0.,d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.6. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. - Zalecany format: .pdf.7.Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a)
dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES; b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES.8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki
korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .xml, .pdf, .doc., .docx, .rtf, .odt. .xls .xlsx .ods .rar .zip.7z(zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2247).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): EKO DOLINA Sp. z o.o. przedkłada Państwu poniższe
informacje: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EKO DOLINA Sp. z o.o., Aleja Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Łężyce, NIP: 5881834882, REGON: 191680713, KRS: 0000030282. 2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Michał Filipowski.3. W sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności dotyczących realizacji obowiązków Administratora danych osobowych oraz realizacji praw podmiotów danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem danych osobowych kierując korespondencję na adres wskazany powyżej lub na adres e-mail: IOD@ekodolina.pl Pełna treść klauzuli informacyjnej RODO znajduje się
w w rozdz. XXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP-P/02/2022/hakowiec

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedm. zam. jest dost. dla Zam. wraz z serwis. przez okres 24 m-cy, fabrycznie nowego (tzn. wyprod. nie wcześniej niż 6 m-cy przed datą odbioru, nieużywanego, kompletn., nieuszk. samoch. ciężar. wraz z sys. hakowym (dźwignika przemysł.), w konfigur. wzmocn. do eksploat. w najtrudn. warunkach tj. na ter. składowiska odpadów komunal. wraz z osprzętem, opisanym w SWZ. Podst. zespoły Hakowca takie jak: silnik, skrzy. biegów muszą być wyprod. przez tego samego producenta co Hakowiec.
Wymag. techn.
1.Samoch. ciężar.
a)Silnik
- paliwo - olej napędowy
- moc silnika nie mniejsza niż 300kW
- silnik sześcio-cylindrowy, rzędowy
- norma emisji spalin powinna być zgodna z wymag. w dniu rejestr. pojazdu
- max moment obrot. nie mniejszy niż 2000Nm
- spręż. powietrza 2-cylindrowa
- przystawka odbioru mocy napędzana od silnika
- dodatk., odśrodkowy filtr powietrza
b)Podwozie
- alumin. zb. paliwa o pojemn. 250-400L wyposaż. w płytę ochronną
- zbiornik AdBlue o pojemności min. 40L
- błotniki z tworz. sztucz.
- ukł. wydech. z końcową rurą wyprowadz. w górę, za kabiną
- zderzak stalowy lub z narożnikami stalowymi, wyposaż. w płytę ochronną
- bez przedniej belki najazd.
- automat. sprzęg holown. z tyłu z dźwignią ręczną unosz. do góry, przystos. do ciągnięcia przyczep zgodnie z dop. masą zespołu pojazdów dla opis. pojazdu
- nieregulowana, 1-obwod. pompa wspomag. ukł. kierowniczego
- rozstaw pomiędzy osiami (1 i 2) nie więcej niż 4500 mm
- prześwit pod każdą osią, przy nie załadowanym samoch. min. 300 mm
- prosta przednia belka
- konfigur. przenies. napędu 6x6 ze stałym napęd. na wszystkie osie
- blokada mechan. różnicowego
- stabilizatory na każdej osi
- DMC pojazdu nie mniejsza niż 26T i dla zespołu pojazd. nie mniejsza niż 38T
- ładowność techn. (dopuszczalne obciążenie samoch. poza drogami publ.) nie mniej. niż 35T
- resory przednie stal., wielopiórowe, paraboliczne
- resory tylne stal., wielopiórowe, paraboliczne
c)Sprzęgło i skrzynia biegów
- skrzy. biegów zautomat., 12 biegowa
- skrzy. biegów na wejściu musi mieć min. moment 3000Nm
- sprzęgło 2-tarczowe
- ukł. chłodzenia oleju przekładn.
- skrzy. rozdzielcza z przełoż. terenowymi
d)Ukł. hamulcowy i jezdny
- hamulce bębnowe na wszystkich osiach
- felgi stalowe, oś przednia 11,75x22,5, osie tyl. 9,00x22,5
- na osiach tyl. koła bliźniacze
- opony szosowo terenowe (S+G) w rozm. przód 385/65 R22,5 oraz tył 315/80 R22,5
- ham. silnikowy
- czujnik wilgoci w ukł. spręż. powietrza




- stal. zb. spręż. powietrza
- przyłącze do napełn. spręż. powietrzem umieszczone z przodu
- osie na zwolnicach planetarnych
e)Kabina
- dzienna, 2-osobowa, w kol. białym, nie dopuszcza się kab. sypialnianej
- odległ. przestrzeni mierzona od oparć foteli do tylnej ściany kab. musi wynosić min. 25cm
- tylna ściana wyposaż. w okno
- mechanizm przechyl. kab. mech.-hydraul. (z olejem przystos. do pracy w temp. do -25°C) lub niższych
- pneumat. sygnał dźwięk.
- 2 kluczyki z pilotem, sys. zamków z zamkiem central.
- lustra boczne ogrzew. z elektr. regulacją
- lustro rampowe
- fotel kierowcy amortyz., regul. min. w 3 płaszczyzn.
- obicia foteli z tkaniny z pokrowcami
- po str. kierowcy boczna roleta przeciwsłoneczna
- podnośniki szyb po obu stronach elektr.
- komp. pokładowy
- tachograf cyfrowy
- radio z głośnikami
- radio CB
- sys. ogrzewania i klimatyz. z regul. powietrzną
- światła doświetlające otoczenie pojazdu
- oświetl. stopni wejśc.
- tunel silnika z umieszcz. na nim schowkiem
- dodatk. gniazdo o napięciu 12V
- poręcz na dachu, ułatwiająca wchodzenie na poj. lub stopnie i uchwyty z tyłu kab.
- wahliwe najniższe stopnie do kab.
f)Elektronika/elektryka
- 2 akumulatory obok siebie
- ogranicznik prędk. 90 km/h
- 2 fabr. światła ostrzegawcze na dachu kab.
- boczne światła obrysowe
- ledowe światła do jazdy dziennej
- reflektory przeciwmgielne
- dodatkowe oświetlenie robocze zamontowane z tyłu kab. i z tyłu pojazdu
- instalacja elektryczna 24V
- sygnał dźwiękowy biegu wstecznego
- ręczny, główny wył. prądu
g)Pozostałe wyposażenie
- system zdalnego monitorowania i rejestracji pracy maszyny(lokalizacja, geofencing, stan paliwa i silnika); aktywacja i funkcjonowanie i dostęp Zam. do zdalnego sys. monitorowania i rejestr. pracy maszyny, w okresie trwania gwarancji - w cenie dostawy
- trójkąt ostrzegawczy
- lampa ostrzegawcza
- gaśnica
- podnośnik pojazdu teleskopowy o udźwigu min. 12T,
- 2 kliny pod koła
- pistolet na sprężone powietrze z elast. przewodem
- wąż do pomp. kół
- kierownica po lewej stronie, pojazd do ruchu prawostronnego
- kategoria pojazdu N3G, pojazd terenowy
- jedno koło zapasowe w rozmiarze 315/80 R22,5 i jedno koło zapasowe w rozmiarze
385/65 R22,5 (koła zapasowe nie muszą być zamontowane do podwozia)
- klucz do kół
2.Urządzenie hakowe
- hak wymienny, przykręcany, wyposażony w blokadę grawitacyjną
- automatyczna funkcja blokowania kontenera w funkcji wywrotu
- wysokość haka 1570 mm, zgodnie z normą DIN 30722
- konstrukcja urządzenia hakowego w miejscach narażonych na największe obciążenia, czyli miejsce załamania ramienia haka, miejsce mocowania siłowników, miejsce mocowania tylnej rolki podporowej musi być wykonana z wykorzystaniem elementów odlewanych
- maksymalnie dwie rolki prowadzące kontener podczas wykonywania operacji wciągania i zdejmowania
- kontener podczas operacji wciągania i zdejmowania nie może mieć kontaktu z podporami stałymi
- urządzenie musi być wyposaż. w blokadę hydrauliczną zabezpieczającą przewożony kontener
- urządzenie musi być wyposaż. w fabryczny sys. umożliwiający zabezpieczenia zawartości kontenera poprzez zaciągnięcie plandeki bez konieczności wchodzenia na zabudowę
- funkcja naciągania plandeki musi być zasilana hydraulicznie
- plandeka musi być wykonana z materiału wodoodpornego, zwijana automatycznie
- sterowanie systemem zabezpieczania zawartości kontenera musi odbywać się radiowo
poprzez pilota oraz awaryjnie za pomocą manetek umieszczonych na zewn. samochodu
- urządzenie musi być wyposaż. w wagę ciśnieniową w ukł. hydraulicznym mierzącą masę przewożonych kontenerów bez wymogu posiadania legalizacji Urzędu Miar i Wag
- urządzenie musi być dostosowane do obsługi kontenerów o długości wewnętrznej od 4,7 do 6,9m
- masa urządzenia razem ze zbiornikiem oleju i olejem nie może być większa niż 3200 kg
- ruch poziomy haka nie mniejszy niż 1420mm
- 2 siłowniki wznoszące
- ciśnienie robocze ukł. hydraulicznego nie większe niż 30MPa
- udźwig minimalny 21000 kg
- urządzenie z funkcją tzw. miękkiego osiadania, elimin. uderzenie kontenera podczas osiadania
- funkcja pozwalająca na wykonanie całej sekwencji załadunku lub wyładunku kontenera, inicjowana po naciśnięciu jednego przycisku (dźwigienki)
- alarm sygnalizujący o nie zapiętej blokadzie hydraulicznej kontenera lub system nie pozwalający na odjazd samochodem
- ukł. elektroniczny uniemożliwiający wykonanie nieprawidłowego ruchu urządzeniem hakowym
- hydrauliczna blokada resorów osi tylnej z informacją świetlną na pilocie sterującym
- zasilanie z wielotłoczkowej pompy oleju hydraulicznego
- urządzenie hakowe musi pochodzić z produkcji seryjnej
- pilot sterowania hakiem wyposaż. w wyświetlacz kodów błędów serwisowych w języku polskim lub piktogramów
- zamontowana kamera do podglądu haka podczas manewru podczepiania kontenera
3.Dodatkowe wymagania Zamawiającego
- dostawa samochodu do siedziby Zam. na koszt Wykonawcy, w czasie nie dłuższym niż 300 dni od dnia podpisania umowy
- w okresie gwarancji rozpoczęcie prac przez serwis Wykonawcy nastąpi max. w czasie 24 godzin od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (e-mail)
- Wykonawca przeszkoli 6 osób w zakresie obsługi i eksploat. samochodu oraz urządzenia hakowego w dniu dostawy
- samochód musi posiadać w dniu odbioru Dopuszczenie Jednostkowe lub homologację na pojazd skompletowany
- zaświadczenie wystawione przez UDT w dniu odbioru
z wykonanego badania UDT i decyzji o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji
- w dniu dostawy Wykonawca przekaże Zam. komplet dokumentów pojazdu niezbędnych do rejestracji na terenie RP
- Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi samochodu i urządzenia hakowego, w języku polskim, w trzech egzemplarzach, w wersji papierowej oraz w 3 egzempl. w wersji elektronicznej
- Wykonawca dostarczy katalog części zamiennych samochodu i urządzenia hakowego
w 2 egzempl., w wersji papierowej i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej
- po zamontowaniu urządzenia hakowego Wykonawca dokona parametryzacji ograniczającej obroty silnika podczas pracy z przystawką do wartości podanych przez producenta urządzenia hakowego
- wszystkie opisy na tabliczkach i na wyświetlaczach muszą być w języku polskim
- okres gwarancyjny cało pojazdowy, tzn. samochód, urządzenie hakowe i waga bez limitu kilometrów min. 24 miesiące
- w cenie sprzedaży należy uwzględnić koszt wszystkich niezbędnych przeglądów okresowych przypadających w czasie trwania 24 miesięcznej gwarancji, dot. przeglądów samochodu i przeglądów urządzenia hakowego wraz z wagą
- w przypadku udzielenia przez Wykonawcę dłuższej gwarancji niż wymagane min.
24 miesiące, przeglądy okresowe w tym podanym czasie Zam. będzie wykonywał na własny koszt
- w trakcie użytkowania pojazdu, zarówno w trakcie trwania gwarancji jak i poza nią przeglądy zamontowanego urządzenia hakowego dokonywane przez inspektora UDT będą się odbywały na zgłoszenie i koszt Zam.
4.Przegl. okresowe w trakcie trwania gwarancji
- dot. urządzenia hakowego wraz z zamontowaną na nim wagą będą wykonywane zgodnie z zapisami w DTR
- dot. samochodu ciężarowego będą wykonywane zgodnie z dostarczoną dokumentacją DTR z tym, że Zam. Wymaga, aby Wykonawca uwzględnił specyficzną charakterystykę pracy polegającą na tym, iż w ciągu jednego, 2-zmianowego dnia pracy hakowiec w Eko Dolinie pokonuje średnio dystans 25km, ale silnik pracuje średnio przez 15 godzin.
UWAGA:
Zam. informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obow. sys. zarządzania środowisk. zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 100%
oferowana najniższa cena jednostkowa brutto [zł/Mg]*
C = ----------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 100%
cena jednostkowa oferty ocenianej brutto [zł/Mg]
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z
realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:
- Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy pojazdu hakowego na podwoziu 3 lub 4 osiowym o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda;
Aby uznać warunek za spełniony, Wykonawca może wykazać dostawę dwóch lub więcej wyżej opisanych pojazdów hakowych w ramach realizacji jednej umowy lub w ramach realizacji kilku umów.
Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw
wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe) - opisane zostały w rozdz. XIV SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw
wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe) - opisane zostały w rozdz. XIV SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą załącznika nr 1A – Kluczowe elementy oferowanego Hakowca

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 1A – Kluczowe elementy oferowanego Hakowca

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.
Wadium: - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej:
Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr
28124035231111000043351129
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2020.299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr rachunku 28 1240 3523 1111 0000 4335 1129 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „EKO DOLINA” sp. z o. o.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. Zasady te zostały dookreślone w ust. 7.
7. Wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 uPzp nie może powodować kosztów po stronie Zamawiającego. Jeżeli wadium będzie powodowało koszty po stronie Zamawiającego, to Zamawiający zwolni wadium pomniejszone o te koszty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę.
Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno:
(a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;
(b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie;
(c) precyzować zakres umocowania;
(d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
(e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę, jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi;
Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Wykonawcy
występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 455 uPzp z dnia 11.09.2019r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych, w rozumieniu art. 455 ust. 1 pkt 1) uPzp, postanowień zawartej um. w stosunku do treści oferty w zakresie przewidzianym w paragrafie 18 ust. 8

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia zgodnie z zapisami rozdz. XI SWZ.
Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej (cena brutto) podanej w ofercie.
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.
Prawidłowa treść sekcji 2.16:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 132-139 w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej zwaną „uPzp”
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę przerdzewiałych progów oraz nadkola wewnętrznego - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę przerdzewiałych progów oraz nadkola wewnętrznego, wymiana reperaturek nadkoli tylnych, dorobienie uchwytu zderzaka, naprawa dachu (mała dziura oraz nierówność)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI