Zorganizowanie wyjazdowych form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie wyjazdowych form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów w ramach projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-09-26
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00352588
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie wyjazdowych form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów w ramach projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670231597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483815070

1.5.8.) Numer faksu: 483815070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprradom.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie wyjazdowych form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów w ramach projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be35760-35be-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039808/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przeprowadzenie form wsparcia dla Uczestników Projektu "Szansa dla Ciebie" współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WM 2014-2020

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się za
pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet .
2. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na
Platformie zakupowej. Złożenie oferty w postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl .
Informacja dla Wykonawców korzystających z platformy znajduje się pod adresem: https://www.pcprradom.finn.pl/bipkod/27242945.
Regulamin korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego Market Planet znajduje się pod adresem:
https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7;
reprezentowane przez Dyrektora z siedzibą w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 38 15 070, adres e-mail:
pcpr@spradom.eu.
2) z inspektorem ochrony danych osobowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7,
26-600 Radom, kontaktować można się pod adresem e-mail: kontakt.iod@gmail.com.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: "Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji
wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.1 Aktywizacja
społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego,
zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710
z późn. zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia;
4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowy jest art. 6 ust. 1 lit b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia
27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
• wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
9) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzieleniu
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CPR.RPMA.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie 8 dniowego wyjazdu do ośrodka położonego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej z wyłączeniem
województw: dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego (z uwagi na to, że Uczestnikami
wyjazdu będą osoby mające problemy w poruszaniu się, w tym osoby na wózkach inwalidzkich), dostosowanego do potrzeb
osób z niepełnosprawnościami, posiadającego bazę zabiegowo – rekreacyjną dla niżej podanych grup Uczestników projektu
„Szansa dla Ciebie”, ich opiekunów i kadry:
a. I termin – 16 osób z niepełnosprawnościami (Grupa II), w tym osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim wraz z 16
opiekunami (osobami z najbliższego otoczenia ON);
b. II termin – 24 osoby z niepełnosprawnościami (Grupa I), w tym osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim wraz z 6
opiekunami (zatrudnionymi przez Zamawiającego);
c. III termin – 24 osoby z niepełnosprawnościami (Grupa I) wraz z 6 opiekunami (zatrudnionymi przez Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania w ramach realizacji usługi zajęć warsztatowych z psychologiem dla
osób z niepełnosprawnościami, poradnictwa indywidualnego z psychologiem dla opiekunów tych osób, zajęć integracyjnych
i zabiegów rehabilitacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ.
Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena w zakresie kryterium „cena” – będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu
następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu wyjazdów dla osób z niepełnosprawnościami”, będzie
dokonywana na podstawie podanych w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia Wykonawcy w realizacji usług
polegających na organizacji pobytu w jednym terminie dla grupy nie mniejszej niż 25 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami,obejmującego co najmniej zajęcia z psychologiem, zajęcia integracyjne i zabiegi rehabilitacyjne (min. 1 usługa) - liczba punktów
możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę ilość zrealizowanych usług wynosi:
1 usługę - otrzyma 0 pkt
2 usługi - otrzyma 20 pkt
3 usługi - otrzyma 30 pkt
4 usługi i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu wyjazdów dla osób z niepełnosprawnościami”
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria:
P= PC+ PD
gdzie: P- ilość punktów
4) Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.
6) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów,
uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.
7) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
8) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
9) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 8, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
10)Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu wyjazdów dla osób z niepełnosprawnościami

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
a. Kwalifikacje zawodowe kadry:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić zajęcia warsztatowe dla osób z niepełnosprawnościami (Uczestników projektu
„Szansa dla Ciebie”) i świadczyć poradnictwo indywidualne dla opiekunów tych osób. Każda z tych osób musi:
• posiadać wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
• posiadać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi
wykluczeniem społecznym.
Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu dla zamówienia wskazano w pkt VII SWZ.
b. Doświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na organizacji pobytu
w jednym terminie dla grupy nie mniejszej niż 25 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami, obejmującego co najmniej
zajęcia z psychologiem, zajęcia integracyjne i zabiegi rehabilitacyjne.
Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu dla zamówienia wskazano w pkt VII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w
postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):
a. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1
ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3a do SWZ;
b. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenia podmiotu
udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1
ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3b do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia) w zakresie :
a. zdolności technicznej lub zawodowej (kwalifikacje zawodowe kadry) - Zamawiający będzie żądał dostarczenia Wykazu osób
skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. wykształcenia i doświadczenia zawodowego niezbędnego do
wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o zakresie wykonywanych przez nich czynności i informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 4a do SWZ.
b. zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie Wykonawcy) - Zamawiający będzie żądał dostarczenia Wykazu wykonanych
usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4b do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o których mowa w pkt. VII.1
SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak
podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego, o których mowa w pkt V.1 ppkt 4a
SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia zawodowego Wykonawcy, o których mowa w pkt V.1 ppkt 4bSWZ, warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli co najmniej 1 z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia spełni warunek samodzielnie.
5. W przypadkach, o których mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć na
druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć
podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt VII.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
1) w pkt VII.4 ppkt 1a SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) w pkt VII.4 ppkt 1b SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który polega
na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
3) w pkt VII.4 ppkt 2a i 2b SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień i warunków umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, na warunkach
określonych w załączonym do SWZ projekcie umowy, w szczególności dotyczące: zmiany terminu realizacji zamówienia,
zmian warunków płatności i sposobu rozliczania umowy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla
Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu fotograficznego - Pionki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kursu fotograficznego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.