Zaprojektowanie i realizacja działań interwencyjno-rozwojowych w zakresie doskonalenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i realizacja działań interwencyjno-rozwojowych w zakresie doskonalenia miękkich kompetencji, w ramach projektu „Odnowa zespołu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-16
  • ZamawiającyWojewództwo Mazowieckie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00288614
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie i realizacja działań interwencyjno-rozwojowych w zakresie doskonalenia miękkich kompetencji, w ramach projektu „Odnowa zespołu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i realizacja działań interwencyjno-rozwojowych w zakresie doskonalenia miękkich kompetencji, w ramach projektu „Odnowa zespołu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1aac916-1240-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030151/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.46 Organizacja szkoleń grupowych - zarządzanie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w ust. 3.5 ogłoszenia, i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dot. danego postępowania. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dot. logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści OPiW, ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców": https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania będą zamieszczane na Platformie w zakładce „Wiadomości”, sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca w trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień Platformy może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4. Zaleca się, aby Wykonawca założył bezpłatne Konto Użytkownika na platformazakupowa.pl. Warunkiem założenia Konta jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). W celu założenia konta Użytkownik wypełnia formularz Założenia konta, podając m. in. adres e-mail. Powiadomienia systemowe dot. opublikowania komunikatu publicznego lub przesłania spersonalizowanej wiadomości przekazywane będą wyłącznie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w formularzu Założenia konta. 5. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 PZP Zamawiający informuje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej: 1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s., 2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, 3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail), 4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB (w przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda), 5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB, 6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-KP-III.ZP.U.272.58.2022.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja działań interwencyjno-rozwojowych w zakresie doskonalenia miękkich kompetencji, w ramach projektu „Odnowa zespołu”, w odpowiedzi na potrzeby wybranych zespołów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Nadrzędnym celem projektu „Odnowa zespołu” jest dostarczenie zespołom, biorącym udział w projekcie, szybkich i skutecznych form wsparcia w zakresie obszarów współpracy, które dany zespół identyfikuje jako problemowe, wymagającego pilnego udoskonalenia. Zakres działań oczekiwanych od Wykonawcy:
1) omówienie szczegółów merytorycznych i organizacyjnych podczas wstępnego spotkania – stacjonarnie lub online,
2) wsparcie zespołów biorących udział w projekcie w zidentyfikowaniu ich potrzeb,
3) zaproponowanie konkretnych działań zawierających, stosownie do potrzeb, elementy doradztwa, coachingu zespołowego i warsztatu grupowego (treningu), w ramach puli dostępnych dni szkoleniowych i katalogu narzędzi oraz podejść uzgodnionych z Zamawiającym,
4) zakontraktowanie działań z zespołami i przeprowadzenie ich, z nastawieniem na zapewnienie konkretnych rezultatów,
5) przygotowanie raportu podsumowującego dla Zamawiającego, uwzględniającego pracę ze wszystkimi zespołami i wskazującego jakie wsparcie dla zespołów jest konieczne, aby mogły odnieść sukces w zmianie,
6) omówienie raportu podsumowującego i przekazanie rekomendacji na spotkaniu z Zamawiającym, zamykającym projekt

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja merytoryczna

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Nagrane próbki szkolenia

4.3.7.) Kolejność kryterium: 3

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Harmonogram pracy

4.3.7.) Kolejność kryterium: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na realizacji projektów rozwojowych o charakterze doradczo-szkoleniowym i/lub interwencyjnym i/lub z zakresu coachingu, przy czym:
1) w każdym z wskazanych zamówień brał/y udział zamknięty/e zespół/zespoły pracowników danej firmy/instytucji,
2) celem projektów wskazanych przez Wykonawcę było wsparcie zespołu w zmianie sposobów działania m.in. w zakresie:
a) wypracowania wraz z zespołem nowych sposobów pokonywania trudności we współpracy zespołowej i/lub współpracy między zespołem a otoczeniem w organizacji,
b) integracji i/lub budowania zaufania w zespole,
c) zrównoważenia zaangażowania i asertywności członków zespołu,
d) obniżenia poziomu stresu i budowania równowagi zespołu w sytuacjach stresujących,
e) w zakresie usprawnienia organizacji pracy zespołu.
Zamawiający wymaga, aby zakres każdego z 3 wskazanych przez Wykonawcę projektów obejmował co najmniej 1 temat z wymienionych powyżej, a łącznie w ramach 3 projektów przedstawionych przez Wykonawcę zostały zrealizowane co najmniej 3 ww. tematy.
2. wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował zespołem złożonym z minimum 4 osób, posiadających następujące kwalifikacje i doświadczenie:
1) wszystkie osoby posiadają doświadczenie trenerskie - minimalnie 7-letnie doświadczenie w pracy trenera,
2) co najmniej 1 osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia coachingu (jest certyfikowanym/dyplomowanym coachem lub ukończył/a studia/studia podyplomowe z zakresu coachingu) oraz doświadczenie w prowadzeniu coachingu zespołowego, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła sesje coachingu zespołowego dla minimum 2 zespołów,
3) wszystkie osoby posiadają wyższe wykształcenie (wymagany tytuł magistra), w tym co najmniej 1 osoba posiada ukończone studia magisterskie w zakresie psychologii lub socjologii,
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał jedną osobę do pełnienia roli koordynatora merytorycznego projektu; wymagane jest, aby osoba ta posiadała doświadczenie w organizowaniu współpracy trenerów/coachów, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w minimum 3 projektach rozwojowych z zakresu kompetencji miękkich pełniła rolę koordynatora zespołu trenerów/coachów lub zarządzała organizacją pracy trenerów/coachów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał złożenia wraz z ofertą podlegającą negocjacjom:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają wymagania Zamawiającego, które zostaną szczegółowo określone w dokumentach zamówieniach po przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający będzie żądał złożenia wraz z ofertą ostateczną (ofertą składaną po przeprowadzeniu negocjacji oraz sporządzeniu przez Zamawiającego specyfikacji warunków zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia; oferta ostateczna składana będzie przez Wykonawców zaproszonych do składania ofert) następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1. koncepcji merytorycznej – prezentującej podejście metodologiczne Wykonawcy do projektu,
2. dwóch nagranych próbek szkolenia, obrazujących sposób, w jaki osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, potrafią korzystać z wiedzy, doświadczenia i umiejętności, które posiadają. Próbki umożliwią Zamawiającemu poznanie stylu i standardów pracy, jakie proponuje Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał osobnej próbki od trenera i osobnej próbki od coacha, co wynika z odmiennej specyfiki tych dwóch działań rozwojowych.
3. harmonogramu projektu - przykładowej, optymalnej, z punktu widzenia Wykonawcy, symulacji organizacji pracy z zespołami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
2. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), treść oświadczenia, o którym mowa w sekcji V ustęp 5.5.) ogłoszenia, uzupełniona została o przesłanki wykluczenia Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ww. ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, określające zakres usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy, w szczególności dysponowania osobami, spełniającymi warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji 5.4.) ogłoszenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zostaną przekazane Wykonawcom po przeprowadzeniu negocjacji, zakres przewidywanych zmian ustalony zostanie po przeprowadzeniu negocjacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 10:10

8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:

Zamawiający wskazuje, że poniższe elementy zamówienia nie będą podlegać negocjacjom, a Wykonawca, przygotowując ofertę, jest zobowiązany uwzględnić zapisy Opisu potrzeb Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 2 do OPiW, w następującym zakresie:
1) cel projektu,
2) uczestnicy projektu,
3) realizacja przedmiotu zamówienia w obrębie Warszawy, w przypadku stacjonarnej formy,
4) zakres dostępności czasowej uczestników w ciągu tygodnia pracy,
5) wymagania dotyczące dostępności cyfrowej dokumentów,
6) ogólny zakres tematyczny pracy z zespołami (koncentracja na kompetencjach miękkich),
7) minimalna wymagana liczba trenerów/coachów obecnych w projekcie,
8) zakres i forma raportu podsumowującego oraz organizacja spotkania podsumowującego.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji 5.4.) ogłoszenia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Wyjaśnienia:
forma elektroniczna oznacza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym; OPiW - Opis potrzeb i wymagań, zamieszczony na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia;
ustawa PZP - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Praw zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu fotograficznego - Pionki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kursu fotograficznego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI