Wybór kadry dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór kadry dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursów/szkoleń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyZachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040854
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór kadry dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursów/szkoleń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321410353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-460

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zckziu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zckziu.pomorzezachodnie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór kadry dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursów/szkoleń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d71129-a424-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wybór kadry dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pt. Razem dla młodzieży

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.3. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.4. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.5. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w "Instrukcji użytkownika", dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/6. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w "Instrukcji użytkownika" dostępnej na miniPortalu.8. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Rozdziale V), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: "Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).10. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem "Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURSY KOSMETYCZNE:ZADANIE 1: Kurs czeladnik kosmetyczka dla uczniów, obejmuje 180 godzin szkoleniowych, w tym: 36 godzin zajęć teoretycznych i 144 godziny zajęć praktycznych. Liczba kursów-2. Liczba osób w jednej grupie-10 uczniów. Czas trwania 1 kursu nie dłużej niż 30 dni szkoleniowych.ZADANIE 2: Kurs czeladnik kosmetyczka dla nauczycieli, obejmuje 180 godzin szkoleniowych, w tym: 36 godzin zajęć teoretycznych i 144 godziny zajęć praktycznych. Liczba kursów-1. Liczba osób w jednej grupie-10 nauczycieli. Czas trwania 1 kursu nie dłużej niż 30 dni szkoleniowych.ZADANIE 3: Kurs zastosowanie urządzeń wielofunkcyjnych w kosmetyce dla uczniów, obejmuje 10 godzin zajęć praktycznych. Liczba kursów 2. Liczba osób w jednej grupie-5 uczniów. Czas trwania 1 kursu nie dłużej niż 4 dni szkoleniowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs w zawodzie podolog, obejmuje 110 godzin szkoleniowych, w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 80 godziny zajęć praktycznych. Liczba kursów - 1. Liczba osób w jednej grupie-10 uczniów. Czas trwania 1 kursu nie dłużej niż 19 dni szkoleniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURSY MASAŻU:ZADANIE 1: Kurs Masaż ciała kamieniami dla uczniów, obejmuje 10 godzin szkoleniowych. Liczba kursów-2. Liczba osób w jednej grupie-5 uczniów. Czas trwania 1 kursu nie dłużej niż 4 dni szkoleniowe.ZADANIE 2: Kurs Masaż Kobido dla uczniów, obejmuje 10 godzin szkoleniowych. Liczba kursów-2. Liczba osób w jednej grupie-5 uczniów. Czas trwania 1 kursu nie dłużej niż 4 dni szkoleniowe.ZADANIE 3: Kurs Masaż dłoni i stóp – zabiegi pielęgnacyjne dla uczniów, obejmuje 20 godzin szkoleniowych. Liczba kursów-2. Liczba osób w jednej grupie-5 uczniów. Czas trwania 1 kursu nie dłużej niż 6 dni szkoleniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:CZĘŚĆ 1: KURSY KOSMETYCZNE:a) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs Czeladnik kosmetyczka dla uczniów (ZADANIE 1), spełniającym następujące warunki: posiada min. 2–letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min. 250 h doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs; posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie kursu;b) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs Czeladnik kosmetyczka dla nauczycieli (ZADANIE 2), spełniającym następujące warunki: posiada min. 2–letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min. 250 h doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs; posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie kursu; c) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs Zastosowanie urządzeń wielofunkcyjnych w kosmetyce dla uczniów (ZADANIE 3), spełniającym następujące warunki: posiada min. 2–letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min. 250 h doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs; posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie kursu;W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.Wykonawca może wykazać te same osoby na poszczególne kursy, pod warunkiem, że osoby te będą posiadały wymagane doświadczenie i kwalifikacje do prowadzanie kursów w danej dziedzinie.CZĘŚĆ 2: KURS W ZAWODZIE PODOLOG:d) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs w zawodzie podolog dla uczniów, spełniającym następujące warunki: posiada min. 2–letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min. 250 h doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs; posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie kursu;W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.CZĘŚĆ 3: KURSY MASAŻU:e) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs masaż ciała kamieniami dla uczniów (ZADANIE 1), spełniającym następujące warunki: posiada min. 2–letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min. 250 h doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs; posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie kursu;f) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs masaż Kobido dla uczniów (ZADANIE 2), spełniającym następujące warunki: posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min. 250 h doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs; posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie kursu;g) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs masaż dłoni i stóp – zabiegi pielęgnacyjne dla uczniów (ZADANIE 3), spełniającym następujące warunki: posiada min. 2–letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min. 250 h doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs; posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty umożliwiające przeprowadzenie kursu;W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.Wykonawca może wykazać te same osoby na poszczególne kursy, pod warunkiem, że osoby te będą posiadały wymagane doświadczenie i kwalifikacje do prowadzanie kursów w danej dziedzinie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.2. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany na potwierdzenie spełnienia warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (dokument wymagany do oferty na podstawie art. 274 ust.2 ustawy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2).4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych wykonawców.5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1–4.5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:1) zmianie terminów wykonania przedmiotu niniejszej umowy;2) zmianie wynagrodzenia;3) zmianie sposobu spełnienia świadczenia lub zakresu świadczenia,4) zmianie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Trenera).2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy zagraniczni–Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Jestem zainteresowana kursem fryzjerskim - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Jestem zainteresowana kursem fryzjerskim. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI