Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe z zakresu obsługi programów Adobe Photoshop i Adobe InDesign
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe z zakresu obsługi programów Adobe Photoshop i Adobe InDesign
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b8d2c7-819d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z117/17-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/us3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/us
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformy zakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej dalej także: „platformą”) pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/us2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące wniosków o wyjaśnienie treściSWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty” oraz na stronie internetowej prowadzonegopostępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dokonkretnegowykonawcy3) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określił w SWZniezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.4) Rekomendacje. a)Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozp. RM z dnia 12kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. 2247);b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanieformatów:.pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;c) W celu ewentualnejkompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:- .zip - .7Zd) Do formatów uznanych za powszechne a nie występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie; e) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB;f) Ze względu na niskieryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES;g) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie zdokumentem podpisywanym;h) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania plikuprzez kilkaosób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której danedotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.381.004.2021.UGS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są zajęcia ze studentami z zakresu obsługi programu Adobe Photoshop na poziomie podstawowym .2) Szkolenie skierowane jest do studentów/studentek studiów stacjonarnych Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.3) Zakres zamówienia obejmuje również:a) Przeprowadzenie szkolenia,b) przygotowanie i udostępnienie materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe powinny zostać udostępnione Zamawiającemu w wersji elektronicznej,c) przygotowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu wzoru zaświadczenia o udziale w zajęciach w terminie do 1 dnia roboczego przed rozpoczęciem realizacji zajęć, d) przeprowadzenie na zakończenie zajęć ankiety (przygotowanej w wersji elektronicznej przez Zamawiającego i dostarczonej Wykonawcy drogą mailową w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy) dotyczącej indywidualnej oceny zajęć przez każdego z uczestników. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania ankiety zbiorczej, której wzór zostanie dostarczony przez Zamawiającego wraz ze wzorem ankiety. e) przygotowanie pre testu oraz post testu uwzględniających program oraz zakres merytoryczny zajęć i wydrukowania ich dla wszystkich uczestników. Testy te muszą być imienne, nie anonimowe.f) powielenie programu zajęć, testów pre i post oraz ankiety dotyczącej indywidualnej oceny zajęć dla każdego uczestnika i dystrybuowanie ich pośród wszystkich uczestników zajęć w trakcie ich trwania.g) wystawienie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktóww kryteriach: a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie osoby osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pkt Sposób oceny ofert zawierarozdz. XIII ust. 1 pkt2) SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktóww kryteriach: a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie osoby osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pkt Sposób oceny ofert zawierarozdz. XIII ust. 1 pkt2) SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są zajęcia ze studentami z zakresu obsługi programu Adobe Photoshop na poziomie zaawansowanym .2) Szkolenie skierowane jest do studentów/studentek studiów stacjonarnych Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.3) Zakres zamówienia obejmuje również:a) Przeprowadzenie szkolenia,b) przygotowanie i udostępnienie materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe powinny zostać udostępnione Zamawiającemu w wersji elektronicznej,c) przygotowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu wzoru zaświadczenia o udziale w zajęciach w terminie do 1 dnia roboczego przed rozpoczęciem realizacji zajęć, d) przeprowadzenie na zakończenie zajęć ankiety (przygotowanej w wersji elektronicznej przez Zamawiającego i dostarczonej Wykonawcy drogą mailową w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy) dotyczącej indywidualnej oceny zajęć przez każdego z uczestników. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania ankiety zbiorczej, której wzór zostanie dostarczony przez Zamawiającego wraz ze wzorem ankiety. e) przygotowanie pre testu oraz post testu uwzględniających program oraz zakres merytoryczny zajęć i wydrukowania ich dla wszystkich uczestników. Testy te muszą być imienne, nie anonimowe.f) powielenie programu zajęć, testów pre i post oraz ankiety dotyczącej indywidualnej oceny zajęć dla każdego uczestnika i dystrybuowanie ich pośród wszystkich uczestników zajęć w trakcie ich trwania.g) wystawienie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktóww kryteriach: a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie osoby osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pkt Sposób oceny ofert zawierarozdz. XIII ust. 1 pkt2) SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktóww kryteriach: a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie osoby osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pkt Sposób oceny ofert zawierarozdz. XIII ust. 1 pkt2) SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są zajęcia ze studentami z zakresu obsługi programu Adobe Indesign CC na poziomie podstawowym .2) Szkolenie skierowane jest do studentów/studentek studiów stacjonarnych Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.3) Zakres zamówienia obejmuje również:a) Przeprowadzenie szkolenia,b) przygotowanie i udostępnienie materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe powinny zostać udostępnione Zamawiającemu w wersji elektronicznej,c) przygotowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu wzoru zaświadczenia o udziale w zajęciach w terminie do 1 dnia roboczego przed rozpoczęciem realizacji zajęć, d) przeprowadzenie na zakończenie zajęć ankiety (przygotowanej w wersji elektronicznej przez Zamawiającego i dostarczonej Wykonawcy drogą mailową w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy) dotyczącej indywidualnej oceny zajęć przez każdego z uczestników. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania ankiety zbiorczej, której wzór zostanie dostarczony przez Zamawiającego wraz ze wzorem ankiety. e) przygotowanie pre testu oraz post testu uwzględniających program oraz zakres merytoryczny zajęć i wydrukowania ich dla wszystkich uczestników. Testy te muszą być imienne, nie anonimowe.f) powielenie programu zajęć, testów pre i post oraz ankiety dotyczącej indywidualnej oceny zajęć dla każdego uczestnika i dystrybuowanie ich pośród wszystkich uczestników zajęć w trakcie ich trwania.g) wystawienie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktóww kryteriach: a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie osoby osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pkt Sposób oceny ofert zawierarozdz. XIII ust. 1 pkt2) SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktóww kryteriach: a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie osoby osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pkt Sposób oceny ofert zawierarozdz. XIII ust. 1 pkt2) SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są zajęcia ze studentami z zakresu obsługi programu Adobe Photoshop Indesign CC na poziomie zaawansowanym .2) Szkolenie skierowane jest do studentów/studentek studiów stacjonarnych Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.3) Zakres zamówienia obejmuje również:a) Przeprowadzenie szkolenia,b) przygotowanie i udostępnienie materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe powinny zostać udostępnione Zamawiającemu w wersji elektronicznej,c) przygotowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu wzoru zaświadczenia o udziale w zajęciach w terminie do 1 dnia roboczego przed rozpoczęciem realizacji zajęć, d) przeprowadzenie na zakończenie zajęć ankiety (przygotowanej w wersji elektronicznej przez Zamawiającego i dostarczonej Wykonawcy drogą mailową w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy) dotyczącej indywidualnej oceny zajęć przez każdego z uczestników. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania ankiety zbiorczej, której wzór zostanie dostarczony przez Zamawiającego wraz ze wzorem ankiety. e) przygotowanie pre testu oraz post testu uwzględniających program oraz zakres merytoryczny zajęć i wydrukowania ich dla wszystkich uczestników. Testy te muszą być imienne, nie anonimowe.f) powielenie programu zajęć, testów pre i post oraz ankiety dotyczącej indywidualnej oceny zajęć dla każdego uczestnika i dystrybuowanie ich pośród wszystkich uczestników zajęć w trakcie ich trwania.g) wystawienie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktóww kryteriach: a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie osoby osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pkt Sposób oceny ofert zawierarozdz. XIII ust. 1 pkt2) SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktóww kryteriach: a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie osoby osoby wyznaczonej do wykonania usługi w realizacji usług szkoleniowych dla uczelni wyższych lub instytucji badawczych - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pkt Sposób oceny ofert zawierarozdz. XIII ust. 1 pkt2) SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7