Usługi szkoleniowe w zakresie zastosowania metody prof. A. Tomatisa w edukacji szkolnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi szkoleniowe w zakresie zastosowania metody prof. A. Tomatisa w edukacji szkolnej i przedszkolnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyUniwersytet Śląski w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039910
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe w zakresie zastosowania metody prof. A. Tomatisa w edukacji szkolnej i przedszkolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe w zakresie zastosowania metody prof. A. Tomatisa w edukacji szkolnej i przedszkolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a92e68e4-a2a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

”Zawód nauczyciel - opracowanie i wdrożenie programów kształcenia nauczycieli na Wydziale Etnologii i Nauk o Edukacji "; Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/us

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/us

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformyzakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej dalej także: „platformą”) pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/us2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje wformie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące wniosków o wyjaśnienie treściSWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczałna platformie w sekcji “Komunikaty” oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnywykonawca,będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dokonkretnego wykonawcy3) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określił w SWZniezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.4)Rekomendacje.a) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozp.RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemówteleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. 2247);b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanieformatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;c) W celu ewentualnejkompresji danychZamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:- .zip - .7Zd) Doformatów uznanych za powszechne a nie występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną potraktowane za złożonenieskutecznie;e) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilemzaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacjieDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB;f) Ze względu na niskieryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, wmiarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ichpodpisem kwalifikowanym PadES;g) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywaćłącznie z dokumentem podpisywanym;h) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania plikuprzez kilkaosób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisównp. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjnadotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, wcelu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjneWykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.381.016.2021.UGS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń w zakresie zastosowania metody prof. A. Tomatisa w edukacji szkolnej i przedszkolnej dla maksymalnie 19 uczestników – studentów Uniwersytetu Śląskiego kierunku pedagogika osób niepełnosprawnych z arteterapią. Wskazana ilość uczestników jest wielkością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie min. 15 uczestników.2) Zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiającanajkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów wkryteriach: a) cena brutto - 60 pkt, b) doświadczenie zawodowe trenera - 36 pkt, c) zatrudnienie osobyniepełnosprawnej - 4 pkt. Sposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera

4.3.6.) Waga: 36,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą, która zostanie skierowana do realizacji niniejszego zamówienia oraz która przeprowadziła w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia lub kursy obejmujące tematykę z zakresu zastosowania metod pracy prof. A. Tomatisa w edukacji szkolnej i przedszkolnej. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 1.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 1. Wzór wykazu stanowi załącznik 1E do SWZ. Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym.Dokument składany na wezwanie Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:1) Deklaracja skierowania do realizacji zamówienia osoby posiadającej doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń lub kursów obejmujących tematykę z zakresu zastosowania metod pracy prof. A. Tomatisa w edukacji szkolnej i przedszkolnej wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, przy czym dowodami o których mowa są:- referencje,- zaświadczenia, - inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,z których wynika, że wskazana osoba wykonała wykazane w deklaracji usługi,w celu wykazania zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, w ramach kryterium: „Doświadczenie zawodowe trenera”, zgodnie z rozdz. XIII SWZ. Deklaracja składana w formie oświadczenia, w Formularzu oferty (Załącznik nr 1A do SWZ) Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług - Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokumenty składane wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 2) Deklaracja zatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, w ramach kryterium: „Zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej”, zgodnie z rozdz. XIII SWZ. Deklaracja składana w formie oświadczenia, w Formularzu oferty (Załącznik nr 1A do SWZ) (jeżeli dotyczy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy: Odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwegorejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiającymoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawcawskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Wymagana forma: Oryginał w formieelektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postacicyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałemprzez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariuszapodpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą.2) Jeżeli w imieniu wykonawcydziała osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o którychmowa w pkt 1, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia pełnomocnictwa lub innegodokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wymóg powyższyma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wymagana forma: Oryginał w formieelektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia wpostaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałempoświadcza mocodawca podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lubnotariuszpodpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz ofertą. 3) Zgodnie z dyspozycjąprzepisu art. 273 ust. 2ustawy Pzp, wykonawca dołączy do oferty: Oświadczenie wstępne, októrym mowa w art. 125 ust. 1, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zpostępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznikanr 1B do SWZ. Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej(postaćelektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lubosobistym. Oświadczenia składane wraz z ofertą.4) Wykonawca, który polega na zdolnościachlub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą: Zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawcarealizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzórpisemnego zobowiązania stanowi załącznik 1D do SWZ. Wymagana forma: Oryginał w formieelektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia wpostaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność zoryginałem przez podmiot udostępniający zasoby podpisem kwalifikowanym, zaufanym lubosobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą(jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółkicywilne) – winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego;2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia składają oświadczenie w ofercie, z którego wynika, którą część zamówieniawykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z treścią formularza oferty – załącznik 1A).3) Wprzypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także podmiotówudostępniających swoje zasoby wykonawcy (jeżeli dotyczy), spełnienie wymogu dotyczącegobraku podstaw do wykluczenia, powinno zostać wykazane przez każdy z tych podmiotów.Zamawiający nie będzie weryfikował czy zachodzą podstawy do wykluczenia z postępowaniadotyczące podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby nazasadachokreślonych w art. 118 w zw. z art. 266 ustawy Pzp

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i pod rygorem bezskuteczności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:1) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, jeżeli ich przesunięcie jest wynikiem okoliczności, za które odpowiedzialny jest Zamawiający, w szczególności jeżeli stanowi ono następstwo:a) zmiany w strukturze lub organizacji Zamawiającego,b) konieczności dokonania zmiany w obszarze finansowania zamówienia, zmiany umowy o dofinansowanie itp., w zakresie, w jakim ww. okoliczności mają lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminów umownych z zastrzeżeniem, iż Przedmiot Umowy winien być zrealizowany w terminie umożliwiającym rozliczenie Projektu;2) w sytuacji przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, jeżeli ich modyfikacja jest wynikiem udzielenia zamówień dodatkowych z zastrzeżeniem, iż Przedmiot Umowy winien być zrealizowany w terminie umożliwiającym rozliczenie Projektu;3) w przypadku przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wystąpienia siły wyższej, o której mowa w §11;4) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli owa konieczność powstała na skutek okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;5) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołał się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiana zakresu zamówienia powierzonego ww. podwykonawcom;6) zmiany osób prowadzących szkolenie, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia wymaganych od osób skierowanych do realizacji zamówienia, określonych w dokumentacji postępowania poprzedzającego zawarcie umowy, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności (z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie może prowadzić do zmiany Wykonawcy)7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie Projektu w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;8) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą (upusty, rabaty przy zachowaniu dotychczasowego zakresu świadczenia) - na pisemny wniosek jednej ze Stron,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 68 ustawy Pzp, za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us do upływu terminu składania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Środki ochrony prawnej: Wykonawcom oraz innym podmiotom, które mają lub miały interes wuzyskaniu zamówienia oraz poniosły lub mogą ponieść szkodęw wyniku naruszenia przezZamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w DzialeIX ww. ustawy (art. 505 – 590)
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.