"Usługi szkoleniowe dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Usługi szkoleniowe dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-03-16
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014239
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Usługi szkoleniowe dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługi szkoleniowe dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93ffc2c-7db1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000221/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi szkoleniowe w zakresie zagadnień ustrojowych WE, projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://wup.lodz.ibip.pl/public/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu odpowiednio:a) mini portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal/),Szczegółowe instrukcje użytkowania miniPortalu dostępne są na stronie: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportalb) poczty elektronicznej (adres e-mail: zamowienia@wup.lodz.pl lub lowu@wup.lodz.pl)2. Zamawiający zaleca korzystanie z systemów mini portal i ePUAP jedynie celem złożenia oferty i dokumentów przekazywanych wraz z nimi.3. W pozostałym zakresie (w szczególności: przekazywanie pytań do SWZ, innych dokumentów, oświadczeń zawiadomień) Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się sygnaturą (znakiem/symbolem) postępowania tj. ZP-02/21-USL/02 lub numerem ogłoszenia o zamówieniu w BZP.5. Komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, tym samym komunikacja prowadzona w innym trybie (np. za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera czy faksu) nie będzie wywoływać żadnych skutków w niniejszym postępowaniu.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini portal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx ) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).7. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie mini portalu oraz zobowiązuje się je przestrzegać.8. W przedmiotowym postępowaniu ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Podpis zaufany i podpis osobisty to rodzaje podpisów elektronicznych.Podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczność i integralność są zapewnianie przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierający: dane identyfikujące osobę (…), identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony, czas jego złożenia (art. 3 pkt. 14a ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne t.j.Dz.U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.). Postać elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym oznacza plik w jakimkolwiek formacie opatrzony podpisem, który można wygenerować korzystając z platformy ePUAP.Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art.3 pkt.11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych…, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu elektronicznego (art. 2 pkt.9) ustawy o dowodach osobistych t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 332 z późn. zm.). Postać elektroniczna opatrzona podpisem osobistym oznacza plik w jakimkolwiek formacie opatrzony podpisem umieszczonym w e-dowodzie.Forma to pojęcie prawne (np. forma pisemna lub elektroniczna czynności prawnej), postać dotyczy nośnika informacji (np. papier, zapis cyfrowy).Zgodnie z art. 781 §1k.c. do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny, który ma moc prawną taką jak podpis własnoręczny. Jest poświadczony certyfikatem umożliwiającym weryfikację składającego podpis.Uszczegółowienie znajduje się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania jest odpowiednio:Zarząd Województwa Łódzkiego, z siedzibą w Łodzi (90-051), przy al. Piłsudskiego 8. Na mocy umowy powierzenia danych osobowych, dane te przetwarzane są w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Łodzi z siedzibą w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź, adres mailowy: lowu@wup.lodz.pl, nr telefonu: 42 633 58 78 ( w ramach RPO WŁ);Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą w Warszawie (00-926), przy ul. Wspólnej 2/4, dane te przetwarzane są w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Łodzi, z siedzibą przy ul. Wólczańskiej 49, 90-608 Łódź (w ramach PO WER); inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Łodzi jest Pani Diana Błazińska, kontakt: ochronadanych@wup.lodz.pl, nr telefonu: 42 663 02 71; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługi szkoleniowe dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów”, sygn. ZP-02/21-USL/02 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18,19 oraz art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „p.z.p.”; dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów, w szczególności art. 78 p.z.p.; obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.; w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia zobowiązuje się przetwarzać dane osobowe pracowników Wykonawcy, wyłącznie w zakresie i w celu określonym w Umowie. Zamawiający zobowiązuje się do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.Prawo do ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-02/21-USL/02

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153540 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część I zamówienia: jedno szkolenie „Realizacja projektów”. Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych). Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej, w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia, obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część II zamówienia: dwa szkolenia „Księgowość w projektach EFS”. Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych). Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej, w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 15

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część III zamówienia: dwa szkolenia „Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych”.Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych).Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej,w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część IV zamówienia: jedno szkolenie „Zamykanie projektów finansowanych z EFS (aspekty finansowe) dla pracowników instytucji zaangażowanych we wdrażanie projektów EFS”. Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych). Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej, w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.2.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część V zamówienia: jedno szkolenie „Zasada konkurencyjności i Baza konkurencyjności w projektach unijnych”. Szkolenia miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 15-30 osobowych. Szkolenia powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych). Szkolenia powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej, w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja szkolenia obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.2.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (50%), doświadczenie trenera (35%) i jakość (15%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 50%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem doświadczenia trenera rozumiana będzie liczba godzin szkolenia z danej tematyki, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów. Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie załączonego do oferty Wykazu usług (załącznik nr 3 do oferty), dotyczącego trenera proponowanego przez Wykonawcę oraz dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zależności od liczby godzin szkolenia z danej tematyki, wskazanych w załączniku nr 3: Wykaz doświadczenia trenera, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przedstawieniem stosownych dowodów Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: od 17 do 37 godzin – 7 pkt. od 38 do 58 godzin –14 pkt. od 59 do 79 godzin – 21 pkt. od 80 do 100 godzin -28 pkt. 101 godzin i więcej– 35 pkt.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 15 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 5 pkt, (tj. 5% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 10 pkt, (tj. 10% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 15 pkt, (tj. 15% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń i warsztatów dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: Część VI zamówienia: dwa warsztaty, podczas których omawiane byłyby praktyczne problemy z zakresu przygotowania wniosków o dofinansowanie oraz realizacji projektów. Warsztaty miałyby charakter zajęć grupowych w grupach ok. 10-15 osobowych. Warsztaty powinny się odbywać w dni robocze, w godzinach 9-16 z uwzględnieniem przerwy kawowych i obiadowej (2 x 15 min i 30 min). Czas trwania zajęć nie powinien przekraczać 6 h zegarowych (czyli 8 h lekcyjnych).Warsztaty powinny zostać zorganizowane w formule zdalnej lub stacjonarnej,w zależności od sytuacji epidemicznej panującej w kraju i obowiązujących obostrzeń, z zastrzeżeniem że w przypadku realizacji usługi w formie zdalnej Wykonawca jest odpowiedzialny za kompleksową realizację usługi, w tym zapewnienie odpowiedniej platformy do jej przeprowadzenia, przy czym nie może się to wiązać z dodatkowymi kosztami po stronie uczestników oraz Zamawiającego (np. koszt zakupu aplikacji do videokonferencji/ platformy), a wybrane przez Wykonawcę narzędzie powinno zapewniać kontakt z trenerem i być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do Wykonawcy należeć będzie kompleksowa realizacja warsztatu obejmująca w szczególności: przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz jednego egzemplarza do celów archiwizacji, w tym ich ologowanie i ewentualne powielenie, list obecności, ankiet, a także certyfikatów.

4.2.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (64%) i jakość (36%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 64%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 36 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 12 pkt, (tj. 12% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 24 pkt, (tj. 24% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 36 pkt, (tj. 36% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 64

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 36

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Badania i oceny ofert dokonywać będzie Komisja Przetargowa Zamawiającego.2. Ocena merytoryczna dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej w oparciu o następujące kryteria oceny, odrębnie dla każdej części zamówienia: cena (64%) i jakość (36%).Cena oceniana będzie według wzoru:(cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt. x 64%Pod pojęciem ceny brutto oferty rozumie się cenę jednostkową brutto (za przeszkolenie jednej osoby), wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.Pod pojęciem jakości rozumiane będzie zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji przez okres 2, 3 albo 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia, dostępnych dla jego uczestników w formie telefonicznej lub e-mailowej (zaoferowanie konsultacji na inny okres będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt.). Przez konsultacje Zamawiający rozumie porady stanowiące pogłębienie lub uzupełnienie wiedzy ze szkolenia, mające na celu wskazanie rozwiązania problemu, z którym zetknie się uczestnik szkolenia w trakcie wykonywania pracy. Uczestnik szkolenia będzie miał prawo do zadawania pytań zarówno o charakterze teoretycznym odnoszących się do zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia, jak i dotyczących ich zastosowania w praktyce. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał prawo skorzystać z konsultacji maksymalnie 3 razy w ciągu jednego miesiąca.Ilość punktów w ramach tego kryterium (maksymalnie 36 pkt.) przyznana zostanie na podstawie deklaracji zamieszczonej w formularzu oferty.W ramach kryterium „konsultacje” Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów: konsultacje przez okres 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 12 pkt, (tj. 12% punktacji oferty), konsultacje przez okres 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 24 pkt, (tj. 24% punktacji oferty), konsultacje przez okres 4 miesięcy po zakończeniu szkolenia – 36 pkt, (tj. 36% punktacji oferty)Uszczegółowienie znajduje się w ust. 13 Części I SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) posiada doświadczenie w prowadzeniu usług szkoleniowych, tj. przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert min. 16 godzin szkoleń/warsztatów odpowiadających tematycznie przedmiotowi zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia (1-0), na podstawie oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. (załącznik nr 1 do oferty) – niniejszy warunek dotyczy Części I - VI zamówienia.b) dysponuje odpowiednią kadrą, tj. trenerem, posiadającym wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł magistra lub równorzędny) który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. 16 godzin szkoleń. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia (1-0), na podstawie oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. (załącznik nr 1 do oferty) oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji trenera (załącznik nr 4 ) – niniejszy warunek dotyczy Części I - V zamówienia.c) dysponuje odpowiednią kadrą, tj. trenerem/trenerami, posiadającym/i wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł magistra lub równorzędny) który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert był odpowiedzialny za przygotowanie wniosku o dofinansowanie i rozliczanie wniosków o płatność dla minimum 2 projektów, które otrzymały dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.Zamawiający dopuszcza zaproponowanie jednego lub kilku trenerów do realizacji warsztatów, z zastrzeżeniem że w takim przypadku, każdy zaproponowany trener musi spełniać wyżej wskazany warunek. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykazane zostanie że Wykonawca oferuje realizację usługi przez kadrę posiadającą doświadczenie w obu wskazanych obszarach (przygotowanie wniosku i realizacja projektu) tj. jeżeli oferent dysponuje jednym trenerem musi on mieć doświadczenie w przygotowywaniu wniosku o dofinansowanie i rozliczaniu wniosków o płatność dla minimum 2 projektów, jeżeli dysponuje np. dwoma trenerami, to każdy z nich musi mieć doświadczenie w każdym ze wskazanych obszarów dla minimum 2 projektów.Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia (1-0), na podstawie oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. (załącznik nr 1 do oferty) oraz wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia (Załącznik nr 5) – niniejszy warunek dotyczy Części VI zamówienia3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.4. Ocena dokonywana będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: tak / nie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofertą złożoną na Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. (załącznik nr 1 do oferty). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wyżej wymienione oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzając brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy wykazuje spełnianie warunków.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą złożoną na Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. (załącznik nr 1 do oferty). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wyżej wymienione oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzając brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy wykazuje spełnianie warunków.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, powinno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust.3 p.z.p. (poleganie na zdolnościach odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,b) dla Części I-V zamówienia: oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji trenera (załącznik nr 4)c) dla Części VI zamówienia: wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wraz z ofertą złożoną na Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: dla Części I-V zamówienia: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do oferty.UWAGA!W odniesieniu do Części I-V zamówienia Wykaz usług wraz z dowodami ich należytego wykonania lub wykonywania służyć będzie do oceny ofert w ramach kryterium: „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” i dlatego zgodnie z dyspozycją art. 107 ust. 3 p.z.p. Zamawiający nie będzie wzywać do ich złożenia lub uzupełnienia, jeżeli nie zostaną złożone wraz z ofertą lub złożone będą niekompletne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą złożoną na Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z KRS lub CEiIDG, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.10Dotyczy to odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno posiadać taką samą formę jak oferta (pod rygorem nieważności składa się je w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).d) Oświadczenie w trybie art. 225 ust. 2 p.z.p. (załącznik nr 2 do oferty).UWAGA!Nieprzedłożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą rozumiane będzie przez Zamawiającego jako informacja, że wybór oferty wykonawcy nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowegoe) Tajemnica przedsiębiorstwaWykonawcy przysługuje prawo zastrzeżenia pewnych informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.UWAGA!Wykonawca nie może zastrzec jako tajemnica przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5.Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa musi zostać uzasadnione, wydzielone i odpowiednio oznaczone w treści oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 p.z.p. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzając brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy wykazuje spełnianie warunków.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust.3 p.z.p. (poleganie na zdolnościach odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy jest dopuszczalna w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 454 i 455 p.z.p.2. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna:a) w przypadku wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie,b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia (w szczególności zmiany stawki podatku VAT).3. W przypadkach wskazanych w pkt. 2 dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania usługi, z zastrzeżeniem że nowy termin nie może przekroczyć 10.12.2021 r. Zmiana powinna zostać wspólnie uzgodniona przez strony umowy.4. Strona powołująca się na siłę wyższą lub inne przyczyny obiektywnie niezależne od stron powinna zawiadomić drugą stronę w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od jej/ich zaistnienia. Na stronie powołującej się na w/w okoliczności spoczywa również obowiązek udowodnienia jej/ich wystąpienia oraz wskazania zakresu i wpływu na realizację zamówienia.5. Umowa może zostać zmieniona również w przypadku zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych.6. W przypadku zmiany przedstawicieli Wykonawcy, danych kontaktowych (w szczególności: telefon, adres, e- mail) zmiana umowy nie wymaga sporządzenia aneksu, jednak Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić o nich niezwłocznie Zamawiającego (pisemnie lub e-mailem). W przypadku braku takiego zawiadomienia wszelką korespondencję wysłaną do Wykonawcy uznaje się za skutecznie doręczoną.7. Zmiany nie mogą naruszać przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ani innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.8. Wszelkie zmiany dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i muszą być podpisane przez umocowanych przedstawicieli obu stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 23:59

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie musi zostać wykonane w terminie 7 miesięcy od dnia następującego po dniu podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Dokładne terminy szkoleń zostaną uzgodnione z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie realizacji poszczególnych szkoleń min 14 dni przed ich planowanym terminem realizacji.
2021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy przy projekcie z credit scoringu-Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pomocy przy projekcie z credit scoringu . Pomoc najlepiej na już. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI