„Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w formie warsztatów wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej w podziale na 3 zadania”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyWojewództwo Dolnosląskie Dolnosląski Osrodek Polityki Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042668
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej w podziale na 3 zadania”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnosląskie Dolnosląski Osrodek Polityki Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932084580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-501

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 770 42 20

1.5.8.) Numer faksu: 71 770 42 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dops@dops.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.dops.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej w podziale na 3 zadania”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-193b6236-a80f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006189/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 szkolenia związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dops_wroc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dops_wroc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/dops_wroc

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO – Zamawiający informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 42-44, zwany dalej: Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. e-mail: iod@dops.wroc.pl, adres do korespondencji: ul. Trzebnicka 42-44, 50-230 Wrocław.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w celu: przeprowadzenia postępowania, udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, obowiązku sprawozdawczego, przedłożenia organom kontroli, wynikających z realizacji zadań i ustawowych obowiązków z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanej w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą, co do zasady pracownicy Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu realizujący zadanie, ewentualnie inne organy państwowe, w tym organy administracji rządowej i samorządowej, organy kontroli, organy ścigania oraz sądy powszechne i administracyjne.5) Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,• żądania ich sprostowania(ew. poprawiania), skorzystanie z prawa do sprostowania (poprawienia) danych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP.• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Stosownie do treści art. 19 ust. 3 PZP w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,• przenoszenia danych,• cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres iod@dops.wroc.pl. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu właściwym dla ww. skargi jest:Urząd Ochrony Danych Osobowychul. Stawki 200-193 Warszawa6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 7) W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym. W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez pracowników merytorycznych Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 217) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO – Zamawiający informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 42-44, zwany dalej: Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. e-mail: iod@dops.wroc.pl, adres do korespondencji: ul. Trzebnicka 42-44, 50-230 Wrocław.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w celu: przeprowadzenia postępowania, udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, obowiązku sprawozdawczego, przedłożenia organom kontroli, wynikających z realizacji zadań i ustawowych obowiązków z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanej w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą, co do zasady pracownicy Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu realizujący zadanie, ewentualnie inne organy państwowe, w tym organy administracji rządowej i samorządowej, organy kontroli, organy ścigania oraz sądy powszechne i administracyjne.5) Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,• żądania ich sprostowania(ew. poprawiania), skorzystanie z prawa do sprostowania (poprawienia) danych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP.• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Stosownie do treści art. 19 ust. 3 PZP w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,• przenoszenia danych,• cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres iod@dops.wroc.pl. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu właściwym dla ww. skargi jest:Urząd Ochrony Danych Osobowychul. Stawki 200-193 Warszawa6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 7) W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym. W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez pracowników merytorycznych Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 217) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOPS/ZP/251-1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1- „Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń online w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej pt. „Podstawy prawne oraz psychologiczne interwencji w przypadku przemocy w rodzinie wobec dziecka”;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT1.Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów ocenyLp. Kryteria oceny ofert Waga %1 Cena 60 %2 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40 %Cena 60% cena najniższa z badanych (zł)Ilość punktów za cenę oferty = -------------------------------------------- x 60 pkt.cena oferty badanej (zł)2) „Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40% - Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą załącznika „Doświadczenie wykładowcy”, sporządzonego w oparciu o załącznik nr 6 do niniejszej SWZ –max. 40 pkt. 3) Nie załączenie do oferty dokumentu „Doświadczenia wykładowcy ” lub nie wypełnienie któregoś z jej punktów, kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia . 4) Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem rozdziału VIII pkt 5 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ w zakresie wskazanych zadań.Zadanie 1 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleniaCena -60%Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %Ilość godzin szkoleniowych (zegarowych), szkoleń dla osób dorosłych – z zakresu tematyki interwencji kryzysowej lub przeciwdziałania przemocy seksualnej wobec dzieci i młodzieży, które wykonawca przeprowadził w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert Ilość punktów30 h 0 pkt. (spełnienie warunku)31-50 h 10 pkt.51-100 h 20 pkt.101-200 30 pkt.201 h i więcej 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT1.Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów ocenyLp. Kryteria oceny ofert Waga %1 Cena 60 %2 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40 %Cena 60% cena najniższa z badanych (zł)Ilość punktów za cenę oferty = -------------------------------------------- x 60 pkt.cena oferty badanej (zł)2) „Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40% - Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą załącznika „Doświadczenie wykładowcy”, sporządzonego w oparciu o załącznik nr 6 do niniejszej SWZ –max. 40 pkt. 3) Nie załączenie do oferty dokumentu „Doświadczenia wykładowcy ” lub nie wypełnienie któregoś z jej punktów, kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia . 4) Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem rozdziału VIII pkt 5 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ w zakresie wskazanych zadań.Zadanie 1 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleniaCena -60%Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %Ilość godzin szkoleniowych (zegarowych), szkoleń dla osób dorosłych – z zakresu tematyki interwencji kryzysowej lub przeciwdziałania przemocy seksualnej wobec dzieci i młodzieży, które wykonawca przeprowadził w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert Ilość punktów30 h 0 pkt. (spełnienie warunku)31-50 h 10 pkt.51-100 h 20 pkt.101-200 30 pkt.201 h i więcej 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2- „Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń online w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych pt. „Interwencja kryzysowa w pracy z młodzieżą z elementami poznawczo -behawioralnymi oraz komunikacja bez przemocy”;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT1.Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów ocenyLp. Kryteria oceny ofert Waga %1 Cena 60 %2 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40 %Cena 60% cena najniższa z badanych (zł)Ilość punktów za cenę oferty = -------------------------------------------- x 60 pkt.cena oferty badanej (zł)2) „Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40% - Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą załącznika „Doświadczenie wykładowcy”, sporządzonego w oparciu o załącznik nr 6 do niniejszej SWZ –max. 40 pkt. 3) Nie załączenie do oferty dokumentu „Doświadczenia wykładowcy ” lub nie wypełnienie któregoś z jej punktów, kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia . 4) Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem rozdziału VIII pkt 5 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ w zakresie wskazanych zadań.Zadanie 2 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleniaCena -60%Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %Ilość godzin szkoleniowych (zegarowych),szkoleń dla osób dorosłych – z zakresu tematyki interwencji kryzysowej, które wykonawca przeprowadził w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert Ilość punktów30 h 0 pkt. (spełnienie warunku)31-50 h 10 pkt.51-100 h 20 pkt.101-200 30 pkt.201 h i więcej 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40 %

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT1.Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów ocenyLp. Kryteria oceny ofert Waga %1 Cena 60 %2 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40 %Cena 60% cena najniższa z badanych (zł)Ilość punktów za cenę oferty = -------------------------------------------- x 60 pkt.cena oferty badanej (zł)2) „Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40% - Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą załącznika „Doświadczenie wykładowcy”, sporządzonego w oparciu o załącznik nr 6 do niniejszej SWZ –max. 40 pkt. 3) Nie załączenie do oferty dokumentu „Doświadczenia wykładowcy ” lub nie wypełnienie któregoś z jej punktów, kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia . 4) Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem rozdziału VIII pkt 5 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ w zakresie wskazanych zadań.Zadanie 2 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleniaCena -60%Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %Ilość godzin szkoleniowych (zegarowych),szkoleń dla osób dorosłych – z zakresu tematyki interwencji kryzysowej, które wykonawca przeprowadził w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert Ilość punktów30 h 0 pkt. (spełnienie warunku)31-50 h 10 pkt.51-100 h 20 pkt.101-200 30 pkt.201 h i więcej 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3- „Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń online w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych pt. „Instrumentarium asystenta rodziny w rozwoju kompetencji rodzicielskich bez przemocy”;

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów ocenyLp. Kryteria oceny ofert Waga %1 Cena 60 %2 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40 %„Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40% - Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą załącznika „Doświadczenie wykładowcy”, sporządzonego w oparciu o załącznik nr 6 do niniejszej SWZ –max. 40 pkt. 3) Nie załączenie do oferty dokumentu „Doświadczenia wykładowcy ” lub nie wypełnienie któregoś z jej punktów, kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia . 4) Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem rozdziału VIII pkt 5 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ w zakresie wskazanych zadań.Zadanie 3 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleniaCena -60%Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %Ilość godzin szkoleniowych (zegarowych),szkoleń dla osób dorosłych – z zakresu tematyki interwencji kryzysowej lub przeciwdziałania przemocy seksualnej wobec dzieci i młodzieży, które wykonawca przeprowadził w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert Ilość punktów30 h 0 pkt. (spełnienie warunku)31-50 h 10 pkt.51-100 h 20 pkt.101-200 30 pkt.201 h i więcej 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).3.Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów ocenyLp. Kryteria oceny ofert Waga %1 Cena 60 %2 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40 %„Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia 40% - Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą załącznika „Doświadczenie wykładowcy”, sporządzonego w oparciu o załącznik nr 6 do niniejszej SWZ –max. 40 pkt. 3) Nie załączenie do oferty dokumentu „Doświadczenia wykładowcy ” lub nie wypełnienie któregoś z jej punktów, kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia . 4) Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia ,o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem rozdziału VIII pkt 5 niniejszej SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).Wskazane szkolenia muszą być zgodnie z zagadnieniami określonymi w OPZ w zakresie wskazanych zadań.Zadanie 3 Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkoleniaCena -60%Doświadczenie kadry dydaktycznej - ocena doświadczenia trenera wskazanego do przeprowadzenia szkolenia – 40 %Ilość godzin szkoleniowych (zegarowych),szkoleń dla osób dorosłych – z zakresu tematyki interwencji kryzysowej lub przeciwdziałania przemocy seksualnej wobec dzieci i młodzieży, które wykonawca przeprowadził w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert Ilość punktów30 h 0 pkt. (spełnienie warunku)31-50 h 10 pkt.51-100 h 20 pkt.101-200 30 pkt.201 h i więcej 40 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeśli wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,c) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że:a) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia. Osoba ta musi spełniać następujące wymogi odnośnie wykształcenia i doświadczenia:Warunki dotyczące Zadania nr 1 Osoba prowadząca szkolenie powinna posiadać następujące wykształcenie oraz kwalifikacje:Wykształcenie:1) ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: prawo lub pedagogika lub pedagogika specjalna lub praca socjalna lub psychologia lub politologia lub politologia i nauki społeczne lub socjologia lub polityka społeczna lub nauki o rodzinie;LUB2) ukończone studia wyższe na innych kierunkach, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie: psychologii, organizacji pomocy społecznej*, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji * w przypadku studiów podyplomowych z organizacji pomocy społecznej równorzędnie traktowane są szkolenia z zakresu specjalizacji z organizacji pomocy społecznej. ORAZ3) ukończone specjalistyczne szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin dydaktycznych w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie w instytucji publicznej lub organizacji pozarządowej; ORAZ4) ukończone specjalistyczne szkolenie lub studium lub kurs lub szkoła w zakresie: pracy z dzieckiem jako ofiarą lub świadkiem przemocy seksualnej w wymiarze nie mniejszym niż 50h godzin dydaktycznych.Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku ukończenie: szkolenia lub studium lub kursu lub szkoły o innym tytule, uwzględniającym liczbę godzin i zakres/tematykę szkolenia o tytułach w części lub całości zawierających sformułowania: dziecko w rodzinie jako ofiara i świadek przemocy seksualnej, kontakt z dzieckiem ofiarą przemocy seksualnej, interwencja wobec wykorzystania seksualnego dziecka, rozpoznawanie i diagnoza dziecka wykorzystywanego seksualnie, warsztaty rozmowy z dzieckiem wykorzystywanym seksualnie, praca z dzieckiem w przypadku przemocy seksualnej, praca z małoletnią ofiarą przemocy seksualnej.ORAZ Poza ww. warunkami dot. wykształcenia Trener powinien wykazać się doświadczeniem praktycznym w pracy z dzieckiem jako osobą dotkniętą przemocą w rodzinie.Doświadczenie:5) Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna iż, w ciągu ostatnich 10 lat pracy zawodowej, posiada min. 3 lata doświadczenia w zawodowej pracy w placówkach publicznych, niepublicznych lub organizacjach pozarządowych realizujących zadania na rzecz dziecka i rodziny np. poradnie rodzinne, grupy wsparcia dla młodzieży, gabinety terapeutyczne dla dzieci i młodzieży, punkty konsultacyjne dla rodzin z dziećmi, ośrodki adopcyjne, ośrodki interwencji kryzysowej, centra pomocy rodzinie, organizacje pozarządowe realizujące zadania Ośrodków Interwencji lub placówek opiekuńczo-wychowawczych.6) Trener powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w tematyce interwencji kryzysowej lub przeciwdziałania przemocy seksualnej wobec dzieci i młodzieży (min. 30h zegarowych) z ostatnich 5 lat doświadczenia zawodowegoWszystkie warunki wykształcenia wskazane w punktach 1,2,3,4 oraz doświadczenia w punktach 5-6 trener powinien spełniać łącznie.Warunki dotyczące Zadania nr 2Osoba prowadząca szkolenie powinna posiadać następujące wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe:Wykształcenie:1) ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: prawo lub pedagogika lub pedagogika specjalna lub praca socjalna lub psychologia lub politologia lub politologia i nauki społeczne lub socjologia lub polityka społeczna lub nauki o rodzinie;LUB2) ukończone studia wyższe na innych kierunkach, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie: psychologii, organizacji pomocy społecznej*, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji * w przypadku studiów podyplomowych z organizacji pomocy społecznej równorzędnie traktowane są szkolenia z zakresu specjalizacji z organizacji pomocy społecznej. ORAZ3) ukończone specjalistyczne szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin dydaktycznych w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie w instytucji publicznej lub organizacji pozarządowej; ORAZ4) ukończone specjalistyczne szkolenie lub studium lub kurs lub szkoła lub warsztat w zakresie terapii behawioralno-poznawczej w wymiarze nie mniejszym niż 50h godzin dydaktycznych.ORAZ Poza ww. warunkami dot. wykształcenia Trener powinien wykazać się doświadczeniem zawodowym wskazanym w punkcie 5-6 doświadczenia:Doświadczenie:5) Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna min. 3 lata doświadczenia zawodowego z ostatnich 5 lat doświadczenia w pracy zawodowej w zakresie pracy z dzieckiem lub młodzieżą w sytuacji kryzysu zdrowia psychicznego w placówkach publicznych lub niepublicznych dedykujących pomoc: psychiatryczną lub psychologiczną lub psychoterapeutyczną dla dzieci lub młodzieży np. poradnie psychologiczno-pedagogiczne, poradnie zdrowia psychicznego, środowiskowe centra zdrowia psychicznego ,grupy wsparcia dla młodzieży, gabinety terapeutyczne dla dzieci i młodzieży.ORAZ6) Trener powinien wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w tematyce interwencji kryzysowej (min. 30h zegarowych) z ostatnich 5 lat doświadczenia zawodowego.Wszystkie wymagania dot. wykształcenia oraz doświadczenia trener powinien spełnić łącznie.Warunki dotyczące Zadania nr 3Osoba prowadząca szkolenie powinna posiadać następujące wykształcenie oraz kwalifikacje:Wykształcenie:1) ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: prawo lub pedagogika lub pedagogika specjalna lub praca socjalna lub psychologia lub politologia lub politologia i nauki społeczne lub socjologia lub polityka społeczna lub nauki o rodzinie;LUB2) ukończone studia wyższe na innych kierunkach, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie: psychologii, organizacji pomocy społecznej*, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji * w przypadku studiów podyplomowych z organizacji pomocy społecznej równorzędnie traktowane są szkolenia z zakresu specjalizacji z organizacji pomocy społecznej. ORAZ3) ukończone specjalistyczne szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin dydaktycznych w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie w instytucji publicznej lub organizacji pozarządowej; ORAZDoświadczenie trenera:5) Trener powinien posiadać min. 3 lata doświadczenia w zawodowej pracy z rodziną i/lub dziećmi w ostatnich 10 latach doświadczenia w pracy zawodowej w placówkach publicznych, niepublicznych lub organizacjach pozarządowych realizujących zadania na rzecz rodziny oraz dzieci i/lub młodzieży np. placówki opiekuńczo-wychowawcze, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, poradnie środowiskowe, grupy wsparcia dla rodziców, gabinety terapeutyczne prowadzące terapię rodzin, ośrodki interwencji kryzysowej, centra pomocy rodzinie.ORAZ6) Trener powinien posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z osobami dorosłymi min. 30 godzin zegarowych doświadczenia w ostatnich 5 latach doświadczenia w pracy zawodowej, realizowane w formie praktycznej (warsztaty lub treningi), szkolenia wyłącznie tematycznie związane z zagadnieniem rozwijania umiejętności wychowawczych u rodziców. Warunki dot. wykształcenia oraz doświadczenia powinny być spełnione łącznie. Każdy trener powinien spełnić warunek dot. wykształcenia opisany pod nr 1,2,3,4 oraz warunki nr 5-6 dot. doświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;1)oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z ust. 1 według wzoru z Załącznika nr 9 do SWZ;2) wykaz osób (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;1)oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z ust. 1 według wzoru z Załącznika nr 9 do SWZ;2) wykaz osób (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1)oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 zał. Nr 4 do SWZ, oraz ust.3 SWZ (jeśli dotyczy);2) „Doświadczenie wykładowcy”, dokument sporządzony w oparciu o załącznik nr 6 do SWZ 3)zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 4 SWZ (jeżeli dotyczy);4)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);5)oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w Rozdziale 5 pkt. 2 SWZ musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5.4.1 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.5.4.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.5.4.3 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ (zobowiązanie). Wykonawca może przedstawić też inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:-zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; -sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; -czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.5.4.4 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.5.5 Ocena spełniana ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/ nie spełnia.5.6 Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, z wyłączeniem § 1 ust. 3.2. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w przypadku:a) Zmiany terminu realizacji zamówienia. Zmiana może obejmować dni robocze . Zmiana tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. O zaistniałej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych przed terminem każdej edycji realizacji zamówienia. Zmiana powyższa może wystąpić z powodu:- wstrzymania realizacji zamówienia lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.- z powodu działania siły wyższej, (np. zaostrzenia przepisów związanych z wystąpieniem stanu epidemii na obszarze kraju, które będą miały bezpośredni wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia), za którą uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, mające bezpośredni wpływ na sposób i terminowość wykonania zamówienia.- termin wykonania usługi określony w § 2 ust. 7, może zostać wydłużony, jednak nie dłużej niż 1 miesiąc od terminu ustalonego miedzy stronami dla każdego dnia szkoleniowego.b) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym stawki podatku VAT – zakres zmiany: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto Wykonawcy określone w § 4 ust. 1 pozostanie bez zmian, ulegnie zmianie wartość wynagrodzenia brutto.c) Zmiany kadry szkoleniowej przed lub w czasie trwania szkoleń, przy czym zmiany te nie mogą powodować poziomu pogorszenia kwalifikacji i doświadczenia trenera/ów wskazanych w ofercie oraz ilości przeprowadzonych szkoleń zadeklarowanych w złożonej ofercie a podlegającej ocenie zgodnie z kryterium oceny ofert – dotyczy zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie przetargowej. Wykonawca poinformuje Zamawiającego na 3 dni robocze przed planowaną zmianą wykładowcy (dotyczy zmiany kadry w czasie trwania szkolenia), w celu akceptacji wykładowcy przez Zamawiającego. Zmiana powyższa może nastąpić z powodu przyczyn losowych takich jak śmierć trenera/wykładowcy lub choroba. Każde z tych zdarzeń musi być udokumentowane poprzez odpowiednie dokumenty urzędowe lub inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację. Zamawiający nie uwzględni jako należytej przesłanki zmiany trenera/wykładowcy jedynie na podstawie wystosowanego przez wykonawcę oświadczenia dotyczącego wykonania takiej zmiany. d) Zamawiający zastrzega, iż w razie zrekrutowania poniżej 12 osób będzie miał możliwość odwołania szkolenia bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Wykonawca o tym fakcie zostanie poinformowany na trzy dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.3. Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy:1. Zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy;2. Zmiana danych teleadresowychZaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego Zawiadomienia drugiej strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dops_wroc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie i nagranie kursu e-learning pn. "Informatyka w magazynowaniu" - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i nagranie kursu e-learning pn. "Informatyka w magazynowaniu". Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI