Usługa przeprowadzenia kursu języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia kursu języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających w Polsce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-02
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00268328
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursu języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających w Polsce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914256100

1.5.8.) Numer faksu: 914256103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia kursu języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających w Polsce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baafa04d-07f4-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335346/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Oferowanie kursów językowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/; https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/; https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniportalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, epuapu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: przetargi@wup.pl. Zamawiający zaleca korzystanie z miniportalu i epuap jedynie w zakresie
w jakim jest to bezwzględnie wymagane zgodnie z niniejszą SWZ, tzn. celem złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych, oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, przedmiotowych środków dowodowych i pełnomocnictw, natomiast w pozostałym zakresie (tzn. przekazania w postępowaniu pozostałych dokumentów, oświadczeń, zawiadomień i informacji) Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej adres e-mail: przetargi@wup.pl instrukcja użytkowania miniportalu dostępna jest pod adresem: https://www.uzp.gov.pl.
2. Adres strony internetowej na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się w Rozdziale II SWZ Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XVA.322.69.ASzu.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi przeprowadzenia Kursu nauki języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających legalnie w Polsce, na rzecz realizacji projektu „Razem Możemy Więcej – Pierwszej Edycji Programu Aktywizacyjnego dla Cudzoziemców na lata 2022 – 2023 w ramach Resortowego Programu Aktywizacyjnego dla Cudzoziemców na lata 2022 – 2025” – tj. łącznie dla 40 beneficjentów z podziałem na 2 grupy (poziom podstawowy od A1 do A2).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. ŁĄCZNA wartość umowna brutto (C) 50,00% (50,00 pkt.)
2. Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - 50% (50 punktów) (D)50,00 % (50,00 pkt.)
∑ 100,00% (100,00pkt.)
Kryterium nr I: cena (C):
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia otrzyma 50 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem według wzoru:

Wartość punktowa = 50 x (Cmin/ Cb) gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cb – cena oferty badanej.

Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 50 punktów. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 1 Formularz ofertowego. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku – zgodnie z zasadami matematycznymi.

Kryterium nr II: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - 50% (50 punktów) (D):
Zamawiający dokona oceny kryterium „Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” w następujący sposób:
a) Dodatkowe doświadczenie lektorów wyznaczonych do realizacji kursu zostanie ocenione na podstawie oświadczenia składanego w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, w którym Wykonawca zobowiązany jest wskazać imię i nazwisko oraz dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia poprzez wskazanie liczby godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
b) Zamawiający za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji kursu uznaje doświadczenie w zakresie nauki języka polskiego, jako języka obcego (dedykowanego Cudzoziemcom), uzyskane w okresie ostatnich 3 lat,
c) punkty dla wskazanego przez Wykonawcę lektora zostaną przyznane, w zależności od wykazanego dodatkowego doświadczenia lektorów wyznaczonych do realizacji kursu nauki języka polskiego, w następujący sposób:

Punkty Wykazane doświadczenie
10 pkt większe niż 450 godzin dydaktycznych i mniejsze niż 500 godzin dydaktycznych
20 pkt równe lub większe niż 500 godzin dydaktycznych i mniejsze niż 600 godzin dydaktycznych
30 pkt równe lub większe niż 600 godzin dydaktycznych i mniejsze niż 800 godzin dydaktycznych
50 pkt równe lub większe niż 800 godzin dydaktycznych
* - jedna godzina dydaktyczna = 45 minut
d) w przypadku wskazania więcej niż jednego lektora (max 2) wyznaczonego do realizacji kursu Zamawiający przyzna punkty każdemu z lektorów zgodnie ze sposobem określonym w tabeli dotyczącej punktacji wykazanego doświadczenia, a następnie obliczy punkty na podstawie średniej arytmetycznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D):

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) WYKAZU USŁUG WYKONANYCH, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 9 usług z zakresu nauki języka obcego, dla grup nie mniejszych niż 15 osób każda, każda usługa obejmująca co najmniej 50 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od niego, wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
b) WYKAZU OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zapewni nie więcej niż dwóch lektorów, do realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni, że kurs zostanie przeprowadzony przez lektora spełniającego następujące wymagania:
i. posługuje się językiem ukraińskim/rosyjskim oraz językiem polskim, co najmniej na poziomie B2,
ii. posiada ukończone studia min. drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r., poz. 574 z późn. zm.) z zakresu filologii polskiej, rosyjskiej, lingwistyki, przekład rosyjsko-polski,
iii. posiada przygotowanie pedagogiczne, potwierdzone dyplomem ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwem ukończenia kursu kwalifikacyjnego, w rozumieniu § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r., poz. 1289 z późń. zm.),
iv. w okresie ostatnich 3 lat, przeprowadził co najmniej 450 godzin dydaktycznych, (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) z zakresu nauki języka polskiego, jako języka obcego (dedykowanego Cudzoziemcom).

UWAGA (dokument wymagany DO OFERTY na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp składany w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert). Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie złożony WRAZ Z OFERTĄ, przez Wykonawcę wykaz osób sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów wskazanych powyżej, które musi złożyć Wykonawca, Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny dokument.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z ww. zobowiązaniem, Wykonawca dodatkowo, składa WRAZ Z OFERTĄ oświadczenia podmiotu udostępniającego, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ. Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
-Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
-Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa WRAZ Z OFERTĄ, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
-W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z ww. zobowiązaniem, Wykonawca dodatkowo, składa WRAZ Z OFERTĄ oświadczenia podmiotu udostępniającego, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ. Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
-Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.

Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) WYKAZ USŁUG WYKONANYCH. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie złożony NA WEZWANIE, przez Wykonawcę wykaz usług wykonanych sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów wskazanych powyżej, które musi złożyć Wykonawca, Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SWZ.
-UWAGA (dokument wymagany DO OFERTY na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp składany w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert). Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie złożony WRAZ Z OFERTĄ, przez Wykonawcę wykaz osób sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
-Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
--może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. dane umożliwiające dostęp do tych środków;
--podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziałów
w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ.
2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; (jeżeli dotyczy).
3) Załącznik nr 4 – WYKAZ OSÓB – dokument wymagany do oferty na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp składany w celu możliwości przyznania punktów w kryteriach oceny ofert.
4) Załącznik nr 7 – Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego zasoby
na potrzeby realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa
w pkt 3 ppkt 3) dla tego podmiotu, (jeżeli dotyczy).
5) Załącznik nr 8 – OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp (podział zadań konsorcjantów) – (jeżeli dotyczy).
6) Załącznik nr 9 – Wykaz dodatkowego doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – KRYTERIUM II.
--Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ: OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp (podział zadań konsorcjantów).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian określa Załacznik nr 5 do SWZ projekt umowy m.in.:
§ 4 (...)
1. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia kursu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Informację w tym zakresie, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni roboczych od dnia zwarcia umowy. Dopuszcza się za zgodą stron, skrócenie czasu,
w którym wyżej wskazana informacja zostanie przekazana Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega, że:
1) każde miejsce realizacji szkolenia musi spełniać wymagania określone dla tego miejsca w SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia bazy lokalowej, w której będzie odbywał się kurs.
2) dopuszcza się zmianę miejsca realizacji kursu (przez zmianę rozumie się także dodanie nowego adresu realizacji kursu), przy czym:
a) o nowym miejscu realizacji kursu, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego nie później niż na 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia kursu, lub niezwłocznie - w przypadku, gdy sytuacja, której Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć, nie pozwala na poinformowanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych;
b) warunkiem zmiany miejsca realizacji kursu jest akceptacja Zamawiającego i zmiana ta nie wymaga formy pisemnej.
3. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają
na należyte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą oraz po ich udokumentowaniu, dokonuje zmiany umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części;
b) zmianę sposobu wykonywania usługi,
c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczania wynagrodzenia wykonawcy;
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
4. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, Zamawiający,
w uzgodnieniu z Wykonawcą, może dokonać zmiany umowy zgodnie z ust. 1.
§ 13 (...)
2. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy polegających na:
1) zmianie terminu realizacji umowy;
2) zmianie sposobu spełnienia świadczenia lub zakresu świadczenia,
3) zmianie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia t.j. prowadzenie kursu, osoba koordynatora,
4) zmianie miejsca realizacji kursu, na zasadach określonych § 4 ust. 2 pkt 2 umowy,
3. Zmiana terminu realizacji umowy będzie możliwa, jeżeli:
1) nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) wystąpi konieczność: zmiany zakresu przedmiotu umowy lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć lub działań powiązanych z przedmiotem umowy;
4. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, zamawiający nie może potrącić kary umownej zastrzeżonej na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o której mowa w art. 15r ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, z wynagrodzenia wykonawcy lub z innych jego wierzytelności, a także nie może dochodzić zaspokojenia z zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii (Dz.U.2021 poz.2095 t.j.). Natomiast w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii istnieje możliwość dobrowolnego opłacenia przez Wykonawcę naliczonej kary umownej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Jestem zainteresowana kursem fryzjerskim - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Jestem zainteresowana kursem fryzjerskim. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI