III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
posiada doświadczenie, tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dla każdej części osobno, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń/kursów grupowych tj. dla minimum 5 osób, których tematyka obejmowała/obejmuje zagadnienia odpowiadające swoją tematyką oferowanym szkoleniom/kursom stanowiącym przedmiot danej części zamówienia z podaniem ich przedmiotu, ilości osób przeszkolonych, dat wykonania zamówienia i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.2 ppkt 1 SIWZ. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) co najmniej 1 wykładowcą zajęć teoretycznych z przedmiotu szkolenia/kursu posiadającymi: • wykształcenie wyższe; • doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzenia w latach 2008-2018 co najmniej 2 szkoleń/kursów o tematyce odpowiadającej programowi kursu/szkolenia dla danej części zamówienia. b) co najmniej 1 wykładowcą zajęć praktycznych z przedmiotu szkolenia/kursu posiadającymi: • wykształcenie wyższe bądź średnie; • doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzenia w latach 2008-2018 co najmniej 2 szkoleń/kursów o tematyce odpowiadającej programowi szkolenia dla danej części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany na wezwanie Zamawiającego złożyć wykaz wykonywanych usług i wykaz osób
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz usług wykonanych dla każdej części osobno, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, ilości osób przeszkolonych, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w formularzu ofertowym czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ, 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów może złożyć wraz z ofertą oświadczenie z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
1.Cena (C) |
60,00 |
2. Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy, w tym istotnej zmiany umowy. Zmiany do umowy zostały przewidziane we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 7 do SIWZ, określający ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian oraz w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-06, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Kursu prawa jazdy kat. B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” w następującym kierunku: Kursu prawa jazdy kat. B Liczba osób i czas trwania kursu: Przewidziano do przeszkolenia maksymalnie 12 osób; Kurs musi zostać przeprowadzony w oparciu o: o Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2017 r., poz. 978), o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 280) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców. Kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez odpowiedniego wojewodę, którego koszt należy wliczyć w koszt kursu. Zamawiający dopuszcza realizację zajęć teoretycznych oraz praktycznych w każdym z dni tygodnia (również w dni wolne od pracy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80400000-8, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Kursu prawa jazdy kat. C, kat. C+E oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” w następującym kierunku: Kursu prawa jazdy kat. C, kat. C+E oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej Liczba osób i czas trwania kursu: Przewidziano do przeszkolenia 1 osobę; ETAP I - Kurs prawa jazdy kat. C Program zajęć powinien obejmować minimum 50 godzin przeznaczonych dla jednego uczestnika kursu. Kurs musi zostać przeprowadzony w oparciu o: - Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 978 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 280) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców. Kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez odpowiedniego wojewodę, którego koszt należy wliczyć w koszt kursu. ETAP II - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy. Program zajęć obejmuje minimum 140 godzin przeznaczonych dla jednego uczestnika kursu. Kurs musi zostać przeprowadzony w oparciu o: Ustawę z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.) o transporcie drogowym; 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1005) w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy; 2) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013r. poz. 91) w sprawie doskonalenia techniki jazdy. Kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez odpowiedniego wojewodę, którego koszt należy wliczyć w koszt kursu. ETAP III - Kurs prawa jazdy kat. C+E Program zajęć powinien obejmować minimum 25 godzin przeznaczonych dla jednego uczestnika kursu. Kurs musi zostać przeprowadzony w oparciu o: Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 978 z późn. zm.), 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 280) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców. Kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez odpowiedniego wojewodę, którego koszt należy wliczyć w koszt kursu. Zamawiający dopuszcza realizację zajęć teoretycznych oraz praktycznych w każdym z dni tygodnia (również w dni wolne od pracy). W przypadku realizacji zajęć praktycznych zajęcia mogą trwać krócej niż 6 godzin dydaktycznych, a Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia uczestnikom wyżywienia w postaci cateringu obiadowego oraz serwisu kawowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80400000-8, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doswiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
kurs kucharz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” w następującym kierunku: Kurs kucharz Przewidziano przeszkolenie 7 osób. Liczba osób i czas trwania kursu Program zajęć powinien obejmować minimum 120 godzin dydaktycznych, w tym minimum 90 godzin zajęć praktycznych. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. Minimalny zakres tematyczny kursu. Celem kursu jest zapoznanie uczestników kursu z zagadnieniami dotyczącymi m.in.: planowania produkcji; surowców gastronomicznych; maszyn i urządzeń gastronomicznych; obróbki wstępnej surowców; technik sporządzania dań podstawowych, dań głównych i przekąsek; wypieku ciast; sporządzania deserów i napojów; sporządzanie potraw specjalistycznych; ekspedycji wyrobów kulinarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Kurs bukieciarstwa i florystyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” w następującym kierunku: Kurs bukieciarstwa i florystyki Liczba osób i czas trwania kursu: Przewidziano do przeszkolenia maksymalnie 11 osób Zajęcia winny obejmować minimum 80 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min) przeznaczonych na jednego uczestnika szkolenia. Program kursu powinien obejmować m. in.: • materiałoznawstwo roślinne, • podział roślin ozdobnych, z naciskiem na rośliny ozdobne najczęściej stosowane we florystyce i handlu, • metody ożywiania i przedłużania trwałości roślin, • metody suszenia i preparowania roślin, • zasady komponowania motywów i kolorów, • układanie bukietów: z kwiatów pojedynczych i z wielu kwiatów (bukiet spiralny, pionowy na konstrukcjach), • wykonywanie wiązanek okolicznościowych, • wykonywanie wiązanek ślubnych (bukiety okrągłe w ręce i na mikrofonie, wydłużone, dekoracje samochodowe), • wykonywanie wiązanek żałobnych (wiązanki na florecie, nauka wypisywania szarf), • kompozycje z kwiatów ciętych, sztucznych i suszonych, • wykonywanie wianków i girland, • kwiaty doniczkowe: charakterystyka i przygotowanie do sprzedaży,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Kurs krawiectwa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” w następującym kierunku: Kurs krawiectwa Liczba osób i czas trwania kursu Przewidziano przeszkolenie 6 osób. Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 80 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika kursu, w tym minimum 60 godzin ćwiczeń praktycznych. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. Minimalny zakres tematyczny kursu Wykonawca winien zapewnić pomieszczenie wyposażone w niezbędny sprzęt oraz inne środki techniczne niezbędne do realizacji kursu, w liczbie zapewniającej możliwość samodzielnej pracy uczestnika kursu: stanowiska krawieckie z niezbędnym sprzętem do pracy dla każdego uczestnika, środki techniczne i akcesoria. Prace wykonane w ramach części praktycznej zajęć winny zostać przekazane uczestnikom kursu. Program kursu powinien obejmować m. in.: Podstawy krawiectwa – teoretyczne zagadnienia związane z szyciem i krojem: BHP w krawiectwie – zastosowanie podstawowych zasad: 1. BHP w krawiectwie – zastosowanie podstawowych zasad, 2. podstawowe przybory krawieckie – omówienie zastosowania i użycia odpowiednich narzędzi, 3. podstawowe czynności wykonywane w krawiectwie. Nauka szycia ręcznego: 1. nauka podstawowych rodzajów szwów, 2. nauka szycie po prostej, po łuku, ryglowanie itd., 3. fastryga, jako niezbędny element lub jako ozdoba, 4. rodzaje ściegów: przed igłą, fastrygowany, pętelkowy i za igłą, 5. sposoby przyszywania zatrzasków, haftek i gumek, 6. zapoznanie się z rodzajami dodatków krawieckich i pasmanterią. Rodzaje tkanin, dodatków krawieckich, pasmanterii: 1. tkaniny: atłas, dzianina, flanela, popelina, sztruks, szyfon, tweed, woal itp., 2. dodatki krawieckie: nici, wieszaki, guziki, zamki, podszewki, ocieplacze itp., 3. pasmanteria: włóczka, kordonek, taśmy, pióra, tiule itp. Nauka szycia na maszynie: 1. budowa maszyny domowej i stosowanej w zakładach szwalniczych, 2. nawlekanie górnej i dolnej nici maszyny, 3. ustawianie ściegu w odpowiedniej pozycji, 4. szycie na maszynie – wprowadzenie w różnego rodzaju techniki, 5. szycie elementów odzieży: spódnica i spodnie - techniki podstawowe, 6. wszywanie zamka w spodnie, spódnice i sukienki, 7. wykańczanie wszelkiego rodzaju ubrań. Wykroje i formy – zastosowanie i skonstruowanie odpowiedniego wykroju: 1. omówienie linii i płaszczyzny ciała, 2. korzystanie z żurnalowych wykrojów i form, 3. robienie formy, 4. krojenie tkaniny, 5. fastrygowanie. Zdejmowanie miary i szycie na miarę – praktyczne zastosowanie: 1. Przygotowanie szablonów odpowiednich do zdejmowania miary, 2. ekonomiczne krojenia i wykorzystanie tkaniny, 3. szycie odzieży na miarę: bluzka, koszula, sukienka, żakiet, marynarka, 4. nauka szycia konstrukcyjnego, fasony z wieloma elementami jak plisy, zaszewki, skomplikowane formy kieszeni, zapięcia, itp. Wszywanie i wykonywanie dodatków krawieckich: 1. wszywanie zamka, 2. wykonywanie dziurek, 3. przyszywanie guzików, 4. szycie kołnierzy i kieszeni, 5. naszywanie koralików i pozostałych elementów dekoracyjnych, 6. wszywania koronek i tasiemek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Kurs obsługi kasy fiskalnej/nowoczesnego sprzedawcy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” w następującym kierunku: Kurs obsługi kasy fiskalnej/nowoczesnego sprzedawcy Liczba osób i czas trwania kursu: Przewidziano do przeszkolenia maksymalnie 6 osoby Zajęcia winny obejmować minimum 70 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min) przeznaczonych na jednego uczestnika szkolenia. Każda osoba podczas zajęć winna posiadać do dyspozycji kasę fiskalną Program kursu powinien obejmować m. in.: Moduł obsługi klienta: • savoir-vivre i etyka w zawodzie sprzedawcy, • etykieta ubioru służbowego oraz wygląd zewnętrzny, • podstawowe zasady komunikacji, • zasady rozwiązywania konfliktów: sprzedawca-klient, pracownik-pracownik, • zagadnienia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, • negocjacje handlowe. Moduł obsługi komputera: • obsługa programu Windows XP lub nowszego, • zapoznanie z obsługą pakietu MS Office (WORD, EXCEL oraz korzystanie z Internetu), • podstawy obsługi Outlooka. Moduł obsługi kas fiskalnych: • budowa kas fiskalnych, • zasady obsługi różnych typów kas fiskalnych, • funkcje kasjera, • programowanie kasy fiskalnej, • rozpoczęcie pracy na kasie fiskalnej, • sprzedaż towarów na kasie fiskalnej, • obsługa kasy fiskalnej wraz z innymi urządzeniami, komputerami, czytnikami kodów kreskowych, wagą elektroniczną, drukarką kodów kreskowych, terminalami kart płatniczych, • drukowanie raportów na kasie fiskalnej, • wystawianie faktur i rachunków, • bhp i p.poż. przy obsłudze kasy fiskalnej, • szkolenie z zakresu minimum sanitarnego. • moduł obsługi terminala kart płatniczych: • rodzaje kart płatniczych, ich podział i charakterystyka, • urządzenia służące do obsługi kart płatniczych, • obsługa terminala kart płatniczych i procedura rozliczania. Moduł telemarketingu: • telemarketing we współczesnej gospodarce, • przygotowanie do rozmowy telefonicznej (plan działań, praca nad głosem, kontrola głosu, wyrażanie emocji), • sprzedaż przez telefon, • techniki sprzedaży i negocjacji wykorzystywane w telemarketingu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” w następującym kierunku: Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC Liczba osób i czas trwania kursu Zamawiający planuje przeszkolić 2 osoby. Program zajęć powinien obejmować minimum 120 godzin dydaktycznych. Minimalny zakres tematyczny kursu. Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku operatora obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. - Programowanie obrabiarek CNC - Wprowadzenie do obrabiarek sterowanych numerycznie. - Cechy konstrukcyjne nowoczesnych obrabiarek. - Podstawy geometryczne obróbki CNC. - Określenie współrzędnych zarysu. - Dokumentacja techniczna. - Numeryczne sterowanie obrabiarek CNC. - Systemy narzędziowe dla tokarek i frezarek CNC. - Doskonalenie praktycznych umiejętności wykonywania programów technologicznych na obrabiarkach z konkretnym układem sterowania komputerowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Kurs obsługi urządzeń do manipulacji kontenerami kategorii 1K |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczestników Projektu „KIS Radomsko – W kierunku zmiany” w następującym kierunku: Kurs obsługi urządzeń do manipulacji kontenerami kategorii 1K Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV: Kod CPV – 80530000-8 –usługi szkolenia zawodowego. Liczba osób i czas trwania kursu Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę. Kurs musi zostać przeprowadzony w oparciu o: Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz. U. z 2001 r., poz. 849 z późn. zm.) w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych. Kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym przed Urzędem Dozoru Technicznego, którego koszt należy wliczyć w koszt kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doswiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: