Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu ” Szerokie horyzonty” (Kurs...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu ” Szerokie horyzonty” (Kurs prawa jazdy kat. "B" wraz z egzaminem (wszystkie zawody))
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGołdap
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-09
  • ZamawiającyZespół Szkół Zawodowych w Gołdapi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00329172
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu ” Szerokie horyzonty”
(Kurs prawa jazdy kat. "B" wraz z egzaminem (wszystkie zawody))

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych w Gołdapi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000181289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaćwieska 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 6150440

1.5.8.) Numer faksu: 87 6150440

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wicedyrektor.zszgoldap@wp.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszgoldap.superszkolna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu ” Szerokie horyzonty”
(Kurs prawa jazdy kat. "B" wraz z egzaminem (wszystkie zawody))

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-627ca3cf-289f-11ed-a13c-0629f8dcd146

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00243671/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu” Szerokie horyzonty”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu ” Szerokie horyzonty” Numer naboru/konkursu: RPWM.02.04.01- IZ.00-28-002/20 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zszgoldap.bipszkola.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx
oraz Regulaminie ePUAP.
4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
wicedyrektor.zszgoldap@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w
Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal
(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
wicedyrektor.zszgoldap@wp.pl
6 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
27 kwietnia 2016 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zespól Szkół Zawodowych, ul. Jaćwieska 14, 19-500
Gołdap (zwanym dalej „ZSZ Gołdap”). Dane przetwarzane będą zgodnie z RODO.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00265643/01 z dnia 2022-07-19
2022-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2. Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia Państwu oferty, prowadzenia negocjacji,
realizacji przedkontraktowych obowiązków oraz dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
ZSZ Gołdap, w tym w szczególności w celu rozpatrywania reklamacji oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń -
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia wzajemnych rozmów celem zawarcia umowy lub do czasu
wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z prowadzonych negocjacji lub przedkontraktowych obowiązków.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty powiązane z ZSZ Gołdap, świadczące usługi na rzecz ZSZ Gołdap oraz
podmioty współpracujące z ZSZ Gołdap.
5. Zebrane od Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów powiązanych z ZSZ Gołdap poza Unią Europejską lub
Europejskim Obszarem Gospodarczym. Jednakże, sytuacja taka może się zdarzyć. Jeśli będziemy musieli przenieść Państwa dane
osobowe do innych podmiotów ZSZ Gołdap poza UE / EOG, dopilnujemy, aby istniały specjalne zabezpieczenia w postaci klauzul
modelowych i zapewnimy, że odpowiedni poziom ochrony danych jest stosowany w celu ochrony danych.
6. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
7. Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w razie uznania, iż przetwarzanie Państwa danych
osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i wynika z woli zawarcia umowy i prowadzenia współpracy
gospodarczej, a konsekwencją niepodania danych może być częściowa lub całkowita niemożność przedstawienia przez ZSZ Gołdap
oferty zawarcia umowy prowadzenia negocjacji czy realizacji przez ZSZ Gołdap przedkontraktowych obowiązków.
9. Podane przez Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
10. Mogą Państwo skontaktować się z nami wysyłając pismo na adres: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Jaćwieska 14, 19-500 Gołdap
11. W przypadku jakichkolwiek pytań mogą Państwo także skontaktować się z ZSZ Gołdap za pośrednictwem sekretariatu: tel.:
876150440, e-mail: wicedyrektor.zszgoldaop@wp.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Cena: znaczenie kryterium – 60%
DODATKOWE GODZINY NAUKI JAZDY od strony praktycznej (ponad obligatoryjne 30 godzin): 40 %

Sposób obliczania ilości punktów uzyskanych przez Wykonawcę w danym kryterium:
CENA (C) – maks. 60 pkt, przy założeniu, że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

C=Cn/Cb*100*60%

C – uzyskana ilość punktów za cenę oferty badanej
Cn – najniższa cena z zaoferowanych
Cb – cena badanej oferty

DODATKOWE GODZINY NAUKI JAZDY od strony praktycznej (ponad obligatoryjne 30 godzin) (D) – maks. 40 pkt.
Ocena punktowa tego kryterium zostanie dokonana w oparciu o zawarty w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 2 do SWZ) wykaz odnoszący się do zadeklarowania przez Wykonawcę dodatkowych godzin praktycznej nauki jazdy (ponad standardowe opisane w opisie przedmiotu zamówienia), według następujących
zasad:
DODATKOWE GODZINY NAUKI JAZDY od strony praktycznej (ponad obligatoryjne 30 godzin)
Liczba punktów

1 (jedna) dodatkowa godzina nauki jazdy dla każdego uczestnika kursu
20 pkt
2 (dwie) dodatkowe godziny nauki jazdy dla każdego uczestnika kursu
40 pkt

UWAGI:
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże (nie określi) tej wielkości w ogóle – Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca nie deklaruje żadnych dodatkowych godzin ponad obligatoryjne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W związku powyższym w tym kryterium Wykonawcy nie zostaną przyznane żadne punkty.

SUMA punktów (S) – maks. 100 pkt
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium „ceny” (C) oraz kryterium „DODATKOWE GODZINY NAUKI JAZDY od strony praktycznej (ponad obligatoryjne 30 godzin) (D), według poniższego wzoru:

S = C + D
S – suma punktów łącznie
C – liczba punktów uzyskana w kryterium „cena” (maks. 60 pkt)
D – liczba punktów uzyskana w kryterium „DODATKOWE GODZINY NAUKI JAZDY od strony praktycznej (ponad obligatoryjne 30 godzin” (maks. 40 pkt)

Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie warunki niniejszej SWZ oraz Ustawy, a także która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o wyżej wskazane kryteria.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust 5, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DODATKOWE GODZINY NAUKI JAZDY od strony praktycznej (ponad obligatoryjne 30 godzin)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
– Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
1.2. uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że:
Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą zawodową tj. minimum jedną osobą– instruktorem nauki jazdy, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w części dotyczącej przeprowadzenia zajęć praktycznych. Osoba musi posiadać kwalifikacje zawodowe określone przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011r o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2021 r. poz. 1212 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2016r. poz. 280).
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. ( art. 117 ust. 3 )
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. (art. 117 ust. 4)-Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych ( art. 118 ust. 1 )
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. ( art. 118 ust. 2 )
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
( art. 118 ust. 3 )- Wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. ( art. 118 ust. 4 )
8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 , oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. ( art. 119 )

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu -
Załącznik nr 3a do SWZ (to składa Wykonawca), a na zasobach których się powołuje Oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 9 do
SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych :
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami-Wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 pkt 3,
składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 6 pkt 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby-Zgodnie z Załącznikiem nr 9.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie § 10 umowy
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy.
2. Dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
3. Ponadto, Strony przewidują możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy
w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności trudnych do przewidzenia, przy zachowaniu
należytej staranności w chwili zawarcia umowy, na które to okoliczności Strony
nie miały wpływu, w tym spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z
prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie
to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; siłą wyższą
(rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia,
którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie
jego zobowiązania w całości lub w części) - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania
postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3 jest wystąpienie przez wnioskującego o ich dokonanie w
umowie do drugiej strony umowy z wnioskiem na piśmie pod rygorem nieważności, zawierającym stosowne uzasadnienie
dokonania zmian, niezwłocznie od powzięcia wiadomości
o okolicznościach będących podstawą dokonania zmian.
5. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków
przewidzianych w treści umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu szybkiego czytania dla córki 15-letniej- Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu szybkiego czytania dla córki 15-letniej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI