Szkolenie symulatorowe dla załóg śmigłowca Mi-17.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Szkolenie symulatorowe dla załóg śmigłowca Mi-17.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPowidz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-08
  • Zamawiający33. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00067362
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie symulatorowe dla załóg śmigłowca Mi-17.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 33. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310188854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witkowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Powidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 261544332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie symulatorowe dla załóg śmigłowca Mi-17.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b933b762-954c-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066747/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Szkolenie symulatorowe dla załóg śmigłowca Mi-17

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/33bltr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/33bltr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z częścią XI SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/33bltr

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022/S

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dotyczącej szkolenia symulatorowego dla załóg śmigłowca z rodziny Mi-17/8/171 zgodnie z poniższymi założeniami szkolenia.
2.1. Oczekiwanym efektem końcowym szkolenia symulatorowego jest przypomnienie wiedzy z zakresu wykonywanych treningów oraz trening praktyczny na symulatorze lotu (typu Mi-17/8/171) ze szczególnym uwzględnieniem procedur awaryjnych. W każdorazowym szkoleniu biorą udział 2 załogi śmigłowca Mi-17 przy założeniu, że załoga to: dowódca załogi, drugi pilot, technik pokładowy. Planuje się skierowanie 24 załóg na sześciodniowe turnusy trwające od niedzieli do piątku zgodnie z harmonogramem, który zostanie opracowany i załączony do umowy.
2.2. Łączny czas na realizację całego szkolenia w 2022 roku to:
• 144 godziny zajęć teoretycznych;
Przed treningiem na symulatorze lotu załoga weźmie udział w zajęciach teoretycznych dotyczących specyfiki planowanych lotów oraz możliwych do wystąpienia sytuacjach awaryjnych. Wymiar zajęć dla załogi to minimum 6 godzin dla każdego turnusu. Zajęcia utrwalające powinny zawierać:
 wiadomości teoretyczne związane z eksploatacją statku powietrznego,
 przygotowanie do lotu zgodnie z przepisami do lotu VFR (planowanie lotu, postępowanie w przypadku wystąpienia niesprawności śmigłowca, współpraca w załodze wieloosobowej (MCC), omówienie po locie);
 przygotowanie do lotu zgodnie z przepisami lotów wg IFR - zajęcia teoretyczne z zakresu „rozłożenia uwagi w locie według przyrządów” (lot poziomy, wznoszenie, zakręt, szybowanie) z użyciem tablic / rysunków kabiny statku powietrznego, planowanie lotu wg procedur określonych przez ICAO, postępowanie w przypadku wystąpienia niesprawności śmigłowca, współpraca w załodze wieloosobowej (MCC), omówienie po locie IFR;
 zagadnienia związane z obszarem zarządzania zasobami załogi (CRM),
 zagadnienia związane z eksploatacją wybranych systemów statku powietrznego,
 wnioski z analizy zdarzeń lotniczych na typie statku powietrznego,
 wykonywanie lotów w warunkach oblodzenia.
• 360 godzin treningu na symulatorze lotu;
Trening lotu na symulatorze będzie obejmował wszystkie wymienione poniżej zakresy ze szczególnym uwzględnieniem postępowania w sytuacjach awaryjnych i niebezpiecznych. Treningi na symulatorze lotu muszą umożliwiać wykonywanie lotów w scenerii polskich lotnisk (wojskowych i cywilnych) oraz mieć możliwość zobrazowania czynności załogi w lotach IFR. Wymiar treningu praktycznego dla załogi to minimum 15 godzin dla każdego turnusu.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje trening załóg na symulatorach lotu śmigłowca
w zakresie:
a) Lotów w dzień i w nocy;
b) Lotów z użyciem urządzeń noktowizyjnych (NVG);
c) Lotów w terenie górzystym;
d) Lotów w terenie zurbanizowanym;
e) Lotów nad akwenami morskimi z lądowaniem na platformach / jednostkach pływających;
f) Lotów wg procedur VFR , IFR (1xNDB, 2xNDB, VOR, ILS, PAR, TACAN);
g) Lotów grupowych;
h) Lotów z wykorzystaniem wciągarki pokładowej;
i) Naprowadzania śmigłowca przez technika pokładowego na lądowisko
o ograniczonych wymiarach;
j) Treningu praktycznego CRM;
k) Treningu z postępowania w sytuacjach awaryjnych i niebezpiecznych;
l) Treningu startów i lądowań w środowisku zapylonym.

4. Dodatkowe wymagania:
4.1. Przedmiotowe szkolenie musi się odbywać w zakresie dostosowanym indywidualnie do każdego pilota kierowanego do szkolenia, zgodnie
z programem szkolenia symulatorowego.
4.2. Cała załoga musi znajdować się na tym samym symulatorze a technik pokładowy musi mieć możliwość obserwacji przestrzeni poza śmigłowcem
w trakcie lotu oraz mieć zapewnioną komunikację z załogą (intercom).


4.3. Po zakończonym szkoleniu wykonawca wyda potwierdzenie odbytego szkolenia, dla każdego szkolonego w formie zgodnej z „Programem szkolenia symulatorowego na symulatorach lotu śmigłowca Mi-17 33 BLTr” (część D - Dokumentacja szkolenia symulatorowego).
4.4. Materiały, wyposażenie oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia zapewni Wykonawca.
4.5. Szkolenie musi odbywać się w języku angielskim przez instruktorów Wykonawcy/Zamawiającego w ośrodku szkolenia Wykonawcy.
4.6. Zajęcia szkoleniowe będą prowadzone w ośrodku Wykonawcy.
4.7. Tranzyt osób skierowanych na szkolenie z m. Witkowo do ośrodka szkolenia (hotelu) oraz powrót po zakończonym szkoleniu będzie realizowany na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewni kierowcę oraz środek transportu odpowiedni dla przewozu osób wraz z bagażami, wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera oraz klimatyzację. Niezapewnienie należytego transportu skutkować będzie obarczeniem Wykonawcy za transport zastępczy wynajęty przez szkolonych w celu przejazdu na szkolenie.
4.8. Pobyt szkolonych (przejazdy lokalne, zakwaterowanie, wyżywienie) będzie realizowany na koszt Wykonawcy, przy założeniu, że warunki odpowiednie do zakwaterowania personelu latającego to pokój dwuosobowy w hotelu, wyposażony w TV, łazienkę, klimatyzację/ogrzewanie a wyżywienie to minimum trzy posiłki.
4.9. Zamawiający zastrzega, aby ze względu na interesy związane
z bezpieczeństwem państwa oraz wspólne standardy, szkolenie realizowane było w kraju członkowskim NATO. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać nazwę i adres ośrodka szkoleniowego, w którym odbędzie się szkolenie.
4.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania szkolonych na mniejszą liczbę turnusów niż określona w przedmiocie zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z częścią XX ust. 5 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
a) zdolność techniczna
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował niezbędnym wyposażeniem technicznym w celu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
 urządzenie treningowe (symulator lotu śmigłowca Mi-17), który musi posiadać bazę polskich lotnisk cywilnych i wojskowych.
 Ośrodek szkolenia musi posiadać certyfikat oraz dopuszczenie na urządzenie treningowe (symulator) minimum FTD poziom3. Certyfikat musi być wydany przez organ wymagany przepisami kraju, w którym szkolenie będzie się odbywało akceptowane przez Ministerstwo Obrony narodowej kraju członkowskiego NATO lub ważny dokument akceptowany przez Urząd lotnictwa Cywilnego kraju członkowskiego NATO. Certyfikat Wykonawca jest zobowiązany przedstawić najpóźniej w dniu podpisania umowy";
 urządzenie do widzenia w nocy (np. gogle noktowizyjne) minimum trzy sztuki dla personelu kabinowego;
 urządzenie do zobrazowania sytuacji poza kabiną dla technika pokładowego – 1 szt.;
 urządzenie do zobrazowania reakcji i rozłożenia uwagi pilota podczas wykonywania lotu – 1 szt.
 urządzenie do symulacji wykorzystania wyciągarki pokładowej przez technika pokładowego poza kabiną śmigłowca – 1 szt.

b) zdolność zawodowa
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował lub realizuje usługi w zakresie szkolenia symulatorowego personelu latającego na symulatorze lotu Mi – 17
z przeszkoleniem minimum 24 załóg łącznie.
Zamawiający oceniając warunek dokona sumowania ilości załóg wykazanych usług.



2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa
w niniejszej części, w ust. 1 pkt 1.4 ppkt a) i b) w stosownych sytuacjach oraz
w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa
w ust. 2 wystąpi wyłącznie w przypadku gdy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, złoży wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania jemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 5 do SWZ.
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby, zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Zobowiązanie, o którym mowa w ust. 3 a) niniejszej części SWZ powinno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać, w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na którego zdolnościach Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których zdolności dotyczą.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
4.Dokumenty o których mowa w ust. 2 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich złożeniem. Jeżeli dokumenty te są sporządzone w języku obcym należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykazu wyposażenia technicznego niezbędnego do zrealizowania przedmiotowego zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami w celu potwierdzenia warunku określonego w części VII ust. 1 pkt 4 lit. a specyfikacji zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SWZ.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał)

b) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat głównych usług przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, ilości przeszkolonych załóg, dat wykonania i nazw odbiorców na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 3 do SWZ.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie z tym, że co najmniej jeden z konsorcjantów musi wykazać się przeszkoleniem minimum 24 załóg łącznie).
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ,
b) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w przypadku, gdy fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy,
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)
d) oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy)
e) potwierdzenie wniesienia wadium (w przypadku innej formy niż pieniądz);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 17.000,00 zł (siedemnaście tysięcy zł 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium (do upływu terminu składania ofert) lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy spowoduje, że oferta zostanie odrzucona.
3. Wadium musi być wniesione na cały okres terminu związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000
z dopiskiem : „Wadium – Nr sprawy 1/2022/S
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono
w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (godzina i minuta, np. jeżeli termin składania ofert upływa o godz.9:30 a wadium wpłynie
o godz. 9:40 Zamawiający uzna, że nie wpłynęło w terminie).
1) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
2) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz Wykonawca składa w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wystawcy dokumentu wraz z ofertą.
3) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego dotyczące przesłanek, które miały miejsce
w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.: jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub. art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
4) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, na żądanie Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy przedstawią umowę regulującą współpracę tychże podmiotów zawierająca w swojej treści następujące postanowienia:
 wpis dotyczący zakazu rozwiązania umowy, zmian treści umowy konsorcjalnej oraz zmian członków konsorcjum bez wiedzy i akceptacji Zamawiającego,
 zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,
 solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
b) Umowa nie może być podpisana na okres krótszy niż okres realizacji zamówienia określony w umowie.
c) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w sposób opisany w ust. 1 pkt d) niniejszej części SWZ. Pełnomocnictwo (upoważnienie) to powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i obejmować wszelkie czynności związane z prowadzeniem postępowania i być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów konsorcjum. Wszelkie opłaty związane z ustanowieniem pełnomocnictwa (upoważnienia) ponosi Wykonawca.
d) Wszelkie informacje zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia są wiążące dla każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum.
e) Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w przypadkach i na warunkach określonych w § 10 wzoru umowy.
Wszystkie postanowienia wymienione w § 10 wzoru umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/33bltr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursów prawa jazdy kategorii B
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursów prawa jazdy kategorii B dla wychowanków rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w roku 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI