Szkolenie kadry i studentów kierunku pielęgniarstwo oraz osób obsługujących i zarządzających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Szkolenie kadry i studentów kierunku pielęgniarstwo oraz osób obsługujących i zarządzających Monoprofilowym Centrum Symulacji Medycznej w PWSZ w Nysie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNysa
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-03-01
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00008913
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie kadry i studentów kierunku pielęgniarstwo oraz osób obsługujących i zarządzających Monoprofilowym Centrum Symulacji Medycznej w PWSZ w Nysie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774484715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pwsz.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie kadry i studentów kierunku pielęgniarstwo oraz osób obsługujących i zarządzających Monoprofilowym Centrum Symulacji Medycznej w PWSZ w Nysie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15ed6f86-6c44-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Efektywne i nowoczesne kształcenie w monoprofilowanym centrum symulacji medycznej na kierunku pielęgniarstwo w PWSZ w Nysie”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-ProPublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-ProPublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania te są opisane w Rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: iod@pwsz.nysa.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawa), Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy,  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 Ustawy.Zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 Ustawy: − Zgodnie z art. 19 ust. 2 Ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą.− Na mocy art. 19 ust. 3 Ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1 – obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie pakietu 10 szkoleń dla kadry dydaktycznej kierunku pielęgniarstwo, informatyków i osób obsługujących Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej w PWSZ w Nysie.Szkolenie nr 1) – Szkolenie praktyczne trenera symulacji niskiej wierności (NW) w pielęgniarstwie.Szkolenie nr 2) – Szkolenie praktyczne trenera symulacji w zakresie przedmiotów specjalistycznych w pielęgniarstwie – pośrednia wierność (PW).Szkolenie nr 3) – Szkolenie praktyczne trenera symulacji wysokiej wierności (WW) w pielęgniarstwie.Szkolenie nr 4) – Szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie.Szkolenie nr 5) – Podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo poprzez psychologiczny wpływ kształcenia symulacyjnego.Szkolenie nr 6) – Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów kierunkowych na kierunku pielęgniarstwo planujących wprowadzenie metod symulacji medycznej.Szkolenie nr 7) – Szkolenie praktyczne dla techników symulacji medycznej w pracowniach wysokiej wierności. Szkolenie nr 8) – Szkolenie praktyczne dla informatyka symulacji medycznej, staż praktyczny w Centrum Symulacji Medycznej.Szkolenie nr 9) – Szkolenie praktyczne dla osób zarządzających Monoprofilowym Centrum Symulacji Medycznej.Szkolenie nr 10) – Szkolenie dla pacjentów standaryzowanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w Rozdziale 17 SWZ - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szkoleniowe zespołu wykładowców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Szczegółowo określono w Rozdziale 17 SWZ - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 – obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie pakietu 5 szkoleń dla studentów kierunku pielęgniarstwo.Szkolenie nr 1) – Szkolenie symulacyjne dla studentów kierunku pielęgniarstwo.Szkolenie nr 2) – Szkolenie z zakresu symulacji niskiej wierności (NW) dla studentów kierunku pielęgniarstwo.Szkolenie nr 3) – Szkolenie z zakresu symulacji pośredniej wierności (PW) dla studentów kierunku pielęgniarstwo.Szkolenie nr 4) – Szkolenie z zakresu symulacji wysokiej wierności (WW) dla studentów kierunku pielęgniarstwo.Szkolenie nr 5) – Szkolenie z zakresu nowych metod egzaminowania praktycznego (OSCE) dla studentów kierunku pielęgniarstwo.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w Rozdziale 17 SWZ - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szkoleniowe zespołu wykładowców

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Szczegółowo określono w Rozdziale 17 SWZ - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: A) Zdolności technicznej lub zawodowej.Część 1 – Szkolenia dla kadry dydaktycznej i technicznej kierunku pielęgniarstwoMinimalny poziom zdolności: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe (doświadczenie) zapewniające należyte wykonanie zamówienia Części 1, jeżeli Wykonawca wykaże, że:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 3 usługi kompleksowego szkolenia kadry dydaktycznej uczelni kształcącej na kierunku pielęgniarstwo, obejmujące NW, PW, WW, OSCE, o wartości każdego szkolenia minimum 170000,00 zł brutto. b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe (potencjał osobowy) zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże w Formularzu Ofertowym, że dysponuje odpowiednimi osobami, gwarantującymi właściwe wykonanie zamówienia i tak, że: Wykonawca dysponuje/będzie dysponował dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Części 1, zespołem wykładowców, w skład którego wchodzą niżej określone osoby:1) dwóch trenerów symulacji medycznej w pielęgniarstwie – z wykształceniem medycznym kierunkowym w jednym z zawodów: pielęgniarka/rz; położna, ratownik medyczny, lekarz. Każdy z trenerów posiadający doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych z zakresu prowadzenia symulacji medycznej, skierowanych do kadry dydaktycznej kierunku pielęgniarstwo. 2) dwóch techników symulacji medycznej – z wykształceniem medycznym kierunkowym w jednym z zawodów: pielęgniarka/rz; położna, ratownik medyczny, lekarz. Każdy z techników posiadający doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych, z zakresu prowadzenia symulacji medycznej, skierowanych do kadry dydaktycznej kierunku pielęgniarstwo. 3) instruktor symulacji medycznej – z wykształceniem medycznym kierunkowym w jednym z zawodów: pielęgniarka/rz; położna, ratownik medyczny, lekarz. Instruktor posiadający doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych, z zakresu prowadzenia symulacji medycznej, skierowanych do kadry dydaktycznej kierunku pielęgniarstwo. 4) psycholog – wykształcenie wyższe – doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych z zakresu psychologii kształcenia (w tym psychologia kształcenia metodami symulacji medycznej),5) informatyk – z wykształceniem średnim lub wyższym informatycznym – posiadający znajomość funkcjonowania systemów serwerowych, programowania aplikacji, obsługi sprzętu i symulatorów medycznych. Informatyk posiadający doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych z zakresu obsługi sprzętu w Centrum Symulacji Medycznej,6) osoba zarządzająca Centrum Symulacji Medycznej – osoba pełniąca co najmniej od dwóch lat stanowisko zarządzające (kierownicze) w funkcjonującym Centrum Symulacji Medycznej, znająca problematykę i codzienność związaną z funkcjonowaniem CSM. Osoba posiadająca doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych z zakresu zarządzania CSM.Część 2 – Szkolenia dla studentów kierunku pielęgniarstwo.Minimalny poziom zdolności: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe (doświadczenie) zapewniające należyte wykonanie zamówienia Części 2, jeżeli Wykonawca wykaże, że:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 3 usługi kompleksowego szkolenia dla studentów uczelni kształcącej na kierunku pielęgniarstwo, obejmujące NW, PW, WW, OSCE, o wartości każdego szkolenia minimum 80000,00 zł brutto. b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe (potencjał osobowy) zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże w Formularzu Ofertowym, że dysponuje odpowiednimi osobami, gwarantującymi właściwe wykonanie zamówienia i tak, że: Wykonawca dysponuje/będzie dysponował dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Części 2, zespołem wykładowców, w skład którego wchodzą niżej określone osoby:1) dwóch trenerów symulacji medycznej w pielęgniarstwie – z wykształceniem medycznym kierunkowym w jednym z zawodów: pielęgniarka/rz; położna, ratownik medyczny, lekarz. Każdy z trenerów posiadający doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych z zakresu prowadzenia symulacji medycznej, skierowanych do studentów kierunku pielęgniarstwo. 2) dwóch techników symulacji medycznej – z wykształceniem medycznym kierunkowym w jednym z zawodów: pielęgniarka/rz; położna, ratownik medyczny, lekarz. Każdy z techników posiadający doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych, z zakresu prowadzenia symulacji medycznej, skierowanych do studentów kierunku pielęgniarstwo. 3) instruktor symulacji medycznej – z wykształceniem medycznym kierunkowym w jednym z zawodów: pielęgniarka/rz; położna, ratownik medyczny, lekarz. Instruktor posiadający doświadczenie w realizacji minimum 3 usług szkoleniowych, z zakresu prowadzenia symulacji medycznej, skierowanych do studentów kierunku pielęgniarstwo.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.: Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez pod-miot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego – załącznik nr 2 do SWZ,c) (opcjonalnie), pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-01 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://e-ProPublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-30

2021-02-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę formatową s235, s355 oraz profile s235, s355 w ilości do 100 ton - Przedbórz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę formatową s235, s355 oraz profile s235, s355 w ilości do 100 ton miesięcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI